Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

το leon (οχι το 2λιτρο) ξεκινησα να το κοιταω κι εγω.

μεταξυ 3-4 ειμαι αυτη τη στιγμη για αυτοκινητο πασας χρησης (ενα για ολα κοινως), leon, i30, kamiq, xceed.

επειδη παω μαλλον για αυτοματο, τα vag τα φοβαμαι λιγο (αν και δεν εχω ακουσει κατι για τα dsg 7).

τα ford puma, focus καιγονται μαλλον, λογω μεγαλης αναμονης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, razkal είπε

το leon (οχι το 2λιτρο) ξεκινησα να το κοιταω κι εγω.

μεταξυ 3-4 ειμαι αυτη τη στιγμη για αυτοκινητο πασας χρησης (ενα για ολα κοινως), leon, i30, kamiq, xceed.

επειδη παω μαλλον για αυτοματο, τα vag τα φοβαμαι λιγο (αν και δεν εχω ακουσει κατι για τα dsg 7).

τα ford puma, focus καιγονται μαλλον, λογω μεγαλης αναμονης.

Τα 7αρια έσπαγαν όχι τα 6αρια :D Οπότε ότι έχει ακουστεί είναι για τα DSG7 (DQ250 αν δεν κάνω λάθος)

Θεωρητικά τα έχουν φτιάξει

Το i30 πολύ VFM αλλά με το που μπαίνεις μέσα , ακόμη και απο το σκληρό κάθισμα καταλαβαίνεις ότι δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα

Το Xceed είναι πανέμορφο και δείχνει και ποιοτικό , 7 χρόνια εγγύηση , αξιοπιστία αλλά 25+ για αυτόματο με μη χιλιάρη κινητήρα

Για το Leon δεν μπορώ να πώ κάτι αντικειμενικό (όχι πως δεν αναφέρω τα κουσούρια του) γιατί όπως και να έχει σαν σύνολο μου αρέσει περισσότερο απο όλα (για αυτό και το αγόρασα)

Το Kamiq μου δείχνει κάπως αδιάφορο σχεδιαστικά αλλά είναι και αυτό VFM στα λεφτά του - εξοπλισμό σε αυτόματο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τα 7αρια έσπαγαν όχι τα 6αρια :D Οπότε ότι έχει ακουστεί είναι για τα DSG7 (DQ250 αν δεν κάνω λάθος)

Θεωρητικά τα έχουν φτιάξει

Το i30 πολύ VFM αλλά με το που μπαίνεις μέσα , ακόμη και απο το σκληρό κάθισμα καταλαβαίνεις ότι δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα

Το Xceed είναι πανέμορφο και δείχνει και ποιοτικό , 7 χρόνια εγγύηση , αξιοπιστία αλλά 25+ για αυτόματο με μη χιλιάρη κινητήρα

Για το Leon δεν μπορώ να πώ κάτι αντικειμενικό (όχι πως δεν αναφέρω τα κουσούρια του) γιατί όπως και να έχει σαν σύνολο μου αρέσει περισσότερο απο όλα (για αυτό και το αγόρασα)

Το Kamiq μου δείχνει κάπως αδιάφορο σχεδιαστικά αλλά είναι και αυτό VFM στα λεφτά του - εξοπλισμό σε αυτόματο

συμφωνω για την εμφανιση του καμικ, αλλα δεν ειναι αποτρεπτικη η αδιαφορια του.το ειδα προχθες σε ενα χρωμα που το συμμαζευε καπως.

στο λεον δικαιολογειται η διαφορα τιμης μεταξυ excellence και fr? τις 17αρες τις θεωρω πιο ταιριαστες στους δρομους της Αθηνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, razkal είπε

συμφωνω για την εμφανιση του καμικ, αλλα δεν ειναι αποτρεπτικη η αδιαφορια του.το ειδα προχθες σε ενα χρωμα που το συμμαζευε καπως.

στο λεον δικαιολογειται η διαφορα τιμης μεταξυ excellence και fr? τις 17αρες τις θεωρω πιο ταιριαστες στους δρομους της Αθηνας.

Η διαφορά δικαιολογείται λόγω της σπορ εμφάνισης στο εσωτερικό - εξωτερικό . Αν δεν σε απασχολεί τότε το Χcellence είναι πολύ καλή επιλογή και θα είναι και πιο άνετο σε ανάρτηση και λόγω μικρότερης ζάντας .

Απλά προσωπικά μου άρεσε περισσότερο το FR

Α και τα +20 άλογα :D

Σε εξοπλισμό η μόνη διαφορά αν θυμάμαι καλά είναι ότι το FR έχει

Drive Profile

Προφυλακτήρες μπρος , πίσω FR

Αεροτομή

18αρες

FR τιμόνι , καθίσματα , λεβιές

Ενώ Χcellence έχει

Αυτόματη υποβοήθηση στάθμευσης με αισθητήρες εμπρός

Σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης χωρίς κλειδί Keyless Advanced

Επεξ/σία από tsofras
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για το t-roc που εγραψε ενας φιλος πριν, το εχει παρει ενας γνωστος μου προσφατα και λεει για την πολυ καλη κυλιση (δεν φαινεται να τον απασχολουν και πολυ τα εσωτερικα).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, bjj-p είπε

Εχω την αισθηση οτι τα vw παντα ειχαν καλη κυλιση. Αλλα παντα παιζει ρολο με τι το συγκρινειςμ τι ειχε πριν ο φιλος σου.

ενα golf 15ετιας νομιζω :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, razkal είπε

για το t-roc που εγραψε ενας φιλος πριν, το εχει παρει ενας γνωστος μου προσφατα και λεει για την πολυ καλη κυλιση (δεν φαινεται να τον απασχολουν και πολυ τα εσωτερικα).

 

έχει όντως ωραία ποιότητα κύλισης , αλλά μόνο αυτό :D

Απο ποιότητα δεν είναι VW , οδηγικά είναι απλά αδιάφορο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδα το Μokka,  το design  ωραιο, συγχρονο στο ταμπλο εχει κατι σαν μαλακο υλικο που συνδιαζεται με σκληρα. Ωραιο το μαυρο γυαλιστερο σε διαφορα σημεια. Στις πισω  πορτες ειναι ολα σκληρα πλαστικα, αλλα νομιζω ετσι ειναι και στα περισσοτερα της κατηγοριας. Χωρος τιμιος για τις διαστασεις του. Αποθηκευτικος χωρος σε ενα επιπεδο,  φαινοταν οκ για 350L. Tα υπολοιπα στο td

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Ειδα το Μokka,  το design  ωραιο, συγχρονο στο ταμπλο εχει κατι σαν μαλακο υλικο που συνδιαζεται με σκληρα. Ωραιο το μαυρο γυαλιστερο σε διαφορα σημεια. Στις πισω  πορτες ειναι ολα σκληρα πλαστικα, αλλα νομιζω ετσι ειναι και στα περισσοτερα της κατηγοριας. Χωρος τιμιος για τις διαστασεις του. Αποθηκευτικος χωρος σε ενα επιπεδο,  φαινοταν οκ για 350L. Tα υπολοιπα στο td

Αυτο το γυαλιστερό δεν μου αρέσει καθόλου ρε γμτ γεμίζει δαχτυλιές .

Περιμένουμε εντυπώσεις απο το test drive , ωραίο αμάξι λίγο μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ θα ήθελα

@paylidis να χτυπήσω ένα τέτοιο ?

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/29210561-audi-q3

😇

Παιδιά έχω πρόβλημα με τα αμάξια το παραδέχομαι 🤣

Θέλω άνεση και ποιότητα έστω και για 2.000 χλμ τον χρόνο

Τι σκατά δεν με μεγάλωσαν έτσι οι γονείς μου 🤣

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά άλλο αμάξι μικρο (< 4.1μ)  που να έρχεται το τιμόνι πολύ προς τον οδηγό, να κάθεσαι χαμηλά δεν υπάρχει πέρα από το MINI;

Ιδανικά θα ήθελα μια θέση οδήγησης σαν του MX5 ώστε το πόδι να είναι εντελώς οριζόντιο και όχι σε κλίση.

Με έχει πεθάνει ο αχίλλειος τένοντας τώρα που οδηγάω το Ypsilon δύο ώρες την ημέρα και καταλαβαίνω ότι είναι για άλλους σωματότυπους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Στύβω το κεφάλι μου όλες αυτές τις ημέρες πάντως και μπορώ να πω ότι πιστεύω ότι δεν θα με καλύψει κάποιο άλλο αυτοκίνητο πέραν του Leon στα περισσότερα κουτάκια .

Εκτός ότι δεν έχω την ψυχική διάθεση πλέον να ξαναμπλέξω με ψάξιμο , έχω δει ούτως η άλλως ότι υπάρχει που να με ενδιέφερε , το C3 aircross μπορεί να ξέρω ότι θα είναι άνετο αμάξι αλλά δεν νομίζω ότι μου ταιριάζει .

Ειλικρινά πιστεύω ότι οι καλύτερες επιλογές για εμένα θα ήταν είτε το δίλιτρο Leon (με το καλό DSG και την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω) είτε το Formentor για να κερδίσω λίγο σε άνεση , προφανώς σε DSG και αυτό.

Άσχετα απο αυτά που με χαλάνε δεν νομίζω ότι μου ταιριάζει άλλο αμάξι καλύτερα απο αυτά τα 2 . Είναι ακριβώς για τον χαρακτήρα μου :D

Ρε συ, το Διλιτρο δεν θα σου προσφερει τιποτα.

Σε επιδοσεις δεν θα δεις διαφορες εφοσον δεν το κυνηγας, η ανεξαρτητη αναρτηση μπορει να ειναι καλυτερη αλλα δεν νομιζω οτι θα εχεις αισθητη διαφορα στην ανεση (η τουλαχιστον διαφορα που θα σε σωσει)

Μονο θετικο το dsg αλλα ειναι πολλα λεφτα μονο για το παρεις σε αυτοματο.

 

Οποτε αφου οπως λες σου ταιριαζει το λεον δεν υπαρχει λογος να σκεφτεσαι για διλιτρο

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, imr είπε

Ρε συ, το Διλιτρο δεν θα σου προσφερει τιποτα.

Σε επιδοσεις δεν θα δεις διαφορες εφοσον δεν το κυνηγας, η ανεξαρτητη αναρτηση μπορει να ειναι καλυτερη αλλα δεν νομιζω οτι θα εχεις αισθητη διαφορα στην ανεση (η τουλαχιστον διαφορα που θα σε σωσει)

Μονο θετικο το dsg αλλα ειναι πολλα λεφτα μονο για το παρεις σε αυτοματο.

 

Οποτε αφου οπως λες σου ταιριαζει το λεον δεν υπαρχει λογος να σκεφτεσαι για διλιτρο

 

Μόνο για το καλύτερο DSG και την ανεξάρτητη ανάρτηση , αλλιώς δεν με απασχολεί απο πλευράς επιδόσεων όντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μόνο για το καλύτερο DSG και την ανεξάρτητη ανάρτηση , αλλιώς δεν με απασχολεί απο πλευράς επιδόσεων όντως

Η αναρτηση δεν νομιζω οτι θα δεις διαφορα, ισως ειναι και χειροτερα εαν εχει πιο σφικτη ρυθμιση

Το dsg οντως αξιζε αλλα θα καταλαηξεις να δωσεις καμια 10ρια χιλιαδες παραπανω, συν τα εξτρα καθε χρονο λογω διλιτρου

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, imr είπε

Η αναρτηση δεν νομιζω οτι θα δεις διαφορα, ισως ειναι και χειροτερα εαν εχει πιο σφικτη ρυθμιση

Το dsg οντως αξιζε αλλα θα καταλαηξεις να δωσεις καμια 10ρια χιλιαδες παραπανω, συν τα εξτρα καθε χρονο λογω διλιτρου

 

Επειδή οδήγησα το PHEV με τα 204 που έχει την ανεξάρτητη , η διαφορά είναι τόσο μεγάλη που εγώ σαν άσχετος με το που γύρισα ρώτησα τον πωλητή αν έχει διαφορετική ανάρτηση απο το δικό μου .

Αλλά ναι συμφωνώ δεν αξίζει η διαφορά

Μέχρι και μετατροπή σκέφτηκα αν με συμφέρει να το κάνω σε DSG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...