Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση σχετικά με το 2bshop.gr ~ Αμφισβήτηση συναλλαγής


Billator

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 312
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, teohat είπε

Καλησπέρα σας,

Υπάρχει group στο viber στο οποίο και συζητάμε για ομαδική καταγγελία. Όποιος ενδιαφέρεται να διεκδικήσει τα λεφτά του να μου στείλει dm το κινητό 

 

 

Επεξ/σία από Nikos82ch
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, TsoliasGR είπε

Και σαν παρατηρητης αλλά και σαν καταναλωτής που αγοράζω και απο διαφημήσεις του fb αλλά και απο σκρουτζομάγαζα....

Η μόνη συμβουλή που μπορώ να σας δώσω είναι μια...Πληρωμή με αντικαταβολή και μόνο.Αν δεν έχει αυτή την επιλογή τότε δεν ψωνίζω.Απλά και όμορφα.Επειδή την έχω πατήσει μια φορά με λίγα χρήματα βέβαια (κάτω απο 20 ευρώ ευτυχως)...Απο τότε αποφάσισα...ΜΟΝΟ αντικαταβολή και ας δώσω και 1-2 ευρώ πάνω.

Δεν σε εξασφαλίζει όμως η αντικαταβολή γιατί βασική προυπόθεση αυτής είναι να σου επιτρέψει η εταιρεία ταχυμεταφορών πριν πληρώσεις να ανοίξεις το δέμα και να κάνεις έλεγχο ότι το περιεχόμενο του δέματος είναι αυτό που έχεις παραγγείλει πράγμα που συνήθως δεν το αποδέχεται η εταιρεία ταχυμεταφορών και φυσικά αν δεν κάνεις τα παραπάνω δεν είσαι σίγουρος το τι έχεις παραλάβει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μόλις βρήκα το νήμα! πω πω.. φαίνεται πως τη γλιτωσα φθηνά!

παραγγελία 8/10, δύο στικάκια crucial ram, ~280e. ξέρω, το site παραήταν ύποπτο, αλλά είχε όντως 48 θετικές και 2 αρνητικές κριτικές. βέβαια, αυτά τα στικάκια δεν υπήρχαν πουθενά στην ευρώπη, οπότε πήρα τηλ και 'ναι, θα σας τα φέρουμε, μέχρι 30 ημέρες'. καλά λοιπόν, έτσι θα ναι αφού έτσι πιστεύετε. ίσως και να τα φέρουν, ξερωγω

Καμμία επικοινωνία η επιβεβαίωση, παίρνω 1 βδομάδα μετά, 3η προσπάθεια μια κοπελίτσα 'είμαστε σε αναμονή, μέχρι 30 μέρες'. καλά.. 2 βδομάδες 2ο τηλ, μου το κλείνουν 1-2 φορές, η ίδια ιστορία. λέω, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον προμηθευτή να ξέρουμε οτι υπάρχουν; απάντηση: είμαστε σε αναμονή

δική μου απάντηση: παρακαλώ επιστροφή χρημάτων. ναι κύριε μάλιστα, ναι, θα το κάνουμε, αλλά πάρτε μας τηλ σε 2 μέρες για να δούμε αν έγινε (...). της λέω θα γίνει αν το κάνετε τώρα

5 ώρες μετά είχα μύνημα επιστροφής και 2 μέρες μετά τα χρήματα πίσω, 22/10

προσπαθούσα να καταλάβω τι κάνουν οι τύποι. 'δανεισμό' ποσών για 1+ μήνα; με τι σκοπό; crypto flipping? μέχρι που σήμερα είδα οτι δεν υπάρχει στο σκρουτζ και βρήκα το νήμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ikorolis είπε

Δεν σε εξασφαλίζει όμως η αντικαταβολή γιατί βασική προυπόθεση αυτής είναι να σου επιτρέψει η εταιρεία ταχυμεταφορών πριν πληρώσεις να ανοίξεις το δέμα και να κάνεις έλεγχο ότι το περιεχόμενο του δέματος είναι αυτό που έχεις παραγγείλει πράγμα που συνήθως δεν το αποδέχεται η εταιρεία ταχυμεταφορών και φυσικά αν δεν κάνεις τα παραπάνω δεν είσαι σίγουρος το τι έχεις παραλάβει.

Ναι αλλά αυτό διαφέρει, και δεν μπορεί να το κάνει συστηματικά ένα κατάστημα.

Πρώτον, δεν εισπράτει άμεσα τα χρήματα της αντικαταβολής και δεύτερον, δεν μπορεί να μαζέψει τόσα χρήματα σε τόσο διάστημα. Επίσης, δεν υπάρχει η δικαιολογία εκεί ότι απλά άργησα, και κάπως να την σκαπουλάρει με επιστροφές χρημάτων κτλ.

Τέλος, από την στιγμή που μιλάμε για μηδαμινή διαθεσιμότητα, πόσες μούφα αντικαταβολές μπορεί να κάνει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, UncleKim είπε

Ναι αλλά αυτό διαφέρει, και δεν μπορεί να το κάνει συστηματικά ένα κατάστημα.

Πρώτον, δεν εισπράτει άμεσα τα χρήματα της αντικαταβολής και δεύτερον, δεν μπορεί να μαζέψει τόσα χρήματα σε τόσο διάστημα. Επίσης, δεν υπάρχει η δικαιολογία εκεί ότι απλά άργησα, και κάπως να την σκαπουλάρει με επιστροφές χρημάτων κτλ.

Τέλος, από την στιγμή που μιλάμε για μηδαμινή διαθεσιμότητα, πόσες μούφα αντικαταβολές μπορεί να κάνει?

η επιχείρηση - απάτη

δεν προτιμά το PAYPAL

δεν προτιμά τις πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες (VISA/MASTERCARD)

το PAYPAL και τις VISA/MASTERCARD δεν τις προτιμάει γιατί αν γίνει αμφισβήτηση συναλλαγής είναι υποχρεωμένο να επιστρέψει τα χρήματα ή θα επιστραφούν από την PAYPAL ή VISA/MASTERCARD μην σας πιάνουν κορόιδα οι τράπεζες σας είναι υποχρεωμένες να σας επιστρέψουν τα χρήματα αν κάνετε αμφισβήτηση συναλλαγής γιατί δεν έχετε παραλάβει αυτό που αγοράσατε και αν δεν το κάνουν θα έχουν κυρώσεις από την VISA/MASTERCARD που είναι διεθνείς οργανισμοί.

δεν προτιμά την αντικαταβολή για ευνόητους λόγους

η επιχείρηση - απάτη

βασίζεται σε ένα και μόνο πράγμα

πόσοι πελάτες (θύματα) θα κάνουν τραπεζική κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό προκειμένου να παραγγείλουν το "ακριβό" τηλέφωνο που δίνει φτηνά οι οποίοι θα νομίζουν φυσικά ότι τσίμπησαν ευκαιρία ενώ στην πραγματικότητα απλά έπεσαν θύματα απάτης.

όλες αυτές οι επιχειρήσεις - απάτη εύκολα εντοπίζονται από αυτούς που ξέρουν να αγοράζουν από το διαδίκτυο δεν θέλει να έχεις MASTER κτλ για να καταλάβεις ποια είναι η απάτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η  αντικαταβολη όντως ειναι η ασφαλεστερη επιλογη ακομα και απο την καρτα η οποια εχει διαδικασια.Ακομα δεν εχει  ακουσει για απατη απο μαγαζι που παραδιδει τουβλα.Το παυπαλ ειναι το ασφαλεστερο και προτιμωτερο αλλα ακομα και μεγαλα και γνωστα μαγαζια δεν το χρησημοποιουν.

Επεξ/σία από SPY_oo7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσοι έχετε eurobank μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παρακάτω φόρμα. Την συμπληρώνετε, επιλέγετε την επιλογή 4 πέρι μη παραλαβής του εμπορεύματος και τη στέλνετε μάζι με τις συνομιλίες με τον έμπορο στο [email protected]

Φόρμα

Από mastercard chargeback guide σελίδα 63 αναφέρεται το εξής.

Time Frame. • In cases involving delayed delivery of goods or services and the delivery or performance date was not specified by the merchant: the issuer must wait 30-calendar days from the transaction date before submitting a chargeback and not to exceed 120-calendar days from the transaction settlement date. However, the issuer may charge back the transaction immediately (and not wait the 30-calendar days) upon learning the merchant will not provide the goods or services because, for example, for the merchant is no longer in business.

Άρα αφού η επιχείρηση είναι out of business δεν χρειάζεται να περιμένετε 30 ημέρες για το dispute αν και αυτό έχει να κάνει στο πότε μπορεί να το παραδώσει η τράπεζα στη visa/mastercard.

Καλό θα είναι εκτός από την επικοινωνία να στείλετε και ένα screenshot από εδώ -> businessregistry.gr που φαίνεται η αναστολή λειτουργείας.

Επεξ/σία από user2163
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποιες πιστωτικες καρτες εχουν σαν παροχη και τη νομικη προστασια για απατη ή μη παραλαβη προϊοντος.

Δειτε πχ εδω στην Alpha Bank, νομιζω υπαρχει και σε αλλες τραπεζες ομως:

https://www.alpha.gr/el/idiotes/kartes/upiresies/nomiki-prostasia

Αν κανατε την παραγγελια σας χρησιμοποιωντας μια τετοια καρτα καλεστε τους για νομικη συμβουλη και βοηθεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γω θέμα του εν λόγω "καταστήματος". Αύριο θα προβώ σε αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω eurobank και στον συνήγορο. Πάντως από eurobank μου είπαν ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα πάρω τα χρήματα πίσω (140€ μέσω κάρτας) κάτι το οποίο απ' ό,τι διάβασα δεν ισχύει καθώς είμαστε καλυμμένοι από την Mastercard/Visa... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, yakuzaz είπε

Και γω θέμα του εν λόγω "καταστήματος". Αύριο θα προβώ σε αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω eurobank και στον συνήγορο. Πάντως από eurobank μου είπαν ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα πάρω τα χρήματα πίσω (140€ μέσω κάρτας) κάτι το οποίο απ' ό,τι διάβασα δεν ισχύει καθώς είμαστε καλυμμένοι από την Mastercard/Visa... 

στον συνήγορο τι μπορείς να ζητήσεις; Να μας ενημερώσεις τι σου είπε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...