Προς το περιεχόμενο

Return to Monkey Island


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 ώρες πριν, Praetorian είπε

Κι εγώ δεν έχω ζεσταθεί εντελώς με το art style -- κάτι του λείπει, κάπου δείχνει μπερδεμένο, κάπου θυμίζει Flash game... 

Αλλά, μου αρέσει που πειραματίζονται με αυτό. Pixel Art έχουν κάνει, και όπως λένε και στην συνέντευξη τα περισσότερα sequels του Monkey Island δοκίμαζαν και κάτι διαφορετικό το καθένα οπότε κολλάει να πάνε με ένα νέο στιλ. 

Και πιθανότατα (αν δεν είναι κακά τα animations) να δείξει καλύτερο μέσα στο παιχνίδι με τα διάφορα πρόσθετα εφέ.

Και σίγουρα παρότι είναι διαφορετικό το art style και έχει αλλάξει μέχρι και τη διαρρύθμιση των κτηρίων, η σκηνή από το Mêlée Island άνετα / άμεσα μου θυμίζει τη σκηνή από το αρχικό παιχνίδι.

O art director (Rex Crowle) έχει συμμετέχει και σε άλλους τίτλους στο παρελθόν (Knights and Bikes, LittleBigPlanet) και από ό,τι φαίνεται τουλάχιστον ο Ron είχε στο μυαλό του από καιρό να συνεργαστεί μαζί του αν ποτέ έκανε αυτό το Monkey Island. 

Δεν πρόκειται το art style να με αποτρέψει από την αγορά (θα χρειαστεί να γίνει κάτι πολύ χοντρό για να με σταματήσει :D).

Βέβαια, αν και δεν έχουμε δει τον νέο Guybrush, χαίρομαι που δεν θα υιοθετήσουν το αρχικό σχέδιο που είχε κάνει πριν χρόνια ο Rex και κίνησε το ενδιαφέρον του Ron (ανοίξτε το spoiler με δική σας ευθύνη - δεν είναι για αδύναμες καρδιές):

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

guybrushRexFanArt.jpg.53a4308e8e63bb168b8f6e4917f4c830.jpg


 

Η αλήθεια είναι πως για το Curse of Monkey Island ήμασταν σε μια εποχή που το να βλέπεις ποιοτικο τηλεοπτικό animation για ένα βιντεοπαιχνίδι ήταν κάτι σπάνιο και το απογείωνε. Το παραδοσιακό κινουμένο σκίτσο έστω και με ψηφιακή βοήθεια πλέον ήταν ακόμα σε υψηλή εκτίμηση αν και στα τελευταία του. H ILM ήταν από τις κορυφαίες εταιρίες στο χώρο των εφφε. Το Toonstruck ήταν το αποκορύφωμα εστω και αν οδήγησε σε υπερχρέωση και κόψιμο του 1/3ου του παιχνιδιού.

Ενώ τώρα σου λένε πφφ και το έγινε. Πρέπει δηλαδή να έχει animation Kojima και Naughty Dog για να κάνει πάταγο.

 

Αυτό που με τίποτα δεν μου αρκεσε πάντως ήταν γραφικά του MI4 και Tales. Σα να παίζω άλλο παιχνίδι αισθάνθηκα. 

Τα γραφικά Flash είναι μια μεσοβεζικη λύση αν και μεγαλύτερη απώλεια είναι αυτή της ελλείψης των καλλιτεχνών των πρώτων παιχνιδιών ή έστω του Curse.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators

Μια πιο πρόσφατη συνέντευξη των Gilbert και Grossman στο VentureBeat.com:

https://venturebeat.com/2022/05/19/ron-gilbert-and-dave-grossman-are-ready-to-return-to-monkey-island/

Μιλάνε για το σχεδιασμό των νέων γρίφων (και μαθήματα από παλιούς στα περασμένα παιχνίδια), πώς σκέφτονται να "χωρέσουν" το νέο παιχνίδι σε ένα σύμπαν και ιστορία που έχουν προχωρήσει πέρα από το φινάλε του 2ου παιχνιδιού, αν τους ενδιαφέρει να απαντήσουν σε ανοιχτά ερωτήματα από τα υπόλοιπα παιχνίδια κλπ

Είναι σύντομη συνέντευξη, και χωρίς spoilers. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μπα. εχει κανει μεγαλη χοντραδα  με το 70s σοβιετικου τυπου art style και animation. εχουν ξενισει πολυ κοσμο αυτα τα γραφικα, τα οποια δεν θυμιζουν με τιποτα Monkey Island,  με βαση τα  αρνητικα σχολια που ολο και πληθαινουν στο twitter, τωρα που ξεφουσκωσε ο αρχικος ενθουσιασμος. Αλλοι τα δικαιολογουν, αλλοι περιμενουν οτι θα φαινονται καλυτερα στο τελικο παιχνιδι, αλλοι τα εχουν βαλει με αυτους που δεν τους αρεσουν. Δεν εχει κανει καλη πρωτη εντυπωση το παιχνιδι σε ολους, και αυτο ειναι ασχημο.

Αλλα περα απο τα γραφικα, αυτο που δεν μου αρεσει κυριως, αν ισχυουν αυτα που λενε μερικοι και μαλλον ισχυουν,  ειναι οτι το μεγαλυτερο μερος του νεου παιχνιδιου, θα ανακυκλωνει τα δυο πρωτα παιχνιδια.

ο Guybrush καθως θα διαβαζει το ημερολογιο του, εμεις θα  ξαναζουμε ως flashback τις παλιες του περιπετειες,  αλλα η ιστορια αυτη τη φορα θαναι διαφορετικη, διοτι θαναι οπως την φανταζεται και εχει γραψει ο ονειροπαρμενος "πειρατης" ηρωας.

αυτο εξηγει την δηλωση του Gilbert oτι η ιστορια ξεκιναει αμεσως μετα το τελος του ΜΙ2, με το MI3 να παραμενει μερος του κανονα. Και αν θυμαστε, στην εισαγωγη του 3 που αρχιζει μετα το τελος του 2, βλεπουμε τον Guybrush να γραφει στο ημερολογιο του. Επισης εξηγει γιατι τα γραφικα μοιαζουν σαν χαρτινα, επειδη στην ουσια ζουμε τις ζωγραφιες και τα κειμενα που ειναι γραμμενα στο ημερολογιο του.

good wines. θα το περιμενω στις εκπτωσεις.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι τραγικά τα γραφικά, αλλά και το animation από το λίγο που έδειξε.

Μας έλεγαν οι δημιουργοί στην προσπάθεια να τα δικαιολογήσουν ότι έτσι τα φαντάζονταν πάντα.

Η αλήθεια είναι αν δει κανείς τις άλλες δουλειές του designer ότι απλά έκανε ακριβώς τα ίδια γραφικά που έχει χρησιμοποιήσει στα άλλα παιχνίδια.

Προσάρμοσε δηλαδή ένα τεράστιο παιχνίδι στο περιορισμένο του ρεπερτόριο.

Θυμίζει πολύ λόου μπάτζετ προσπάθεια και είναι κρίμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γούστα είναι αυτά παιδιά, δεν είναι καμία χοντράδα ή πρόβλημα η επιλογή του art-style. 

Θα παίξουμε το παιχνίδι και θα κρίνουμε. Από ένα gameplay trailer, χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα από την ιστορία του και κάνοντας υποθέσεις για κάτι που διαβάσαμε και ίιιισως ισχύει, δε βγάζεις συμπέρασμα.

Εμένα μου αρέσει το art-style και εννοείται ότι θα παιχτεί day-one.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 minutes ago, Sephir said:

Θα παίξουμε το παιχνίδι και θα κρίνουμε

Δεν χρειάζεται. Αφού ο KilliK έβγαλε ήδη πόρισμα. 

Στις εκπτώσεις και αν. 

11 hours ago, KilliK said:

με βαση τα  αρνητικα σχολια που ολο και πληθαινουν στο twitter

Αφού πληθαίνουν τα αρνητικά σχόλια στο Twitter πάει, αυτό ήταν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/6/2022 στις 4:05 ΜΜ, GhostRiderLSOV είπε

Δεν μου φαίνεται άσχημο in motion.

Τώρα που είδα το βίντεο, όντως δε μου φάνηκε κι εμένα τόσο άσχημο. Πόση κίνηση όμως να υπάρχει σε ένα adventure? Και εντάξει, καταλαβαίνω το αστειάκι με το ανύπαρκτο μούσι του Guybrush, αλλά σα λέτσος είναι. Η καλλιτεχνική διεύθυνση μου φάνηκε συμπαθητική στις καλύτερες στιγμές της. Για μένα είναι πολύ πιο κοντά στο MI 1 από το MI 2 (πόσο μάλλον το 3), κυρίως από χρωματική παλέτα, και κάποια σκηνικά μου έμοιαζαν 3D μεταφορά πχ του πλοίου.

9 ώρες πριν, Vassilis_24 είπε

Η αλήθεια είναι αν δει κανείς τις άλλες δουλειές του designer ότι απλά έκανε ακριβώς τα ίδια γραφικά που έχει χρησιμοποιήσει στα άλλα παιχνίδια.

Υπάρχει κι ένα Thimbleweed Park όμως, και το θέμα του προϋπολογισμού δεν είναι καθόλου αμελητέο.

Αν και τα γραφικά δε με κερδίζουν, ελπίζω ο Gilbert να το έχει στο θέμα του σχεδιασμού. Έχει δείξει πρόσφατα δείγματα πως το έχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Γούστα είναι αυτά παιδιά, δεν είναι καμία χοντράδα ή πρόβλημα η επιλογή του art-style. 

ειναι προβλημα αν απωθησει παιχτες να το αγoρασοuν. το click-n-point adventure υποειδος φυτοζωει, και αν δεν παει καλα στις πωλησεις ισως το πιο γνωστο ονομα του , τοτε θα του ριξει μονιμη ταφοπλακα. οι indie developers θα συνεχισουν να φτιαχνουν μονο roque-like/metroidvania παιχνιδια , ενω η Lucasfilm Games δεν θα ξαναδωσει αδεια για τα παλια adventure IPs της.

ηδη χασαμε την Jane Jensen μετα την αποτυχια του Gabriel Knight remaster, μην χασουμε και τον Ron Gilbert.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Το ζητούμενο είναι να έχει καλό χιούμορ κι έξυπνους γρίφους.

Εφόσον αυτά είναι όπως πρέπει και όπως αξίζει στην ιστορία των παλιών τίτλων, δεν θεωρώ πως το αισθητικό είναι ικανό να επηρεάσει στο οτιδήποτε τις πωλήσεις.

Υ.Γ. Αλλίμονο αν κατέληγα στην ηλικία μου να δίνω σημασία στο τι γράφει ο κάθε πουθενάς... και μάλιστα στο πλέον κατάλληλο μέσο για μεστή και αναλυτική κριτική, το τιτίβισμα των μετρημένων χαρακτήρων.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Snoob είπε

Το ζητούμενο είναι να έχει καλό χιούμορ κι έξυπνους γρίφους.

Εφόσον αυτά είναι όπως πρέπει και όπως αξίζει στην ιστορία των παλιών τίτλων, δεν θεωρώ πως το αισθητικό είναι ικανό να επηρεάσει στο οτιδήποτε τις πωλήσεις.

Όσο και να συμφωνώ, το αισθητικό τμήμα δημιουργεί μια προδιάθεση, είτε αρνητική είτε θετική, και τα σχόλια φαίνονται να διίστανται. Αρνητικές συζητήσεις ή σχόλια δυστυχώς δε θα αφήσουν ανεπηρρέαστες τις πωλήσεις.

Πιστεύω πάντως ότι ο Gilbert θα έχει κάνει πολύ πιο υπεύθυνη και σοβαρή δουλειά από το Schaefer. Είμαι αρκετά αισιόδοξος για το παιχνίδι αυτό καθεαυτό, αλλά τα γραφικά προβλέπεται να μου βγάλουν λίγο τα μάτια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εξαρτάται ποιος κάνει τα σχόλια, με τι σκεπτικό και πόση σημασία αποδίδει κανείς σε αυτά.

Το "δεν μ' αρέσουν τα γραφικά", εφόσον οι γρίφοι είναι καλοί και το χιούμορ ανατρεπτικό, προσωπικά θα το προσπεράσω χωρίς να ασχοληθώ καθόλου.

Έπειτα -όπως λέμε κατά καιρούς στα μέλη εδώ, για τις αγγελίες, κι όπως εφαρμόζω σε όλη μου τη ζωή όταν διαβάζω αξιολογήσεις οπουδήποτε- σημασία έχει να μπορεί κανείς να αναλύσει το τι γράφει μια αξιολόγηση.

Τώρα, σε αυτούς τους διαγωνισμούς "εξυπνάδας" που συσσωρεύονται στο Twitter, προσωπικά δεν δίνω καμία απολύτως σημασία.

Τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι το παιχνίδι αποκλείται να βγει από χλιαρό έως μάπα. Η λογική λέει πως δεν θα συμβεί αυτό και, επί του παρόντος -και με τα ελάχιστα πράγματα που έχω δει- κάθε συμπέρασμα θα ήταν πρόωρο. Προτιμώ, επομένως, να εξακολουθήσω να δίνω βαρύτητα στις αποδεδειγμένες ικανότητες ενός έμπειρου ανθρώπου, παρά στο τι λέει ο κάθε -ενίοτε επαγγελματίας- μίρλας και τουίτ τουίτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν κατάλαβα, τι το κακό έχει η αισθητική του παιχνιδιού; Είναι πιο κοντά στα δύο πρώτα απ' ότι ήταν το τρίτο μάλλον και σίγουρα απ' ότι ήταν τα επόμενα.

Προσωπικά τα βρίσκω ενδιαφέροντα τα γραφικούλια, αλλά ούτως ή άλλως η σειρά βασιζόταν από πάντα πάνω στο χιούμορ, τη γραφή και τους γρίφους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειναι ακριβως ιδια η αισθητικη, αφου το art style διαφερει αρκετα. η ομοιοτητα οφειλεται κυριως στην ιδια συνθεση των σκηνων, μια και απο οτι φαινεται ξαναπαιζουμε κομματια των πρωτων δυο παιχνιδιων.

2l47T9l.jpegrJPyfnS.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...