Προς το περιεχόμενο

FTTH Cosmote vs Vodafone vs Wind


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 19/9/2023 στις 10:58 ΠΜ, sheik είπε

Είμαι χρόνια στην HCN (Θεσσαλονικη) και λογω θεματων δυστυχως θα φυγω. Λεω δυστυχως γιατι κανεις εκτος απο αυτην και την inalan δεν δινει συμμετρικες ταχυτητες.

Εχω παρει "προσφορες" απο Vodafone για 200/20 στα 32.90 και απο Nova 200/20 στα 33 με 3 μηνες παγιο δωρο. Οικονομικα με συμφερει η Nova αφου γλιτωνω 99 ευρω συνολικα αλλα ποια θεωρειτε καλυτερη; Υπαρχει λογος να αδιαφορησω για το οικονομικο και να παω σε Vodafone;

Η οπτικη ηρθε στο διαμερισμα μου πριν 4-5 χρονια απο την HCN , απο το εξωτερικο του σπιτιου, στο μπαλκονι κι απο κει μεσα στο σπιτι. Τοτε οι υπολοιποι δεν ειχαν σκαψει ακομα. Θα υπαρχει καποιο θεμα; Το ρωταω διοτι απο οτι καταλαβα κανονικα ερχονται οι παροχοι και περνανε την οπτικη σε συσκευες καθε οροφο απο οτι εχω δει απο οπου μετα παιρνει το καθε διαμερισμα, ενω στην περιπτωση μου ειναι αρκετα "μπακαλικος" ο τροπος.

Εγώ έβαλα NOVA fibet to the home 200. Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με πτώση ταχύτητας σε ώρες αιχμής. Κάθε μέρα είμαι 200 και κάθε βράδυ από 21:30 έως 23:45 πέφτω μέχρι και στο 7. Φυσικά τα stream δεν παίζουν σωστά. 

Η συμπεριφορά του τεχνικού τμήματος της NOVA είναι απερίγραπτα κακή. 

Παίρνω πρωί μου λένε "πάρε το βράδυ να το δουμε την ώρα που συμβαίνει". Παίρνω βράδυ μου λένε "δεν μπορώ να το δω εγώ, θα σε πάρουν σε 10 λεπτά από το δευτεροβάθμιο" και δεν με καλεί ποτέ κανείς. 

Αυτό συμβαίνει κάθε μέρα εδώ και μία εβδομάδα. 

Προχωράω ενέργειες για καταγγελία σε ΕΕΕΤ και συνήγορο καταναλωτή. 

 

Από δική μου εμπειρία: Ολες οι εταιρίες έχουν μια πιθανότητα να εμφανίσουν πρόβλημα. Αν συμβεί πρόβλημα με τη NOVA δεν θα μπορέσεις να το λύσεις, θα χάσεις άπλετο χρόνο και θα σε κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα σου. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 153
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ευχαριστω για τις απαντησεις. Σημερα ερχεται ο τεχνικος να κανει την εγκατασταση-συνδεση. Το θεμα με την εξυπηρετηση το καταλαβα απο την πρωτη στιγμη και ηταν το πρωτο πραγμα που σκεφτομουν μηπως δεν παω σε NOVA. Σχεδον τους...παρακαλουσα να κανω νεα συνδεση σε αυτους αφου εκανα αιτηση τηλεφωνικα, δεν μου εστειλαν ποτε το συμβολαιο ωστε να απαντησω με φωτο ταυτοτητας, στοιχεια κλπ, τους εβαζα να με καλεσουν, δεν επαιρναν ποτε, οταν τελικα μετα απο 3 μερες πηραν μου ειπαν δεν εχουμε αιτηση στο ονομα και ΑΦΜ σας , μιλαμε για τραγικα πραγματα. Μου εδωσαν 3 μηνες δωρο βεβαια οποτε επειδη 100 ευρω δεν ειναι αμελητεο ποσο το προχωρησα. Διαβασα τους ορους, εχω δικαιωμα σε 14 μερες να κανω υπαναχωρηση. Δεν θα διακοψω αμεσως την HCN θα την αφησω να τρεχει μηπως και συναντησω προβληματα με NOVA αυτες τις 2 εβδομαδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξεκινήσαμε καλά. Ήρθε ο τεχνικός έκανε την εγκατάσταση όλα οκ. Το κουλο είναι ότι κινητά και ps5 έχουν κανονικά ίντερνετ αλλά τα 2 windows laptops που έχω (δουλειάς και προσωπικο) δεν έχουν ίντερνετ. Συνδέονται κανονικά μέσω WiFi, μάλιστα έχουν και πρόσβαση στο interface του ρούτερ, το εικονίδιο κάτω δεξιά στην taskbar γράφει internet access αλλά ίντερνετ γιοκ. Σκέφτηκα μήπως υπάρχει κάποιο όριο στον αριθμό ταυτόχρονα συνδεδεμένων συσκευών αλλά είναι στο 32. Το ρούτερ έχει band steering κάτι τέτοιο και έδειχνε μόνο ενα SSID αλλά εγώ άλλαξα το ssid των 5ghz γιατί θέλω να συνδεομαι μόνο σε αυτό. Παίζει να φταίει αυτό;

Μίλησα και με Nova και μου λένε δήθεν φταίει ότι δεν έχει ακόμα ενεργοποιηθεί το συμβόλαιο και να κάνω υπομονή μέχρι αύριο. Και τότε πως έχω ίντερνετ σε κάθε συσκευή εκτός των 2 λάπτοπ;

 

EDIT: Το led internet πρέπει να αναβοσβηνει συνεχώς ή να μένει σταθερό;

Επεξ/σία από sheik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, sheik είπε

Δεν ξεκινήσαμε καλά. Ήρθε ο τεχνικός έκανε την εγκατάσταση όλα οκ. Το κουλο είναι ότι κινητά και ps5 έχουν κανονικά ίντερνετ αλλά τα 2 windows laptops που έχω (δουλειάς και προσωπικο) δεν έχουν ίντερνετ. Συνδέονται κανονικά μέσω WiFi, μάλιστα έχουν και πρόσβαση στο interface του ρούτερ, το εικονίδιο κάτω δεξιά στην taskbar γράφει internet access αλλά ίντερνετ γιοκ. Σκέφτηκα μήπως υπάρχει κάποιο όριο στον αριθμό ταυτόχρονα συνδεδεμένων συσκευών αλλά είναι στο 32. Το ρούτερ έχει band steering κάτι τέτοιο και έδειχνε μόνο ενα SSID αλλά εγώ άλλαξα το ssid των 5ghz γιατί θέλω να συνδεομαι μόνο σε αυτό. Παίζει να φταίει αυτό;

Μίλησα και με Nova και μου λένε δήθεν φταίει ότι δεν έχει ακόμα ενεργοποιηθεί το συμβόλαιο και να κάνω υπομονή μέχρι αύριο. Και τότε πως έχω ίντερνετ σε κάθε συσκευή εκτός των 2 λάπτοπ;

 

EDIT: Το led internet πρέπει να αναβοσβηνει συνεχώς ή να μένει σταθερό;

Eγώ στα είπα για τη Nova, αλλά δεν με άκουσες...

Αν ξεκινήσει πρόβλημα με τη ΝΟVA δεν λύνεται ποτέ. Εγώ είμαι σε διαμάχη μαζί τους με καταγγελία στην ΕΕΤΤ, για αυτό ήθελα να σε προειδοποιήσω. Εχουν τεράστιο θέμα εδώ και αρκετές ημέρες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, CHRISpros είπε

Eγώ στα είπα για τη Nova, αλλά δεν με άκουσες...

Αν ξεκινήσει πρόβλημα με τη ΝΟVA δεν λύνεται ποτέ. Εγώ είμαι σε διαμάχη μαζί τους με καταγγελία στην ΕΕΤΤ, για αυτό ήθελα να σε προειδοποιήσω. Εχουν τεράστιο θέμα εδώ και αρκετές ημέρες. 

Τελικά μάλλον ίσχυε αυτό που μου είπαν. Πριν λίγο ήρθε sms ότι τώρα έγινε ενεργοποίηση της γραμμής και δουλεύουν όλα οκ πλέον. Ελπίζω να μην τους χρειαστώ στο μέλλον γιατί όντως έχω καταλάβει ότι το support τους είναι δύστροπο μη πω τπτ χειρότερο 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όποιον ψάχνει ανανέωση ή/και νέο συμβόλαιο, προσέχτε λίγο τις διαφημίσεις...  Η Vodafone σπρώχνει ένα πακέτο που αποκαλεί "Fiber 100" στα 26,90 με 1 πάγιο δώρο και επιπλέον έκπτωση 1,20 αν συνδυάσεις κινητή (συμβόλαιο). 

Όταν μιλήσεις όμως με εκπρόσωπο έρχονται οι διευκρινήσεις:

- Δεν είναι οπτική ίνα μέχρι το σπίτι, ακόμα κι αν έχεις ήδη την εγκατάσταση, ουσιαστικά μιλάμε για VDSL με εγγυημένη ταχύτητα 93mbps, και αν δεν πιάνεις ούτε αυτό σου κάνουν έκπτωση 10%...

- Η τιμή ισχύει για τον πρώτο χρόνο, μετά μπορεί να κάνουν αύξηση έως 1,5€ μηνιαίως.

Προσοχή λοιπόν...

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
On 29/09/2023 at 13:55, cacau said:

Για όποιον ψάχνει ανανέωση ή/και νέο συμβόλαιο, προσέχτε λίγο τις διαφημίσεις...  Η Vodafone σπρώχνει ένα πακέτο που αποκαλεί "Fiber 100" στα 26,90 με 1 πάγιο δώρο και επιπλέον έκπτωση 1,20 αν συνδυάσεις κινητή (συμβόλαιο). 

Όταν μιλήσεις όμως με εκπρόσωπο έρχονται οι διευκρινήσεις:

- Δεν είναι οπτική ίνα μέχρι το σπίτι, ακόμα κι αν έχεις ήδη την εγκατάσταση, ουσιαστικά μιλάμε για VDSL με εγγυημένη ταχύτητα 93mbps, και αν δεν πιάνεις ούτε αυτό σου κάνουν έκπτωση 10%...

- Η τιμή ισχύει για τον πρώτο χρόνο, μετά μπορεί να κάνουν αύξηση έως 1,5€ μηνιαίως.

Προσοχή λοιπόν...

Ακριβώς όπως τα λες είναι. Το "Fiber 100" είναι FTTC. FTTH 100 είναι το "Fiber 100 Plus".  Παραπάνω FTTH ταχύτητες βαπτίζονται "Full Fiber Plus". Μαντάρα τα έχουν κάνει ενώ παλιά τα είχαν ξεκάθαρα. Σε κάθε επικοινωνία θέλουν να κάνουν 'ελεγχο' και μετά να σου πασάρουν τα Vodafone tv κλπ. Φαντάζομαι για αυτό και οι ασάφειες. Απαράδεκτοι για μένα τουλάχιστον σε αυτό το θέμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 19/09/2023 at 10:58, sheik said:

Είμαι χρόνια στην HCN (Θεσσαλονικη) και λογω θεματων δυστυχως θα φυγω. Λεω δυστυχως γιατι κανεις εκτος απο αυτην και την inalan δεν δινει συμμετρικες ταχυτητες.

Εχω παρει "προσφορες" απο Vodafone για 200/20 στα 32.90 και απο Nova 200/20 στα 33 με 3 μηνες παγιο δωρο. Οικονομικα με συμφερει η Nova αφου γλιτωνω 99 ευρω συνολικα αλλα ποια θεωρειτε καλυτερη; Υπαρχει λογος να αδιαφορησω για το οικονομικο και να παω σε Vodafone;

Η οπτικη ηρθε στο διαμερισμα μου πριν 4-5 χρονια απο την HCN , απο το εξωτερικο του σπιτιου, στο μπαλκονι κι απο κει μεσα στο σπιτι. Τοτε οι υπολοιποι δεν ειχαν σκαψει ακομα. Θα υπαρχει καποιο θεμα; Το ρωταω διοτι απο οτι καταλαβα κανονικα ερχονται οι παροχοι και περνανε την οπτικη σε συσκευες καθε οροφο απο οτι εχω δει απο οπου μετα παιρνει το καθε διαμερισμα, ενω στην περιπτωση μου ειναι αρκετα "μπακαλικος" ο τροπος.

η hcn σου εφερε ινα μεχρι πανω εσενα.οι αλλοι παροχοι βαζουν Floor box και θα σου δωσουν απο εκει.οποτε υπαρχει περιπτωση να περαστει νεα ινα εκτος αν δρομολογησουν την υπαρχουσα μεχρι εξω το floor box και την τερματισουν εκει για να μην ανοιγουν αλλη τρυπα.

On 23/09/2023 at 09:23, ksessalonikios said:

για τη νόβα έχω να σου πω ότι λειτουργεί ικανοποιητικά αλλά δεν είναι και κοσμοτε (για βονταφον δεν μπορώ να εκφέρω άποψη) αλλά άμα σου κάτσει η στραβή κλάφτα... η υποστήριξη είναι της πλάκας,  σου λένε θα σε πάρουμε πίσω και δεν παίρνουν ποτέ και γενικά δεν μπορείς να βγάλεις άκρη. 

οπως εγραψα τα πιο πολλα support δυστυχως μονο support δεν ειναι

On 28/09/2023 at 21:53, sheik said:

Δεν ξεκινήσαμε καλά. Ήρθε ο τεχνικός έκανε την εγκατάσταση όλα οκ. Το κουλο είναι ότι κινητά και ps5 έχουν κανονικά ίντερνετ αλλά τα 2 windows laptops που έχω (δουλειάς και προσωπικο) δεν έχουν ίντερνετ. Συνδέονται κανονικά μέσω WiFi, μάλιστα έχουν και πρόσβαση στο interface του ρούτερ, το εικονίδιο κάτω δεξιά στην taskbar γράφει internet access αλλά ίντερνετ γιοκ. Σκέφτηκα μήπως υπάρχει κάποιο όριο στον αριθμό ταυτόχρονα συνδεδεμένων συσκευών αλλά είναι στο 32. Το ρούτερ έχει band steering κάτι τέτοιο και έδειχνε μόνο ενα SSID αλλά εγώ άλλαξα το ssid των 5ghz γιατί θέλω να συνδεομαι μόνο σε αυτό. Παίζει να φταίει αυτό;

Μίλησα και με Nova και μου λένε δήθεν φταίει ότι δεν έχει ακόμα ενεργοποιηθεί το συμβόλαιο και να κάνω υπομονή μέχρι αύριο. Και τότε πως έχω ίντερνετ σε κάθε συσκευή εκτός των 2 λάπτοπ;

 

EDIT: Το led internet πρέπει να αναβοσβηνει συνεχώς ή να μένει σταθερό;

σε πολλα ρουτερ αναβοσβηνει οταν υπαρχει κινηση .σε αλλα απλα ειναι πρασινοι μονιμα.

On 23/09/2023 at 10:10, CHRISpros said:

Εγώ έβαλα NOVA fibet to the home 200. Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με πτώση ταχύτητας σε ώρες αιχμής. Κάθε μέρα είμαι 200 και κάθε βράδυ από 21:30 έως 23:45 πέφτω μέχρι και στο 7. Φυσικά τα stream δεν παίζουν σωστά. 

Η συμπεριφορά του τεχνικού τμήματος της NOVA είναι απερίγραπτα κακή. 

Παίρνω πρωί μου λένε "πάρε το βράδυ να το δουμε την ώρα που συμβαίνει". Παίρνω βράδυ μου λένε "δεν μπορώ να το δω εγώ, θα σε πάρουν σε 10 λεπτά από το δευτεροβάθμιο" και δεν με καλεί ποτέ κανείς. 

Αυτό συμβαίνει κάθε μέρα εδώ και μία εβδομάδα. 

Προχωράω ενέργειες για καταγγελία σε ΕΕΕΤ και συνήγορο καταναλωτή. 

 

Από δική μου εμπειρία: Ολες οι εταιρίες έχουν μια πιθανότητα να εμφανίσουν πρόβλημα. Αν συμβεί πρόβλημα με τη NOVA δεν θα μπορέσεις να το λύσεις, θα χάσεις άπλετο χρόνο και θα σε κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα σου. 

γενικως τα support ΠΑΝΤΟΥ απο παροχους μεχρι αεροπορικες ειναι για πεταμα. και δυστυχως με τα ftth αν βαλουνε πολλα ατομα μεγαλο πακετο και το τερματιζουν καποια στιγμη θα πιταρει.διοτι η ινα σπλιταρεται οποτε και το bandwidth μοιραζεται σε χ ατομα απο το OLT που συνηθως η πορτα ειναι 10gbps.

On 29/09/2023 at 11:34, sheik said:

Τελικά μάλλον ίσχυε αυτό που μου είπαν. Πριν λίγο ήρθε sms ότι τώρα έγινε ενεργοποίηση της γραμμής και δουλεύουν όλα οκ πλέον. Ελπίζω να μην τους χρειαστώ στο μέλλον γιατί όντως έχω καταλάβει ότι το support τους είναι δύστροπο μη πω τπτ χειρότερο 😛

παραξενο που επαιζε στις μισες συσκευες.δεν στεκει τεχνικα να ηταν θεμα της ενεργοποιησης οτι δηλαδη δεν ειχε ολοκληρωθει αφου ειχες σε 2 συσκευες.

On 29/09/2023 at 13:55, cacau said:

Για όποιον ψάχνει ανανέωση ή/και νέο συμβόλαιο, προσέχτε λίγο τις διαφημίσεις...  Η Vodafone σπρώχνει ένα πακέτο που αποκαλεί "Fiber 100" στα 26,90 με 1 πάγιο δώρο και επιπλέον έκπτωση 1,20 αν συνδυάσεις κινητή (συμβόλαιο). 

Όταν μιλήσεις όμως με εκπρόσωπο έρχονται οι διευκρινήσεις:

- Δεν είναι οπτική ίνα μέχρι το σπίτι, ακόμα κι αν έχεις ήδη την εγκατάσταση, ουσιαστικά μιλάμε για VDSL με εγγυημένη ταχύτητα 93mbps, και αν δεν πιάνεις ούτε αυτό σου κάνουν έκπτωση 10%...

- Η τιμή ισχύει για τον πρώτο χρόνο, μετά μπορεί να κάνουν αύξηση έως 1,5€ μηνιαίως.

Προσοχή λοιπόν...

γενικως σε ολα τα συμβολαια αφου περασει ο ενας ή τα 2 χρονια μπορουν να σου κανουν αυξηση και να στο γυρισουν σε αοριστου. εκτος αν ξανακανεις συμβολαιο με δεσμευση.

On 10/10/2023 at 21:25, BrunoB said:

Ακριβώς όπως τα λες είναι. Το "Fiber 100" είναι FTTC. FTTH 100 είναι το "Fiber 100 Plus".  Παραπάνω FTTH ταχύτητες βαπτίζονται "Full Fiber Plus". Μαντάρα τα έχουν κάνει ενώ παλιά τα είχαν ξεκάθαρα. Σε κάθε επικοινωνία θέλουν να κάνουν 'ελεγχο' και μετά να σου πασάρουν τα Vodafone tv κλπ. Φαντάζομαι για αυτό και οι ασάφειες. Απαράδεκτοι για μένα τουλάχιστον σε αυτό το θέμα.

γενικως η βλακεια ειναι οτι αφησαν να βαφτιζουν fiber τα vdsl επειδη ειναι οπτικη ινα μεχρι το Kv

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, poulinos είπε

δυστυχως με τα ftth αν βαλουνε πολλα ατομα μεγαλο πακετο και το τερματιζουν καποια στιγμη θα πιταρει.διοτι η ινα σπλιταρεται οποτε και το bandwidth μοιραζεται σε χ ατομα απο το OLT που συνηθως η πορτα ειναι 10gbps.

Aυτό είναι κάτι που δεν αφορά τον καταναλωτή. 

Πρέπει κάποια στιγμή να διαχωρίσουμε τι σημαίνει πελάτης και εταιρία. 

Αυτό είναι ένα πρόβλημα που αφορά τον πάροχο και τους τεχνικούς του. Αν μου πουλάει 200αρα σύνδεση και δεν έχω 200αρα τότε ΔΕΝ θα δεχτώ καμία δικαιολογία. Θα αποζημιωθώ όπως θα πλήρωνα και πέναλτι σε ανάποδη περίπτωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα παθων κι εγω με NOVA εχουν 5 μερες τωρα που απλα αλλαζουν το status στην εξελιξη παραγγελιας ισχυριζομενοι οτι με καλουν για ραντεβου μεικτονομησης και δε με βρισκουν!!

Το support και μεσω chat και μεσω 13700 ειναι ανυπαρκτο και ανικανο, καθε συζητηση καταληγει στο οτι θα ενημερωσουν να με καλεσουν εντος της ημερας. 

5 μερες και εχω εξοργιστει απιστευτα με το χοντρο δουλεμα και διαβαζω εδω για αλλους που περιμενουν μηνες και τρελαινομαι. Υπαναχωρηση δικαιουσαι στις 14 μερες βαση συμβολαιου αλλα η αιτηση εγινε στις 26/9 αρα το χασα?? Τι επιλογες εχω τωρα εκτος απο "περιμενε", "προσευχησου", "τα λεγαμε για τη NOVA"? Οι καταγγελιες στην EETT εχουν αποτελεσμα?

Επεξ/σία από yianniskar4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, CHRISpros said:

Aυτό είναι κάτι που δεν αφορά τον καταναλωτή. 

Πρέπει κάποια στιγμή να διαχωρίσουμε τι σημαίνει πελάτης και εταιρία. 

Αυτό είναι ένα πρόβλημα που αφορά τον πάροχο και τους τεχνικούς του. Αν μου πουλάει 200αρα σύνδεση και δεν έχω 200αρα τότε ΔΕΝ θα δεχτώ καμία δικαιολογία. Θα αποζημιωθώ όπως θα πλήρωνα και πέναλτι σε ανάποδη περίπτωση. 

εγω λεω τι μπορει να ισχυει.το τι θα κανεις εσυ ή ο καταναλωτης γενικα ειναι αλλη ιστορια.εγω λεω που μπορει να οφειλεται και οχι ποια ειναι η λυση ή γενικοτερα η ανυιμετωπιση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
10 hours ago, CHRISpros said:

Αυτό είναι ένα πρόβλημα που αφορά τον πάροχο και τους τεχνικούς του. Αν μου πουλάει 200αρα σύνδεση και δεν έχω 200αρα τότε ΔΕΝ θα δεχτώ καμία δικαιολογία. Θα αποζημιωθώ όπως θα πλήρωνα και πέναλτι σε ανάποδη περίπτωση. 

Μας πουλάει ότι υπογράψαμε στο συμβόλαιο όμως.

Δυστυχώς αν πουλαγε όπως λες 200αρα και τα πιάναμε βρέξει χιονίσει 24/7/365, το πάγιο δεν θα ήταν 33 ευρώ αλλά 3ψήφιο.

Να αναφέρω ότι υπάρχει χρήστης στο adslgr ο οποίος έχει βάλει στο γραφείο του 3x 1Gbps τις οποίες "ενώνει" (load balance) κι όταν κάνει speedtest αντί για 3 πιάνει 2.3Gbps, διότι μπουκώνει μόνος του την ίνα (σπλιτάρεται σε 32 άτομα) που έχει όριο 2.5Gbps down και 1.25Gbps up.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

κολλησαμε λοιπον στο θεμα της εγκαταστασης μεσα στην πολυκατοικια...δεν θελουν απο τα καγκελα δεν θελουν με πλαστικο ευκαμπτο με ροκα απο τις σκαλες και θελουν μονο με καναλια.....ο εργολαβος της ΝΟΒΑ δεν συνεργαζεται και ετσι κολλησαμε.....εχετε καμμια προταση τι να κανω για να ξεκολλησει;αν κανω αιτηση σε άλλο παροχο λετε να φερει άλλο εργολαβο και να βρουμε λυση με τα καναλια;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 24/11/2023 at 16:25, trelomam said:

κολλησαμε λοιπον στο θεμα της εγκαταστασης μεσα στην πολυκατοικια...δεν θελουν απο τα καγκελα δεν θελουν με πλαστικο ευκαμπτο με ροκα απο τις σκαλες και θελουν μονο με καναλια.....ο εργολαβος της ΝΟΒΑ δεν συνεργαζεται και ετσι κολλησαμε.....εχετε καμμια προταση τι να κανω για να ξεκολλησει;αν κανω αιτηση σε άλλο παροχο λετε να φερει άλλο εργολαβο και να βρουμε λυση με τα καναλια;

 

δηλαδη το κολλημα ειναι αν θα περαστει σωληνας ευκαμπτος ή καναλι? και τα δυο φαινονται. αλλωστε και καναλι αν μπει δεν μπορεις να κανεις τρελες γωνιες .αυτο για να μην νομιζουν οτι αμα μπει γωνια θα παει τοιχο τοιχο. δηλαδη οτι και αν βαλουν θα φαινεται. και πες τους οτι το καναλι μπορει καποιος να το ανοιξει και να κανει ζημια αντιθετα με τον πλαστικιο σωληνα που ειναι πιο καλα προστατευμενη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 16/10/2023 at 09:49, CHRISpros said:

Aυτό είναι κάτι που δεν αφορά τον καταναλωτή. 

Πρέπει κάποια στιγμή να διαχωρίσουμε τι σημαίνει πελάτης και εταιρία. 

Αυτό είναι ένα πρόβλημα που αφορά τον πάροχο και τους τεχνικούς του. Αν μου πουλάει 200αρα σύνδεση και δεν έχω 200αρα τότε ΔΕΝ θα δεχτώ καμία δικαιολογία. Θα αποζημιωθώ όπως θα πλήρωνα και πέναλτι σε ανάποδη περίπτωση. 

εγω σου λεω πως οχι το ftth.οτι γινεται splitting.τωρα πως θα αντιμετωπιστει και αν θα αντιμετωπιστει και τι αναφερετε στους ορους σε αυτο το κομματι δεν ξερω να σου πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...