Προς το περιεχόμενο

Return to Monkey Island


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Tobajara είπε

 

Πιστεύω πάντως ότι ο Gilbert θα έχει κάνει πολύ πιο υπεύθυνη και σοβαρή δουλειά από το Schaefer. Είμαι αρκετά αισιόδοξος για το παιχνίδι αυτό καθεαυτό, αλλά τα γραφικά προβλέπεται να μου βγάλουν λίγο τα μάτια.

το σενάριο των mi1&2 ηταν αποτέλεσμα της συνεργασίας Gilbert, Grossman, Schaefer που από τότε που χωρησαν οι δρόμοι τους δεν έχουν να επιδείξει παιχνίδια που θα μεινουν κλασσικά,πέραν των Psychonauts.

 

και χωρίς αυτούς τους 2 δεν μπορεί να κάνει και πολλά ο gilbert

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 ώρες πριν, KilliK είπε

ειναι προβλημα αν απωθησει παιχτες να το αγoρασοuν. το click-n-point adventure υποειδος φυτοζωει, και αν δεν παει καλα στις πωλησεις ισως το πιο γνωστο ονομα του , τοτε θα του ριξει μονιμη ταφοπλακα. οι indie developers θα συνεχισουν να φτιαχνουν μονο roque-like/metroidvania παιχνιδια , ενω η Lucasfilm Games δεν θα ξαναδωσει αδεια για τα παλια adventure IPs της.

ηδη χασαμε την Jane Jensen μετα την αποτυχια του Gabriel Knight remaster, μην χασουμε και τον Ron Gilbert.

Αμφιβάλλω για την ταφόπλακα που λες. Και εγώ αυτής της εντύπωσης ήμουν, αλλά ειλικρινά δεν πιστεύω ότι όταν κυκλοφορήσει το Return to Monkey Island και πάει καλά (εκτιμώ ότι θα πάει, έχω εμπιστοσύνη στις ικανότητες του Gilbert, κρίνοντας από το Thimbleweed Park), ξαφνικά θα αρχίσουν να βγάζουν adventures η ΕΑ, η Square Enix και η Ubisoft. Πάλι οι ίδιοι (indie κυρίως) δημιουργοί θα είναι.

Θα είμαι λίγο off-topic, αλλά το είδος των adventures είναι "niche", απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό και θα συνεχίσει να απευθύνεται. Από αριθμό τίτλων διανύει μία από τις πιο πλούσιες περιόδους του: μόνο τους τελευταίους επτά-οκτώ μήνες έπαιξα περισσότερα adventures (κάποια αξιόλογα, κάποια όχι και τόσο) απ' όλη την προηγούμενη δεκαετία μαζί, χωρίς να υπάρχει και η Daedalic από πίσω.

Not Another Weekend, Sundew, Saint Kotar, Lone McLonegan, Warp Frontier, Syberia 4, Dexter Stardust, Crowns and Pawns, Voodoo Detective, Born Punk. Και πλέον του Return to Monkey Island, αναμένουμε ακόμα αρκετά ενδιαφέροντα όπως το νέο Simon the Sorcerer, το Prim, το 3 Minutes to Midnight, το Old Skies... η λίστα είναι μεγάλη.

Γενικά υπάρχει μεγάλη κίνηση στη σκηνή και αυτό μόνο ευχάριστο είναι. Απλά η ανακοίνωση του Return to Monkey Island ήταν το κερασάκι στην τούρτα, το οποίο όμως για κάποιους ήταν πικρό, κρίνοντας μόνο και μόνο από το εξώφυλλο (aka γραφικά).

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, KilliK είπε

δεν ειναι ακριβως ιδια η αισθητικη, αφου το art style διαφερει αρκετα. η ομοιοτητα οφειλεται κυριως στην ιδια συνθεση των σκηνων, μια και απο οτι φαινεται ξαναπαιζουμε κομματια των πρωτων δυο παιχνιδιων.

2l47T9l.jpegrJPyfnS.jpeg

Μέχρι τώρα ήμουν ψύχραιμος απέναντι στα σχόλια που διάβαζα για τα γραφικά. Με αυτή την αντιπαράθεση εικόνων με έπιασε μια μικρή απογοήτευση.

Όπως και να το κάνουμε όταν μιλάμε για αναβίωση παλιών παιχνιδιών τα γραφικά συμβάλλουν τα μέγιστα στο feeling του παιχνιδιού 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Praetorian είπε

Ο Dave Grossman συμμετέχει στο σενάριο του παιχνιδιού.

Ο Schaefer παντως ειναι με διαφορα ο καλυτερος και αυτο φανηκε οταν ειχε αποκλειστικα το σεναριο των Full Throttle & Grim Fandango

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/6/2022 στις 8:24 ΜΜ, Snoob είπε

“Return to Monkey Island may not be the art style you wanted or were expecting but it’s the art style I wanted,”

ε, ναι ετσι ελεγε και ο Drunkman. Αλλα η Sony πηγε και εκανε μια παραπλανητικη διαφημιση για να πουλησει το "εργο τεχνης" του.

ισως, ισως καποια στιγμη θαταν καλο και οι devs να ριχνουν λιγο νερο στο κρασι τους. αν στους υποψηφιους πελατες τους, δεν αρεσει αυτο που φτιαχνουν, τοτε πολυ απλα δεν τους αρεσει αυτο που φτιαχνουν. πηρανε την λαθος αποφαση, συμβαινει και αυτο. ας την αποδεχτουν, δεν ειναι κακο. το τρολαρισμα κτλ, εξυπακουεται οτι ειναι καταδικαστεο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αλλίμονο αν ο Ρον Γκίλμπερτ πρέπει να ακούσει τον κάθε "πελάτη".

Αστεία υπόθεση.

Είμαι 1000% μαζί του και απέναντι στους διάφορους δικαιωματιστές.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o Ron ειναι ελευθερος να κανει οτι γουσταρει. κανεις δεν λεει το αντιθετο. αντικειμενικα ομως, η αποφαση του για τα γραφικα δεν του βγηκε:

"I think people are going to be very happy with the art once they see it and once they see it moving and the animation. "

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αν θα του βγει θα φανεί στις πωλήσεις. Όπως και το The Last of Us Part 2 έφτασε και τα 10 εκ. αντίτυπα. Το ότι υπάρχει συγκεκριμένη μερίδα του κοινού που διαμαρτύρεται, δεν την κάνει αυτόματα και πλειοψηφία. Όπως ανέφερε και ο Snoob, και εγώ είμαι μαζί με τους δημιουργούς. Ας κάνουν αυτό που πραγματικά θέλουν. Στη τελική, αν δεν μου αρέσει πάω παρακάτω. Χίλες φορές αυτό, από το να προσπαθήσει ο δημιουργός να ικανοποιήσει όλους και εν τέλη να βγει ένα μέτριο ή και κακό αποτέλεσμα γιατί δεν κάνει αυτό που πραγματικά θέλει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, KilliK είπε

"Το αν θα του βγει θα φανεί στις πωλήσεις"

συγνωμη, τελικα να ακουμε τους πελατες η οχι;

Οι πωλήσεις θα αποδείξουν αν όντως έκανε καλή επιλογή ή όχι. Όχι τα λόγια ορισμένων εκνευρισμένων "φαν" στο twitter. Αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με το αν πρέπει να ακούει το κοινό ή όχι. Κάνει αυτό που γουστάρει και αυτό θα φανεί στο τελικό προϊόν. Καλύτερα από αυτό, παρά να δώσει κάτι "με το ζόρι" επειδή το ζητάν κάποιοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

διατυπωνεις μια αντιφαση. αν εχει το ελευθερο να κανει οτι γουσταρει ο δημιουργος, χωρις να δινει λογαριασμο στους πελατες του, διοτι αυτοι ειναι που θα αγορασουν το προιον στο τελος, τοτε το τι πωλησεις θα κανει το παιχνιδι, μικρες η μεγαλες, ειναι τελειως αδιαφορο, και δεν θα κρινει το αν οι αποφασεις που πηρε ηταν σωστες η οχι.

ο πελατης δεν εχει κανενα λογο στο τι παιχνιδι θα φτιαξει ο δημιουργος, σωστα; αρα πως γινεται να εχει λογο το πορτοφολι του, δηλαδη οι πωλησεις, για το τι παιχνιδι εφτιαξε ο δημιουργος; δεν ταυτιζονται αυτα τα δυο μαζι, ειτε θα εχει σημασια και ο λογος του πελατη, ειτε οχι. δεν υπαρχει κατι ενδιαμεσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Προσωπικά, όλες αυτές τις διαμαρτυρίες, τις βρίσκω στην καλύτερη των περιπτώσεων υπερβολικές, αν όχι παιδιάστικες.

Επιφυλάξεις μπορεί να διατηρεί ο καθένας, δικαίωμα αναφαίρετο. Άλλωστε, σε θέματα αισθητικής... κολοκυθόπιτα. Κάτι που αρέσει σε εμένα δεν είναι υποχρεωτικό να αρέσει στον οποιονδήποτε άλλο.

Όμως, από τη στιγμή που φτάσαμε, με μια πρώτη επαφή με τα γραφικά του παιχνιδιού και χωρίς να έχουμε δει την ουσία κάθε καλού adventure (πόσω μάλλον της συνέχειας ενός θρύλου όπως το Monkey Island), δηλαδή το χιούμορ και τους γρίφους, να βλέπουμε ανθρώπους να δηλώνουν πως θα περιμένουν το παιχνίδι στις... εκπτώσεις, επειδή δεν είναι pixel art (ή ό,τι άλλο θα ήθελαν να είναι), όλο αυτό το σκηνικό μου σχηματίζει κρυστάλλινα την εικόνα δικαιωματιστών που κάνουν σαν μικρά παιδιά που τους έφαγαν το μπιφτέκι.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...