Προς το περιεχόμενο

Return to Monkey Island


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα κάνω μια παρέμβαση/υπενθύμιση: Θυμάστε όταν είχε βγει το αρχικό σχέδιο του sonic (στην ταινία) τι είχε γίνει; Οι αντιδράσεις και το trollάρισμα ήταν τόσο έντονο (δικαίως) που οι δημιουργοί "αναγκάστηκαν" να ξαναφτιάξουν το μοντέλο του όπως το ήθελε ο κόσμος, ξοδεύοντας πολύτιμο χρόνο και χρήμα. Το αποτέλεσμα τους δικαίωσε και με το παραπάνω. Η ταινία έγινε ανέλπιστη επιτυχία, έχει ήδη ένα ακόμα πιο πετυχημένο sequel, και πάμε και για άλλο (αν επιστρέψει ο Jim Carrey). Τα λεφτά τους τα βγάλανε και με το παραπάνω. Το συμπέρασμα που βγάζω εγώ είναι ότι τους fans αν μη τι άλλο οφείλεις να τους ακούς/σέβεσαι και τότε μόνο κερδισμένος θα βγεις όταν μιλάμε για πετυχημένα franchises.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, KilliK είπε

διατυπωνεις μια αντιφαση. αν εχει το ελευθερο να κανει οτι γουσταρει ο δημιουργος, χωρις να δινει λογαριασμο στους πελατες του, διοτι αυτοι ειναι που θα αγορασουν το προιον στο τελος, τοτε το τι πωλησεις θα κανει το παιχνιδι, μικρες η μεγαλες, ειναι τελειως αδιαφορο, και δεν θα κρινει το αν οι αποφασεις που πηρε ηταν σωστες η οχι.

ο πελατης δεν εχει κανενα λογο στο τι παιχνιδι θα φτιαξει ο δημιουργος, σωστα; αρα πως γινεται να εχει λογο το πορτοφολι του, δηλαδη οι πωλησεις, για το τι παιχνιδι εφτιαξε ο δημιουργος; δεν ταυτιζονται αυτα τα δυο μαζι, ειτε θα εχει σημασια και ο λογος του πελατη, ειτε οχι. δεν υπαρχει κατι ενδιαμεσο.

Μα άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Το ότι ο δημιουργός θα ακολουθήσει το όραμα του δεν κάνει το παιχνίδι πετυχημένο. Την επιτυχία θα την κρίνουν οι πωλήσεις. Απλά μου αρέσει να βλέπω άτομα που πραγματικά κάνουν αυτό που γουστάρουν. Και σε όποιον αρέσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, naruto14 είπε

Μα άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Το ότι ο δημιουργός θα ακολουθήσει το όραμα του δεν κάνει το παιχνίδι πετυχημένο. Την επιτυχία θα την κρίνουν οι πωλήσεις. Απλά μου αρέσει να βλέπω άτομα που πραγματικά κάνουν αυτό που γουστάρουν. Και σε όποιον αρέσει.

αρα τελικα παιζει ρολο και ο λογος του πελατη. διοτι ακριβως αυτο μου λες τωρα.

1 ώρα πριν, Snoob είπε

Προσωπικά, όλες αυτές τις διαμαρτυρίες, τις βρίσκω στην καλύτερη των περιπτώσεων υπερβολικές, αν όχι παιδιάστικες.

Επιφυλάξεις μπορεί να διατηρεί ο καθένας, δικαίωμα αναφαίρετο. Άλλωστε, σε θέματα αισθητικής... κολοκυθόπιτα. Κάτι που αρέσει σε εμένα δεν είναι υποχρεωτικό να αρέσει στον οποιονδήποτε άλλο.

Όμως, από τη στιγμή που φτάσαμε, με μια πρώτη επαφή με τα γραφικά του παιχνιδιού και χωρίς να έχουμε δει την ουσία κάθε καλού adventure (πόσω μάλλον της συνέχειας ενός θρύλου όπως το Monkey Island), δηλαδή το χιούμορ και τους γρίφους, να βλέπουμε ανθρώπους να δηλώνουν πως θα περιμένουν το παιχνίδι στις... εκπτώσεις, επειδή δεν είναι pixel art (ή ό,τι άλλο θα ήθελαν να είναι), όλο αυτό το σκηνικό μου σχηματίζει κρυστάλλινα την εικόνα δικαιωματιστών που κάνουν σαν μικρά παιδιά που τους έφαγαν το μπιφτέκι.

εδω με αδικεις λιγο. Περα απο τα ατυχη γραφικα,  που ειναι καθαρα θεμα προσωπικης αισθητικης και οχι επειδη δεν ειναι pixelart, εχω ηδη πει οτι ο μεγαλυτερος προβληματισμος για εμενα τουλαχιστον, και με βαση οτι βλεπω μεχρι τωρα, ειναι οτι το παιχνιδι φαινεται να ανακυκλωνει τα δυο πρωτα παιχνιδια. Ελπιζω να μην ισχυει αυτο. Διοτι δεν μπορει απο την μια ο Ron να λεει οτι δεν θελει να μεινει στο παρελθον, και απο την αλλη να μου σερβιρει νοσταλγια. Oυτε νοσταλγια θελω, ουτε παρελθον. Επομενως φυσικα και θα το περιμενω στις εκτπωσεις, αν το κρινω οτι δεν αξιζει αγορα day 1. Ο Ron ας κανει οτι γουσταρει, το πορτοφολι ομως ειναι δικο μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εντάξει, δεν στέκουν αυτά τα πράγματα.

Το οποιοδήποτε Monkey Island θα παίξει σε επίπεδο νοσταλγίας: χαρακτήρων, ατμόσφαιρας, ιδιότροπου χιούμορ. Ακριβώς όπως έπαιξαν σε νοσταλγία οι προηγούμενες απόπειρες, αλλάζοντας τα γραφικά (3, Telltale Series). Αλλιώς, ας πάνε σε νέα IP (που, ακόμη κι εκεί -λ.χ. Thimbleweed Park- πάλι θα υπάρχουν αναφορές στο παρλεθόν, Manic Mansion κτλ.)

Κι έστω, ότι θα "ανακυκλώνει" τα δύο παιχνίδια. Που δεν το ξέρουμε, και θα αργήσουμε να το μάθουμε κιόλας σίγουρα, χάρη στους δικαιωματιστές και τα διαδικτυακά τρολάκια, αλλά έστω.

Γιατί, ακριβώς, "δεν μπορεί να λέει πως δεν θέλει να μείνει στο παρελθόν κι από την άλλη να μου σερβίρει νοσταλγία"; Δεν έχει καμία λογική αυτό. Η νοσταλγία είναι δεδομένη. Θα δικαιολογούταν, δηλαδή, η νοσταλγία μόνο με γραφικά όπως τα δύο πρώτα; Επειδή, δηλαδή, παίζει νοσταλγία, τι; Δεν πρέπει να πειράξει τίποτε άλλο; Ή είναι έγκλημα καθοσιώσεως το ότι επιστρέφει σε κάποιες χαρακτηριστικές τοποθεσίες;

Και στην τελική, όταν γράφεις "Ούτε νοσταλγία θέλω, ούτε παρελθόν" αβίαστα προκύπτει το ερώτημα, τι ακριβώς κάνεις σε νήμα για το νέο Monkey Island;

Καλές εκπτώσεις. 

Υ.Γ. Το παιχνίδι μπορεί να μην είναι καλό. Εδώ θα είμαστε να το κρίνουμε. Αλλά, επί πραγματικής βάσης και όχι με λογικά άλματα του στυλ "δεν μπορεί να μου πουλάει νοσταλγία και να αλλάζει το οτιδήποτε σε σχέση με το παρελθόν αλλιώς είναι ανακόλουθος". 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/6/2022 στις 2:48 ΜΜ, KilliK είπε

δεν ειναι ακριβως ιδια η αισθητικη, αφου το art style διαφερει αρκετα. η ομοιοτητα οφειλεται κυριως στην ιδια συνθεση των σκηνων, μια και απο οτι φαινεται ξαναπαιζουμε κομματια των πρωτων δυο παιχνιδιων.

2l47T9l.jpegrJPyfnS.jpeg

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που γίνεται κυρίως φιλολογική συζήτηση, όταν υπάρχει αυτό το συγκριτικό. Κανείς δε νοιάζεται αν άλλαξαν τα γραφικά. Αλλά το ότι μετά από τόσα χρόνια και το παιχνίδι δείχνει λόου μπάτζετ σε σχέση όχι με τα σύγχρονα παιχνίδια, αλλά με το ίδιο παιχνίδι τόσα χρόνια πριν. Έχουν σταθεί οι περισσότεροι στο σχεδιασμό των χαρακτήρων, αλλά και το περιβάλλον είναι ακριβώς το ίδιο. Καμία λεπτομέρεια, χοντροκομμένα και το μόνο που πιθανώς διευκολύνουν είναι να παίζουν αβίαστα στα κινητά τηλέφωνα, μιας και είναι γραφικά κινητού. 
Είναι κρίμα πραγματικά, γιατί όσο καλό και να είναι το παιχνίδι, τα γραφικά είναι μέρος του παιχνιδιού και βοήθησαν και αυτά στην επιτυχία των τίτλων. Μιλάτε και για το παρελθόν για αλλαγές, αλλά αυτές ήταν αλλαγές προς κάτι πιο καλό, ασχέτως αν πέτυχε ή όχι όλες τις φορές.  Εδώ δε μιλάμε για κάτι τέτοιο, δεν υπήρχε η σκέψη για πρόοδο.

Προφανώς ο τρόπος που πολλοί επέλεξαν να εκφραστούν είναι κατακριτέος, όμως η ουσία δεν αλλάζει, ότι είτε κάποιος αντιδράει, είτε όχι, κανένας δεν είδε το παιχνίδι και είπε τι ωραία γραφικά, μπράβο στους δημιουργούς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Vassilis_24 είπε

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που γίνεται κυρίως φιλολογική συζήτηση, όταν υπάρχει αυτό το συγκριτικό. Κανείς δε νοιάζεται αν άλλαξαν τα γραφικά. Αλλά το ότι μετά από τόσα χρόνια και το παιχνίδι δείχνει λόου μπάτζετ σε σχέση όχι με τα σύγχρονα παιχνίδια, αλλά με το ίδιο παιχνίδι τόσα χρόνια πριν. Έχουν σταθεί οι περισσότεροι στο σχεδιασμό των χαρακτήρων, αλλά και το περιβάλλον είναι ακριβώς το ίδιο. Καμία λεπτομέρεια, χοντροκομμένα και το μόνο που πιθανώς διευκολύνουν είναι να παίζουν αβίαστα στα κινητά τηλέφωνα, μιας και είναι γραφικά κινητού. 
Είναι κρίμα πραγματικά, γιατί όσο καλό και να είναι το παιχνίδι, τα γραφικά είναι μέρος του παιχνιδιού και βοήθησαν και αυτά στην επιτυχία των τίτλων. Μιλάτε και για το παρελθόν για αλλαγές, αλλά αυτές ήταν αλλαγές προς κάτι πιο καλό, ασχέτως αν πέτυχε ή όχι όλες τις φορές.  Εδώ δε μιλάμε για κάτι τέτοιο, δεν υπήρχε η σκέψη για πρόοδο.

Προφανώς ο τρόπος που πολλοί επέλεξαν να εκφραστούν είναι κατακριτέος, όμως η ουσία δεν αλλάζει, ότι είτε κάποιος αντιδράει, είτε όχι, κανένας δεν είδε το παιχνίδι και είπε τι ωραία γραφικά, μπράβο στους δημιουργούς...

Ακόμα και τo Maniac Mansion θεωρούνταν για την εποχή του πως είχε κορυφαία γραφικά και οι δημιουργοί ξενυχτουσαν όλες τις μέρες τις εβδομάδας επί μήνες για να προλάβουν. 

Από ότι διαβαζω πάντως, το στούντιο Terrible Toybox λειτουργεί υπό πιο χαλαρούς και ανθρώπινους ρυθμούς, που τα μέλη του μάλιστα  επικοινωνούν εξ αποστάσεως. Δε γίνεται να περιμένεις σπουδαία γραφικα έτσι. Και ίσως αυτή είναι η πιο μεγάλη αλλαγή. 

 

Who Are We?

Terrible Toybox believes in creating point-and-click experiences for everyone, from hard-core fans to the adventure-curious. Thimbleweed Park was well received and has become a benchmark for modern point-and-click adventures. Our growing team of industry veterans and newer-comers are dedicated to making an amazing new game, but also believe in flexible work hours and a good work-life balance.

 

Terrible Toybox is a fully remote company with team members in time zones from Pacific to Central Europe. We do not believe in crunch. We aim to create a welcoming and safe community where you can excel at your work; new friends are made; your opinions are heard; and everyone is respected, regardless of gender, race, sexual orientation, introversion/extroversion, religion, years of experience, and more.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ron Gilbert: "Return to Monkey Island may not be the art style you wanted but it's the art style I wanted".

Αυτό νομίζω καλύπτει σε αρκετά μεγάλο βαθμό τις εικασίες περί χαμηλού budget ή χαλαρού ρυθμού ανάπτυξης επειδή εργάζονται από απόσταση. Απλά ο άνθρωπος αυτό το art-style επέλεξε, γιατί του άρεσε η δουλειά του Rex Crowle.

Πρόκειται για μια ιδιαίτερη προσέγγιση και τα συγκριτικά δε σημαίνουν κάτι, διότι βάζουν στο ίδιο ζύγι δύο άκρως αντίθετες τεχνικές γραφικών. Είναι σαν να βάζεις συγκριτικά μεταξύ π.χ. των πινάκων του Πικάσο και του Μιχαήλ Άγγελου και να ρωτάς ποιος είναι o καλύτερος. ΟΚ, υπερβολή, αλλά υποθέτω αντιλαμβάνεστε το point.

 

Επεξ/σία από Sephir
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Sephir είπε

Ron Gilbert: "Return to Monkey Island may not be the art style you wanted but it's the art style I wanted".

Αυτό νομίζω καλύπτει σε αρκετά μεγάλο βαθμό τις εικασίες περί χαμηλού budget ή χαλαρού ρυθμού ανάπτυξης επειδή εργάζονται από απόσταση. Απλά ο άνθρωπος αυτό το art-style επέλεξε, γιατί του άρεσε η δουλειά του Rex Crowle.

Πρόκειται για μια ιδιαίτερη προσέγγιση και τα συγκριτικά δε σημαίνουν κάτι, διότι βάζουν στο ίδιο ζύγι δύο άκρως αντίθετες τεχνικές γραφικών. Είναι σαν να βάζεις συγκριτικά μεταξύ π.χ. των πινάκων του Πικάσο και του Μιχαήλ Άγγελου και να ρωτάς ποιος είναι o καλύτερος. ΟΚ, υπερβολή, αλλά υποθέτω αντιλαμβάνεστε το point.

 

μα το δηλωνουν πως ειναι κατα του crunch. Και αν αναλογιστεις το crunch που υπηρχε στην Telltale,  καλυτερα ετσι. H Telltale ειχε 250 εργαζομενους. Το δικο του στουντιο εχει πολυ λιγοτερους , για αυτο και το χαμηλοτερο budget.

Aν και ασχολουνται πλεον , μεσω νεων στουντιο με τα remaster των Sam and Max τα οποια ακομα διατηρουν το κλασσικο σχεδιο , εστω και σε 3d, ακομα και αν δεν εγινε τοσος ντορος οσος με το Monkey Island.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • 4 εβδομάδες αργότερα...

ημουν 12-13 οταν επαιζα τα monkey...και τωρα κραταω την κορη μου αγκαλια(3 ετων) και βλεπουμε το καινουργιο μαζι..ποσο ομορφο το εχει κανει!!

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...