Προς το περιεχόμενο

Corsa vs Clio vs Swift vs Punto


Agiaklis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εγώ πάλι είχα μόνο Γαλλικά αυτοκίνητα δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα, Το πρώτο το κράτησα 22 χρόνια και ταξίδευα συχνότατα Αθήνα Θεσσαλονική χωρίς να κοιτάξω ότε τον αέρα στα λάστιχα, ε 22 χρόνια δεν με άφησε ούτε μια φορά στον δρόμο. Τώρα έχω ένα clio diesel ο κινητήρας είναι best seller, ενώ στο διάστημα που το έχω δεν είχα το παραμικρό. Υπ' όψιν αγοράστηκε μεταχειρισμένο ένα δεκάρικο πέρυσι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν το swift ήταν λίγο πιο δυνατό θα σου έλεγα να το επιλέξεις. εγώ θα πήγαινα στο corsa. θα το ευχαριστηθείς και σε ταξίδια και είναι γενικά ένα απροβλημάτιστο μοντέλο και απ τα τελευταία "αυθεντικά" opel πριν γίνει η εξαγορά από την peugeot

επίσης τρομερή επιλογή clio με 1.5t diesel  κινητήρα. αλλά λες δεν θέλεις diesel οπότε απορρίπτεται

Επεξ/σία από gsisr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gerrybezhani είπε

ειναι γενικα  αξιοπιστα τα hyundai και το κυριως έχουν πολυ φθηνα ανταλλακτικά .Αλλα από την άλλη είναι και τι σου αρέσει εμφανισιακά. Πιστέυω είναι πολύ σημαντικό να σου αρέσει σαν εμφάνηση αυτο που θα παρεις 

Δεν έχω κάποια αντιπάθεια στην εμφάνιση του i20, αντιθέτως.

 

26 λεπτά πριν, aXer είπε

Και δεν τα έγραψα όλα. Τι να πρωτοθυμηθώ. Κάτι χαλασμένοι αισθητήρες καυσαερίου στα 2 χρόνια, κάτι που μου έκαιγε την ασφάλεια των υαλοκαθαριστήρων αν προσπαθούσα να πλύνω τα τζάμια και είχε πολύ χαμηλή θερμοκρασία κάτι που με άφησε από μπαταρία χωρίς την παραμικρή ειδοποίηση στα 3 χρόνια (του Suzuki την άλλαξα στα 5 και έχει και start/stop). Ξέχασα να πω ότι πέρασε από τα χέρια μου και ένα μεταχειρισμένο Corsa σαν πρώτο αμάξι της συζύγου. Αυτό στον ένα χρόνο χάλασε η αντλία βενζίνης και τρύπησε το ψυγείο. Το είχα αγοράσει 4.500€ και το πούλησα 2.000€ να φεύγει. 
Ααα και τα original ανταλλακτικά της Opel τα πληρώνεις πραγματικά χρυσάφι. Σαν να σε τιμωρούν που τα χρειάζεσαι (για τους κομπρέσσορες AC που ο πρώτος χάλασε στα 4 χρόνια, ακριβώς ένα χρόνο μετά το τέλος της τριετούς μονάχα εγγύησης, μου ζητούσαν 1.800€ αλλά βολεύτηκα με refurbished από το εξωτερικό. Το επίσημο συνεργείο της Opel που μου τον αντικατέστησε, δεν έκανε flush το σύστημα, οπότε χάλασε και ο δεύτερος που προφανώς "κατάπιε" τα ρινίσματα της βλάβης που είχαν μείνει στα σωληνάκια από το κόλλημα του πρώτου)

Για τα γαλλικά είμαι, θα το πω, προκατειλημένος, η άποψή μου είναι καθαρά υποκειμενική, και αν θες την αγνοείς. Θες το ότι οι γάλλοι μηχανικοί δεν είναι και τα πιο "σαϊνια", θες που έχω φίλο με ηλεκτρολογικό συνεργείο αυτοκινήτων και μου έχει πει ιστορίες τρόμου για το πόσο δύσκολο είναι να αλλάξεις την μίζα στα γαλλικά. 
Δεν...

Νταξει, θέλω να πιστεύω (ελπίζω) ότι δεν είναι ο κανόνας η δική σου περίπτωση, τουλάχιστον για τα Opel, γιατί όπως έχω αναφέρει, σε Opel Corsa D γείτονα τον οποίο γνωρίζω πολλά χρόνια δεν του έχει βγάλει τίποτα, μέχρι που το πούλησε πέρυσι και πήρε το καινούριο Clio, το οποίο δεν έχει βγάλει τίποτα, αλλά είναι και καινούριο. Και Opel Corsa Ε Diesel πρώην συναδέλφου δεν είχε βγάλει κάποιο πρόβλημα σε 3 χρόνια χρήσης. Αλλά φυσικά καταγράφω όλες τις πληροφορίες που αναφέρετε όλοι. Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση.

5 λεπτά πριν, gsisr είπε

αν το swift ήταν λίγο πιο δυνατό θα σου έλεγα να το επιλέξεις. εγώ θα πήγαινα στο corsa. θα το ευχαριστηθείς και σε ταξίδια και είναι γενικά ένα απροβλημάτιστο μοντέλο και απ τα τελευταία "αυθεντικά" opel πριν γίνει η εξαγορά από την peugeot

επίσης τρομερή επιλογή clio με 1.5t diesel  κινητήρα. αλλά λες δεν θέλεις diesel οπότε απορρίπτεται

Ναι, κοίταξα για τα Suzuki boosterjet 1.0 112hp, αλλά τα μεταχειρισμένα 2-3 χρόνων, έχω την αίσθηση ότι τα πουλάνε τουλάχιστον στην τιμή που τα αγόρασαν, το οποίο μεν καταλαβαίνω λόγω της κατάστασης της αγοράς, αλλά και πάλι το θεωρώ κοροϊδία. Θα δω σίγουρα από κοντά Corsa, Clio τα οποία είναι περισσότερα και πιο εύκολα να βρω κάποιες επιλογές κι αν βρω κανένα Suzuki θα του δώσω μια ευκαιρία. Τέλος, το i20 μόνο αν βρεθεί κάποια ας πούμε "ευκαιρία". Αυτά σκέφτομαι προς το παρόν. Ναι, Diesel θεωρώ ότι δεν έχω λόγο να το κοιτάξω, λόγω σχεδόν αποκλειστικής μετακίνησης εντός Αττικής και συγκεκριμένα κέντρο και νότια προάστια και των λίγων χιλιομέτρων ετησίως, περίπου 8-9Κ.

23 λεπτά πριν, ElCha είπε

Είχα μεταχειρισμένο seicento και panda και εκτός από οικονομικά, δεν μου έβγαλαν ποτέ θέματα. Φθηνά ανταλλακτικά και δεν έκαιγαν πολύ. 

Τα ανταλλακτικά της Renault σε πετρέλαιο είναι γενικά ακριβά. 

Suzuki γενικά δεν είχαμε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, μικρά χαζά γενικά όλο και κάτι βγάζει. Πάντως σε ταξίδι Χαλκίδα - Θεσσαλονίκη ημασταν 5 άτομα και δεν είχαμε θέμα. Μια χαρά πήγαινε. 

 

 

 

Είναι ευκόλο να μου εξηγήσεις περαιτέρω το "μια χαρά πήγαινε"; Γιατί με 5 άτομα το φαντάζομαι να λαχανιαζει στην παραμικρή κλίση του δρόμου ή σε κάποια προσπέραση ή και σε κόντρα αέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Agiaklis είπε

Νταξει, θέλω να πιστεύω (ελπίζω) ότι δεν είναι ο κανόνας η δική σου περίπτωση

Μπορεί να πέτυχα αμάξι *"Παρασκευής" 🙃
Έτσι τουλάχιστον θυμάμαι που είχαν αστειευτεί στον Σίνη που πήγαινα τα πρώτα χρόνια για τα Service και τα προβλήματά του.

Υ.Γ. * Για όποιον δεν κατάλαβε, στο τέλος της εβδομάδας, όλοι βιάζονται να φύγουν, ακόμα και στα εργοστάσια, οπότε κάνουν στραπατσοδουλειά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Agiaklis είπε

Δε με ενοχλεί το θέμα του πορτμπαγκάζ, μόνος μου είμαι. Ευχαριστώ για την απάντηση.

Εχουμε Suzuki Swift 11' , 1200cc. Δεν εχει βγαλει απολυτως κανενα προβλημα μεχρι και σημερα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εχουμε Suzuki Swift 11' , 1200cc. Δεν εχει βγαλει απολυτως κανενα προβλημα μεχρι και σημερα. 

Ευχαριστώ για την απάντηση. Πώς είναι στο δρόμο; Έχω οδηγήσει το προηγούμενο μοντέλο από αυτό που αναφέρεις. Τι κατανάλωση βλέπεις εντός πόλης, σε περίπτωση που το κινείς εντός Αθήνας.

Επεξ/σία από Agiaklis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν αμάξι να κοιτάξεις ποιο σου αρέσει εσένα καλύτερα αυτά σαν αμάξια όλα καλά είναι...
Και ό,τι πάρεις, να είναι προσεγμένο!!!

3 ώρες πριν, aXer είπε

Μπορεί να πέτυχα αμάξι *"Παρασκευής" 🙃
Έτσι τουλάχιστον θυμάμαι που είχαν αστειευτεί στον Σίνη που πήγαινα τα πρώτα χρόνια για τα Service και τα προβλήματά του.

Υ.Γ. * Για όποιον δεν κατάλαβε, στο τέλος της εβδομάδας, όλοι βιάζονται να φύγουν, ακόμα και στα εργοστάσια, οπότε κάνουν στραπατσοδουλειά.

Ειδικά στην Γερμανία, ισχύει! Τους μιλάς για δουλειά και σου λένε, τι ωραία που θα περάσουν το Σ/Κ!!! :)
Corsa C 250χιλ χλμ 2002μοντ., 1 ψυγείο, 1 αντλία βενζίνης (μετά από αλλαγή σε υγραέριο), 1 βλάβη εγκέφαλο (επισκευή σε ιδιώτη), 1 κολάρο ψυγείου, κομπρέσορας a/c (τον άφησα όπως ήταν δε με πειράζει)...αυτές ήταν όλες του οι βλάβες...Το αμάξι πάει ακόμα τρένο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Σαν αμάξι να κοιτάξεις ποιο σου αρέσει εσένα καλύτερα αυτά σαν αμάξια όλα καλά είναι...
Και ό,τι πάρεις, να είναι προσεγμένο!!!

Ειδικά στην Γερμανία, ισχύει! Τους μιλάς για δουλειά και σου λένε, τι ωραία που θα περάσουν το Σ/Κ!!! :)
Corsa C 250χιλ χλμ 2002μοντ., 1 ψυγείο, 1 αντλία βενζίνης (μετά από αλλαγή σε υγραέριο), 1 βλάβη εγκέφαλο (επισκευή σε ιδιώτη), 1 κολάρο ψυγείου, κομπρέσορας a/c (τον άφησα όπως ήταν δε με πειράζει)...αυτές ήταν όλες του οι βλάβες...Το αμάξι πάει ακόμα τρένο!

Αυτά τα λίγα, χαχα! Νιώθω λες και όλοι οι ιδιοκτήτες Corsa έχουν έρθουν να γράψουν τον πόνο τους εδώ πέρα. Χαχα! Ελπίζω να είναι τόσο εύκολη η επιλογή μου τελικά και να πάρω απλώς αυτά που μου αρέσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Agiaklis είπε

Αυτά τα λίγα, χαχα! Νιώθω λες και όλοι οι ιδιοκτήτες Corsa έχουν έρθουν να γράψουν τον πόνο τους εδώ πέρα. Χαχα! Ελπίζω να είναι τόσο εύκολη η επιλογή μου τελικά και να πάρω απλώς αυτά που μου αρέσει.

Σε 20 χρόνια, δεν είναι τίποτα...ψυγεία τα κάνουν όλα πλαστικά στη 10ετια άρχιζε να δακρύζει, αντλία θεωρείται αναλώσιμη αλλαχθηκε φέτος (στα 20 χρόνια)...Η μόνη πραγματικά κακή επιλογή κατασκευαστικά στα opel ήταν ο εγκέφαλος, όπου τον είχαν τοποθετημένο πάνω στον κινητήρα, με τους κραδασμούς και τις θερμοκρασίες έφευγαν κάποιες κολλήσεις στην πλακέτα και έβγαζε προβλήματα. Στα επόμενα μοντέλα το διόρθωσαν αλλά δεν υπάρχει corsa & astra 2002 - 2006 περίπου, που να μην έχει βγάλει εγκέφαλο!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Corsa D αξιόλογο, έχω το 1,4 90HP. Πολύ συγκεκριμένα τα προβλήματα που βγάζει με πιο έντονο και κύριο την βαλβίδα πίεσης λαδιού (πολύ φθηνό ανταλλακτικό ΑΛΛΑ με πολύ ακριβή ζημιά αν δεν προλάβεις το λαδάκι που αρχίζει και κυλάει προς τον εγκέφαλο μέσω της πλεξούδας και τα κάνει όλα μούσκεμα).

Suzuki Swift επίσης αξιόλογο κατά τη γνώμη μου ΑΛΛΑ νομίζω πως βγάζουν θέμα με μονάδα ABS και συγκεκριμένα το υδραυλικό κομμάτι και όχι το ηλεκτρικό (κοινώς, δεν σου ανάβει τίποτα στο καντράν αλλά δεν έχεις ABS στην πράξη). Ακριβή ζημιά και εδώ οπότε θέλει προσοχή.

Δεν έχω άποψη για τα άλλα 2 του τίτλου αλλά θα έβαζα στην εξίσωση και το Yaris.

Επεξ/σία από icsd08063
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, icsd08063 είπε

Corsa D αξιόλογο, έχω το 1,4 90HP. Πολύ συγκεκριμένα τα προβλήματα που βγάζει με πιο έντονο και κύριο την βαλβίδα πίεσης λαδιού (πολύ φθηνό ανταλλακτικό ΑΛΛΑ με πολύ ακριβή ζημιά αν δεν προλάβεις το λαδάκι που αρχίζει και κυλάει προς τον εγκέφαλο μέσω της πλεξούδας και τα κάνει όλα μούσκεμα).

Suzuki Swift επίσης αξιόλογο κατά τη γνώμη μου ΑΛΛΑ νομίζω πως βγάζουν θέμα με μονάδα ABS και συγκεκριμένα το υδραυλικό κομμάτι και όχι το ηλεκτρικό (κοινώς, δεν σου ανάβει τίποτα στο καντράν αλλά δεν έχεις ABS στην πράξη). Ακριβή ζημιά και εδώ οπότε θέλει προσοχή.

Δεν έχω άποψη για τα άλλα 2 του τίτλου αλλά θα έβαζα στην εξίσωση και το Yaris.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, δεν το γνώριζα αυτό το θέμα του Swift.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Swift νομίζω το κλειδί είναι Bluetooth. Αν σου χαλάσει, που νομίζω χαλάει συχνά είναι πανάκριβη βλάβη. 

 

Προσωπικά θα πήγαινα στο Clio. Καλύτερη κύλιση και άνεση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Swift νομίζω το κλειδί είναι Bluetooth. Αν σου χαλάσει, που νομίζω χαλάει συχνά είναι πανάκριβη βλάβη. 

 

Προσωπικά θα πήγαινα στο Clio. Καλύτερη κύλιση και άνεση. 

Δεν το γνωρίζω αυτό για το κλειδί. Ευχαριστώ για την πληροφορία και την πρόταση του Clio. Σίγουρα θα δω κάποιο από κοντά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το corsaκι πάντως έχει πολύ κακό κλιματισμό και Αθήνα πολύ πιθανόν να βράσεις. 

Εγώ θα έλεγα Hyundai i 20 δαγκωτό. Το έχουν 2 γνωστοί μου και είναι φουυυλ ικανοποιημένοι. Και με το μπάτζετ σου μπορείς να πας και σε πολύ καινούργιο, οπού είναι σημαντικό, γιατί όσο να πεις, όσο πιο παλιό είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο πιο πιθανό είναι να σου βγάλει και βλάβη ή κάποια φυσική φθορά

 

Αν όχι αυτό τουλάχιστον κάποιο fiesta και αυτά είναι πολύ καλά. 

Τώρα τα υπόλοιπα που αξίζουν πραγματικά είναι εκτός μπατζετ. 

Επεξ/σία από Λόρδος Wasted
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακριά από Twinair. Κάτοχος 7 χρόνια, ευτυχώς το ξεφορτώθηκα. Ακριβή συντήρηση και ζημιάρικο για αυτά που προσφέρει (πρακτικά απλή μετακίνηση και τίποτα περισσότερο).

Από τα μοτέρ του Punto θα κοιτούσα μόνο το 1.4 Tjet με τα 120 που είναι κυριολεκτικά άσπαστο ή οποιοδήποτε Fire ατμόσφαιρα που είναι σκυλιά.

Ωστόσο θεωρώ ότι με το budget σου δεν αξίζει να πας σε Punto. Κάτι που ίσως πρέπει να σκεφτείς μιας και μιλάς για κατανάλωση και χρήση πόλης είναι κάποιο CNG/LPG.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...