Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Zazula είπε

Μπορεί ο καθ' ου να συνειδητοποίησε με καθυστέρηση τα οφέλη των κεφαλαιουχικών εταιρειών έναντι των προσωπικών, αλλά έχω την αίσθηση πως, αν περνά απ' το μυαλό του ότι στην «Πλάνο Γάμα» (στην οποία παραμένει και το διαβόητο κινητό επικοινωνίας του Perish** και της ατομικής του) με την επωνυμία μπορεί ως συγκεκαλυμμένη κοροϊδία προς το κοινό να περνά μέσω αμφισημίας μαζί με την ονομασία του 3ου γράμματος και την προστακτική του γνωστού γενετήσιου ρήματος, ίσως εκπλαγεί κάπως εάν συνειδητοποιήσει πόσο εύκολα αυτή η προστακτική αλλάζει από ενεργητική φωνή σε μεσοπαθητική.

Plan C.png

Θεουλης ο Zazula 😁

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έχω γράψει από πολύ καιρό (όσο ακόμη κάποιοι διέγραφαν μηνύματα με την ελπίδα πως θα εξευμένιζαν με τον τρόπο αυτό τον "επιχειρηματία" και θα τους έστελνε αυτό που είχαν ήδη προπληρώσει) πως η μόνη λύση είναι η προσφυγή στις αρμόδιες αρχές.

Βλέπω, με λύπη μου, να γράφονται προτάσεις που, ουσιαστικά (αν όχι ρητά) προτείνουν την αυτοδικία.

Δεν παραγνωρίζω το άγχος, το θυμό, την αγανάκτηση των ανθρώπων που έχουν εμπλακεί σε αυτή την ιστορία.

Όμως, το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνετε, είναι να πάτε από εκεί και να τον απειλήσετε.

Πρώτον, γιατί κανείς δεν σας εγγυάται πως έχει χρήματα να σας επιστρέψει. Ακόμη κι αν τα είχε (προφανώς όχι πάνω του) πώς ακριβώς θα τα παίρνατε; Θα τον συνοδεύατε μπουλούκι σε τράπεζα, να τα σηκώσει, και μετά να σας τα μετράει; Να πάτε πέντε, ας πούμε, να έχει να δώσει σε τρεις, να αρπαχτείτε και μεταξύ σας.

Δεύτερον, γιατί πολύ εύκολα μπορεί να εκτραχυνθεί η κατάσταση, κι εκεί που έχετε όλα τα δίκια του κόσμου, να βρεθείτε αγρίως μπλεγμένοι (και μην έχετε την παραμικρή αμφιβολία πως ένας άνθρωπος σε δεινή θέση θα δοκιμάσει τα πάντα προκειμένου να στρέψει την κουβέντα αλλού, αν όχι να διεκδικήσει αποζημιώσεις για απειλές έργω ή λόγω).

Απευθυνθείτε στις αρχές. Ενημερώστε και επίσημα για τον τραγέλαφο με τις νέες εταιρίες. Η επικοινωνία πάντοτε γραπτή. Το τι μας είπαν ή δεν μας είπαν στο τηλέφωνο...

Και μην δημοσιοποιείτε προσωπικές συνομιλίες.

  • Like 7
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Snoob είπε

Έχω γράψει από πολύ καιρό (όσο ακόμη κάποιοι διέγραφαν μηνύματα με την ελπίδα πως θα εξευμένιζαν με τον τρόπο αυτό τον "επιχειρηματία" και θα τους έστελνε αυτό που είχαν ήδη προπληρώσει) πως η μόνη λύση είναι η προσφυγή στις αρμόδιες αρχές.

Βλέπω, με λύπη μου, να γράφονται προτάσεις που, ουσιαστικά (αν όχι ρητά) προτείνουν την αυτοδικία.

Δεν παραγνωρίζω το άγχος, το θυμό, την αγανάκτηση των ανθρώπων που έχουν εμπλακεί σε αυτή την ιστορία.

Όμως, το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνετε, είναι να πάτε από εκεί και να τον απειλήσετε.

Πρώτον, γιατί κανείς δεν σας εγγυάται πως έχει χρήματα να σας επιστρέψει. Ακόμη κι αν τα είχε (προφανώς όχι πάνω του) πώς ακριβώς θα τα παίρνατε; Θα τον συνοδεύατε μπουλούκι σε τράπεζα, να τα σηκώσει, και μετά να σας τα μετράει; Να πάτε πέντε, ας πούμε, να έχει να δώσει σε τρεις, να αρπαχτείτε και μεταξύ σας.

Δεύτερον, γιατί πολύ εύκολα μπορεί να εκτραχυνθεί η κατάσταση, κι εκεί που έχετε όλα τα δίκια του κόσμου, να βρεθείτε αγρίως μπλεγμένοι (και μην έχετε την παραμικρή αμφιβολία πως ένας άνθρωπος σε δεινή θέση θα δοκιμάσει τα πάντα προκειμένου να στρέψει την κουβέντα αλλού, αν όχι να διεκδικήσει αποζημιώσεις για απειλές έργω ή λόγω).

Απευθυνθείτε στις αρχές. Ενημερώστε και επίσημα για τον τραγέλαφο με τις νέες εταιρίες. Η επικοινωνία πάντοτε γραπτή. Το τι μας είπαν ή δεν μας είπαν στο τηλέφωνο...

Και μην δημοσιοποιείτε προσωπικές συνομιλίες.

Αυτό ακριβώς! Και ομολογώ πως κάποια από όσα γράφονται προάγοντας λογική αυτοδικίας μού προκαλούν τεράστια αμηχανία.

Δημοσ.

Δεν μίλησε κανείς για αυτοδικια μια κουβέντα να κάνουμε να λυθεί το πρόβλημα σε ειρηνικό πάντα πνεύμα. Λάθος εντύπωση βγήκε αλλά από την άσχημη εικόνα που έχει προκύψει από την συγκεκριμένη εταιρεία πάει κατευθείαν το μυαλό στην φασαρία. Ξέρω άτομο που πήγε από εκεί και το πήρε και όλα καλά 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, santeos100 είπε

Δεν μίλησε κανείς για αυτοδικια μια κουβέντα να κάνουμε να λυθεί το πρόβλημα σε ειρηνικό πάντα πνεύμα. Λάθος εντύπωση βγήκε αλλά από την άσχημη εικόνα που έχει προκύψει από την συγκεκριμένη εταιρεία πάει κατευθείαν το μυαλό στην φασαρία. Ξέρω άτομο που πήγε από εκεί και το πήρε και όλα καλά 

και με τι κουβέντα τι θα βγει δηλ???

μόνο νομικές διαδικασίες....τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, santeos100 είπε

Δεν μίλησε κανείς για αυτοδικια μια κουβέντα να κάνουμε να λυθεί το πρόβλημα σε ειρηνικό πάντα πνεύμα. Λάθος εντύπωση βγήκε αλλά από την άσχημη εικόνα που έχει προκύψει από την συγκεκριμένη εταιρεία πάει κατευθείαν το μυαλό στην φασαρία. Ξέρω άτομο που πήγε από εκεί και το πήρε και όλα καλά 

Στο διά ζώσης, και ιδίως όταν πάει κάποιος δικαιολογημένα φορτωμένος από το δούλεμα, είναι απρόβλεπτο πώς μπορεί να εξελιχθεί μια κατάσταση (και να λάβει άσχημη τροπή, ήτοι επιβαρυντική για αυτόν που 'χει όλα τα δίκια τού κόσμου). Επίσης, υπήρχαν και τοποθετήσεις (από άλλους) υπέρ του «επιτόπου» οι οποίες ήταν αδιαμφισβήτητα οξυμένες και δεν άφηναν περιθώριο αμφιβολίας για το τι υπονοούσαν.

Επεξ/σία από Zazula
Δημοσ.

Βλέπετε να έγινε τίποτα με νομικές ενέργειες τόσος κόσμος έκανε καταγγελία έξω είναι δεν βλέπω να των πείραξε κάνεις ακόμα των έχουν έξω και συνεχίζει να κλέβει κόσμο, εδώ αφήνουν παιδεραστές και φονιάδες να κυκλοφορούν με ένα κλέφτη θα ασχοληθούν 

Δημοσ.

Προτείνω να απευθυνθείτε σε ΜΜΕ της αντιπολίτευσης (ακόμα και έντυπα) και να θίξετε το θέμα, τονίζοντας οτι υπάρχει αδιαφορία (ή ότι άλλο) απο πλευράς αρχών. Το θέμα αυτό, έτσι μπορεί να φτάσει ακομα και στη Βουλή. Και μόνο έτσι κινητοποιούνται και συνεχίζω να απορώ πως δεν έχει ακομα παρέμβει εισαγγελέας για τα scam sites που συνεχίζει να δημιουργεί. 

(υπενθυμίζω οτι στο θέμα αυτό συμμετέχω όχι για λόγους κουτσομπολιού, αλλά επειδή είμαι παραλίγο παθών απο έναν αντίστοιχο scammer, όχι φυσικά τέτοιας εμβέλειας)

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, santeos100 είπε

Δεν μίλησε κανείς για αυτοδικια μια κουβέντα να κάνουμε να λυθεί το πρόβλημα σε ειρηνικό πάντα πνεύμα. Λάθος εντύπωση βγήκε αλλά από την άσχημη εικόνα που έχει προκύψει από την συγκεκριμένη εταιρεία πάει κατευθείαν το μυαλό στην φασαρία. Ξέρω άτομο που πήγε από εκεί και το πήρε και όλα καλά 

Μίλησε κάποιος πιο πάνω ,μάλλον δεν πρόλαβες να το διαβάσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει κάποια πιθανότητα να γίνει κάτι αν απευθυνθούμε στην https://www.cretaforce.gr/abuse/ για τα διάφορα site;

Γενικά δεν είναι παράνομο αυτό που κάνει; Που ανήγει διάφορα site με το ίδιο μαγαζί ενώ του έβαλαν πρόστιμο για απάτη;

Επεξ/σία από user2163
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, user2163 είπε

Υπάρχει κάποια πιθανότητα να γίνει κάτι αν απευθυνθούμε στην https://www.cretaforce.gr/abuse/ για τα διάφορα site;

Γενικά δεν είναι παράνομο αυτό που κάνει; Που ανήγει διάφορα site με το ίδιο μαγαζί ενώ του έβαλαν πρόστιμο για απάτη;

Δεν είναι το ίδιο μαγαζί — είναι μαγαζί ίδιων συμφερόντων με τα προηγούμενα, εκ των οποίων το ένα έχει κυρώσεις. Το νέο e-shop ανήκει σε ολόφρεσκη ΙΚΕ με κεφάλαιο 1,00€.

Επεξ/σία από Zazula
Δημοσ.
1 minute ago, Zazula said:

Δεν είναι το ίδιο μαγαζί — είναι μαγαζί ίδιων συμφερόντων με τα προηγούμενα, εκ των οποίων το ένα έχει κυρώσεις. Το νέο e-shop ανήκει σε ολόφρεσκη ΙΚΕ με κεφάλαιο 1,00€.

Α οκ κατάλαβα κάνει τρενιές

Δημοσ.

 

Στις 9/4/2024 στις 9:34 ΠΜ, toni1974 είπε

Aφού έκανα καταγγελίες σε συνήγορο καταναλωτή,aade,υπουργείο ανάπτυξης,διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος στα τέλη Φλεβάρη έκανα και αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα Πειραιώς (χρεωστική κάρτα) 5 ή 6 Μαρτίου.Τα χρήματα μου τα επέστρεψαν Παρασκευή 05 Απριλίου.

Παραγγελία 52110   08/01/2024 και πληρωμή αυτής.

Μη χαρίζεστε στον FOUNDER του ομίλου.

Αυτός το ξεκίνησε.

Καλή υπομονή και αίσια κατάληξη σε όλους  μέσα από την καρδιά μου.

"Μπορείς να κοροϊδεύεις πολλούς για λίγο καιρό, λίγους για πολύ καιρό αλλά όχι όλους όλο τον καιρό".

Αβραάμ Λίνκολν

Αυτό μάλλον πρέπει να γίνει sticky.

Ώστε όσοι έκαναν αγορά με κάρτα, να κάνουν άμεσα τις ίδιες κινήσεις και κυρίως αμφισβήτηση συναλλαγής και να μην περιμένουν τις μέρες απλά να περάσουν.

  • Like 3
Δημοσ.
Από χρήστη Alexandros Koulouktsisστις 06/04/2024
  •  
  • Καθυστέρηση προϊόντος
  • Πήγα από το φυσικό κατάστημα 5 ή 6 φορές μετά από δυο μήνες καθυστέρηση για να στείλουν στο τέλος το προϊόν.. αν θέλετε τα προϊόντα σας να φτάσουν σε εσας, θα πρότεινα να περάσετε μερικές βόλτες από το φυσικό κατάστημα..

  • Like 1
  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...