Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 minutes ago, phanispal said:

Καταρχάς το θέμα αφορά στο μποτιλιάρισμα, το πρόβλημα του πάρκινγκ είναι εν μέρει σχετικό και όχι απολύτως.

Πάντως αν όλοι αυτοί που δεν κινούν τα αυτοκίνητά τους και επιλέγουν μηχανάκι, ΜΜΜ ή κάτι άλλο για τις μετακινήσεις τους, και παίζει να είναι όντως πολλοί, αποφάσιζαν να τα χρησιμοποιήσουν, φαντάζομαι αντιλαμβάνεσαι τι επιπτώσεις θα είχε.

Σίγουρα δεν είναι το μοναδικό θέμα όμως η μη ύπαρξη χώρων στάθμευσης αυξάνει το χρόνο που ένας οδηγος παραμένει στο αμάξι και κάνει κύκλους για να παρκάρει και δημιουργεί εκνευρισμό με αποτέλεσμα φαινόμενα διπλοπαρκαρίσματος που μειώνουν το διαθέσιμο χώρο για μετακίνηση (με την απουσία τροχαίας πάντα). Στη τελική αν στο υπάρχον οδικό δίκτυο αφαιρούσαμε ενα σημαντικό ποσοστό οχημάτων ,η κατάσταση θα βελτιωνόταν. Είναι και αυτό μια λύση μαζί με όλες τις άλλες για βελτίωση υποδομών και αποκέντρωση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Συμφωνω απολυτα. Για αυτο και πιστευω οτι δεν υπαρχει καμια λυση για το μποτιλιαρισμα. η Αθηνα εχει τελειωσει. Φρακαρε και δεν θα ξεφρακαρει αν δεν φυγει 1 μυριο τουλαχιστον ανθρωπων. Και παλι μπαχαλο θα ειναι, αλλα θα ειναι σχετικά κατοικήσιμη τουλαχιστον.

Αυτες τις κωλονερατζιες παντως και τα λοιπα δεντρα και θαμνους μπορουμε να τα ξηλώσουμε πάνω απο τα πεζοδρόμια και οτι δημοσια εκταση υπαρχει, ας γινει πλατεια. Ειναι γεματο το λεκανοπεδιο απο "αγνωστου ιδιοκτητη" στο κτηματολογιο. Ποσο δυσκολο ειναι να τα κανεις πάρκα και παιδικές χαρές ? μηδαμινα κόστη.

Άμα θες πόλη στην Ελλάδα δίχως κίνηση, μόνο μια νέα πόλη που θα κατασκευαστεί από την αρχή με σοβαρό σχέδιο και θα ελέγχονται τα πάντα. Στις υφιστάμενες πόλεις, όσο μάλλον στην Αθήνα, δεν γίνεται τίποτα. 

Με τα δέντρα που λες, όντως υπάρχει πρόβλημα. Είμαι της άποψης ότι δέντρα με δομημένο ιστό δεν μπορεί να συμβεί συνύπαρξη, το ένα θα εξουδετερωσει το άλλο. Ήδη εγώ που έχω πρόβλημα όρασης δυσκολεύομαι να κυκλοφορησω το βράδυ σε σημεία που δέντρα κρύβουν τον δημόσιο φωτισμό. Αλλα δέντρα έχουν μπει οι ρίζες τους μέσα σε αποχετευσεις, έχουν τινάξει τις πλάκες του πεζοδρομίου, γέρνουν, κλαδιά πάνε σε παράθυρα και μπαλκόνια και δεν έχεις δικαίωμα να τα πειράξεις εκτός από τις υπηρεσίες του δήμου. Τον Χειμώνα πέφτουν ξεραμένα φύλλα στο πεζοδρομιο, τα πατάει κόσμος και μαζί με τις βροχές βρωμιζει το πεζοδρομιο και θέλει καθαρισμα με πιεστικο. Χρειάζονται ξήλωμα αρκετά. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Joshua21 said:

Το ακραίο παράδειγμα σου δεν είχε κανένα ίχνος λογικής, και η ηθική είναι κάτι υποκειμενικό.

Επίσης δεν χρειάζεται καμία "δικαιολογία" για να κρατάει κάποιος ένα αμάξι, το κρατάει επειδή γουστάρει, επειδή μπορεί, και δεν χρωστάει λογαριασμό σε κανέναν. Όσο δυσχεραίνει το τεράστιο πρόβλημα κάποιων περιοχών ένα αμάξι που κινείται μια φορά το χρόνο, άλλο τόσο το δυσχεραίνει και ένα αμάξι που κινείται καθημερινά, για αυτό ακριβώς δεν έχει καμία λογική να θεωρείς πρόβλημα μόνο το ένα.

Το προβλημα είναι η υπαρξη πολλών αυτοκινήτων σε ενα δίκτυο που δεν μπορεί να τα υποστηρίξει. Δεν θέλει πολλή σκέψη για να υπάρξει ιεράρχηση των αναγκών. Αλλά ένα απο τα βασικά προβλήματα των συγχρονων μεγαλουπόλεων είναι ο δικαιωματισμός του καθένα ο οποίος επειδή "γουστάρει" και "μπορεί" γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τους γύρω του επειδή "η ηθική είναι υποκειμενική" . Το λήγω εδώ γιατι εκτός του ότι έχουμε βγεί off topic , δεν νομίζω ότι η ανταλλαγή απόψεων θα οδηγήσει κάπου εφόσον η οπτική που έχουμε για τα πράγματα αποκλίνει τόσο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tliako είπε

Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε σε προηγούμενη σελίδα αλλά στους Αμπελόκηπους τουλάχιστον μεγάλο θέμα είναι τα μόνιμα παρκαρισμένα. Υπάρχουν δρόμοι που έως και το 50% των θέσεων καταλαμβάνονται απο οχήματα που κινούνται 1-5 φορές ανά ΕΤΟΣ (επιβεβαιωμένο απο δική μου παρατήρηση). Αποκορύφωμα φυσικά αρκετά αυτοκίνητα συνταξιούχων (στην ιδια θέση μπροστα στο σπίτι τους) οι οποίοι σε σχεδόν καθημερινή βάση πραγματοποιούν επιθεωρήσεις στα διακοσμητικά οδοστρώματος τους για να καθαρίσουν τυχόν κουτσουλιές και στη συνέχεια ικανοποιημένοι να επιστρέψουν στη καθημερινότητα τους. Το αμάξι δυστυχώς αποτελεί και σύμβολο στάτους για τον Έλληνα άσχετα αν το χρειάζεται ή όχι.

Οι περισσότεροι που κρατάνε αυτοκίνητα παρά την ελαχιστη χρήση δεν το κάνουν για το στάτους. Αν έχεις μικρά παιδιά ή κάποιον μεγαλύτερης ηλικίας που χρειάζεται φροντίδα μακάρι να μην χρειαστεί να μάθεις πόση ώρα θα κάνει το ΕΚΑΒ για κάτι που δεν είναι σούπερ επείγον. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, tliako said:

Το προβλημα είναι η υπαρξη πολλών αυτοκινήτων σε ενα δίκτυο που δεν μπορεί να τα υποστηρίξει. Δεν θέλει πολλή σκέψη για να υπάρξει ιεράρχηση των αναγκών. Αλλά ένα απο τα βασικά προβλήματα των συγχρονων μεγαλουπόλεων είναι ο δικαιωματισμός του καθένα ο οποίος επειδή "γουστάρει" και "μπορεί" γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τους γύρω του επειδή "η ηθική είναι υποκειμενική" . Το λήγω εδώ γιατι εκτός του ότι έχουμε βγεί off topic , δεν νομίζω ότι η ανταλλαγή απόψεων θα οδηγήσει κάπου εφόσον η οπτική που έχουμε για τα πράγματα αποκλίνει τόσο. 

Αυτά στα bold δεν είναι τίποτα άλλο από την δική σου αντίληψη περί της αιτίας των προβλημάτων και λύσεων, η οποία δεν είναι απαραίτητα σωστή.

Επίσης - όπως και εσύ ο ίδιος έγραψες πριν 15 λεπτά - η έλλειψη θέσεων στάθμευσης επιδεινώνει την κίνηση άρα κατ' επέκταση το μποτιλιάρισμα που είναι και το θέμα μας εδώ, δεν μπορείς να βαφτίζεις κάτι off-topic μόνο όταν σε βολεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, tliako είπε

Το προβλημα είναι η υπαρξη πολλών αυτοκινήτων σε ενα δίκτυο που δεν μπορεί να τα υποστηρίξει. Δεν θέλει πολλή σκέψη για να υπάρξει ιεράρχηση των αναγκών. Αλλά ένα απο τα βασικά προβλήματα των συγχρονων μεγαλουπόλεων είναι ο δικαιωματισμός του καθένα ο οποίος επειδή "γουστάρει" και "μπορεί" γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τους γύρω του επειδή "η ηθική είναι υποκειμενική" . Το λήγω εδώ γιατι εκτός του ότι έχουμε βγεί off topic , δεν νομίζω ότι η ανταλλαγή απόψεων θα οδηγήσει κάπου εφόσον η οπτική που έχουμε για τα πράγματα αποκλίνει τόσο. 

Δηλαδή αν κάποιος μπορεί να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, τότε δεν θα πρέπει να το πάρει επειδή κάποιος άλλος θεωρεί πως οξύνει το υπάρχον πρόβλημα της κίνησης επειδή προσθέτει ένα ακόμα αμάξι στα τόσα εκατομμύρια; 

Στην νομοθεσία αλλά και την νομολογία, η έχεις το δικαίωμα να αποκτήσεις κάτι, η δεν το έχεις. 

Πιθανή λύση για να μην υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα, θα ήταν η επιβολή τελών η διοδίων, γενικά μέτρων που θα σε δυσκολεύουν να πάρεις και να  κυκλοφορησεις το ΙΧ. Το να απαγορεύψεις το δικαίωμα αποκτησης ΙΧ, θεωρώ ότι είναι κάτι προβληματικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Morosana said:

Οι περισσότεροι που κρατάνε αυτοκίνητα παρά την ελαχιστη χρήση δεν το κάνουν για το στάτους. Αν έχεις μικρά παιδιά ή κάποιον μεγαλύτερης ηλικίας που χρειάζεται φροντίδα μακάρι να μην χρειαστεί να μάθεις πόση ώρα θα κάνει το ΕΚΑΒ για κάτι που δεν είναι σούπερ επείγον. 

Ε εντάξει όλο και κάποιο αγροτικό με καρότσα θα βρεθεί.

 

Όλα λύνονται αν υπάρχει κράτος που να έχει στοχευμένη πολιτική και παιδεία από τους πολίτες.

 

Και τα δύο όμως, που απ' ότι φαίνεται δεν υπάρχει τίποτα από τα δυο

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Ε εντάξει όλο και κάποιο αγροτικό με καρότσα θα βρεθεί.

 

Όλα λύνονται αν υπάρχει κράτος που να έχει στοχευμένη πολιτική και παιδεία από τους πολίτες.

 

Και τα δύο όμως, που απ' ότι φαίνεται δεν υπάρχει τίποτα από τα δυο

Μέχρι να γίνει η στοχευμένη πολιτική  η καρότσα του αγροτικού θα φαντάζει καλύτερη και μοναδικη λύση από ένα ασθενοφόρο που δεν έρχεται 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονικά πρέπει να γκρεμιστεί η Αθήνα και να ξαναφτιαχτεί σε κάποια σημεία. Στην Κυψέλη, για παράδειγμα, υπάρχουν δρόμοι τόσο στενοί που ίσα που υπάρχει πεζοδρόμιο, το οποίο είναι διαλυμένο και μπορεί και να έχει και νεραντζιές. Αλλά φταίνε κι αυτοί που έδωσαν άδεια για να χτιστούν οι πολυκατοικίες τη δεκαετία του 60, χωρίς καμία μελέτη (εμπλέκονται και πολιτικοί φυσικά σε αυτό). 

Φυσικά δεν γίνεται να γκρεμιστεί η Αθήνα. Πρέπει όμως να επιδιορθωθεί όλο το οδικό δίκτυο της πόλης και τα πεζοδρόμια φυσικά και τα ΜΜΜ να δουλεύουν όπως πρέπει να δουλεύουν. Οι γραμμές μετρό να τελειώσουν το ταχύτερο δυνατό και να το επεκτείνουν σε σημεία κλειδιά. Δεν είναι δυνατόν να φτιάχνουν νέες γραμμές και να μην περιέχεται σε αυτές ο παράδεισος Αμαρουσίου. Ξέρετε τι λαός πάει κάθε μέρα εκεί για δουλειά ο καθένας και με το αμάξι του? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 minutes ago, Basilhs23___ said:

Δηλαδή αν κάποιος μπορεί να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, τότε δεν θα πρέπει να το πάρει επειδή κάποιος άλλος θεωρεί πως οξύνει το υπάρχον πρόβλημα της κίνησης επειδή προσθέτει ένα ακόμα αμάξι στα τόσα εκατομμύρια; 

Στην νομοθεσία αλλά και την νομολογία, η έχεις το δικαίωμα να αποκτήσεις κάτι, η δεν το έχεις. 

Πιθανή λύση για να μην υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα, θα ήταν η επιβολή τελών η διοδίων, γενικά μέτρων που θα σε δυσκολεύουν να πάρεις και να  κυκλοφορησεις το ΙΧ. Το να απαγορεύψεις το δικαίωμα αποκτησης ΙΧ, θεωρώ ότι είναι κάτι προβληματικό. 

Μπορείς να αγοράσεις πολλά πράγματα είτε απο ανάγκη είτε απο επιθυμία. Όπως και σε κάθε επιλογή που κάνουμε υπάρχουν υπέρ και κατά που ζυγίζεις. Κάποιος που έχει το αμάξι του παρκαρισμένο 360/365 μέρες το χρόνο δεν το χρειάζεται, το έχει απο επιθυμία και μόνο. όταν αυτο το αμάξι είναι στο ιδιόκτητο γκαράζ του ,όλα καλώς. Δεν ενοχλεί κανέναν και προστατεύει και τη περιουσία του. όταν το παρατάει στο δρόμο σε μια περιοχή με τεράστια δυσκολία στην εύρεση πάρκινγκ τότε σε ένα βαθμό, γράφει τους υπόλοιπους εκεί που δεν πιάνει μελάνι και έχει κάθε νόμιμο δικαίωμα να το κάνει. Δεν λέμε κάτι διαφορετικό απλά για κάποιο λόγο οταν στις αιτίες ενός προβλήματος που είναι πολλές , η 1 απο αυτές είναι ο δικαιωματισμός μας τσινάμε λίγο παραπάνω κατα πως φαίνεται. 

Επεξ/σία από tliako
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 02/10/2023 at 14:38, Ison_ said:

Η τηλεργασία θα έπρεπε σχεδόν να επιβάλλεται σε επιχειρήσεις με δουλειές γραφείου. Όχι μόνο αφαιρεί δύο δρομολόγια αυτοκινήτου από όλους τους δρόμους, αλλά αποσυμφορεί και τα ΜΜΜ. Βέβαια είναι οι χαμένοι φόροι από τη βενζίνη στη μέση...

Να προσθέσω επίσης το σπαστό ωράριο (4 μετακινήσεις / ημέρα) και τα ευέλικτα ωράρια τύπου 6ήμερου (x 6h) και η μερικής αποσχόληση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, Joshua21 said:

Αυτά στα bold δεν είναι τίποτα άλλο από την δική σου αντίληψη περί της αιτίας των προβλημάτων και λύσεων, η οποία δεν είναι απαραίτητα σωστή.

Επίσης - όπως και εσύ ο ίδιος έγραψες πριν 15 λεπτά - η έλλειψη θέσεων στάθμευσης επιδεινώνει την κίνηση άρα κατ' επέκταση το μποτιλιάρισμα που είναι και το θέμα μας εδώ, δεν μπορείς να βαφτίζεις κάτι off-topic μόνο όταν σε βολεύει.

Αυτά που έγραψα είναι μία απο τις αιτίες απλά τυχαίνει να είναι η μία που δεν φταίει ούτε η πολεοδομία, ούτε το κράτος, ούτε ο παραδίπλα . Φταίει οτι ο καθένας κοιτάει τον εαυτούλη του και πως δεν θα ξεβολευτεί και για κάποιο παράξενο λόγο είναι και η μόνη αιτία που κατά πως φαίνεται προκαλεί αντιδράσεις. Off-topic είναι η αντιπαράθεση μεταξύ ηθικού και νόμιμου που έγω έβαλα στη κουβέντα και γιαυτό και σταματάω να αναφέρω. Τα υπόλοιπα περί μποτιλιαρίσματος συνεχίζουν κανονικά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tliako είπε

Φταίει οτι ο καθένας κοιτάει τον εαυτούλη του και πως δεν θα ξεβολευτεί και για κάποιο παράξενο λόγο είναι και η μόνη αιτία που κατά πως φαίνεται προκαλεί αντιδράσεις.

δεν το ηξερες? βαθια ριζωμένο το σκεπτικο ότι για ολα φταιει το κρατος και πρεπει να εχει τον ρολο του μπαμπα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, andreaspA said:

δεν το ηξερες? βαθια ριζωμένο το σκεπτικο ότι για ολα φταιει το κρατος και πρεπει να εχει τον ρολο του μπαμπα.

Ναι πάει μαζί με το "αφού πληρώνω φόρους ,κάνω ότι γουστάρω".

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tliako είπε

Ναι πάει μαζί με το "αφού πληρώνω φόρους ,κάνω ότι γουστάρω".

ενα "τουρισμος για ολους" χρειαζεται για ολους τους ελληνες πολιτες. Με υποχρεωτικη χρήση για καποια ευρωπαικη πολη. Αν βγεις απο το χωριο σου, και δεις λίγο παραεξω πως ειναι ο κόσμος, πως συμπεριφερονται οι ανθρωποι, αλλαζεις σκεπτικό για πολλά πράγματα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...