Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, gpapas640 είπε

Έχω αρχισει και ψάχνομαι για all in ine (ΦΗΜ και POS). Πήγα στον κατάλογο των εγκεκριμένων;πο την ΑΑΔΕ (υπάρχουν 6-7). Στα σάιτ των εταιριών δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες. Οι περισσότεροι ζητούν τα στοιχεία σου για να επικοινωνήσουν μαζί σου. Το βασικό μου ερώτημα είναι: μαζί με το all in one μηχάνημα αναγκαστικά συνδεομαι σε πάροχο πληρωμών που συνεργάζεται η συγκεκριμένη εταιρία; Διότι θεωρητικά αυτό το οποίο διαφέρει είναι ότι η ταμειακή και το τερματικό του pos είναι ένα ενιαίο μηχάνημα.

Έχεις μιλήσει με primer;

5 ώρες πριν, 4saken είπε

https://gaitanis.com.gr/pos-terminal-payment/synolo-cash-machine/

 

Εγω τσιμπησα αυτο σημερα, θα γραψω εντυπωσεις οταν παραλαβω, η εταιρεια εχει πολλες καλες κριτικες, με διαβεβαιωσαν οτι λειτουργει κανονικα με NBG PAY.

Απο οτι ειδα αν κανεις παραγγελια τις τεταρτες εχεις εξτρα εκπτωση (~50 ευρω).

 

Απο το site που παραθέτεις:

image.png.517756cbac08bf662959b8d6f88dfb66.png

και δεν είναι αδειοδοτημένο (δεν βρίσκεται στην λίστα με τα All in One). Οκ, τα 10.000 ευρώ πρόστιμο θα τα πληρώσεις εσύ;

 

Αν παίζει, παίζει με softpos, όχι με POS και λέει και ψέμματα στην περιγραφή του. Οτι να ναι, μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

22 ώρες πριν, barxman είπε

χτες συνδέθηκα και εγω vx520 με ipchash ταμειακή , ο λογος της αποτυχίας τοσο καιρο , η epay ελεγε οτι ειχε κανει αναβάθμιση αλλα δεν ειχε γίνει ποτέ , παρα μονο οταν το κάναμε manual ελαβε 3 συνεχόμενες 

Τι εννοεις το κανατε manual? Σας έδωσε οδηγίες η epay?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά. Θα ήθελα μια βοήθεια κι εγώ καθώς δεν βγαίνει άκρη. Υπάρχει το εξής πρόβλημα: πελάτης έχει την ταμειακή Daisy Perfect M και το pos της ingenico ict220 και epay. Ενώ η διασύνδεση έγινε κανονικά και λειτουργούσε κάποιες μέρες. Του βγάζει πλέον πως δεν μπορεί να γίνει στο pos καμία συναλλαγή και δεν κλείνει το πακέτο. Και φαίνεται να είναι θέμα της ταμειακής που υποθέτω πως δεν δίνει την πληροφορία στο pos για να κλείσει το πακέτο και να το στείλει.  Και προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη για να δηλωθεί βλάβη στο pos πρώτα στην σελίδα της ααδε (που δεν την βρίσκω αυτή την σελίδα πουθενά) και μετά να δώσουμε εντολή βλάβης στο pos για να σταματήσει η διασύνδεση μεταξύ τους και μπας καταφέρουμε να στείλουμε το πακέτο χωρίς το pos να βλέπει την ταμειακή. Γνωρίζεται λοιπόν αν υπάρχει αυτή η σελίδα για την δήλωση της βλάβης του pos; Έχουμε στείλει αρκετά μηνύματα στην ααδε και απάντηση ουσιαστική δεν έχουμε προς το παρόν, παρά μόνο ότι το ζήτημα μας εξετάζεται. Ελπίζω να έγινα κατανοητός για την περιγραφή του προβλήματος..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/3/2024 στις 11:23 ΠΜ, abatar είπε

Καλησπέρα, φαίνεται πως το viva soft POS και η ICS micro II ταμειακή μου είναι συνδεδεμένα. Όμως όταν κάνω την διαδικασία στην ταμειακή το πόσο δεν εμφανίζεται στο κινητό . Ξέρετε γιατί, μήπως; Και παιδιά για να είμαι ξεκάθαρη , στον τεχνικό μου έχω πάει και δεν ξέρει τι να κάνει με τα  soft POS - δεν είναι ότι λυπάμαι να δώσω τα χρήματα. Είμαστε και σε νησιά κάποιοι : με ότι έχουμε κι ότι μας κόβει θα πορευτούμε .

 

 

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Είναι όλα έτοιμα και συνδεδεμένα και όταν στέλνω το ποσό από την ταμειακή στο POS δεν το εμφανίζει. Κάνει οτι φορτώνει το ποσό και μετά με πετάει πάλι στην αρχική οθόνη που λέει βάλτε το ποσό στην ταμειακή. Έβγαλες καμία άκρη?

Στις 26/3/2024 στις 8:38 ΠΜ, mclein² είπε

καλημερα σε ολους !

διασυνδεσα 3 POS με την ταμειακη μου (dtec100extra), ολα επιτυχως μιας κ ελαβα το μνμ της ΑΑΔΕ στα POS οτι ολα πηγαν καλα. (πηρα keys, αποδειξεις κλπ).

τα 2 παιζουν κανονικα, δεχονται πληρωμες κλπ. Το a920 pro της cardlink παρολο που το σεταρα μονο με wifi (εκλεισα εντελως το 3G) οταν δινω εντολη απο την ταμειακη για τη συναλλαγη, κανει εναν ηχο & αλλαζει η οθονη για 1 δευτερολεπτο ΑΛΛΑ ξαναγυριζει στο "παρακαλω ξεκινηστε τη συναλλαγη απο το ταμειακο συστημα".

αντιμετωπισε καποιος αντιστοιχο θεμα ; εγινε καπου λαθος στο σεταρισμα ; 

Καλησπέρα!

 

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με την ίδια ταμειακή και το Α920pro.

Μήπως έβγαλες κάποια άκρη?

Εκλειπαρώ για οποιαδήποτε βοήθεια :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, dimitrischalaris είπε

 Γνωρίζεται λοιπόν αν υπάρχει αυτή η σελίδα για την δήλωση της βλάβης του pos;

Σε ανάλογη περίπτωση (βλάβης πος), δεν βρήκα καμία τέτοια σελίδα στην ααδε. Το δήλωσα στον πάροχο και έστειλαν τεχνικό να το ελέγξει μετά από μία μέρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 minutes ago, Arkoudea_kalliopi said:

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με την ίδια ταμειακή και το Α920pro.

Μήπως έβγαλες κάποια άκρη?

Εκλειπαρώ για οποιαδήποτε βοήθεια :)

με βαση αυτα που ειπε η cardlink (προϊσταμενος) στα μειλ, ειτε φταιει το POS απο μεριας τους στο θεμα firmware - ειτε η ταμειακη επισης στο firmware. ευτυχως το καταστημα εχει αλλα 2 POS, οποτε αυτο το εχουμε διακοσμητικο.

εννοειται οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ στο θεμα 3G/4G...μιας κ δε βγαλανε συμπερασμα για το middleware...οποτε το 920 pro θα παραμενει στο καταστημα μεχρι νεοτερας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, mclein² είπε

με βαση αυτα που ειπε η cardlink (προϊσταμενος) στα μειλ, ειτε φταιει το POS απο μεριας τους στο θεμα firmware - ειτε η ταμειακη επισης στο firmware. ευτυχως το καταστημα εχει αλλα 2 POS, οποτε αυτο το εχουμε διακοσμητικο.

εννοειται οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ στο θεμα 3G/4G...μιας κ δε βγαλανε συμπερασμα για το middleware...οποτε το 920 pro θα παραμενει στο καταστημα μεχρι νεοτερας...

Τέλεια! Εγώ έχω 3 POS της cardlink και εμφανίζουν και τα 3 (Α 920, Α920 pro και Α80) το ίδιο πρόβλημα κάνει μπιπ πως τα έστειλε, δορτώνει η οθόνη για λίγο και μετά γυρνάει στην αρχική χωρίς να βγάλει ποσό... Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης είναι τόσο απελπισμένος που λέει να πάρει καινούργια ταμειακή χωρίς να ξέρει αν φταέι η ταμειακή. 

Σε κάθε περίπτωση, το POS είναι συνδεδεμένο έστω για να γλυτώσει το πρόστιμο αλλά στην ουσία αν δεν το λύσουν θα δεχόμαστε πληρωμές μόνο με μετρητά.

 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την ανταπόκριση και την βοήθεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To κλεισαμε το ραντεβου για τον αλλον μηνα στις 15 ,φαινεται και μεσα στην ΑΑΔΕ.

Πηραμε μια παραταση 2 βδομαδων οκ ,οταν ερθει η ημερομηνια και αν δεν γινει η δουλεια τοτε γιατι περιμενουμε αναβαθμιση ταμειακης συμφωνα με τον τεχνικο ,τι γινεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, dimitrischalaris said:

Καλημέρα παιδιά. Θα ήθελα μια βοήθεια κι εγώ καθώς δεν βγαίνει άκρη. Υπάρχει το εξής πρόβλημα: πελάτης έχει την ταμειακή Daisy Perfect M και το pos της ingenico ict220 και epay. Ενώ η διασύνδεση έγινε κανονικά και λειτουργούσε κάποιες μέρες. Του βγάζει πλέον πως δεν μπορεί να γίνει στο pos καμία συναλλαγή και δεν κλείνει το πακέτο. Και φαίνεται να είναι θέμα της ταμειακής που υποθέτω πως δεν δίνει την πληροφορία στο pos για να κλείσει το πακέτο και να το στείλει.  Και προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη για να δηλωθεί βλάβη στο pos πρώτα στην σελίδα της ααδε (που δεν την βρίσκω αυτή την σελίδα πουθενά) και μετά να δώσουμε εντολή βλάβης στο pos για να σταματήσει η διασύνδεση μεταξύ τους και μπας καταφέρουμε να στείλουμε το πακέτο χωρίς το pos να βλέπει την ταμειακή. Γνωρίζεται λοιπόν αν υπάρχει αυτή η σελίδα για την δήλωση της βλάβης του pos; Έχουμε στείλει αρκετά μηνύματα στην ααδε και απάντηση ουσιαστική δεν έχουμε προς το παρόν, παρά μόνο ότι το ζήτημα μας εξετάζεται. Ελπίζω να έγινα κατανοητός για την περιγραφή του προβλήματος..

Σωστο είναι το οτι δεν μπορεί να γίνει συναλλαγή, αλλά κλείσιμο πακέτου θα έπρεπε να το αφήνει να κάνει, τουλάχιστον σε ict220 nbg mellon το επιτρέπει

54 minutes ago, Arkoudea_kalliopi said:

Τέλεια! Εγώ έχω 3 POS της cardlink και εμφανίζουν και τα 3 (Α 920, Α920 pro και Α80) το ίδιο πρόβλημα κάνει μπιπ πως τα έστειλε, δορτώνει η οθόνη για λίγο και μετά γυρνάει στην αρχική χωρίς να βγάλει ποσό... Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης είναι τόσο απελπισμένος που λέει να πάρει καινούργια ταμειακή χωρίς να ξέρει αν φταέι η ταμειακή. 

Σε κάθε περίπτωση, το POS είναι συνδεδεμένο έστω για να γλυτώσει το πρόστιμο αλλά στην ουσία αν δεν το λύσουν θα δεχόμαστε πληρωμές μόνο με μετρητά.

 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την ανταπόκριση και την βοήθεια.

Και τα δυο φταίνε

Θα πρέπει να περιμένεις για ενημέρωση,   είναι κάτι που θα γίνει

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 hours ago, arel said:

γεια,

ποιο ήταν το ασύμβατο sumup POS που είχες ;

ευχαριστώ.

Ειχα το sumup air, από οτι ξέρω η εταιρία προχώρησε στην αντικατάσταση του με τα μοντέλα solo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θρίλερ η κατάσταση. Αν ήθελαν διασύνδεση ας έλεγαν κάθε καινούργια ταμειακή να είναι συνδεδεμένη με PoS. Αυτό με τους άπειρους συνδυασμούς ίσως να μην λυθούν όλες οι ασυμβατότητες. Τραγική λογική από τους ιθύνοντες.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, Choutas said:

θρίλερ η κατάσταση. Αν ήθελαν διασύνδεση ας έλεγαν κάθε καινούργια ταμειακή να είναι συνδεδεμένη με PoS. Αυτό με τους άπειρους συνδυασμούς ίσως να μην λυθούν όλες οι ασυμβατότητες. Τραγική λογική από τους ιθύνοντες.

Και οι παλιές μηχανές που είναι στις αποθήκες;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, sdikr said:

Και τα δυο φταίνε

Θα πρέπει να περιμένεις για ενημέρωση,   είναι κάτι που θα γίνει

το POS φανταζομαι θα γινει online...η ταμειακη ελπιζω κι αυτη να γινει αυτοματα online...

Επεξ/σία από mclein²
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, snik είπε

Ειχα το sumup air, από οτι ξέρω η εταιρία προχώρησε στην αντικατάσταση του με τα μοντέλα solo

ναι όντως, σε εμένα μου το  αντικατέστησαν απο SOLO χωρίς επιβάρυνση και περιμένω να το δω καταχωρημένο στην ΑΑΔΕ (όπως μου το είπαν απο τη SUMUP θα το καταχωρήσουν αυτοί).

συ γιατί δεν το έκανες, αγόρασες κάποιο άλλο και ξοδεύτηκες ποιός ο λόγος, υπάρχει κάτι που δεν ξέρουμε ;

ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...