Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, Narayan said:

Αυτοί που αγόρασαν αυτοκίνητο, χωρίς να έχουν κανονίσει που θα σταθμεύουν καθημερινά με την κατάσταση που επικρατεί, είναι άμοιροι ευθυνών;

Σε κάποιες χώρες, για να αγοράσεις αυτοκίνητο πρέπει να φέρεις αποδεικτικό οτι είτε έχεις παρκινγκ στο σπίτι ή οτι έχεις συμβόλαιο ενοικίασης.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, a_f_a είπε

Σε κάποιες χώρες, για να αγοράσεις αυτοκίνητο πρέπει να φέρεις αποδεικτικό οτι είτε έχεις παρκινγκ στο σπίτι ή οτι έχεις συμβόλαιο ενοικίασης.
 

Ναι, κι εδώ. Για να καταθέσεις πινακίδες το ίδιο. Πρέπει να έχεις κάπου να το παρκάρεις για να μην καταλαμβάνει δημόσιο χώρο, αφού δεν θα πληρώνεις και τα σχετικά τέλη.

Αλλά....μάντεψε ποιος, αν και πότε τσεκάρει το οτιδήποτε. Το αφήνουν στην καλή μας διάθεση και στο ελληνικό...φιλότιμο που είναι παγκοσμίως γνωστό. Αμέσως μετά το μουσακά και το μαλ....κα :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, phanispal said:

Εν τω μεταξύ ο Έλληνας δε μπορεί να κάνει συνεπιβατισμό, μερικοί σε άλλα νήματα περιμένετε ότι σε λίγα χρόνια θα συγκατοικήσει κιόλας, "επειδή έτσι γίνεται ήδη έξω", το θέατρο του παραλόγου μιλάμε.

Στις δύο πλατφόρμες που προσπάθησα να βάλω δρομολόγιο, στην μια δεν δουλεύει η καταχωρηση διεύθυνσης και στην άλλη δεν επιβεβαιώνει τα στοιχεία του οδηγού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Narayan είπε

Αυτοί που αγόρασαν αυτοκίνητο, χωρίς να έχουν κανονίσει που θα σταθμεύουν καθημερινά με την κατάσταση που επικρατεί, είναι άμοιροι ευθυνών;

Τι ακριβώς να κανονίσουν, πέραν του να έχουν/νοικιάζουν θέση στάθμευσης;

Δηλαδή για να καταλάβω, να έχουν αυτοκίνητο μόνο όσοι έχουν πάρκινγκ, και στις γειτονιές π.χ. οι δρόμοι να είναι άδειοι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε σε προηγούμενη σελίδα αλλά στους Αμπελόκηπους τουλάχιστον μεγάλο θέμα είναι τα μόνιμα παρκαρισμένα. Υπάρχουν δρόμοι που έως και το 50% των θέσεων καταλαμβάνονται απο οχήματα που κινούνται 1-5 φορές ανά ΕΤΟΣ (επιβεβαιωμένο απο δική μου παρατήρηση). Αποκορύφωμα φυσικά αρκετά αυτοκίνητα συνταξιούχων (στην ιδια θέση μπροστα στο σπίτι τους) οι οποίοι σε σχεδόν καθημερινή βάση πραγματοποιούν επιθεωρήσεις στα διακοσμητικά οδοστρώματος τους για να καθαρίσουν τυχόν κουτσουλιές και στη συνέχεια ικανοποιημένοι να επιστρέψουν στη καθημερινότητα τους. Το αμάξι δυστυχώς αποτελεί και σύμβολο στάτους για τον Έλληνα άσχετα αν το χρειάζεται ή όχι.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, andreaspA είπε

Ειναι τοσο απλα τα πραγματα. Δεν χρειαζεται ιδιαιτερη σκεψη. Μια αντιγραφη θα κανουμε.

1. ΔΙκτυο τραμ, μετρο, λεωφορεια, συχνα και καινουργια οχηματα.

2. Ελεγχόμενη σταθμευση παντου και υπογεια γκαραζ. Στην βιεννη και στο ινστμπουργκ σε καθε γωνια εχει και ενα υπογειο γκαραζ.

3. Ανακατασκευη ΟΛΟΙ οι δρομοι και τα πεζοδρομια, ετσι ωστε να μπορεις να περπατήσεις. Ξηλωμα ολες οι νερατζιες, πευκα, δεντρα, ταμπελες, ράμπες, και οτι αλλο υπαρχει επανω στα πεζοδρομια. Αυτα δεν ειναι πεζοδρομια που εχουμε εδω. Ειναι παγιδες θανατου. Σημαντικότατος λόγος που ολοι παιρνουν απο ενα οχημα να πανε ακομα και στον φούρνο.

Μαζι με την ανακατασκευη , διαβασεις πεζων, και φτιαχνεις και ποδηλατολωριδες.

4. Προγραμμα εργασιων. Θες να σκαψεις Cosmote, θα σκαψεις τον Μαρτιο του 2024 μαζι με την Wind. Αν δεν θες τοτε, μετα next year.

5. Αν βαλεις και στο προγραμμα την remote εργασια που πρεπει να γινει υποχρεωτικη σε συγκεκριμένο ποσοστο εργαζομενων.

Λύθηκε το πρόβλημα!

Εγω ο ανθρωπος που δεν παω πουθενα χωρις αμαξι ή μηχανή, σημερα πρέπει να έκλεισα 100χλμ περπάτημα στην Αυστρια τις τελευταίες 10 ημέρες. Και ολα αυτα... γαμπρος! αγραντζουνιστος, ξε-ιδρωτος με μωρο σε καροτσι ή περπατώντας.

 

Ούτε σε 100 χρόνια όλα αυτά που λες. Πέραν του οικονομικού που είναι ασύλληπτα υψηλό. 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, tliako said:

Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε σε προηγούμενη σελίδα αλλά στους Αμπελόκηπους τουλάχιστον μεγάλο θέμα είναι τα μόνιμα παρκαρισμένα. Υπάρχουν δρόμοι που έως και το 50% των θέσεων καταλαμβάνονται απο οχήματα που κινούνται 1-5 φορές ανά ΕΤΟΣ (επιβεβαιωμένο απο δική μου παρατήρηση). Αποκορύφωμα φυσικά αρκετά αυτοκίνητα συνταξιούχων (στην ιδια θέση μπροστα στο σπίτι τους) οι οποίοι σε σχεδόν καθημερινή βάση πραγματοποιούν επιθεωρήσεις στα διακοσμητικά οδοστρώματος τους για να καθαρίσουν τυχόν κουτσουλιές και στη συνέχεια ικανοποιημένοι να επιστρέψουν στη καθημερινότητα τους. Το αμάξι δυστυχώς αποτελεί και σύμβολο στάτους για τον Έλληνα άσχετα αν το χρειάζεται ή όχι.

Sorry που θα το πω αλλά δεν σε αφορά το πόσο συχνά χρησιμοποιεί κάποιος το αυτοκίνητο του, όσο δικαίωμα έχει να παρκάρει σε δημόσιους δρόμους αυτός που το κινεί περιστασιακά άλλο τόσο έχει και αυτός που το κινεί κάθε μέρα.

Εκτός βέβαια και αν παραβιάζει την νομοθεσία περί εγκατάλειψης, σε αυτή τη περίπτωση μπορείς να κάνεις καταγγελία στο Δήμο ο οποίος θα το μαζέψει με την προβλεπόμενη διαδικασία, μόνο που οι περιπτώσεις που περιγράφεις δεν μπορούν να θεωρηθούν ως εγκατάλειψη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, tliako είπε

Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε σε προηγούμενη σελίδα αλλά στους Αμπελόκηπους τουλάχιστον μεγάλο θέμα είναι τα μόνιμα παρκαρισμένα. Υπάρχουν δρόμοι που έως και το 50% των θέσεων καταλαμβάνονται απο οχήματα που κινούνται 1-5 φορές ανά ΕΤΟΣ (επιβεβαιωμένο απο δική μου παρατήρηση). Αποκορύφωμα φυσικά αρκετά αυτοκίνητα συνταξιούχων (στην ιδια θέση μπροστα στο σπίτι τους) οι οποίοι σε σχεδόν καθημερινή βάση πραγματοποιούν επιθεωρήσεις στα διακοσμητικά οδοστρώματος τους για να καθαρίσουν τυχόν κουτσουλιές και στη συνέχεια ικανοποιημένοι να επιστρέψουν στη καθημερινότητα τους. Το αμάξι δυστυχώς αποτελεί και σύμβολο στάτους για τον Έλληνα άσχετα αν το χρειάζεται ή όχι.

Για τους συνταξιούχους δεν ξέρω αν είναι θέμα status, πάντως κι εγώ παροπλισμένο το έχω όσο γίνεται ακριβώς λόγω του προβλήματος εύρεσης θέσης στάθμευσης.

Έχω σκεφτεί να το πουλήσω να ησυχάσω και να παίζω μπάλα με ταξί στις (πολύ αραιές) αστικές μετακινήσεις που κάνω με αυτοκίνητο (καθώς έχω παπί για όλα τα άλλα) και ενοικιαζόμενο στα 2-3 ταξίδια που κάνω το χρόνο, αλλά υπάρχουν αποτρεπτικοί παράγοντες. Δεν ξέρω αν πρόκειται να βελτιωθεί το πράγμα στο μέλλον, πάντως προς το παρόν δεν είναι τόσο εύκολο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, MikhailBakurin said:

Άλλο το να μπαίνεις σε ένα λεωφορείο με 300 άσχετους, κι άλλο στο όχημα του γείτονα, ή ο γείτονας στο δικό σου. Μια ωραία πρωία, διαπίστωσα ότι ο από πάνω μου, ήταν φοιτητής στις σχολές της Νομικής του ΕΚΠΑ, όπως κι εγώ. Αυτός με τη μηχανή κάθε πρωί, εγώ με το Μετρό. Καμιά φορά, όταν έβρεχε, έπαιρνα το πατρικό όχημα. Γιατί να μην έχουμε μια εφαρμογή να βρίσκω εγώ μηχανή τις καλές μέρες κι αυτός αυτοκίνητο τις κακές;

για όποιον θέλει καλός αλλά τους περισσότερους που ξέρω (μαζί τους και εγώ) δεν θελουν κανεναν μαζι τους ειδικά όταν πάνε δουλειά κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Joshua21 said:

Sorry που θα το πω αλλά δεν σε αφορά το πόσο συχνά χρησιμοποιεί κάποιος το αυτοκίνητο του, όσο δικαίωμα έχει να παρκάρει σε δημόσιους δρόμους αυτός που το κινεί περιστασιακά άλλο τόσο έχει και αυτός που το κινεί κάθε μέρα.

Εκτός βέβαια και αν παραβιάζει την νομοθεσία περί εγκατάλειψης, σε αυτή τη περίπτωση μπορείς να κάνεις καταγγελία στο Δήμο ο οποίος θα το μαζέψει με την προβλεπόμενη διαδικασία, μόνο που οι περιπτώσεις που περιγράφεις δεν μπορούν να θεωρηθούν ως εγκατάλειψη.

Προφανώς δεν με αφορά. Απλά με αυτό το σκεπτικό αν ας πούμε είχα την οικονομική δυνατότητα να αγοράσω 100 αμάξια και να πιάσω ολες τις θέσεις στους κοντινούς δρόμους του τόπου κατοικίας μου πάλι νόμιμος θα ήμουν και να πάνε να πνιγούνε οι υπόλοιποι που μένουν στα διπλανα σπίτια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, tliako said:

Προφανώς δεν με αφορά. Απλά με αυτό το σκεπτικό αν ας πούμε είχα την οικονομική δυνατότητα να αγοράσω 100 αμάξια και να πιάσω ολες τις θέσεις στους κοντινούς δρόμους του τόπου κατοικίας μου πάλι νόμιμος θα ήμουν και να πάνε να πνιγούνε οι υπόλοιποι που μένουν στα διπλανα σπίτια. 

Ε δεν νομίζω να υπάρχει λογικός άνθρωπος με τόσα λεφτά που θα τα σπαταλούσε απλά και μόνο για να πολλαπλασιάσει το πρόβλημα στάθμευσης του τόπου κατοικίας του....

Ευχαρίστως να κάνουμε υποθέσεις, αλλά τουλάχιστον να έχουν κάποιο ίχνος λογικής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Joshua21 said:

Ε δεν νομίζω να υπάρχει λογικός άνθρωπος με τόσα λεφτά που θα τα σπαταλούσε απλά και μόνο για να πολλαπλασιάσει το πρόβλημα στάθμευσης του τόπου κατοικίας του....

Ευχαρίστως να κάνουμε υποθέσεις, αλλά τουλάχιστον να έχουν κάποιο ίχνος λογικής.

Το ακραίο παράδειγμα είναι ουσιαστικά το νόμιμο vs ηθικό στην ακράια μορφή. Υπάρχει πολύς κόσμος που δεν το χρειάζεται το αμάξι και το κρατάει μήπως τύχει κάτι (νούμερο 1 δικαιολογία που εχω ακούσει) ή επειδή πάει 10 μερες στο χωριό το χρόνο (πραγματικό περιστατικό στη γειτονιά μου). Έχουν το νόμιμο δικαίωμα να το κάνουν; Αδιαμφισβήτητα. Δυσχεραίνουν το τεράστιο πρόβλημα της Αθήνας στο πάρκινγ; Αδιαμφισβήτητα.

16 minutes ago, phanispal said:

Για τους συνταξιούχους δεν ξέρω αν είναι θέμα status, πάντως κι εγώ παροπλισμένο το έχω όσο γίνεται ακριβώς λόγω του προβλήματος εύρεσης θέσης στάθμευσης.

Έχω σκεφτεί να το πουλήσω να ησυχάσω και να παίζω μπάλα με ταξί στις (πολύ αραιές) αστικές μετακινήσεις που κάνω με αυτοκίνητο (καθώς έχω παπί για όλα τα άλλα) και ενοικιαζόμενο στα 2-3 ταξίδια που κάνω το χρόνο, αλλά υπάρχουν αποτρεπτικοί παράγοντες. Δεν ξέρω αν πρόκειται να βελτιωθεί το πράγμα στο μέλλον, πάντως προς το παρόν δεν είναι τόσο εύκολο.

Προσωπικά και μόνο που βλέπω το αμάξι να ρημάζει στο δρόμο και να αυξάνονται σε εβδομαδιαία βάση οι γρατζουνιές απο τα μηχανάκια, κακοπαρκαρισμένα γύρω του με πιάνει ένα σφίξιμο αλλά δεν εχω επιλογές καθώς το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να το αφήσω μόνιμα σε μια θέση στο δρόμο (προσωπική μου άποψη και δεν λέω προφανώς σε κανέναν τι θα κάνει με τη περιουσία του). 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς το θέμα αφορά στο μποτιλιάρισμα, το πρόβλημα του πάρκινγκ είναι εν μέρει σχετικό και όχι απολύτως.

Πάντως αν όλοι αυτοί που δεν κινούν τα αυτοκίνητά τους και επιλέγουν μηχανάκι, ΜΜΜ ή κάτι άλλο για τις μετακινήσεις τους, και παίζει να είναι όντως πολλοί, αποφάσιζαν να τα χρησιμοποιήσουν, φαντάζομαι αντιλαμβάνεσαι τι επιπτώσεις θα είχε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Ούτε σε 100 χρόνια όλα αυτά που λες. Πέραν του οικονομικού που είναι ασύλληπτα υψηλό. 

Συμφωνω απολυτα. Για αυτο και πιστευω οτι δεν υπαρχει καμια λυση για το μποτιλιαρισμα. η Αθηνα εχει τελειωσει. Φρακαρε και δεν θα ξεφρακαρει αν δεν φυγει 1 μυριο τουλαχιστον ανθρωπων. Και παλι μπαχαλο θα ειναι, αλλα θα ειναι σχετικά κατοικήσιμη τουλαχιστον.

Αυτες τις κωλονερατζιες παντως και τα λοιπα δεντρα και θαμνους μπορουμε να τα ξηλώσουμε πάνω απο τα πεζοδρόμια και οτι δημοσια εκταση υπαρχει, ας γινει πλατεια. Ειναι γεματο το λεκανοπεδιο απο "αγνωστου ιδιοκτητη" στο κτηματολογιο. Ποσο δυσκολο ειναι να τα κανεις πάρκα και παιδικές χαρές ? μηδαμινα κόστη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, tliako said:

Το ακραίο παράδειγμα είναι ουσιαστικά το νόμιμο vs ηθικό στην ακράια μορφή. Υπάρχει πολύς κόσμος που δεν το χρειάζεται το αμάξι και το κρατάει μήπως τύχει κάτι (νούμερο 1 δικαιολογία που εχω ακούσει) ή επειδή πάει 10 μερες στο χωριό το χρόνο (πραγματικό περιστατικό στη γειτονιά μου). Έχουν το νόμιμο δικαίωμα να το κάνουν; Αδιαμφισβήτητα. Δυσχεραίνουν το τεράστιο πρόβλημα της Αθήνας στο πάρκινγ; Αδιαμφισβήτητα.

Το ακραίο παράδειγμα σου δεν είχε κανένα ίχνος λογικής, και η ηθική είναι κάτι υποκειμενικό.

Επίσης δεν χρειάζεται καμία "δικαιολογία" για να κρατάει κάποιος ένα αμάξι, το κρατάει επειδή γουστάρει, επειδή μπορεί, και δεν χρωστάει λογαριασμό σε κανέναν. Όσο δυσχεραίνει το τεράστιο πρόβλημα κάποιων περιοχών ένα αμάξι που κινείται μια φορά το χρόνο, άλλο τόσο το δυσχεραίνει και ένα αμάξι που κινείται καθημερινά, για αυτό ακριβώς δεν έχει καμία λογική να θεωρείς πρόβλημα μόνο το ένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...