Προς το περιεχόμενο

Το Airbnb ξεκινά να κρύβει τα ονόματα των ενοικιαστών


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 λεπτά πριν, AtiX είπε

Πες μου ότι τον έδιωξες και του είπες πρώτα να περάσει το εξάμηνο και μετά να ξαναέρθει? Όχι γιατί ο σωστός ο ενοικιαστής αν δεν δει πτυχίο δεν βάζει μέσα νοικάρη…

Του είπα να λύσει την υπόθεση του Riemann και να ξαναέρθει.
Σε έναν μαύρο του είπα αν ενδιαφέρεται για την τεχνική Michael Jackson αλλά θύμωσε.

Δεν βρίσκω κανέναν άξιο ρε γμτ….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Του είπα να λύσει την υπόθεση του Riemann και να ξαναέρθει.
Σε έναν μαύρο του είπα αν ενδιαφέρεται για την τεχνική Michael Jackson αλλά θύμωσε.

Δεν βρίσκω κανέναν άξιο ρε γμτ….

Κάτι δεν κανείς σωστά… ζήτα συμβουλές από τον dieksodo για να σε βγάλει από το αδιέξοδο…

επίσης, καλού - κακού, να έχεις και ένα τέτοιο

image.jpeg.d4be11223c845e522c302b91d39f0f9c.jpeg

μαζί σου, μπορεί να μην φέρει το δικό του…

Επεξ/σία από AtiX
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να συμφωνώ με την φρασεολογία μερικών που αναφέρονται υποτιμητικά σε συγκεκριμένες φυλετικές κ.λπ. ομάδες, οι άλλοι που θίγεστε με τσουβαλιάσματα, ίσως να κάνετε μήνυση σε γλωσσολόγους και δεν ξέρω και εγώ τι άλλες ειδικότητες επιστημόνων.

Ορίστε μερικά λήμματα για άπειρο θίξιμο:

https://el.wikipedia.org/wiki/Κουλτούρα
https://el.wikipedia.org/wiki/Υποκουλτούρα
 

Αναφορά σε κείμενο

"Η κουλτούρα ως έννοια είναι υποσύνολο του πολιτισμού [...] Διαφορετικά μπορούμε να πούμε πως κουλτούρα είναι η ανάγκη για αυτοπραγμάτωση μιας πλειοψηφίας ανθρώπων οι οποίοι επέλεξαν ή συνένωσαν στοιχεία των φιλοσοφικών σχολών για την ευδαιμονία του συνόλου της πολιτικής κοινωνίας που έχουν δημιουργήσει."

"Με τον όρο υποκουλτούρα αποκαλείται, στην κοινωνιολογία, ανθρωπολογία και τις πολιτισμικές σπουδές, κάθε ομάδα ανθρώπων με κουλτούρα (ευδιάκριτη ή αφανή) η οποία τους διαφοροποιεί από την ευρύτερη κουλτούρα στην οποία ανήκουν."

Ωπ, τι έγινε; Τσουβάλιασμα; Υπάρχουν όντως πλειοψηφίες ανθρώπων με κοινά στοιχεία φιλοσοφικών σχολών, τρόπους σκέψης και συμπεριφοράς μέσα στην κοινωνία; Υπάρχουν επίσης και ομάδες (!!!) ανθρώπων με ευδιάκριτη υποκουλτούρα;

Οι παραπάνω έννοιες είναι γενικά αποδεκτές και υφίστανται, δηλαδή δεν υπάρχει αρκετός κόσμος -ακόμα-  τσακωμένος με την πραγματικότητα που να ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχει η κουλτούρα και οι υποκουλτούρες. Υπάρχουν ωστόσο και άλλες έννοιες όπως τα στερεότυπα, που έχουν από μόνες τους αρνητική σημασία, και δεν είναι ιδιαίτερα αποδεκτές - ως προς το ότι δηλαδή αντικατοπτρίζουν σε κάποιο βαθμό την αλήθεια. Οπότε ας περιοριστούμε στο θέμα της κουλτούρας που νομίζω την αποδεχόμαστε ως αληθινή όλοι μας. Οπότε λοιπόν:

- Έχει δικαίωμα κάποιος να κρίνει μια κουλτούρα και να μην του αρέσει γενικά ή έστω κάποια κομμάτια της; Έχει.
- Έχει δικαίωμα κάποιος να είναι καχύποπτος απέναντι σε κουλτούρες. Έχει.
- Έχει δικαίωμα κάποιος να πιστεύει βάσει λογικής για κάποιον άλλο άνθρωπο συνδυάζοντας τις πληροφορίες που γνωρίζει για εκείνον ότι υπάρχουν πιθανότητες να ανήκει σε συγκεκριμένη κουλτούρα ή υποκουλτούρα; Έχει.

Όλα τα υπόλοιπα από εκεί και πέρα π.χ. η άρνηση παροχής υπηρεσιών ή η ειδική μεταχείριση είναι μια μεγάλη συζήτηση, και δεν είναι όλα όμορφα και ξεκάθαρα. Έπειτα, στο συγκεκριμένο θέμα του Airbnb δεν μιλάμε για ξενοδοχεία, αλλά για σπίτια όπου σήμερα έχουν επαγγελματική χρήση, και αύριο άμα λάχει χρησιμοποιούνται για ιδιοκατοίκηση. Είμαι βέβαιος για την συντριπτική πλειοψηφία των φιλελεύθερων του θέματος, ότι δεν θα έβαζαν Ρομά από επιλογή στο δικό τους επιπλωμένο σπίτι. Γιατί; Επειδή η συγκεκριμένη υποκουλτούρα είναι πασίγνωστη ως κράτος εν κράτει με αρκετούς δικούς της κανόνες και με αρκετή ασέβεια ως προς τους νόμους του επίσημου κράτους. Το πρόβλημα δεν είναι το χρώμα τους, η μύτη τους ή το φρύδι τους, αλλά η κουλτούρα. Ρατσισμός ή ρεαλισμός;

Όποιος δεν νιώθει καλά με το τσουβάλιασμα ας ξεκινήσει ένα cause για να καταρριφθεί αρχικά η σελίδα περί culture στην Wikipedia, μετά να βγει από τα λεξικά, να μπει σε βιβλία μυθολογίας κ.ο.κ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, randomcat είπε

Χωρίς να συμφωνώ με την φρασεολογία μερικών που αναφέρονται υποτιμητικά σε συγκεκριμένες φυλετικές κ.λπ. ομάδες, οι άλλοι που θίγεστε με τσουβαλιάσματα, ίσως να κάνετε μήνυση σε γλωσσολόγους και δεν ξέρω και εγώ τι άλλες ειδικότητες επιστημόνων.

Ορίστε μερικά λήμματα για άπειρο θίξιμο:

https://el.wikipedia.org/wiki/Κουλτούρα
https://el.wikipedia.org/wiki/Υποκουλτούρα
 

Ωπ, τι έγινε; Τσουβάλιασμα; Υπάρχουν όντως πλειοψηφίες ανθρώπων με κοινά στοιχεία φιλοσοφικών σχολών, τρόπους σκέψης και συμπεριφοράς μέσα στην κοινωνία; Υπάρχουν επίσης και ομάδες (!!!) ανθρώπων με ευδιάκριτη υποκουλτούρα;

Οι παραπάνω έννοιες είναι γενικά αποδεκτές και υφίστανται, δηλαδή δεν υπάρχει αρκετός κόσμος -ακόμα-  τσακωμένος με την πραγματικότητα που να ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχει η κουλτούρα και οι υποκουλτούρες. Υπάρχουν ωστόσο και άλλες έννοιες όπως τα στερεότυπα, που έχουν από μόνες τους αρνητική σημασία, και δεν είναι ιδιαίτερα αποδεκτές - ως προς το ότι δηλαδή αντικατοπτρίζουν σε κάποιο βαθμό την αλήθεια. Οπότε ας περιοριστούμε στο θέμα της κουλτούρας που νομίζω την αποδεχόμαστε ως αληθινή όλοι μας. Οπότε λοιπόν:

- Έχει δικαίωμα κάποιος να κρίνει μια κουλτούρα και να μην του αρέσει γενικά ή έστω κάποια κομμάτια της; Έχει.
- Έχει δικαίωμα κάποιος να είναι καχύποπτος απέναντι σε κουλτούρες. Έχει.
- Έχει δικαίωμα κάποιος να πιστεύει βάσει λογικής για κάποιον άλλο άνθρωπο συνδυάζοντας τις πληροφορίες που γνωρίζει για εκείνον ότι υπάρχουν πιθανότητες να ανήκει σε συγκεκριμένη κουλτούρα ή υποκουλτούρα; Έχει.

Όλα τα υπόλοιπα από εκεί και πέρα π.χ. η άρνηση παροχής υπηρεσιών ή η ειδική μεταχείριση είναι μια μεγάλη συζήτηση, και δεν είναι όλα όμορφα και ξεκάθαρα. Έπειτα, στο συγκεκριμένο θέμα του Airbnb δεν μιλάμε για ξενοδοχεία, αλλά για σπίτια όπου σήμερα έχουν επαγγελματική χρήση, και αύριο άμα λάχει χρησιμοποιούνται για ιδιοκατοίκηση. Είμαι βέβαιος για την συντριπτική πλειοψηφία των φιλελεύθερων του θέματος, ότι δεν θα έβαζαν Ρομά από επιλογή στο δικό τους επιπλωμένο σπίτι. Γιατί; Επειδή η συγκεκριμένη υποκουλτούρα είναι πασίγνωστη ως κράτος εν κράτει με αρκετούς δικούς της κανόνες και με αρκετή ασέβεια ως προς τους νόμους του επίσημου κράτους. Το πρόβλημα δεν είναι το χρώμα τους, η μύτη τους ή το φρύδι τους, αλλά η κουλτούρα. Ρατσισμός ή ρεαλισμός;

Όποιος δεν νιώθει καλά με το τσουβάλιασμα ας ξεκινήσει ένα cause για να καταρριφθεί αρχικά η σελίδα περί culture στην Wikipedia, μετά να βγει από τα λεξικά, να μπει σε βιβλία μυθολογίας κ.ο.κ.

Συνηδειτοποιησεις ότι επιχειρηματολογική δεν στέκει αυτό που γράφεις γιατί απλά η κουλτούρα και η υποκουλτούρα δεν κοιτάει εξωτερικά κοινά χαρακτηριστικά ούτε κάνει διακρίσεις πάνω σε κάτι που απλά φαίνεται… πχ ίδια κουλτούρα ή υποκουλτούρα μπορεί να έχει ένας λευκός και ένας μαύρος, ένας str8 με έναν gay, ένας άνδρας με μια γυναίκα, ένας αρτιμελής με έναν ΑΜΕΑ… μάλλον κάτι άλλο είχες στο μυαλό σου που επειδή δεν γράφεται γιατί θα σε πάρουν με τις πέτρες είπες να σοφιστείς κάτι για κουλτούρες και υποκουλτούρες…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, randomcat είπε

Χωρίς να συμφωνώ με την φρασεολογία μερικών που αναφέρονται υποτιμητικά σε συγκεκριμένες φυλετικές κ.λπ. ομάδες, οι άλλοι που θίγεστε με τσουβαλιάσματα, ίσως να κάνετε μήνυση σε γλωσσολόγους και δεν ξέρω και εγώ τι άλλες ειδικότητες επιστημόνων.

Ορίστε μερικά λήμματα για άπειρο θίξιμο:

https://el.wikipedia.org/wiki/Κουλτούρα
https://el.wikipedia.org/wiki/Υποκουλτούρα
 

Ωπ, τι έγινε; Τσουβάλιασμα; Υπάρχουν όντως πλειοψηφίες ανθρώπων με κοινά στοιχεία φιλοσοφικών σχολών, τρόπους σκέψης και συμπεριφοράς μέσα στην κοινωνία; Υπάρχουν επίσης και ομάδες (!!!) ανθρώπων με ευδιάκριτη υποκουλτούρα;

Οι παραπάνω έννοιες είναι γενικά αποδεκτές και υφίστανται, δηλαδή δεν υπάρχει αρκετός κόσμος -ακόμα-  τσακωμένος με την πραγματικότητα που να ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχει η κουλτούρα και οι υποκουλτούρες. Υπάρχουν ωστόσο και άλλες έννοιες όπως τα στερεότυπα, που έχουν από μόνες τους αρνητική σημασία, και δεν είναι ιδιαίτερα αποδεκτές - ως προς το ότι δηλαδή αντικατοπτρίζουν σε κάποιο βαθμό την αλήθεια. Οπότε ας περιοριστούμε στο θέμα της κουλτούρας που νομίζω την αποδεχόμαστε ως αληθινή όλοι μας. Οπότε λοιπόν:

- Έχει δικαίωμα κάποιος να κρίνει μια κουλτούρα και να μην του αρέσει γενικά ή έστω κάποια κομμάτια της; Έχει.
- Έχει δικαίωμα κάποιος να είναι καχύποπτος απέναντι σε κουλτούρες. Έχει.
- Έχει δικαίωμα κάποιος να πιστεύει βάσει λογικής για κάποιον άλλο άνθρωπο συνδυάζοντας τις πληροφορίες που γνωρίζει για εκείνον ότι υπάρχουν πιθανότητες να ανήκει σε συγκεκριμένη κουλτούρα ή υποκουλτούρα; Έχει.

Όλα τα υπόλοιπα από εκεί και πέρα π.χ. η άρνηση παροχής υπηρεσιών ή η ειδική μεταχείριση είναι μια μεγάλη συζήτηση, και δεν είναι όλα όμορφα και ξεκάθαρα. Έπειτα, στο συγκεκριμένο θέμα του Airbnb δεν μιλάμε για ξενοδοχεία, αλλά για σπίτια όπου σήμερα έχουν επαγγελματική χρήση, και αύριο άμα λάχει χρησιμοποιούνται για ιδιοκατοίκηση. Είμαι βέβαιος για την συντριπτική πλειοψηφία των φιλελεύθερων του θέματος, ότι δεν θα έβαζαν Ρομά από επιλογή στο δικό τους επιπλωμένο σπίτι. Γιατί; Επειδή η συγκεκριμένη υποκουλτούρα είναι πασίγνωστη ως κράτος εν κράτει με αρκετούς δικούς της κανόνες και με αρκετή ασέβεια ως προς τους νόμους του επίσημου κράτους. Το πρόβλημα δεν είναι το χρώμα τους, η μύτη τους ή το φρύδι τους, αλλά η κουλτούρα. Ρατσισμός ή ρεαλισμός;

Όποιος δεν νιώθει καλά με το τσουβάλιασμα ας ξεκινήσει ένα cause για να καταρριφθεί αρχικά η σελίδα περί culture στην Wikipedia, μετά να βγει από τα λεξικά, να μπει σε βιβλία μυθολογίας κ.ο.κ.

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι αυτός που θα σου πει ανοίξτε τα σύνορα να μπουν όλοι. Αν και αυτό ίσως θα έπρεπε να ισχύει για τις ΗΠΑ και πολλές ευρωπαϊκές χώρες που είναι κατά κύριο λόγο υπεύθυνες για τις μεταναστευτικές ροές.


Κανείς δεν σου αρνήθηκε ότι υπάρχουν διαφορετικές κουλτούρες. Αυτές οι κουλτούρες μάλιστα μπορεί να έχουν και παράνομα χαρακτηρίστηκα για τον δυτικό πολιτισμό.

Για αυτό υπάρχει ο νομικός πολιτισμός που βάζει το πλαίσιο στο οποίο μπορεί να λειτουργεί σε κάθε κοινωνία και οποίος θέλει να ενταχθεί οφείλει να τους τηρεί. Αν το κράτος στο οποίο ανήκουμε δεν μπορεί να το ελέγξει είναι δίκη του ευθύνη.

Ο φόβος στο διαφορετικό είναι επίσης κατανοητός αλλά υπάρχει και το όριο της ρατσιστικής αντιμετώπισης. Επίσης η συμπεριφορά μας επηρεάζει την συμπεριφορά αυτών των ανθρώπων. Γιατί πχ στην Αμερική αν είσαι μαύρος τρως σφαίρα;

Η πλειοψηφία των νόμιμων μεταναστών φοβάται περισσότερο από εσένα και εμένα να παρανομήσει γιατί κινδυνεύει με απέλαση. 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, AtiX είπε

Συνηδειτοποιησεις ότι επιχειρηματολογική δεν στέκει αυτό που γράφεις γιατί απλά η κουλτούρα και η υποκουλτούρα δεν κοιτάει εξωτερικά κοινά χαρακτηριστικά ούτε κάνει διακρίσεις πάνω σε κάτι που απλά φαίνεται… πχ ίδια κουλτούρα ή υποκουλτούρα μπορεί να έχει ένας λευκός και ένας μαύρος, ένας str8 με έναν gay, ένας άνδρας με μια γυναίκα, ένας αρτιμελής με έναν ΑΜΕΑ… μάλλον κάτι άλλο είχες στο μυαλό σου που επειδή δεν γράφεται γιατί θα σε πάρουν με τις πέτρες είπες να σοφιστείς κάτι για κουλτούρες και υποκουλτούρες…

Μάλλον κάποιο άλλο post διάβασες ή απαντάς σε κάποια εσωτερική σου φωνή με την οποία κάνεις συχνά διαμάχες για τέτοια θέματα, μιας και δεν έγραψα τίποτα από όλα αυτά που λες ή υπονοείς, ούτε έγραψα κάτι αντίθετο.

5 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Για αυτό υπάρχει ο νομικός πολιτισμός που βάζει το πλαίσιο στο οποίο μπορεί να λειτουργεί σε κάθε κοινωνία και οποίος θέλει να ενταχθεί οφείλει να τους τηρεί. Αν το κράτος στο οποίο ανήκουμε δεν μπορεί να το ελέγξει είναι δίκη του ευθύνη.

Εάν ωστόσο έχεις διαπιστώσει σε βάθος πολλών χρόνων ότι το κράτος δεν ελέγχει τα παρακράτη, δεν είναι δικαίωμά σου να διατηρείς τις αποστάσεις σου από αυτά;

5 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Ο φόβος στο διαφορετικό είναι επίσης κατανοητός αλλά υπάρχει και το όριο της ρατσιστικής αντιμετώπισης.

Ναι, ένα άλλο θέμα βέβαια είναι που σταματάει ο φόβος και που ξεκινάει ο ρεαλισμός, και αν είναι επιτρεπτός και επιθυμητός ο ρεαλισμός.

Επεξ/σία από randomcat
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, randomcat είπε

Μάλλον κάποιο άλλο post διάβασες ή απαντάς σε κάποια εσωτερική σου φωνή με την οποία κάνεις συχνά διαμάχες για τέτοια θέματα, μιας και δεν έγραψα τίποτα από όλα αυτά που λες ή υπονοείς, ούτε έγραψα κάτι αντίθετο.

Όχι φίλε μου ήταν ξεκάθαρη η τακτική αφού το κάνετε ή το επιτρέπετε και εσείς αφήστε να το κάνουν και οι υπόλοιποι…

και όλα αυτό επειχειρηματολογώντας πάνω στην κουλτούρα που ούτε καν ξέρεις τι είναι, απλά νόμιζες ότι σε βολεύει στο αφήγημα που θες να διατυπώσεις…

ούτε είμαι νέος, ούτε είσαι νέος εδώ μέσα και πλέον ξέρουμε να διαβάζουμε και το πραγματικό νόημα των γραπτών κάποιων…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, AtiX είπε

Όχι φίλε μου ήταν ξεκάθαρη η τακτική αφού το κάνετε ή το επιτρέπετε και εσείς αφήστε να το κάνουν και οι υπόλοιποι…

και όλα αυτό επειχειρηματολογώντας πάνω στην κουλτούρα που ούτε καν ξέρεις τι είναι, απλά νόμιζες ότι σε βολεύει στο αφήγημα που θες να διατυπώσεις…

ούτε είμαι νέος, ούτε είσαι νέος εδώ μέσα και πλέον ξέρουμε να διαβάζουμε και το πραγματικό νόημα των γραπτών κάποιων…

Επίτρεψέ μου να πω ότι δεν καταλαβαίνω jesus-icon.png από αυτά που μου γράφεις, και δεν είναι η πρώτη φορά, λες και μου σχολιάζεις από κάποια άλλη παράλληλη πραγματικότητα στην οποία συζητάμε εμείς οι δύο, οπότε δεν μπορώ να αντικρούσω τη λογική σου ή τους όποιους αλυσιδωτούς συνειρμούς έκανες.

P.S.: Επίσης, το ότι κατηγορείς συστηματικά και προσωπικά είναι και αυτό ένα άλλο θέμα. Τουλάχιστον θα πρέπει να μπορώ να καταλαβαίνω για τι ακριβώς με κατηγορείς προσωπικά και όχι να αναρωτιέμαι.

Επεξ/σία από randomcat
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, randomcat είπε

Επίτρεψέ μου να πω ότι δεν καταλαβαίνω jesus-icon.png από αυτά που μου γράφεις, και δεν είναι η πρώτη φορά, λες και μου σχολιάζεις από κάποια άλλη παράλληλη πραγματικότητα στην οποία συζητάμε εμείς οι δύο, οπότε δεν μπορώ να αντικρούσω τη λογική σου ή τους όποιους αλυσιδωτούς συνειρμούς έκανες.

Το κείμενο σου είναι ξεκάθαρο, μ’ αρέσει που προσπαθείς να το σώσεις…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, randomcat είπε

Μάλλον κάποιο άλλο post διάβασες ή απαντάς σε κάποια εσωτερική σου φωνή με την οποία κάνεις συχνά διαμάχες για τέτοια θέματα, μιας και δεν έγραψα τίποτα από όλα αυτά που λες ή υπονοείς, ούτε έγραψα κάτι αντίθετο.

Εάν ωστόσο έχεις διαπιστώσει σε βάθος πολλών χρόνων ότι το κράτος δεν ελέγχει τα παρακράτη, δεν είναι δικαίωμά σου να διατηρείς τις αποστάσεις σου από αυτά;

Ναι, ένα άλλο θέμα βέβαια είναι που σταματάει ο φόβος και που ξεκινάει ο ρεαλισμός, και αν είναι επιτρεπτός και επιθυμητός ο ρεαλισμός.

Το ότι έχει ευθύνη το κράτος  και δεν κάνει τίποτα θα έπρεπε να βρίζεις το κράτος και όχι να τα βάζεις με μια κοινωνική ομάδα. Τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σου τα ορίζουν το Σύνταγμα και οι νόμοι του κράτους που διαμένεις.

Επισης να σου θυμίσω ότι ο κύριος σχολιασμός αφορά απόψεις όπως οι μαύροι είναι χαζοί ή δολοφόνοι που είναι απαράδεκτες.

Ρεαλισμος είναι ότι λευκοί ευρωπαίοι και Έλληνες τραπεζίτες, πολιτικοί,κλέφτες και φοροφυγάδες έριξαν το βιοτικό επίπεδο του Έλληνα και όχι ο μαύρος στο φανάρι που ζητάει να φάει ένα πιάτο φαΐ.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dimitris_1981 είπε

Το ότι έχει ευθύνη το κράτος  και δεν κάνει τίποτα θα έπρεπε να βρίζεις το κράτος και όχι να τα βάζεις με μια κοινωνική ομάδα. Τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σου τα ορίζουν το Σύνταγμα και οι νόμοι του κράτους που διαμένεις.

Το να βρίζεις το κράτος δεν φέρνει κανένα πρακτικό αποτέλεσμα κατά τη σύντομη χρονική διάρκεια ζωής σου. Το να αποφεύγεις τα βάζεις μια κοινωνική ομάδα μπορεί και να φέρει. Έπειτα, εάν μια κοινωνική ομάδα είναι τόσο πασίγνωστο ότι έχει παραβατικές συμπεριφορές που ακόμα και πρόεδρός τους κάνει δηλώσεις περί κλεψιάς και ζητιανιάς ως μέρος της κουλτούρας τους (τι, όχι;), θεωρώ ότι μπορούμε και οι υπόλοιποι να την κρίνουμε.

1 λεπτό πριν, Dimitris_1981 είπε

Επισης να σου θυμίσω ότι ο κύριος σχολιασμός αφορά απόψεις όπως οι μαύροι είναι χαζοί ή δολοφόνοι που είναι απαράδεκτες.

Ρεαλισμος είναι ότι λευκοί ευρωπαίοι και Έλληνες τραπεζίτες, πολιτικοί,κλέφτες και φοροφυγάδες έριξαν το βιοτικό επίπεδο του Έλληνα και όχι ο μαύρος στο φανάρι που ζητάει να φάει ένα πιάτο φαΐ.

Ναι, σύμφωνοι. Οπότε και ας μην κρίνουμε Έλληνες λευκούς ή μαύρους ή άλλους, μιας και δεν είναι ίδιοι με τους λευκούς ή μαύρους του Όρεγκον για τους οποίους είναι ο κύριος σχολιασμός. Σωστά; Επίσης ας αφήσουμε το κράτος να εκφέρει άποψη και "απαράδεκτα" στατιστικά δεδομένα: https://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_crime_in_the_United_States#Homicide Σωστά;

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, randomcat είπε

Το να βρίζεις το κράτος δεν φέρνει κανένα πρακτικό αποτέλεσμα κατά τη σύντομη χρονική διάρκεια ζωής σου. Το να αποφεύγεις τα βάζεις μια κοινωνική ομάδα μπορεί και να φέρει. Έπειτα, εάν μια κοινωνική ομάδα είναι τόσο πασίγνωστο ότι έχει παραβατικές συμπεριφορές που ακόμα και πρόεδρός τους κάνει δηλώσεις περί κλεψιάς και ζητιανιάς ως μέρος της κουλτούρας τους (τι, όχι;), θεωρώ ότι μπορούμε και οι υπόλοιποι να την κρίνουμε.

Ναι, σύμφωνοι. Οπότε και ας μην κρίνουμε Έλληνες λευκούς ή μαύρους ή άλλους, μιας και δεν είναι ίδιοι με τους λευκούς ή μαύρους του Όρεγκον για τους οποίους είναι ο κύριος σχολιασμός. Σωστά; Επίσης ας αφήσουμε το κράτος να εκφέρει άποψη και "απαράδεκτα" στατιστικά δεδομένα: https://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_crime_in_the_United_States#Homicide Σωστά;

Να αποφεύγεις μια κοινωνική ομάδα στην προσωπική σου ζωή όχι στην παροχή αγαθών ή υπηρεσιών αφου καταβάλλουν το ίδιο αντίτιμο. Το κράτος που έχεις το ορίζεις εσυ με την ψήφο σου τώρα αν αυτοσκοπός ήταν να μπει το παιδί στο δημόσιο ή να πάρουμε την δουλίτσα…..

Τα στατιστικά σε τέτοια θέματα είναι ανάλογα πως θα τα μεταφράσεις. Όταν γκέτοποιεις , κακοπληρώνεις ή δεν προσλαμβάνεις μαύρους, όταν δεν έχουν ίσα δικαιώματα και ευκαιρίες αυτά τα αποτελέσματα θα έχεις. Όχι επειδή είναι μαύροι αλλά επειδή τους οδήγησαν εκεί. Αυτός είναι και ο λόγος που όταν κάποια ψίχουλα πήγαν και σε αυτούς υπήρξε πτώση στην εγκληματικότητα ενώ τώρα που πάει χάλια η οικονομία ξαναανεβαινει.

Ψαξε τα αιτία του προβλήματος και όχι το πρόβλημα. Αν δεν λύσεις τα αιτία το πιο πιθανό είναι τα προβλήματα να οξυνθούν και μετά θα λες δεν μπορώ να βγω από το σπίτι….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Αν δεν λύσεις τα αιτία το πιο πιθανό είναι τα προβλήματα να οξυνθούν και μετά θα λες δεν μπορώ να βγω από το σπίτι….

Και σε αυτό έχουν βρει λύση… για αρχή καθαρές ζώνες διαμονής με απαγόρευση κυκλοφορίας σε υποκουλτούρες που δεν συμβαδίζουν με τα πρότυπα τους και αν δουν ότι δεν πιάνει το μέτρο, στρατόπεδα συγκέντρωσης ή εργατοπόλεις στους πιο δυνατούς… 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Να αποφεύγεις μια κοινωνική ομάδα στην προσωπική σου ζωή όχι στην παροχή αγαθών ή υπηρεσιών αφου καταβάλλουν το ίδιο αντίτιμο.

Δεν είναι άσπρο μαύρο η ζωή ούτε και όλες οι υπηρεσίες και τα αγαθά το ίδιο. Δεν έχουν ούτε όλα την ίδια επικινδυνότητα και τα ίδια ρίσκα, ούτε η παροχή των αγαθών και υπηρεσιών τελειώνει με την καταβολή του αντιτίμου.

Αναφορά σε κείμενο

Το κράτος που έχεις το ορίζεις εσυ με την ψήφο σου τώρα αν αυτοσκοπός ήταν να μπει το παιδί στο δημόσιο ή να πάρουμε την δουλίτσα…..

Καλά - ας μην ανοίξουμε άλλο μεγάλο θέμα τώρα και κατά το πόσο ισχύει αυτό με την ψήφο. Και η όποια συζήτηση περί Ελληνικού Δημοσίου περιττή, εκτός αν εγώ δεν βλέπω κάτι το ουσιαστικό ή κάποια σύνδεση.

Αναφορά σε κείμενο

Τα στατιστικά σε τέτοια θέματα είναι ανάλογα πως θα τα μεταφράσεις. Όταν γκέτοποιεις , κακοπληρώνεις ή δεν προσλαμβάνεις μαύρους, όταν δεν έχουν ίσα δικαιώματα και ευκαιρίες αυτά τα αποτελέσματα θα έχεις. Όχι επειδή είναι μαύροι αλλά επειδή τους οδήγησαν εκεί. Αυτός είναι και ο λόγος που όταν κάποια ψίχουλα πήγαν και σε αυτούς υπήρξε πτώση στην εγκληματικότητα ενώ τώρα που πάει χάλια η οικονομία ξαναανεβαινει.

Ψαξε τα αιτία του προβλήματος και όχι το πρόβλημα. Αν δεν λύσεις τα αιτία το πιο πιθανό είναι τα προβλήματα να οξυνθούν και μετά θα λες δεν μπορώ να βγω από το σπίτι….

Τον οποιονδήποτε πολίτη ή επιχειρηματία που θα προβεί σε κάποια αλληλεπίδραση ή συναλλαγή, δεν τον ενδιαφέρουν οι αιτίες που οδήγησαν στο προβληματικό αποτέλεσμα που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά και εκείνον. Και καλώς δεν τους ενδιαφέρουν αυτές οι αιτίες (οι οποίες είναι και αυτές ένα θέμα συζήτησης) κατά τη λήψη μιας απόφασης που θα έχει άμεσο (ή στο κοντινό μέλλον) αποτέλεσμα για εκείνους.

Την αιτία του προβλήματος θα την ψάξεις στα πλαίσια συλλογικής Δράσης και έρευνας για τη λύση του προβλήματος, όχι σε μια καθημερινή απόφαση με άμεσο αποτέλεσμα - εκεί σε ενδιαφέρουν τα πιθανά προβλήματα και τα αποτελέσματα. Και αν ακολουθήσω τη λογική που παρουσιάζεις πιο πάνω σχετικά με το κράτος και το Σύνταγμα, τον πολίτη δεν πρέπει καν να τον ενδιαφέρει γιατί κάποια κοινωνική ομάδα οδηγήθηκε στο έγκλημα. Είναι θέμα του κράτους αυτό, έτσι δεν πάει;

Επεξ/σία από randomcat
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, randomcat είπε

Δεν είναι άσπρο μαύρο η ζωή ούτε και όλες οι υπηρεσίες και τα αγαθά το ίδιο. Δεν έχουν ούτε όλα την ίδια επικινδυνότητα και τα ίδια ρίσκα, ούτε η παροχή των αγαθών και υπηρεσιών τελειώνει με την καταβολή του αντιτίμου.

Καλά - ας μην ανοίξουμε άλλο μεγάλο θέμα τώρα και κατά το πόσο ισχύει αυτό με την ψήφο. Και η όποια συζήτηση περί Ελληνικού Δημοσίου περιττή, εκτός αν εγώ δεν βλέπω κάτι το ουσιαστικό ή κάποια σύνδεση.

Τον οποιονδήποτε πολίτη ή επιχειρηματία που θα προβεί σε κάποια αλληλεπίδραση ή συναλλαγή, δεν τον ενδιαφέρουν οι αιτίες που οδήγησαν στο προβληματικό αποτέλεσμα που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά και εκείνους. Και καλώς δεν τους ενδιαφέρουν αυτές οι αιτίες (οι οποίες είναι και αυτές ένα θέμα συζήτησης) κατά τη λήψη μιας απόφασης που θα έχει άμεσο (ή στο κοντινό μέλλον) αποτέλεσμα για εκείνους.

Την αιτία του προβλήματος θα την ψάξεις στα πλαίσια συλλογικής Δράσης και έρευνας για τη λύση του προβλήματος, όχι σε μια καθημερινή απόφαση με άμεσο αποτέλεσμα - εκεί σε ενδιαφέρουν τα πιθανά προβλήματα και τα αποτελέσματα. Και αν ακολουθήσω τη λογική που παρουσιάζεις πιο παραπάνω σχετικά με το κράτος και το Σύνταγμα, τον πολίτη δεν πρέπει καν να τον ενδιαφέρει γιατί κάποια κοινωνική ομάδα οδηγήθηκε στο έγκλημα. Είναι θέμα του κράτους αυτό, έτσι δεν πάει;

Δεν μπορώ να συνεχίσω αυτόν τον παραλογισμό. 

Εσυ γράφεις στα παλιά σου τα παπούτσια το νομικό πολιτισμό της κουλτούρας σου ενώ παράλληλα κατηγορείς τις υπόλοιπες κουλτούρες.

Ο επιχειρηματίας οφείλει να είναι σύνομος.-

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...