Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, tzotzo said:

Έχει μια λογική βάση αυτό που περιγραφεις. Αλλά και με καραντίνα πάλι μποτιλιάρισμα είχε.

 

με καραντινα λογω οτι δεν μπορω να δουλεψω remotely, ηταν παραδεισος. εφτανα παντου σε χρονο μηδεν.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, tzotzo said:

Παρασκευή γύρω στις 5 το απογευμα, δλδ ώρα αιχμής, είχαν μείνει δύο οχήματα με απόσταση 1000 μέτρων μεταξύ τους. Το ένα ΙΧ μέσα στην Αττική οδό ακριβώς πριν την ανηφόρα της εξόδου 8 προς Λαμια, και το δεύτερο, ένα κουραδοφορο, ακριβώς μετά την έξοδο 8 της Αττικής οδού, επί της εθνικής. Για ένα χιλιόμετρο πρέπει να κάναμε 40-45 λεπτά. Περιπολικά,που θεωρητικά διευκολύνουν την κυκλοφορία πέρασαν μετά το 20λεπτο.

Δεν θα αναφέρω τις 45λεπτες καθυστερήσεις τις ώρες αιχμής στην Αττική οδό, που υπάρχουν ανεξάρτητα από τροχαία ή βλάβες. Και όλα αυτά σε έναν δρόμο που τα διόδια κάνουν 5.60€. Ο Κηφισσος πες πάει στο διάολο είναι για την πλεμπα, αλλά να έχει κινηση η Αττική οδός παραπαει. Βέβαια εδώ αποκλείστηκε από τα χιόνια, στην κίνηση θα κολλήσουμε;

 

Επειδή είμαι όλη μέρα στον δρόμο, λόγω δουλειάς, διαπιστώνω δύο πολύ σοβαρούς λόγους που μεγάλες αρτηρίες έχουν κίνηση και κυρίως ο Κηφισός.

Ένας βασικός λόγος είναι ότι όλοι ασχολούνται με το κινητό τους και δεν βλέπουν μπροστά τους. Αυτό έχει ως συνέπεια να αργούν πολύ στις αντιδράσεις τους στο σταματά - ξεκινά, να χάνονται φανάρια και ούτω καθεξής. Το πιο σοβαρό βέβαια είναι ότι επειδή κοιτούν το κινητό τους( νομίζουν ότι υπάρχει σχετική ασφάλεια επειδή η κίνηση γίνεται με πολύ μικρή ταχύτητα) πάνε και στουκαρουν ο ένας πίσω από τον άλλο και γίνονται άπειρες καραμπολες καθημερινά. Βάλτε και στην εξίσωση ότι όταν γίνεται καραμπολα οι εμπλεκόμενοι οδηγοί περιμένουν σαν ηλίθιοι τις οδικές τους και δεν κάνουν τα οχήματά τους στην άκρη, και έχουμε μια εκρηκτική συνταγή.

Έχω δει καραμπολα στον Κηφισό και 100 μέτρα πιο κάτω πάλι καραμπολα. Αδιανόητα πράγματα. 

Συγκεκριμένα στον Κηφισό παίζει και ένα τρίτο σενάριο που το εχω δει αρκετά είναι μηχανές που κινούνται ενδιάμεσα από τα μποτιλιαρισμενα αυτοκίνητα με αρκετά μεγαλύτερη ταχύτητα και πάνε και πέφτουν σε κάποιο αυτοκίνητο που ο οδηγός του είδε ένα κενό να χωθεί αριστερά ή δεξιά και δεν κοίταξε ποτέ τους καθρέφτες του, γιατί προφανώς μέχρι να προκύψει το κενό έπαιζε με το κινητό του και που να έχει αντίληψη για το τι γίνεται γύρω του. Και εκεί εκτός από την οδική περιμένουμε και ΤΟΤΑ και ασθενοφόρο.

 

Ο δεύτερος λόγος είναι ότι ακινητοποίουνται πάρα πολλά οχήματα κυρίως λόγω βλάβης αλλά και επειδή μενουν από καύσιμα στην μέση του δρόμου. Αυτό το βλέπω από μεγάλους δρόμους ως και σε κάτι κωλοστενα στο πουθενά. 

Φυσικά σε όλες αυτές τις περιπτώσεις το κερασάκι στην τούρτα είναι οι rubber neckers που κοιτάνε να δούνε μην χάσουν καμμία οξεία και καθυστερούν ακόμα περισσότερο.

 

Καλή κίνηση να κάνουν περιπολίες και να υπάρχει και γερανός στον Κηφισό απλά μιλάμε για μια τεράστια απόσταση 30-35 χιλιομέτρων που δεν καλύπτεται με δύο γερανούς και 5 μηχανές. Προτιμώ βέβαια να εξοπλιστούν με οχήματα που βεβαιώνουν παράβασης κινητού, και να έρθουν σε 1000 οδηγούς ραβασάκια για χρήση κινητού κατά την οδήγηση παρά αυτό το ημίμετρο. Μην ξεχνάμε βέβαια ότι στο μισό περίπου ποτάμι δεν υπάρχει διαγράμμιση ή αν υπάρχει πολύ αχνη.

 

Βέβαια η ιδανικότερη λύση είναι όταν δίνεις εξετάσεις για δίπλωμα να βγαίνεις μορφωμένος και ολοκληρωμένος οδηγός ικανός να ανταποκριθεί σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Αντί αυτού πάνε και έρχονται τα μουσαντενια διπλώματα με λάδια και ξυδιά, εξεταζομαστε και εκπαιδευομαστε σε οπισθογωνια  και σε πορεία ενός χιλιομέτρου.

Πολυ καλη αναλυση.

9 hours ago, tzotzo said:

Παρασκευή γύρω στις 5 το απογευμα, δλδ ώρα αιχμής, είχαν μείνει δύο οχήματα με απόσταση 1000 μέτρων μεταξύ τους. Το ένα ΙΧ μέσα στην Αττική οδό ακριβώς πριν την ανηφόρα της εξόδου 8 προς Λαμια, και το δεύτερο, ένα κουραδοφορο, ακριβώς μετά την έξοδο 8 της Αττικής οδού, επί της εθνικής. Για ένα χιλιόμετρο πρέπει να κάναμε 40-45 λεπτά. Περιπολικά,που θεωρητικά διευκολύνουν την κυκλοφορία πέρασαν μετά το 20λεπτο.

Δεν θα αναφέρω τις 45λεπτες καθυστερήσεις τις ώρες αιχμής στην Αττική οδό, που υπάρχουν ανεξάρτητα από τροχαία ή βλάβες. Και όλα αυτά σε έναν δρόμο που τα διόδια κάνουν 5.60€. Ο Κηφισσος πες πάει στο διάολο είναι για την πλεμπα, αλλά να έχει κινηση η Αττική οδός παραπαει. Βέβαια εδώ αποκλείστηκε από τα χιόνια, στην κίνηση θα κολλήσουμε;

 

Επειδή είμαι όλη μέρα στον δρόμο, λόγω δουλειάς, διαπιστώνω δύο πολύ σοβαρούς λόγους που μεγάλες αρτηρίες έχουν κίνηση και κυρίως ο Κηφισός.

Ένας βασικός λόγος είναι ότι όλοι ασχολούνται με το κινητό τους και δεν βλέπουν μπροστά τους. Αυτό έχει ως συνέπεια να αργούν πολύ στις αντιδράσεις τους στο σταματά - ξεκινά, να χάνονται φανάρια και ούτω καθεξής. Το πιο σοβαρό βέβαια είναι ότι επειδή κοιτούν το κινητό τους( νομίζουν ότι υπάρχει σχετική ασφάλεια επειδή η κίνηση γίνεται με πολύ μικρή ταχύτητα) πάνε και στουκαρουν ο ένας πίσω από τον άλλο και γίνονται άπειρες καραμπολες καθημερινά. Βάλτε και στην εξίσωση ότι όταν γίνεται καραμπολα οι εμπλεκόμενοι οδηγοί περιμένουν σαν ηλίθιοι τις οδικές τους και δεν κάνουν τα οχήματά τους στην άκρη, και έχουμε μια εκρηκτική συνταγή.

Έχω δει καραμπολα στον Κηφισό και 100 μέτρα πιο κάτω πάλι καραμπολα. Αδιανόητα πράγματα. 

Συγκεκριμένα στον Κηφισό παίζει και ένα τρίτο σενάριο που το εχω δει αρκετά είναι μηχανές που κινούνται ενδιάμεσα από τα μποτιλιαρισμενα αυτοκίνητα με αρκετά μεγαλύτερη ταχύτητα και πάνε και πέφτουν σε κάποιο αυτοκίνητο που ο οδηγός του είδε ένα κενό να χωθεί αριστερά ή δεξιά και δεν κοίταξε ποτέ τους καθρέφτες του, γιατί προφανώς μέχρι να προκύψει το κενό έπαιζε με το κινητό του και που να έχει αντίληψη για το τι γίνεται γύρω του. Και εκεί εκτός από την οδική περιμένουμε και ΤΟΤΑ και ασθενοφόρο.

 

Ο δεύτερος λόγος είναι ότι ακινητοποίουνται πάρα πολλά οχήματα κυρίως λόγω βλάβης αλλά και επειδή μενουν από καύσιμα στην μέση του δρόμου. Αυτό το βλέπω από μεγάλους δρόμους ως και σε κάτι κωλοστενα στο πουθενά. 

Φυσικά σε όλες αυτές τις περιπτώσεις το κερασάκι στην τούρτα είναι οι rubber neckers που κοιτάνε να δούνε μην χάσουν καμμία οξεία και καθυστερούν ακόμα περισσότερο.

 

Καλή κίνηση να κάνουν περιπολίες και να υπάρχει και γερανός στον Κηφισό απλά μιλάμε για μια τεράστια απόσταση 30-35 χιλιομέτρων που δεν καλύπτεται με δύο γερανούς και 5 μηχανές. Προτιμώ βέβαια να εξοπλιστούν με οχήματα που βεβαιώνουν παράβασης κινητού, και να έρθουν σε 1000 οδηγούς ραβασάκια για χρήση κινητού κατά την οδήγηση παρά αυτό το ημίμετρο. Μην ξεχνάμε βέβαια ότι στο μισό περίπου ποτάμι δεν υπάρχει διαγράμμιση ή αν υπάρχει πολύ αχνη.

 

Βέβαια η ιδανικότερη λύση είναι όταν δίνεις εξετάσεις για δίπλωμα να βγαίνεις μορφωμένος και ολοκληρωμένος οδηγός ικανός να ανταποκριθεί σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Αντί αυτού πάνε και έρχονται τα μουσαντενια διπλώματα με λάδια και ξυδιά, εξεταζομαστε και εκπαιδευομαστε σε οπισθογωνια  και σε πορεία ενός χιλιομέτρου.

Πολυ καλη αναλυση.

Επεξ/σία από mindreader
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Το ερώτημα είναι θέλουμε λύσεις ή έχουμε βολευτεί με την κατάσταση;

Οι λυσεις που θελουμε ειναι να πηγαινουν ολοι οι αλλοι με τα μμμ κι εμεις με την αμαξαρα μας.

  • Like 12
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, Ntinaras said:

Οι λυσεις που θελουμε ειναι να πηγαινουν ολοι οι αλλοι με τα μμμ κι εμεις με την αμαξαρα μας.

H καλυτερη λυση ειναι η αποκεντρωση.

Εγω δεν ειδα το Παρισι να εχει 25 εκατ.κοσμο, με πληθυσμο Γαλλιας 50εκατομ.

Μονο σε τριτοκοσμικες χωρες, υπαρχει η ηλιθια στρεβλωση ο μισος πληθυσμος του κρατους, να ειναι στοιβαγμενος και στριμωγμενος σε μια πολη. Παρανοια και δραμα.

Επεξ/σία από mindreader
  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 minutes ago, poulinos said:

με καραντινα λογω οτι δεν μπορω να δουλεψω remotely, ηταν παραδεισος. εφτανα παντου σε χρονο μηδεν.

ισως στην πρωτη την 2.5 μηνη. Μετα δε νομιζω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, mindreader είπε

H καλυτερη λυση ειναι η αποκεντρωση.

Εγω δεν ειδα το Παρισι να εχει 25 εκατ.κοσμο, με πληθυσμο Γαλλιας 50εκατομ.

Μονο σε τριτοκοσμικες χωρες, υπαρχει η ηλιθια στρεβλωση ο μισος πληθυσμος του κρατους, να ειναι στοιβαγμενος και στριμωγμενος σε μια πολη. Παρανοια και δραμα.

Στην Γαλλία όμως υπάρχουν και άφθονες θέσεις εργασίας εκτός Παρισίου.

Ελλάδα δεν νομίζω να υπάρχει κάποια μεγάλη εταιρεία που να έχει τα γραφεία της εκτός Αθηνών ή Θεσσαλονίκης. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Narayan said:

Στην Γαλλία όμως υπάρχουν και άφθονες θέσεις εργασίας εκτός Παρισίου.

Ελλάδα δεν νομίζω να υπάρχει κάποια μεγάλη εταιρεία που να έχει τα γραφεία της εκτός Αθηνών ή Θεσσαλονίκης. 

 

Συμφωνω. Γι'αυτο μιλω για αποκεντρωση. Να υπαρχουν κινητρα να εγκατασταθουν επιχειρησεις εκτος Αθηνας και Θεσσαλονικης. Δεν ειναι τοσο δυσκολο. Τοσα κρατη τα εχουν κανει αυτα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βάλε μείωση φορολογίας ή άλλα κίνητρα και  η αποκέντρωση είναι σχετικά εύκολη να γίνει. Και όχι μόνο αποκέντρωση από πόλη σε πόλη αλλά και από περιοχή σε περιοχή. Εδώ στη πόλη μου τα Ιωάννινα βγηκε η πολεοδομία από το κέντρο 5 Χιλ σε άλλο προάστιο (έτσι λέμε τώρα και εδώ!!!!) και οι μισοί υπάλληλοι έψαχναν να αλλάξουν υπηρεσία!!! 

 

Και επειδή βρίσκομαι Αθήνα για 10 ημέρες, αυτό το πράγμα είναι πραγματικά απαλευτο. Χθες έκανα 7 Χιλ στην Κηφισίας 45 λεπτά!!!!! 

Σε τόσο χρόνο από Γιάννενα φτάνω Ηγουμενίτσα!!!!!!!!!!!! 

Ειλικρινά όσα και να σου προσφέρει, δεν βλέπω την ώρα να φύγω!!!! Πάει, μεγάλωσα... 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, MikhailBakurin said:

 

Επίσης, πρέπει να φύγει το ταμπού των carpooling - carsharing. Ξέρω, θα γκρινιάξει πολύ η κίτρινη φυλή. Αλλά είναι έγκλημα, με αυτά τα κόστη βενζίνης και με αυτή τη σαπίλα οχημάτων, να μη μπορεί ένας νέος άνθρωπος να μπει σε ένα ήδη τρέχον αυτοκίνητο και να δώσει ένα συμβολικό ποσό (2-3 ευρώ για μεγάλες διαδρομές) στον ιδιοκτήτη του, ώστε να μετακινηθούν μαζί. Μια χαρά δούλεψε ανεπίσημα αυτό στη Θεσσαλονίκη πριν 2-3 χρόνια που έγινε μεγάλη απεργία του ΟΑΣΘ. ΟΚ, δεν είναι Θεσσαλονίκη η Αθήνα, να έχει 3 δρόμους από τους οποίους περνάνε ΟΛΟΙ, αλλά για Κηφισίας - Κηφισό - Μεσογείων - Συγγρού - Κύμης, αυτό μπορεί να γίνει Α ΝΕ ΤΑ.

Να αυτός είναι ο κύριος λόγος που δεν θέλουν τα μμμ το να μην είναι με άλλους άσχετους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, AristidisZ said:

Κάτοικος Ανδρομέδας ;

 

Καταρχάς, εγώ δεν ειρωνεύτηκα κανέναν.

Κατά δεύτερον, υπάρχουν 100άδες χιλιάδες κόσμου που εξυπηρετήθηκαν με το μετρό, το βλέπω και στην Πανόρμου (της οποίας είμαι κάτοικος, κι όχι της "ανδρομέδας"), όποτε παίρνω μετρό. Εκεί που παλιά μετά το Μοναστηράκι ο συρμός άδειαζε, τώρα είναι γεμάτος λαό ο συρμός. Προφανώς όλος ο κόσμος αυτός, πήρε ανάσα μεταξύ Αγ. Μαρίνας και Δημ. Θεάτρου.

 

7 minutes ago, Black Demis said:

Να αυτός είναι ο κύριος λόγος που δεν θέλουν τα μμμ το να μην είναι με άλλους άσχετους

Άλλο το να μπαίνεις σε ένα λεωφορείο με 300 άσχετους, κι άλλο στο όχημα του γείτονα, ή ο γείτονας στο δικό σου. Μια ωραία πρωία, διαπίστωσα ότι ο από πάνω μου, ήταν φοιτητής στις σχολές της Νομικής του ΕΚΠΑ, όπως κι εγώ. Αυτός με τη μηχανή κάθε πρωί, εγώ με το Μετρό. Καμιά φορά, όταν έβρεχε, έπαιρνα το πατρικό όχημα. Γιατί να μην έχουμε μια εφαρμογή να βρίσκω εγώ μηχανή τις καλές μέρες κι αυτός αυτοκίνητο τις κακές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η έξοδος της ΑΟ προς Λαμία -και απο τις δύο κατευθύνσεις- είναι ένα μικρό δρομάκι, μιας λωρίδας! Όποιος το σκέφτηκε αυτό πρέπει να στηθεί στα 3 μέτρα.

  1. Η Αθήνα πρέπει να αποκτήσει το 5πλάσιο οδικό δίκτυο απο αυτό που ήδη έχει, υπέργεια, υπόγεια, υποθαλάσσια.
  2. Η Αθήνα πρέπει να αποκτήσει επιπλέον τουλάχιστον 100 πεζογέφυρες και 100 υπόγειες διαβάσεις.
  3. Η Αθήνα πρέπει να αποκτήσει Τροχαία [την θυμάστε την υπηρεσία;] και σκληρή αστυνόμευση.
  4. Στην Αθήνα θα πρέπει να ζουν μόνο όσοι εργάζονται.
  5. Τα ΜΜΜ θα πρέπει να επεκτείνονται στα άκρα της Αττικής και προς όλες τις κατευθύνσεις.
Επεξ/σία από Imola
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Ntinaras said:

Οι λυσεις που θελουμε ειναι να πηγαινουν ολοι οι αλλοι με τα μμμ κι εμεις με την αμαξαρα μας.

Εχεις δίκιο. Οταν ζω σε Ασιατική (Απο Ανατολή) χώρα ιδίως, δεν αισθάνομαι να χρειάζομαι αυτοκίνητο ποτέ, είτε για να κινούμαι στη πόλη είτε για κάποιο ταξίδι καθώς το επίπεδο των ΜΜΜ είναι σε εξαιρετική κατάσταση και αρκετά πυκνό.
Ελλάδα, με το που ήρθα αγόρασα αυτοκίνητο και το έχω παρατημένο και ένα χρόνο, ωστε να μπορώ να κινούμαι όταν έρχομαι πίσω.

 

2 hours ago, phanispal said:

Και Ιαπωνία απ' όσο ξέρω.

Ν.Κορέα, νομίζω ειναι νόμος. Ιαπωνία και γενικά Ασία ειναι νομίζω στη "καλή διάθεση" του πολίτη, και οι περισσότεροι παρκάρουν με την όπισθεν. Ετσι, δεν υπάρχει πρόβλημα και με το άνοιγμα της πορτας. Ιαπωνία όμως, σε πολλά παρκινγκ, έχουν μεγαλο διαχωριστικό μεταξύ των θέσεων ωστε να ανοιγει άνετα η  πόρτα όπως και να παρκάρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, MikhailBakurin said:

Επίσης, πρέπει να φύγει το ταμπού των carpooling - carsharing. Ξέρω, θα γκρινιάξει πολύ η κίτρινη φυλή. Αλλά είναι έγκλημα, με αυτά τα κόστη βενζίνης και με αυτή τη σαπίλα οχημάτων, να μη μπορεί ένας νέος άνθρωπος να μπει σε ένα ήδη τρέχον αυτοκίνητο και να δώσει ένα συμβολικό ποσό (2-3 ευρώ για μεγάλες διαδρομές) στον ιδιοκτήτη του, ώστε να μετακινηθούν μαζί. Μια χαρά δούλεψε ανεπίσημα αυτό στη Θεσσαλονίκη πριν 2-3 χρόνια που έγινε μεγάλη απεργία του ΟΑΣΘ. ΟΚ, δεν είναι Θεσσαλονίκη η Αθήνα, να έχει 3 δρόμους από τους οποίους περνάνε ΟΛΟΙ, αλλά για Κηφισίας - Κηφισό - Μεσογείων - Συγγρού - Κύμης, αυτό μπορεί να γίνει Α ΝΕ ΤΑ.

Βασικά carpooling και συμβολικό ποσό είναι έννοιες ασυμβίβαστες. Το carpooling ως concept είναι 2 ή παραπάνω άνθρωποι που κάνουν την ίδια διαδρομή/ταξίδι να χρησιμοποιούν όλοι μαζί μόνο ένα όχημα ώστε να μοιράζονται όλα τα έξοδα (βενζίνες, διόδια, ακόμα και τη συντήρηση/φθορά του αυτοκινήτου) και έτσι να βγαίνουν όλοι κερδισμένοι. Το να φορτώνεται ο ένας σχεδόν το σύνολο των εξόδων είναι καταδικασμένο να αποτύχει.

Το πρόβλημα στην Ελλάδα λογικές σαν αυτή που περιέγραψες, δλδ ο επιβάτης θεωρεί φυσιολογικό το να δώσει στον οδηγό ένα συμβολικό ποσό για να τον πάρει μαζί μια και την διαδρομή θα την έκανε ούτως ή άλλως. Προσωπικά ξέρω πολλές περιπτώσεις που δουλεύει σωστά αυτό το concept, και σε όλες δουλεύει σωστά επειδή ο διαμοιρασμός όλων των εξόδων είναι ο βασικότερος κανόνας.

Επίσης κάτι τέτοιο έχει νόημα μόνο σε διαδρομές που δεν βολεύει ή είναι ανύπαρκτη η δημόσια συγκοινωνία, αν υπάρχει και βολεύει εννοείται πως θα την προτιμήσουν όλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, Joshua21 said:

Βασικά carpooling και συμβολικό ποσό είναι έννοιες ασυμβίβαστες. Το carpooling ως concept είναι 2 ή παραπάνω άνθρωποι που κάνουν την ίδια διαδρομή/ταξίδι να χρησιμοποιούν όλοι μαζί μόνο ένα όχημα ώστε να μοιράζονται όλα τα έξοδα (βενζίνες, διόδια, ακόμα και τη συντήρηση/φθορά του αυτοκινήτου) και έτσι να βγαίνουν όλοι κερδισμένοι. Το να φορτώνεται ο ένας σχεδόν το σύνολο των εξόδων είναι καταδικασμένο να αποτύχει.

Το πρόβλημα στην Ελλάδα λογικές σαν αυτή που περιέγραψες, δλδ ο επιβάτης θεωρεί φυσιολογικό το να δώσει στον οδηγό ένα συμβολικό ποσό για να τον πάρει μαζί μια και την διαδρομή θα την έκανε ούτως ή άλλως. Προσωπικά ξέρω πολλές περιπτώσεις που δουλεύει σωστά αυτό το concept, και σε όλες δουλεύει σωστά επειδή ο διαμοιρασμός όλων των εξόδων είναι ο βασικότερος κανόνας.

Επίσης κάτι τέτοιο έχει νόημα μόνο σε διαδρομές που δεν βολεύει ή είναι ανύπαρκτη η δημόσια συγκοινωνία, αν υπάρχει και βολεύει εννοείται πως θα την προτιμήσουν όλοι.

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.

Η διαδρομή Δροσιά (upper middle class προάστιο που δεν ειναι όμως Εκάλη) - Πανόρμου/Κατεχάκη, το πρώτο μετρό αυτής της μεριάς, (την βάζω ως Π.Χ. γιατί η ανταγωνιστική συγκοινωνία είναι Α ΘΛΙ Α), μήκους 17 χλμ, με σημερινές τιμές βενζίνης (όχι φθηνότερου καυσίμου! ) και με ένα αμάξι που καίει 7,5 λίτρα/100χλμ, κοστίζει... 2,65.

Με 5,30 δλδ μετακινούνται ως 4 άνθρωποι. Ακόμα και 2 να μπουν στο αμάξι, ιδιοκτήτης κι επιβάτης, συμφέρει. Τώρα, άμα θέλει ο ιδιοκτήτης να βάζει και ένα 50λεπτο στον καθένα έξτρα, για συντήρηση, ας το επιτρέπει η εφαρμογή. Η ουσία είναι ότι θα κάνεις 34χλμ με 5-7 ευρώ, ενώ με τα μέσα θες μισό ποσό και 4πλάσια ώρα. Ταξί, ούτε συζήτηση.

Επεξ/σία από MikhailBakurin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...