Προς το περιεχόμενο

Πώς διαβάζεις για το πανεπιστήμιο;


EcoBill

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, DrKo είπε

Δεν ισχύει. Η παρακολούθηση μαθημάτων αφενός δεν είναι αναγκαία (αλλά μόνο ανά περιπτώσεις) και αφετέρου τα μαθήματα που θα παρακολουθήσει ένας υποψήφιος διδάκτορας δεν είναι ανάγκη να πραγματεύονται τα:

Τέλος, και αυστηρά μιλώντας, το

δεν είναι εφικτό να γίνει από ένα μόνο ίδρυμα, μιας και το «όλες τις πιθανές γνωστικές περιοχές» δεν μπορεί να τις καλύψει εκ των πραγμάτων ένα τμήμα. Οπότε, ούτε αυτό που λες εδώ ισχύει, καταρρίπτοντας παιρετέρω το «εξίσου σημαντική». 

Δηλαδή, τα όσα γράφεις είναι απλά δικοί σου πόθοι που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα για την απόκτηση ενός PhD. Το γεγονός πως στην συντριπτική πλειοψηφία τα πανεπιστήμια δεν εφαρμόζουν καθόλου αυτό που λες, όμως εσύ αυτό που λες το παρουσιάζεις σαν την μόνη σωστή λύση, δείχνει μία εκτός πραγματικότητας αντίληψη του στυλ «τι ξέρουν αυτοί, εγώ είμαι σωστός». Φαντάζομαι ότι το μάθημα για να μην είναι κανείς έτσι, δεν περιλαμβάνεται στην ιδέα σου για «κουλτούρα». Μήπως να το έβαζες;

Μια χαρά εφικτό είναι. 
Το πρόβλημα αυτό έχει αναγνωριστεί και ήδη γίνονται κάποιες προσπάθειες μέσω διατμηματικών MSc - μάλιστα κάποια διέπονται ακριβώς από αυτό το πνεύμα.
Για προφανείς λόγους δεν θα αναφέρω συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Αλλά πέραν τούτου, ακριβώς επειδή προς το παρόν δεν υφίσταται στην έκταση και στον βαθμό που απαιτείται,
γι αυτό και το δεύτερο MSc χρειάζεται. Για να καλύψει ο υποψήφιος αυτό το κενό.
Επομένως εγώ ξέρω πολύ καλά τι λέω.
Όποιος δεν μπορεί λόγω χρόνου/χρημάτων/αντοχής ας μην κάνει, δεν μπορούν όλοι και είναι κατανοητό. 
Αλλά αυτό δεν απαξιώνει την αξία του όπως προσπαθούν κάποιοι να παρουσιάσουν.
Η απάντηση αν αξίζει δεύτερο MSc είναι κατηγορηματικά "ΝΑΙ", και συχνά είναι αναγκαίο για την πλήρη κατάρτιση ενός επιστήμονα. 
Τα επιπλέον γραμματικά προσόντα είναι πάντα ευπρόσδεκτα, ειδικά όταν είναι σωστά στοχευμένα.
Tέλος, case closed.
Τα υπόλοιπα εμπίπτουν στην πασίγνωστη παροιμία με την αλεπού και τα σταφύλια...

-

53 λεπτά πριν, OxiGiannisGiannakis είπε

Το πανεπιστημιο σε μαθαιναι πως να σκεφτεσαι, πως να λυνεις προβληματα και σε εξοπλιζει με καποιες βασικες γνωσεις. Απο εκει και περα αναλογα με τις απαιτησεις τις δουλειας του η το ψωνιο του καθενας μπορει να ψαχτει. Οι περισσοτεροι ανθρωποι σπουδαζουν για να βρουνε γρηγορα μια δουλεια στο αντικειμενο τους και να βιοποριστουν. Αυτο το βλεπεις εντονα ειδικα στην Αγγλια, συντομα πτυχια των 3 χρονων με τα βασικα μαθηματα, δεν σπαταλας χρονο σε περιττα...

Δεν τό 'πιασες. Νωρίτερα έγραψα :
"Τα παραπάνω αφορούν κύρια όσους έχουν βιωματική σχέση με τη γνώση και την επιστήμη,
και εκ τούτου δεν τους ενδιαφέρει η ηλικία και πόσα χρόνια θα δαπανήσουν.
Αν θέλεις απλώς να βρεις μια δουλειά ή να πεις ότι έκανες κι ένα PhD,  ένα MSc είναι αρκετό..."
Επομένως επ' αυτού δεν διαφωνούμε.

Όσο για το να διαβάσεις μόνος σου, δεν είναι το ίδιο.
Θα αποκτήσεις το "είναι", αν ασχοληθείς πιθανόν και καλύτερα απ' ότι σε ένα εξαμηνιαίο μάθημα.
Αλλά ο γραμματικός τίτλος θα σου δώσει και το "φαίνεσθαι".
Και καλώς ή κακώς, το "φαίνεσθαι", ήτοι η τυπική πιστοποίηση ότι έχεις ασχοληθεί, μετράει πολύ.

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 167
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Μια χαρά εφικτό είναι. 
Το πρόβλημα αυτό έχει αναγνωριστεί και ήδη γίνονται κάποιες προσπάθειες μέσω διατμηματικών MSc - μάλιστα κάποια διέπονται ακριβώς από αυτό το πνεύμα.
Για προφανείς λόγους δεν θα αναφέρω συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Όχι δεν είναι. Το «όλες τις πιθανές» είναι όλες τις πιθανές. Αυτό σημαίνει και γνωστικές που μόλις βγήκαν και γνωστικές περιοχές που είναι τόσο πρόσφατες ώστε το Χ τμήμα να μην έχει χώρο στο ωρολόγιο/syllabus να τις καλύψει αλλά (και αυστηρά μιλώντας, όπως έγραψα) και γνωστικές περιοχές που δεν έχουν βρεθεί ακόμα (οι οποίες υπάγονται στο «όλες τις πιθανές» ). Άρα, όχι, δεν είναι εφικτό. Εάν θέλεις να πεις κάτι άλλο από το «όλες τις πιθανές» άλλαξε το τι γράφεις, γιατί είναι αρκετά οξύμωρο κάποιος που διατείνεται για μερικές διαφορικές, να μην μπορεί να εκφραστεί με ακρίβεια.

Τέλος, παρατειρείται μία μεγάλη ευκολία στο πώς παραβλέπεις όλες εκείνες τις περιπτώσεις σε τεχνολογικά τμήματα, όπου ο υποψήφιος διδάκτορας δεν έχει υποχρέωση να παρακολουθήσει μαθήματα για «κουλτούρα» και καταθέτει διδακτορικό που είναι συλλογή των papers που έχει δημοσιεύσει. Δηλαδή, παραβλέπεις ως μη υπαρκτά όλα τα τμήματα που έμπρακτα εκμηδενίζουν τα ευφάνταστα που γράφεις, εστιάζεις σε μία στρεβλή ιδέα περί υλοποίησης διδακτορικών σπουδών, και την παρουσιάζεις ως την μόνη σωστή και αποδεκτή λύση.  

Ξαναλέω, μήπως στη ιδέα σου περί «κουλτούρας» να έβαζες και επιστημονικές αξίες όπως το να μην φέρεσαι όπως κάνεις μέχρι τώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τώρα κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας;
Είναι προφανές τι εννοώ.
Οι γνωστικές περιοχές στις οποίες αναφέρομαι είναι κλασσικοί γνωστικοί τομείς.
Οι σημαντικές γνώσεις που απαιτούνται και που δίνουν την ευρυμάθεια και το υπόβαθρο που πρέπει να έχει ένας διδάκτορας περνάνε άμεσα ή έμμεσα μέσα από αυτούς τους τομείς, και στις περισσότερες περιπτώσεις ΔΕΝ καλύπτονται από ένα MSc.
Oτιδήποτε άλλο επ' αυτού είναι είναι στρουθοκαμηλισμός.

Ο άλλος παραπάνω ρώτησε αν αξίζει/χρειάζεται δεύτερο MSc.
H απάντηση είναι γενικά "ΝΑΙ" και εξήγησα γιατί.
Από εκεί και πέρα, τι θέλετε να πείτε;
Ότι κάποιος που έχει δύο MSc στο πνεύμα που ανάφερα, κακώς τα έκανε και είναι το ίδιο ή κατώτερος με κάποιον που έχει ένα;
Ε, λοιπόν δεν είναι, ότι και να λέτε.

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσα master και PhD μπορεί να κάνει κάποιος αν θέλει...το θέμα είναι να μπορεί να τα φέρνει βόλτα από οικονομικής πλευράς...Δηλαδή, αν είναι ο άλλος και δουλεύει και αυτοσυντηρείται και δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν, και 2 και 3 μαστερ κάνει... Έτσι ήθελε και έτσι έκανε!

Επεξ/σία από pi314
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Τώρα κοροιδευόμαστε μεταξύ μας;
Είναι προφανές τι εννοώ.
Και οι γνωστικές περιοχές στις οποίες αναφέρομαι είναι κλασσικοί γνωστικοί τομείς.
Οι σημαντικές γνώσεις που απαιτούνται και που δίνουν την ευρυμάθεια και το υπόβαθρο που πρέπει να έχει ένας διδάκτορας, στις περισσότερες περιπτώσεις ΔΕΝ καλύπτονται από ένα MSc.
Oτιδήποτε άλλο επ' αυτού είναι είναι στρουθοκαμηλισμός.

Για μία ακόμα φορά, φαίνεται καθαρά η οπτική σου γωνία, η οποία δεν είναι άλλη από το «αυτό που έχω εγώ μέσα στο κεφάλι μου είναι η μόνη οπτική γωνία, αλήθεια, και σωστή αντιμετώπιση».

Όχι, δεν είναι προφανές. Έγραψες «όλες τις πιθανές» το οποίο σημαίνει όλες-τις-πιθανές. Δηλαδή, γνωστικές περιοχές που έχουν υπάρξει, θα υπάρξουν, έχουν αρκετούς επιστήμονες να ασχολούνται για να μπορούν να διδαχθούν στο Χ τυχαίο τμήμα ή δεν έχουν αρκετούς επιστήμονες για να μπορούν να διδαχθούν. Τελικά, αν και διατείνεσε για «μερικές διαφορικές», δεν μπορείς να γράψεις με ακρίβεια.

Το τι ευρυμάθεια πρέπει ή δεν πρέπει να έχει ένας διδάκτορας, δεν είναι κάτι αντικειμενικό και ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ στην εξέταση ενός διδακτορικού. Οπότε, τα περί ευρυμάθειας είναι εντελώς προσωπικές σου εκτιμήσεις οι οποίες έχουν μηδενική αξία σε μία πραγματική περίπτωση.

31 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Ο άλλος παραπάνω ρώτησε αν αξίζει/χρειάζεται δεύτερο MSc.
H απάντηση είναι "ΝΑΙ" και εξήγησα γιατί.
Από εκεί και πέρα, τι θέλετε να πείτε;
Ότι κάποιος που έχει δύο MSc στο πνεύμα που ανάφερα, κακώς τα έκανε και είναι το ίδιο ή κατώτερος με κάποιον που έχει ένα;
Ε, λοιπόν δεν είναι, ότι και να λέτε.

Άλλο το «αξίζει» άλλο το «χρειάζεται». Άνθρωπος που διατείνεται για «μερικές διαφορικές» και δεν μπορεί να ξεχωρίσει την διαφορά των δύο αυτών; Ω μη τζι και 3 λολ.

Το «αξίζει» χρειάζεται (είδες τι έκανα; ) περισσότερο context.

Το «χρειάζεται» έχει ήδη απαντηθεί βάσει των διεθνών υφιστάμενων πρακτικών και η απάντηση είναι «όχι». Κάθε άλλη άποψη είναι ευχολόγημα κάθε τυχαίου που προσπαθεί να καλύψει τα συμπλέγματά του.

Τα περί «κατώτερος» και «ανώτερος» ανήκουν στο (πλέον γνωστό) impostor syndrome και δεν θα τα σχολιάσω. Λυπάμαι όμως που σκέφτεσαι με τέτοιους όρους. 

Επεξ/σία από DrKo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, pi314 είπε

Όσα master και PhD μπορεί να κάνει κάποιος αν θέλει...το θέμα είναι να μπορεί να τα φέρνει βόλτα από οικονομικής πλευράς...Δηλαδή, αν είναι ο άλλος και δουλεύει και αυτοσυντηρείται και δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν, και 2 και 3 μαστερ κάνει... Έτσι ήθελε και έτσι έκανε!

Ουτε αν υπαρχει οικονομικη ενισχυση απο οικογενεια ειναι μεμπτό παντως, ασχετα που το επιθυμητο ειναι η αυτοσυντηρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, yanis13 είπε

Ουτε αν υπαρχει οικονομικη ενισχυση απο οικογενεια ειναι μεμπτό παντως, ασχετα που το επιθυμητο ειναι η αυτοσυντηρηση.

Κοίτα, μέχρι ένα master οκ, αν μπορεί η οικογένεια να βοηθήσει, αν έχει την οικονομική δυνατότητα,  πες οκ! Αλλά μετά στο 2ο (ή σε κάνα PhD) ρε φίλε δεν ξέρω προσωπικά θα ντρεπόμουνα να έχω την απαίτηση να με συντηρούν οι γονείς μου και εγώ να σπουδάζω, θα έβρισκα μια δουλειά και βεβαίως θα έκανα και 2ο (ή PhD), στηριζόμενος στις δικές μου δυνάμεις..

Επεξ/σία από pi314
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, pi314 είπε

Κοίτα, μέχρι ένα master οκ, αν μπορεί η οικογένεια να βοηθήσει, αν έχει την οικονομική δυνατότητα,  πες οκ! Αλλά μετά στο 2ο (ή σε κάνα PhD) ρε φίλε δεν ξέρω προσωπικά θα ντρεπόμουνα να έχω την απαίτηση να με συντηρούν οι γονείς μου και εγώ να σπουδάζω, θα έβρισκα μια δουλειά και βεβαίως θα έκανα και 2ο (ή PhD), στηριζόμενος στις δικές μου δυνάμεις..

Κοιτα, σε PhD η ενισχυση θα ηταν εμφανως μικροτερη, οριακα ισως και καθολου απο ενα σημειο και μετα. Στο εξωτερικο, σε ενα καλο διδακτορικο παιρνεις ικανοποιητικα λεφτα που μπορεις καπως να συντηρηθεις, ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος.

Αλλα αν χρειαζεσαι μια μικρη βοηθεια στο διδακτορικο (εφοσον αποτελει αποφαση ωριμης σκεψης, οχι οτι κανω διδακτορικο απλα για να το κανω) και υπαρχει η οικονομικη ανεση να σε βοηθησει η οικογενεια, που υπαρχει σε πολλες οικογενειες αυτη η "ανεση" και ειναι και επιθυμητο να συμβαινει, τοτε δε βλεπω να αποτελει προβλημα. Και εγω σε αντιστοιχη περιπτωση θα το βοηθουσα το παιδι μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Πιθανές" σημαίνει αυτές που συναντώται κατά περίπτωση, ανάλογα με το αντικείμενο που ασχολείσαι.
Τα περί ευρυμάθειας στο PhD συνίστανται στο να κατέχει σε ικανό βάθος τα περισσότερα θέματα που συναντά στη διατριβή του.
Π.χ., αν ασχολείται με σκέδαση, να έχει κάνει μερικές διαφορικές και ολοκληρωτικές εξισώσεις.
Αν ασχολείται με αντίστροφα προβλήματα (Ill-posed) να έχει κάνει θεωρία τελεστών και συναρτησιακή ανάλυση.
Κλπ κλπ.
Και ναι, αυτά μπορούν καλυφθούν σε σημαντικό βαθμό με ένα δεύτερο MSc όταν γίνει κατάλληλη γνωστική στόχευση. Υπάρχουν MSc με τέτοια μαθήματα.
Όπως έγραψα, το πρόβλημα αυτό έχει αναγνωριστεί και ήδη γίνονται προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση σε κάποια MSc του EΜΠ - και μάλιστα διακρατικά.


Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Δεν μπορούν να κάνουν όλοι δεύτερο MSc, ούτε να δαπανήσουν τον χρόνο που χρειάζεται για να μελετήσουν σε βάθος περιφερειακά θέματα υποβάθρου - διότι ουσιαστικά αυτό είναι το πρόβλημα.
Όσοι κάνουν είναι που πραγματικά ξεκινάνε να διαφέρουν από τους άλλους.
Οι υπόλοιποι είναι απλώς στον σωρό. 

-
 

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, V.I.Smirnov είπε

"Πιθανές" σημαίνει αυτές που συναντώται κατά περίπτωση, ανάλογα με το αντικείμενο που ασχολείσαι.

Είναι εντυπωσιακό πως αποκόπτεις αυτό που σε συμφέρει. Είτε καταλαβαίνεις τι έγραψες και προσπαθείς να τα μπαλώσεις με χαμηλοτάτου επιπέδου τερτίπια, ή δεν καταλαβαίνεις τι έγραψες και συνεχίζεις στο ίδιο τροπάριο. Δύσκολη επιλογή. Για να μην ξεχνιόμαστε, έγραψες «όλες τις πιθανές», όπου το «πιθανές» δεν είχε κανέναν προσδιορισμό. Το τι σημαίνει μέσα στο κεφάλι σου, είναι και κατοικεί ακριβώς εκεί. Μέσα στο κεφάλι σου. Το γεγονός πως βλέπεις ως μόνη πραγματικότητα το τι είναι ακριβώς εκεί, είναι το πρόβλημα σε ό,τι γράφεις. Με το «όλες τις πιθανές» νοείται ό,τι υπάρχει ή είναι πιθανό να υπάρξει. Εάν εσύ θέλεις να το περιορίσεις, τότε να το προσδιορίσεις και να γίνεις πιο ακριβής. Διατείνεται για «κουλτούρα» και «ευρυμάθεια» αλλά δεν μπορείς να γράψεις ακριβώς αυτό που θες να πεις και βασίζεσαι σε λάθος γενικεύσεις για να στηρίξεις τα επιχειρήματά σου; Δεν θα ήθελα να το πιστέψω αυτό. Ή μήπως πρέπει να κάνεις και τρίτο MSc για να μάθεις να εκφράζεσαι με ακρίβεια; Ξέρεις, εάν δεν μαθαίνεις τα βασικά με ένα MSc και θέλεις και αλλά, τότε δεν φταίνε τα βασικά αλλά αυτό που βλέπεις στον καθρέπτη. 

1 ώρα πριν, V.I.Smirnov είπε

Τα περί ευρυμάθειας στο PhD συνίστανται στο να κατέχει σε ικανό βάθος τα περισσότερα θέματα που συναντά στη διατριβή του.
Π.χ., αν ασχολείται με σκέδαση, να έχει κάνει μερικές διαφορικές και ολοκληρωτικές εξισώσεις.
Αν ασχολείται με αντίστροφα προβλήματα (Ill-posed) να έχει κάνει θεωρία τελεστών και συναρτησιακή ανάλυση.
Κλπ κλπ.

Και εδώ έχουμε κωλοτούμπες. Από εκεί που είχαμε ευρυμάθεια και «κουλτούρα» και να έχεις 2 MSc για να είσαι ικανός να τολμήσεις να θέλεις PhD, τώρα υπάρχει περιορισμός του «πεδίου», η ευρυμάθεια γίνεται γνώση του αντικειμένου, και η μπάλα πέφτει σε τυπικές απαιτήσεις. Κρίμα να κάνεις τέτοιες κωλοτούμπες.

1 ώρα πριν, V.I.Smirnov είπε

Και ναι, αυτά μπορούν καλυφθούν σε σημαντικό βαθμό με ένα δεύτερο MSc όταν γίνει κατάλληλη γνωστική στόχευση. Υπάρχουν MSc με τέτοια μαθήματα.
Όπως έγραψα, το πρόβλημα αυτό έχει αναγνωριστεί και ήδη γίνονται προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση σε κάποια MSc του EΜΠ - και μάλιστα διακρατικά.

Εδώ μπερδεύεις το «μπορεί να γίνει ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΟ MSc» με το «πρέπει να γίνει δεύτερο MSc». Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Δηλαδή, τα παραπάνω που έγραψες δεν έχουν σαν ικανή και αναγκαία συνθήκη ΜΟΝΟ ένα δεύτερο MSc, όσο και εάν θες να το παρουσιάζεις έτσι. Επίσης, ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι το γεγονός πως ένα MSc σε ένα ίδρυμα στοχεύει στην κάλυψη συγκεκριμένων γνώσεων, δεν είναι καθόλου απόδειξη για το γεγονός πως είναι αναγκαίο ένα δεύτερο MSc για να κάνει κανείς διδακτορικό.

1 ώρα πριν, V.I.Smirnov είπε

Δεν μπορούν να κάνουν όλοι δεύτερο MSc, ούτε να δαπανήσουν τον χρόνο που χρειάζεται για να μελετήσουν σε βάθος περιφερειακά θέματα υποβάθρου - διότι ουσιαστικά αυτό είναι το πρόβλημα.
Όσοι κάνουν είναι που πραγματικά ξεκινάνε να διαφέρουν από τους άλλους.
Οι υπόλοιποι είναι απλώς στον σωρό. 

Σωρός, κατώτεροι, ανώτεροι, και λοιπές λυπηρές εκφράσεις. Άτομα σαν και εσένα είναι που διαχρονικά κάνουν κακό στην επιστήμη. Ντροπή. 

Επεξ/σία από DrKo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε φίλε ειλικρινά δηλ. τι θες να μας πεις τελικά;
Το δεύτερο MSc αν γίνει στοχευμένα δίνει γνώσεις που γενικά δεν παίρνεις από μόνον ένα, και καλύτερη γραμματική βιτρίνα. Σου αναπτύσει περισσότερο το μυαλό και την γνωστική σου οπτική. Αυτό είναι το νόημα.
Προσπαθείς να το απαξιώσεις - ε, εντάξει.

Ότι και να λες, κάποιος που έχει κάνει δεύτερο MSc είναι σε καλύτερη θέση από κάποιον που έχει μόνον ένα, ειδικά αν το έχει κάνει συνειδητοποιημένα και στοχευμένα.
Τέλος.
Τα υπόλοιπα που λες είναι του τύπου "όχι γιάννης αλλά γιαννάκης". 
"Είπα έτσι, κι είπα αλλιώς" και κολοκύθια-σοφιστείες....
Ψάχνεις να βρεις πώς έχω εκφραστεί για να μου αποδόσεις λάθος - ενώ είναι προφανές το νόημα.
Οk, κάνω λάθος. 
Μην κάνετε δεύτερο MSc, είναι άχρηστο και χάσιμο χρόνου. Δεν σας προσφέρει τίποτε, αρκεστείτε στα προπτυχιακά και στο ένα, είναι επαρκές ότι μαθαίνετε σ' αυτά, επενδύστε αλλού.
Αυτά δεν θέλεις να πω;  άντε, τα είπα.
Και είμαι και ντροπή της επιστήμης και της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης για την άποψή μου να αυξήσει κάποιος την κατάρτιση και την ευρυμάθειά του και να ξεχωρίζει από τον μέσο όρο.
Ικανοποιήθηκες;
Άντε τώρα να διδάξεις τους φοιτητές σου και άσε τα κορόιδα να σπουδάσουν παραπάνω και να χάσουν τον χρόνο τους...

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Ρε φίλε ειλικρινά δηλ. τι θες να μας πεις τελικά;
Το δεύτερο MSc αν γίνει στοχευμένα δίνει γνώσεις που γενικά δεν παίρνεις από μόνον ένα, και καλύτερη γραμματική βιτρίνα. Αυτό είναι το νόημα.
Προσπαθείς να το απαξιώσεις - ε, εντάξει.

Ότι και να λες, κάποιος που έχει κάνει δεύτερο MSc είναι σε καλύτερη θέση από κάποιον που έχει μόνον ένα, ειδικά αν το έχει κάνει συνειδητοποιημένα και στοχευμένα.
Τέλος.
Τα υπόλοιπα που λες είναι του τύπου "όχι γιάννης αλλά γιαννάκης". 
"Είπα έτσι, κι είπα αλλιώς" και κολοκύθια-σοφιστείες....
Ψάχνεις να βρεις πώς έχω εκφραστεί για να μου αποδόσεις λάθος - ενώ είναι προφανές το νόημα.
Οκ, κάνω λάθος. 
Μην κάνετε δεύτερο MSc, είναι άχρηστο και χάσιμο χρόνου. Δεν σας προσφέρει τίποτε, αρκεστείτε σε στα προπτυχιακά και στο ένα, είναι επαρκές ότι μάθατε, επενδύστε αλλού.
Αυτά δεν θέλεις να πω;  άντε, τα είπα.
Και είμαι και ντροπή της επιστήμης και της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης για την άποψή μου να αυξήσει κάποιος την κατάρτιση και την ευρυμάθειά του και να ξεχωρίζει από τον μέσο όρο.
Ικανοποιήθηκες;
Άντε τώρα να διδάξεις τους φοιτητές σου και άσε τα κορόιδα να σπουδάσουν παραπάνω και να χάσουν τον χρόνο τους...

-

Και οι κωλοτούμπες συνεχίζουν.

Από εκεί που το δεύτερο MSc ήταν χρειαζούμενο για το PhD, τώρα περάσαμε στο «προσφέρει κάτι παραπάνω εάν γίνει στοχευμένα». Κρίμα, γιατί ατιμάζεις το όνομα που έχεις ως ψευδώνυμο.

Τέλος, ναι. Εσύ και όποιος άλλος αρχίζει να χρησιμοποεί εκφράσεις όπως «οι άλλοι στον σωρό», «ανώτερος», και «κατώτερος», κάνει κακό στην επιστήμη και θα έπρεπε να ντρέπεται. 

Υ.Γ. Είναι ίδιον των ανθρώπων που δεν έχουν καμία επιστημονική κουλτούρα, να είναι απόλυτοι και αλλάζουν τις απόψεις τους μόνο μόλις τους στριμώξουν. Όπως ακριβώς έκανες και εσύ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είπα δεν σου χαλάω χατήρι.
Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις.

Όποιος έχει περισσότερα γραμματικά προσόντα είναι το ίδιο με όλους τους άλλους.
Αν έχεις δυο MSc που συμπληρώνονται είναι το ίδιο με το να έχεις ένα.
Ικανοποιήθηκες;
Τι άλλο θέλεις να σου πω για να κοιμηθείς ήσυχος;

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...