Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο 20ετίας ως καθημερινό


Byron_91

Προτεινόμενες αναρτήσεις

βλεπω Αυστραλια ολοι ηλεκτρικα πηραν...μην τρελλαθουμε ....

ναι πηραν μικροτερου κυβισμου αλλα ηλεκτρικα μετα απο 5 χρονια και βαλε,εκτος και αν η βενζινη παει 3 ευρω

εγω που ειμαι περιστασιακος εχω ενα 530 ..καιει λιγο παραπανω αλλα η βενζινη ειναι στο 1,30 περιπου ευρω

εδω εχω ενα χ3 2005 βενζινη αεριο (απο τα 100χιλ.τωρα εχω 360χιλ) μονο τα τελη με πονανε σα 2000 που ειναι ..κανω λιγα χιλ ,σερβις καθε 2 χρονια περιπου ,μια χαρα γερναει σαν εμενα......αν κανουν καλες τιμες για ηλικιωμενους θα το σκεφτω

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 285
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δίνεις  300 400 ευρώ κάθε μήνα έχεις τα πάντα καλυμμένα  αμάξι καινούριο  , αντικατάσταση σέρβις  λάστιχα όλα τα έξοδα καλυμμένα  μόνο βενζίνη  βάζεις και πάς.  Συμφέρει  πιστεύω  ανά πάσα στιγμή  αλλάζεις αυτοκίνητο  

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, salvador_ είπε

Δίνεις  300 400 ευρώ κάθε μήνα έχεις τα πάντα καλυμμένα  αμάξι καινούριο  , αντικατάσταση σέρβις  λάστιχα όλα τα έξοδα καλυμμένα  μόνο βενζίνη  βάζεις και πάς.  Συμφέρει  πιστεύω  ανά πάσα στιγμή  αλλάζεις αυτοκίνητο  

Τυχαίο παράδειγμα:

 

Kia Stonic 1.0 GL Optimum

Τιμή καταλόγου: 21.040

Κόστος leasing (Hertz) για 48 μήνες:

3.400€ προκαταβολη + 48*340

Συνολο: 19.720€ στα 4 χρόνια

Δηλαδή έχεις δώσει 300€ λιγότερα, έχεις γλιτώσει σέρβις 4 ετών, ασφάλιστρα και μια αλλαγή ελαστικων, αλλά στο τέλος δεν έχεις τίποτα!

Να στα υπολογίσω πλούσια:

300+700 σέρβις+2500 μικτη ασφάλιση+500 λάστιχα=4.000

Εάν το έχεις αγοράσει, στα 4 χρόνια το πουλάς γύρω στα 13.000€ (στο 60% της αρχικής του αξίας).

Με λίγα λόγια, με το leasing έχεις χάσει 9.000€ στα 4 χρόνια.

Εάν το είχες αγορασει με δόσεις, η χασουρα σου θα ήταν μικρότερη λόγω των τόκων. Να πούμε ότι έδωσες 2.000€ σε τόκους στα 4 χρόνια; Ας το πούμε. Και πάλι έχεις χασουρα 7.000€.

Που ακριβώς συμφέρει;...

Επεξ/σία από nk9
  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, salvador_ said:

Δίνεις  300 400 ευρώ κάθε μήνα έχεις τα πάντα καλυμμένα  αμάξι καινούριο  , αντικατάσταση σέρβις  λάστιχα όλα τα έξοδα καλυμμένα  μόνο βενζίνη  βάζεις και πάς.  Συμφέρει  πιστεύω  ανά πάσα στιγμή  αλλάζεις αυτοκίνητο  

Για να δεις αν συμφέρει πρέπει να τα βάλεις κάτω όλα, από τη μία τα 300-400 του μισθώματος για όλη τη διάρκεια, και από την άλλη το ποσό της δόσης για όλη τη διάρκεια συν όποια άλλα έξοδα (σέρβις, λάστιχα, ασφάλιση, τέλη) αφαιρώντας την αξία του αυτοκινήτου που θα σου μείνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nk9 είπε

Τυχαίο παράδειγμα:

 

Kia Stonic 1.0 GL Optimum

Τιμή καταλόγου: 21.040

Κόστος leasing (Hertz) για 48 μήνες:

3.400€ προκαταβολη + 48*340

Συνολο: 19.720€ στα 4 χρόνια

Δηλαδή έχει δώσει 300€ λιγότερα, έχεις γλιτώσει σέρβις 4 ετών και μια αλλαγή ελαστικων, αλλά στο τέλος δεν έχεις τίποτα!

Που ακριβώς συμφέρει;;;

Βάλε και τους τόκους όταν πάρεις δάνειο  20Κ+ ποσο θα κοστίσει  συνολικά  

Βάλε όλα τα προβλήματα  που θα σου βγάλει + συντήρηση  

Βάλε τυχών ζημιες που δεν καλύπτει η μεικτή  

Βάλε  ασφάλεια  (μεικτή) η χωρίς με φθορές  , καιρικά φαινόμενα  ,κλοπη  

Βάλε αποταμίευση  ,για αγορά νέου αυτοκινητου 

 

 

8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Για να δεις αν συμφέρει πρέπει να τα βάλεις κάτω όλα, από τη μία τα 300-400 του μισθώματος για όλη τη διάρκεια, και από την άλλη το ποσό της δόσης για όλη τη διάρκεια συν όποια άλλα έξοδα (σέρβις, λάστιχα, ασφάλιση, τέλη) αφαιρώντας την αξία του αυτοκινήτου που θα σου μείνει.

Αυτό συμφωνώ  πρέπει να τα βάλεις κάτω.  Αλλά με το  να τα δώσω σε τόκους καλύτερα  να πληρώνω  ενοίκιο  με φιξ όλα μέσα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, salvador_ είπε

Βάλε και τους τόκους όταν πάρεις δάνειο  20Κ+ ποσο θα κοστίσει  συνολικά  

Βάλε όλα τα προβλήματα  που θα σου βγάλει + συντήρηση  

Βάλε τυχών ζημιες που δεν καλύπτει η μεικτή  

Βάλε  ασφάλεια  (μεικτή) η χωρίς με φθορές  , καιρικά φαινόμενα  ,κλοπη  

Βάλε αποταμίευση  ,για αγορά νέου αυτοκινητου 

 

 

Σου έχω βάλει μικτη. Καλύπτει τα πάντα.

Βλάβες άλλες δεν πληρώνεις διότι είναι μέσα στην εγγύηση.

Μην προσπαθείς να αποδείξεις κάτι που δεν ισχύει. Όσοι έχουν ασχοληθεί με τη χρονομίσθωση, το γνωρίζουν πολύ καλά πως για τους ιδιώτες δεν συμφέρει.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, salvador_ είπε

Δίνεις  300 400 ευρώ κάθε μήνα έχεις τα πάντα καλυμμένα  αμάξι καινούριο  , αντικατάσταση σέρβις  λάστιχα όλα τα έξοδα καλυμμένα  μόνο βενζίνη  βάζεις και πάς.  Συμφέρει  πιστεύω  ανά πάσα στιγμή  αλλάζεις αυτοκίνητο  

400€/μήνα = 19.200€ στα 4 χρόνια, πληρώνεις δηλαδή ένα καινούργιο αυτοκίνητο και δεν έχεις τίποτα. Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν εγγυήσεις από 2 ως 6 χρόνια, τα τέλη κυκλοφορίας αν δεν είναι μηδενικά είναι σίγουρα πολύ χαμηλά και αν υποθέσουμε ότι αλλάζεις λάστιχα κάθε 2 χρόνια μιλάμε για 800€ κόστος.

Ουσιαστικά δίνεις 19+ χιλιάρικα για να γλυτώσεις λιγότερα από 800€ για λάστιχα + 1.500€ από 4 ετήσια service + 1600€  από 4 ετήσιες ασφαλιστικές καλύψεις ΣΥΝΟΛΟ περίπου 4.000€ όλα.

Δεν το λες και πολύ έξυπνη κίνηση το λίσινγκ όταν χαρίζεις - χάνεις τουλάχιστον 15.000€.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει υποθεί πολλαπλές φορές, το leasing προσφέρει ευκολία (peace of mind σχετικά με τη συντήρηση για παράδειγμα) και ευελιξία (όπως τη δυνατότητα να μπορείς να αλλάζεις πιο εύκολα αυτοκίνητα, γιατί υπάρχουν κάποιοι που τα βαριούνται εύκολα). Αυτό είναι ουσιαστικά το added value του leasing, που φυσικά το πληρώνεις. Το leasing για ιδιώτες δεν αποτελεί σχεδόν ποτέ την πιο αποδοτική οικονομική κίνηση, ειδικά αν έχεις σκοπό να κρατήσεις χρόνια το ίδιο αυτοκίνητο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, salvador_ said:

Αυτό συμφωνώ  πρέπει να τα βάλεις κάτω.  Αλλά με το  να τα δώσω σε τόκους καλύτερα  να πληρώνω  ενοίκιο  με φιξ όλα μέσα 

Έλα όμως που δεν το κάνεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Πείτε ότι δεν έχουμε χρήματα ως φτωχοποιημένοι έλληνες να πάρουμε νέο τουτού και αφήστε την παραμύθα του μια χαρά είναι κι εγώ το συντηρώ και λοιπά που ούτε οι ίδιοι δεν τα πιστεύετε. Ο αποπάνω εμμέσως το παραδέχτηκε.

Δεν έχουμε όλοι την λόξα να δίνουμε ένα σκασμό χρήματα όπως οι δήθεν νεόπλουτοι για να δείχνουμε ότι κάτι είμαστε και ότι κάτι κάνουμε στον περίγυρο μας.

Φίλε dtk-386 μακάρι να έχεις χρήματα να αγοράζεις ότι σου αρέσει. Μπορεί εγώ για παράδειγμα να συντηρώ οικογενειακά και πέντε αυτοκίνητα και να τα έχω σε εξαιρετική κατάσταση, να έχω μόνιμο εισόδημα και μια καλή οικονομική κατάσταση όπως και κάθε ένας από εμάς. 

Επίσης πόσοι οι οποίοι δεν έχουν ούτε τα βασικά για βιοπορισμό αγοράζουν νέο αυτοκίνητο με δεκάδες δόσεις χωρίς προκαταβολή με εγγυητή; Και όταν δεν μπορούν να το αποπληρώσουν χάνουν αυτοκίνητο, χρήματα που κατέβαλαν και τυχόν ακίνητα οι εγγυητές; Πόσοι δεν πωλούν αγροτεμάχια ή και παλιά σπίτια για να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο; Και όταν το αγοράσουν δεν έχουν χρήματα ούτε για να το κινήσουν; 

Είπαμε τα νέα οχήματα είναι ασφαλή αλλά όχι να τα θεοποιουμε κιόλας. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, northjohn είπε

400€/μήνα = 19.200€ στα 4 χρόνια, πληρώνεις δηλαδή ένα καινούργιο αυτοκίνητο και δεν έχεις τίποτα. Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν εγγυήσεις από 2 ως 6 χρόνια, τα τέλη κυκλοφορίας αν δεν είναι μηδενικά είναι σίγουρα πολύ χαμηλά και αν υποθέσουμε ότι αλλάζεις λάστιχα κάθε 2 χρόνια μιλάμε για 800€ κόστος.

Ουσιαστικά δίνεις 19+ χιλιάρικα για να γλυτώσεις λιγότερα από 800€ για λάστιχα + 1.500€ από 4 ετήσια service + 1600€  από 4 ετήσιες ασφαλιστικές καλύψεις ΣΥΝΟΛΟ περίπου 4.000€ όλα.

Δεν το λες και πολύ έξυπνη κίνηση το λίσινγκ όταν χαρίζεις - χάνεις τουλάχιστον 15.000€.

Είναι σαν το ενοίκιο  του σπιτιού  πληρώνεις κάθε μήνα για κατι που δεν σου ανήκει δίνεις 500 ευρώ κάθε μήνα . 6 χιλιάρικα τον χρονο 60.000 ευρώ  σε 10 χρόνια  90χιλιαδες σε 15 χρόνια . έπαιρνες  το ίδιο σπίτι που, πληρώνεις  για 15 χρόνια  μετά σου μένει,  αξίζει  να αγοράσεις   σωστά;   μπορείς να πεις ότι ενοικιάζω για 15 ολόκληρα χρόνια ,έχω χάσει 90 χιλιάρικα; που τα έχασες στο πάμε στοίχημα; σε τζόγο  σε κακή επένδυση;;  πληρώνεις ένα αντίτιμο  για να έχεις μια υπηρεσία  ,  στέγη  flexibility  , κ.α   τώρα  εάν για της δικές σου ανάγκες σε συμφέρει  να αγοράσεις  το αυτοκίνητο  ή σπίτι  είναι κάτι που εξυπηρετεί  εσένα.  εάν εμένα μου αρέσει να οδηγαω ανά 2 χρόνια άλλο αμάξι να μην μπλέκω με συνεργεία  κτλπ , και να μπορώ να μένω σε διαφορετικές γειτονιές , είναι κάτι που εξυπηρετεί  της ανάγκες  μου. Δεν χάνω  λεφτά  , τα δίνω για της συνθήκες  που θέλω να έχω στην ζωή μου. 

Επεξ/σία από salvador_
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, salvador_ είπε

Χρειάζεται  να το πούμε Ελλάδα δεν ζεις;;

Για να δώσεις  30 χιλιάρικα για νέο  αυτοκίνητο  ,σημάνει  ότι έχεις στην άκρη πάνω από 100Κ.   Και μισθό 3Κ και πάνω κάθε μήνα  για να πεις  ότι δεν σε ενδιαφέρει  η αγορά  καινούριου  αυτοκινητου  ,μαζι με οποία υπερκοστοβορα βλαβη βγάλει.   Υπάρχουν  άτομα που έχουν λεφτά και είναι με παλιά αμάξια  γιατί απλά  τους ενδιαφέρει  να κάνουν την δουλειά τους. Δεν έχουν το κόμπλεξ  του Έλληνα  να έχει κούτα αυτοκίνητο. 

Η μπορει απλα να κανεις πολυ καλη διαχειρηση των οικονομικων σου και να μην εχεις πολλα εξοδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, salvador_ said:

Είναι σαν το ενοίκιο  του σπιτιού  πληρώνεις κάθε μήνα για κατι που δεν σου ανήκει δίνεις 500 ευρώ κάθε μήνα . 6 χιλιάρικα τον χρονο 60.000 ευρώ  σε 10 χρόνια  90χιλιαδες σε 15 χρόνια . έπαιρνες  το ίδιο σπίτι που, πληρώνεις  για 15 χρόνια  μετά σου μένει,  αξίζει  να αγοράσεις   σωστά;   μπορείς να πεις ότι ενοικιάζω για 15 ολόκληρα χρόνια ,έχω χάσει 90 χιλιάρικα; που τα έχασες στο πάμε στοίχημα; σε τζόγο  σε κακή επένδυση;;  πληρώνεις ένα αντίτιμο  για να έχεις μια υπηρεσία  ,  στέγη  flexibility  , κ.α   τώρα  εάν για της δικές σου ανάγκες σε συμφέρει  να αγοράσεις  το αυτοκίνητο  ή σπίτι  είναι κάτι που εξυπηρετεί  εσένα.  εάν εμένα μου αρέσει να οδηγαω ανά 2 χρόνια άλλο αμάξι να μην μπλέκω με συνεργεία  κτλπ , και να μπορώ να μένω σε διαφορετικές γειτονιές , είναι κάτι που εξυπηρετεί  της ανάγκες  μου. Δεν χάνω  λεφτά  , τα δίνω για της συνθήκες  που θέλω να έχω στην ζωή μου. 

Άλλα έλεγες πριν και άλλα λες τώρα, είχες γράψει συγκεκριμένα "Για να πάρεις δάνειο πρέπει να έχεις μεγάλο κόλλημα  ενώ δεν έχεις λεφτά να βάλεις δόσεις που θα πληρώνεις τόκους κάθε μήνα   φτάνοντας  την τελική αξία στον Θεό", ενώ τώρα λες ότι το leasing αξίζει ειδικά για σένα που έχεις ένα πολύ συγκεκριμένο κόλλημα (δλδ νέο αυτοκίνητο κάθε δύο χρόνια) και δεν σε απασχολεί το κόστος. Ειδικά για σένα ίσως και να αξίζει περισσότερο το leasing, αυτό όμως δεν σημαίνει πως αξίζει περισσότερο για όλους, ούτε λίγο ούτε πολύ αυτό είχες ισχυριστεί αρχικά.

Επίσης αναφέρεις τα συνεργεία λες και πρόκειται για κανένα ρημάδι 20ετίας, στην πραγματικότητα αν κρατήσεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο δύο χρόνια θα πάει αναγκαστικά στο συνεργείο δύο φορές για την προγραμματισμένη συντήρηση άσχετα αν το έχεις με leasing ή με δάνειο, να πάει εκτάκτως λόγω βλάβης είναι εντελώς απίθανο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, salvador_ είπε

Δεν έχουν το κόμπλεξ  του Έλληνα  να έχει κούτα αυτοκίνητο. 

Οτι να ναι πάλι. Το να έχει κάποιος καινούριο αυτοκίνητο δείχνει κόμπλεξ??? Τι γράφετε ρε.....

  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/3/2024 στις 8:08 ΜΜ, Byron_91 είπε

Καλησπέρα στο φόρουμ

Είμαι κάτοχος αυτοκινήτου 22 χρόνων με 305.000 χιλιόμετρα. Τα τελευταία 2 χρόνια έχω αλλάξει τα περισσότερα αναλώσιμα(λάστιχα,αμορτισέρ,αναρτήσεις,ιμάντας χρονισμού και άλλα πολλά). Είναι με υγραέριο και δεν έχει παρουσιάσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα αυτά τα χρόνια, ίσως επειδή λόγω ηλικίας του κάνω πολύ πιο συχνά συντήρηση πλέον. 

Όσο περνάει ο καιρός,οι φίλοι παίρνουν καινούργια αυτοκίνητα και όπως είναι αναμενόμενο,η διαφορά στην ποιότητα κύλισης, στις τεχνολογίες κτλπ είναι τεράστια και πλέον το δικό μου το νιώθω..κουβαδάκι 😅 

Το θέμα μου είναι όμως πως δεν μπορώ να δικαιολογήσω στον εαυτό μου την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου αυτόν τον καιρό, παρ'ολο που έχω τα χρήματα.Τι θα κάνατε; Θα κρατούσατε για 2-3 χρόνια ακόμα το 22 χρόνων αυτοκίνητο σας(που δεν θέλει κάτι για την ώρα) για να μπορέσετε να βάλετε ακόμα περισσότερα λεφτά στην άκρη ώστε να πάρετε καινούργιο χωρίς δόσεις και να σας μείνουν και στην άκρη λεφτά για κάτι έκτακτο, η θα παίρνατε τώρα, με προκαταβολή και δόσεις; 🤔

 

Εγω θα καθομουν με το παλιο αν δεν βγαζει βλαβες κ εχει χαμηλη καταναλωση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...