Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο 20ετίας ως καθημερινό


Byron_91

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε

Όχι. Σε άλλον έμπορο για ηλεκτρικό που ξαφνικά κοιτάω!

Τελοσ παντων σημασια εχει οτι πας για  ανταλαγη.Οπως ειπα θελουν την πωληση.Για να το περνουν συμφωνα με τα λεγομενα οσο το αγορασες και με το δεδομενο οτι θα βγαλουν τουλαχιστον κανα-δυο χιλιαρικα ακομα παει να πει οτι στην αγορα πιανει περισσοτερα.

Απο εκει και περα φυσικα εσενα σε συμφερει.......

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 285
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, andreas-d είπε

μπορείς να πουλήσεις το δικό μου toyota chr με 5% χασούρα το πήρα πέρσι 37.000€ είναι gr sport Premium Edition black το Μάιο κλείνει χρόνο και εχει 10.302κλμ. 

 

πολυ ειδικη περιπτωση καθως αγορασες μοντελο που ηξερες οτι θα αλλαζε τελη του χρονου σε τρομερα ακριβη εκδοση με οτι συνεπαγεται αυτο. Με 36 παιρνει καποιος το νεο σε καλη εκδοση κιολας. 

Ωστοσο αν τσεκαρεις αγγελιες CHR του 20-21-22 που τα αγορασαν 23k-25k τα πουλανε ελαχιστα λιγοτερα. 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, salvador_ είπε

τα δίνω για της συνθήκες  που θέλω να έχω στην ζωή μου

Δικαίωμα σου, το σχόλιο μου έχει να κάνει με το πόσο συμφέρον είναι και με το παράδειγμά μου νομίζω ότι σου έδειξα ότι δεν είναι. Βέβαια ο καθένας μπορεί να επιλέξει ότι γουστάρει με τα λεφτά του ακόμη και να τα πετάξει αν θέλει, δεν θα τον κρίνω εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

πολυ ειδικη περιπτωση καθως αγορασες μοντελο που ηξερες οτι θα αλλαζε τελη του χρονου σε τρομερα ακριβη εκδοση με οτι συνεπαγεται αυτο. Με 36 παιρνει καποιος το νεο σε καλη εκδοση κιολας. 

Ωστοσο αν τσεκαρεις αγγελιες CHR του 20-21-22 που τα αγορασαν 23k-25k τα πουλανε ελαχιστα λιγοτερα. 

 

Το ξέρω φίλε μου απλά το αναφέρω σαν παράδειγμα στο φίλο που λέει ότι χάνει 5% πχ..

Τουλάχιστον 10% με το που βγει από την αντιπροσωπεία και ανεβαίνει με το χρόνο και τα χιλιόμετρα.

Φυσικά και δεν το πουλάω, ακόμα..

Επεξ/σία από andreas-d
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Εντάξει ευχαριστώ..

μπορείς να πουλήσεις το δικό μου toyota chr με 5% χασούρα το πήρα πέρσι 37.000€ είναι gr sport Premium Edition black το Μάιο κλείνει χρόνο και εχει 10.302κλμ. 

Και θα σου δώσω αλλά 5% εσένα για τον κόπο σου αέρας χρήμα.. 

Έχεις ένα τουλάχιστον ελάττωμα ενίοτε όταν σχολιάζεις. Κάνεις το λάθος και συγκρίνεις την γερμανική αγορά με την ελληνική. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Nabuko είπε

Έχεις ένα τουλάχιστον ελάττωμα ενίοτε όταν σχολιάζεις. Κάνεις το λάθος και συγκρίνεις την γερμανική αγορά με την ελληνική. 

Τα υπόλοιπα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Εντάξει ευχαριστώ..

μπορείς να πουλήσεις το δικό μου toyota chr με 5% χασούρα το πήρα πέρσι 37.000€ είναι gr sport Premium Edition black το Μάιο κλείνει χρόνο και εχει 10.302κλμ. 

Και θα σου δώσω αλλά 5% εσένα για τον κόπο σου αέρας χρήμα.. 

Τώρα ένιωσες κάπως ανώτερος με την ειρωνεία σου ?

Το δικό σου άλλαξε μοντέλο θα χάσεις παραπάνω. Αν δεν ξέρεις την αγορά δεν σου φταίω εγώ

Για να σου λυθεί η απορία
Αγόρασα Peugeot 2008 τελευταίο που είχε ξεμείνει ακριβώς στον Covid κοψοχρονιά , το έδωσα σε 3 εβδομάδες δεν υπήρχε άλλο για αγορά

Αγόρασα Seat Ibiza άρπαξε τιμή το έδωσα στους 8 μήνες

Τέλος αγόρασα 23700 Seat Leon , στα 2 χρόνια το ίδιο ακριβώς μοντέλο με 9 μήνες παράδοση κόστιζε περίπου 29000ε

Σου λύθηκαν οι απορίες δικηγόρε του forum ?

Όλοι οι είρωνες και ξερόλες εδω μέσα έχετε μαζευτεί , ευτυχώς υπάρχει και φυσιολογικός κόσμος βέβαια

Άντε αποχωρώ και απο αυτό το τοπικ

Υ.Γ. φταίω και εγώ που δεν έχω βάλει μυαλό τόσα χρόνια και συνεχίζω να σχολιάζω

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τώρα ένιωσες κάπως ανώτερος με την ειρωνεία σου ?

Το δικό σου άλλαξε μοντέλο θα χάσεις παραπάνω. Αν δεν ξέρεις την αγορά δεν σου φταίω εγώ

Για να σου λυθεί η απορία
Αγόρασα Peugeot 2008 τελευταίο που είχε ξεμείνει ακριβώς στον Covid κοψοχρονιά , το έδωσα σε 3 εβδομάδες δεν υπήρχε άλλο για αγορά

Αγόρασα Seat Ibiza άρπαξε τιμή το έδωσα στους 8 μήνες

Τέλος αγόρασα 23700 Seat Leon , στα 2 χρόνια το ίδιο ακριβώς μοντέλο με 9 μήνες παράδοση κόστιζε περίπου 29000ε

Σου λύθηκαν οι απορίες δικηγόρε του forum ?

Όλοι οι είρωνες και ξερόλες εδω μέσα έχετε μαζευτεί , ευτυχώς υπάρχει και φυσιολογικός κόσμος βέβαια

Άντε αποχωρώ και απο αυτό το τοπικ

Υ.Γ. φταίω και εγώ που δεν έχω βάλει μυαλό τόσα χρόνια και συνεχίζω να σχολιάζω

Χαλάρωσε λίγο αμέσως να φύγεις..

Τη ήρθαν τ' άγρια να διώξουν τα ήμερα.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε

Μα δεν μιλάω για το 2028, αλλά για τώρα. Αρα μπορώ με 5.000 να πάρω ενα αυτοκίνητο πιο καινούργιο και καλύτερο  και να έχω και την εγγύηση για άλλα 4 χρόνια. Το 2028 ξαναβλέπουμε!!!

Με την μόνη διαφορά ότι με τα χρήματα που θα παρεις δεν μπορείς να αγοράσεις αντίστοιχο αυτοκίνητο αλλά υποδεέστερο.

Όσοι πουλάνε για να αγοράσουν ξανά πρακτικα δεν κερδιζουν, διότι πουλήσουν ακριβά, αλλά θα αγοράσουν ακόμα ακριβότερα.

Το ζητούμενο είναι να πουλήσεις χωρίς να χρειαστεί να αγοράσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nk9 είπε

Με την μόνη διαφορά ότι με τα χρήματα που θα παρεις δεν μπορείς να αγοράσεις αντίστοιχο αυτοκίνητο αλλά υποδεέστερο.

Όσοι πουλάνε για να αγοράσουν ξανά πρακτικα δεν κερδιζουν, διότι πουλήσουν ακριβά, αλλά θα αγοράσουν ακόμα ακριβότερα.

Το ζητούμενο είναι να πουλήσεις χωρίς να χρειαστεί να αγοράσεις...

Δεν διαφωνώ με αυτά που λες. Από την μεριά μου όμως θα δώσω ένα μικρό ποσό και θα πάρω κάτι το οποίο για 4 ή 5 χρόνια θα έχει εγγύηση και θα είναι καλύτερο από αυτό που είχα. 

Ξαναλέω, ότι γράφω αφορά την δική μου περίπτωση και τον δικό μου τρόπο σκέψης. 

Όλοι όσοι γράψουμε εδώ έχουμε δίκιο από τη μεριά μας και μπορεί άδικο για κάποιους άλλους. Οπότε απλά κουβέντα κάνουμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Δεν διαφωνώ με αυτά που λες. Από την μεριά μου όμως θα δώσω ένα μικρό ποσό και θα πάρω κάτι το οποίο για 4 ή 5 χρόνια θα έχει εγγύηση και θα είναι καλύτερο από αυτό που είχα. 

Ξαναλέω, ότι γράφω αφορά την δική μου περίπτωση και τον δικό μου τρόπο σκέψης. 

Όλοι όσοι γράψουμε εδώ έχουμε δίκιο από τη μεριά μας και μπορεί άδικο για κάποιους άλλους. Οπότε απλά κουβέντα κάνουμε. 

Προφανώς και κανουμε κουβέντα.

Απλά έβαλα στην εξίσωση και την αύξηση των τιμών, όπου ουσιαστικά εξανεμιζουν την ωφέλεια σου.

Και για να γελάσουμε...

Έστω ότι το 2020 αγόρασες με 20.000€ ένα Opel Astra (τυχαίο παράδειγμα). Σήμερα, με τα ίδια χρήματα αγοράζεις Seat Ibiza. Εάν συνεχίσειντο ίδιο βιολί, στην επόμενη αλλαγή σου θα πάρεις το τότε Kia Picanto!!!

Τύπου θελω να πάρω κάνα δερμάτινο μπουφάν με τα ίδια χρήματα κι επειδή είναι ακριβό, αγοραζω το xs γιατί το έχει σε προσφορά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, nk9 είπε

Προφανώς και κανουμε κουβέντα.

Απλά έβαλα στην εξίσωση και την αύξηση των τιμών, όπου ουσιαστικά εξανεμιζουν την ωφέλεια σου.

Και για να γελάσουμε...

Έστω ότι το 2020 αγόρασες με 20.000€ ένα Opel Astra (τυχαίο παράδειγμα). Σήμερα, με τα ίδια χρήματα αγοράζεις Seat Ibiza. Εάν συνεχίσειντο ίδιο βιολί, στην επόμενη αλλαγή σου θα πάρεις το τότε Kia Picanto!!!

Τύπου θελω να πάρω κάνα δερμάτινο μπουφάν με τα ίδια χρήματα κι επειδή είναι ακριβό, αγοραζω το xs γιατί το έχει σε προσφορά!

Σωστά, αλλά όπως είπα θα βάλω και το κατιτίς.....Αλλά ναι. Ανεβαίνουν σε όλα τοι τιμές..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/3/2024 στις 8:08 ΜΜ, Byron_91 είπε

Καλησπέρα στο φόρουμ

Είμαι κάτοχος αυτοκινήτου 22 χρόνων με 305.000 χιλιόμετρα. Τα τελευταία 2 χρόνια έχω αλλάξει τα περισσότερα αναλώσιμα(λάστιχα,αμορτισέρ,αναρτήσεις,ιμάντας χρονισμού και άλλα πολλά). Είναι με υγραέριο και δεν έχει παρουσιάσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα αυτά τα χρόνια, ίσως επειδή λόγω ηλικίας του κάνω πολύ πιο συχνά συντήρηση πλέον. 

Όσο περνάει ο καιρός,οι φίλοι παίρνουν καινούργια αυτοκίνητα και όπως είναι αναμενόμενο,η διαφορά στην ποιότητα κύλισης, στις τεχνολογίες κτλπ είναι τεράστια και πλέον το δικό μου το νιώθω..κουβαδάκι 😅 

Το θέμα μου είναι όμως πως δεν μπορώ να δικαιολογήσω στον εαυτό μου την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου αυτόν τον καιρό, παρ'ολο που έχω τα χρήματα.Τι θα κάνατε; Θα κρατούσατε για 2-3 χρόνια ακόμα το 22 χρόνων αυτοκίνητο σας(που δεν θέλει κάτι για την ώρα) για να μπορέσετε να βάλετε ακόμα περισσότερα λεφτά στην άκρη ώστε να πάρετε καινούργιο χωρίς δόσεις και να σας μείνουν και στην άκρη λεφτά για κάτι έκτακτο, η θα παίρνατε τώρα, με προκαταβολή και δόσεις; 🤔

 

Θεωρώ πως αν ρολλάρει ικανοποιητικά το αμάξι, δεν καίει τον άμπακο και η συντήρησή του δεν σου κοστίζει μισό μηνιάτικο, δεν υπάρχει λόγος να το αλλάξεις. Ειδικά αν μπορείς να αλλάξεις μερικά βασικά μόνος σου ή αν έχεις έναν καλό και φθηνό μάστορα, που δε θα σε γδύσει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, nk9 είπε

Τι εννοείς "κατευθείαν";

Μετά από ποσο χρόνο χάνει το 40% της αξίας του;

Δεν ειπα οτι χανει αξια.Εσυ ως αγοραστης πληρωνεις αερα κοπανιστο στην αγορα καινουριου ειτε αυτο ειναι αμαξι ειτε ποδηλατο η μηχανακι. Η κανονικη του αξια ειναι ως μτχ 30-40% της τιμης του νεου.

7 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Ναι με το ρίσκο να πάρεις λεμόνι σε φθορές, με το ρίσκο να αγοράσεις από λιζιγκ ξεσκισμένο, με το ρίσκο να πάρεις από εισαγωγή με +100Κ χλμ κρυμμένα και βέβαια θα αγοράσεις με ένα σεβαστό ποσό ένα αυτοκίνητο που δεν ξέρεις τι μπορεί να σου βγάλει στο μέλλον μιας και θα έχει ήδη 80-100Κ χλμ ήδη στην πλάτη του.

Αν σου βγει σαπακι το βαζεις αγγελια την επομενη μερα στα ιδια λεφτα που το πηρες κ εχει φυγει.Ο επομενος μπορει να αντεχει το κοστος η να ειναι οτι ψαχνει. Αν σου βγει σαπακι ενα καινουριο κ πληρωνεις τι κανεις εκει?

7 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Δεν ισχύει το ποσοστό που λες. Με τις αναμονές που υπάρχουν και την ζήτηση ένα καινούριο δεν χάνει τόσο. Εχετε μείνει στις εποχές προ covid.

Δεν ειπα οτι χανει αξια,αερα πληρωνεις.διαβασε παραπανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/4/2024 στις 5:36 ΜΜ, dtk-386 είπε

Ναι με το ρίσκο να πάρεις λεμόνι σε φθορές, με το ρίσκο να αγοράσεις από λιζιγκ ξεσκισμένο, με το ρίσκο να πάρεις από εισαγωγή με +100Κ χλμ κρυμμένα και βέβαια θα αγοράσεις με ένα σεβαστό ποσό ένα αυτοκίνητο που δεν ξέρεις τι μπορεί να σου βγάλει στο μέλλον μιας και θα έχει ήδη 80-100Κ χλμ ήδη στην πλάτη του.

Το ρίσκο σε ένα μεταχειρισμένο υπάρχει ξεκάθαρα.

Αλλά δεν υπάρχει κέρδος χωρίς ρίσκο. Είναι κάτι εγγενες.

Το πως θα διαχειριστεις καλύτερα αυτό το ρίσκο και θα μειώσεις τις πιθανότητες να την πατήσεις είναι ένα δικό σου θέμα και υπάρχουν τρόποι.

1) ρίσκο να πάρεις λεμόνι σε φθορες:

Εχες βρει ήδη τον έμπειρο και αξιόπιστο μάστορα που ξέρει και τα μοντέλα που ψάχνεις (ίσως και παραπάνω από έναν ανάλογα με το μοντέλο) στο οποίο θα πας το μεταχειρισμένο για έλεγχο.

Εχεις κάνει την έρευνα σου για τα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν και γνωρίζεις ήδη τα προβλήματα που βγάζουν, την αξιοπιστία τους και τις σοβαρές κοστοβορες βλάβες και τα συμπτώματα τους.

Έχει δώσει εντολή στον μάστορα σου να ελέγξει πιο ειδικά τα παραπάνω σημεία.

Σε κάθε αυτοκίνητο θα βγουν βλάβες ή ανάγκες τυπικής συντήρησης ανά διανυμενα χιλιόμετρα. Ζητάς και βλέπεις το βιβλίο συντήρησης. Πχ δίσκοι σασμάν εάν και πότε αλλαχθηκαν.

Ζητάς το βιβλίο συντήρησης. Ενας καλός και τυπικός ιδιοκτήτης έχει και τυπικά service όλα καταγεγραμενα είτε στο βιβλίο είτε στην αντιπροσωπεία είτε με αποδείξεις/τιμολόγια. Ένα βιβλίο συντήρησης που σταματάει στα 4 χρόνια που είναι πχ η εγγύηση εγείρει κάποια ερωτηματικά. Οι αντιπροσωπειες/εξουσιοδοτημενα επίσης έχουν ηλεκτρονικά records ακόμη και εάν δεν είναι γραμμένα στο βιβλίο. Μπορείς να ζητήσεις ακόμη και για αυτοκίνητο του εισαγωγής (θα χρειαστεί λίγο χρόνος σε αυτό).

Έλεγχος στις καρτέλες του ΚΤΕΟ. Ειδικά στο εξωτερικό είναι πιο εύκολο (για χώρες της κεντρικής Ευρώπης).

2) ρίσκο να αγοράσεις από leasing ξεσκισμενο.

Εδώ να διαχωρίσουμε 2 περιπτώσεις. Επαγγελματικά leasing και ενοικιαζομενα.

Σε επαγγελματικά leasing αυτοκίνητα θα έλεγα ότι κάθε άλλο παρά σκισμένα είναι τα αυτοκίνητα. Μιας και το leasing περιλαμβάνει πλήρη service όλα είναι κανονικά συντηρημενα και οι επαγγελματιες καθε άλλο παρά τα σκίζουν (ειδικά όταν μιλάμε για ΙΧ αυτοκίνητα και όχι επαγγελματικά pickups, κλούβες κλπ). Επίσης η πλειοψηφία των χιλιομέτρων τους είναι σε εθνική.

Θεωρώ θετική την αγορά ενός αυτοκινήτου από leasing. Λίγο πολύ γνωρίζεις και τα πραγματικά χιλιόμετρα μιας και το leasing έχει περιορισμούς.

Για πρώην ενοικιαζομενα μακριά.

3) ρίσκο να πάρεις από εισαγωγή με +100km κρυμμένα.

Το ρίσκο με τα κρυμμένα χιλιόμετρα υπάρχει σε όλα. Θα έλεγα ότι φοβάμαι περισσότερο τα κρυμμένα χιλιόμετρα των ελληνικών παρσ των εισαγωγής.

Εδώ μπαίνει πάλι το ΚΤΕΟ. Ζητάς να δεις τα δελτία όπου υπαρχουν.

Φυσικά βλέπεις το service book. Συνήθως οι έμποροι θα σου δώσουν service book που θα έχει τα τυπικά service της αντιπροσωπεία εντός της περιόδου εγγύησης. Τυπικοί ιδιοκτήτες κρατάνε όλα τα records. Ζητάς και βλέπεις τι θα πάρεις Ακόμη κι έτσι υπολογίζεις τα μέσα χιλιόμετρα ανά έτος και κάνεις αναγωγή στα υπόλοιπα. Εάν δεν σου βγαίνουν τα νούμερα και σου λένε για έναν πχ ιδιοκτήτη τότε κάτι περίεργο έχει γίνει. Εάν σου βγαίνουν λογικά όλα καλά.

Στα εισαγωγής θέλει προσοχή γιατί πολλές φορές σου πουλάνε αυτοκίνητο εισαγωγής από Γαλλία ενώ αρχικά έχει έρθει από Βουλγαρία πχ. Εκεί πρέπει να δεις την άδεια όπου και εάν ψάξεις αναγράφονται στοιχεία που δηλώνουν την αρχική προέλευση ή εάν έχει ξαναμεταβιβαστει κλπ.

Επίσης όπως είπα μπορείς να ζητήσεις και στοιχεία από την αντιπροσωπεία. Για κεντρική Ευρώπη τα ΚΤΕΟ είναι αυστηρά οπότε και εκεί ζητάς τα στοιχεία.

Προσωπικά και αγορασα και προτιμώ να αγοράσω αυτοκίνητο από Ευρώπη. Πιο τυπικοί συνήθως στα service τους, χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο και το κυρίως θέμα είναι μόνο πιθανες φθορές από τα αλάτια για τα χιόνια.

Φυσικά αυτοκίνητα 10ετιας με 50.000χλμ εάν υπάρχουν θα είναι ελάχιστα. Οπότε να είστε και λογικοί στο τι αναμένετε να βρείτε. Αντιμετωπίσετε ψυλιασμενοι τις φανταστικές ευκαιρίες όπως σε κάθε άλλη περίπτωση

4) 80-100 χιλιάδες χιλιόμετρα στην πλάτη τους

Τα χιλιόμετρα από μόνα τους δεν λένε πολλά. Ένα diesel αναμένεται να βγάλει και ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα ως μηχανή χωρίς πρόβλημα εάν συντηρείται σωστά. Ένα κακοσυντηρημενο αυτοκίνητο μπορεί να βγάλει σοβαρά προβλήματα στα 100.000χλμ.

Χιλιόμετρα σε αυτοκινητοδρομο δεν είναι τα ίδια με χιλιόμετρα μέσα σε πόλη. Ειδικά από Ευρώπη και για μεγάλα αυτοκίνητα τα περισσότερα χιλιόμετρα έχουν γίνει σε ταξίδι. Μικρό το κακό κι ας είναι πολλά. Σε Ελλάδα πχ και μικρα αυτοκίνητα τα περισσότερα χιλιόμετρα έχουν γίνει σε σταματα ξεκινα στην πόλη. Και μισά να είναι και παλι πολλαπλασιες φθορές δημιουργούν.

Όλα θέλουν καλό ζύγισμα. Εξαρτάται τι μοντέλο ψάχνεις κάθε φορά.

 

Όχι δεν είναι εύκολη η αγορά ενός μεταχειρισμένου. Θέλει ψάξιμο, διάβασμα, υπομονή και καλό έλεγχο. Θέλει και τύχη και καλό timing.

Δεν είναι για όλους. Εάν το κάνεις σωστά όμως οι πιθανότητες γυρίζουν υπέρ σου.

Το ρίσκο δεν μηδενίζεται εννοείται.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...