Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, kurkosdr είπε

Κάτι το οποίο σου βγάζει ζημιές ~350εκ ευρώ το χρόνο (όσες δηλαδή έβγαζε η κρατική Ολυμπιακή) όταν το πουλάς δεν το "ξεπουλάς", το ξεφορτώνεσαι.

οι επιδοτήσεις για την άγονη γραμμή δίνονται με μειοδοτικό διαγωνισμό, και τις περισσότερες τις πήρε η Sky Express και όχι η Aegean:
https://www.capital.gr/epixeiriseis/3692310/elixe-i-proti-aeromaxia-ton-agonon-grammon-sti-sky-express-6-kai-stin-olympic-air-4/

Άρα αυτό που το είπες ότι τα πήρε η Aegean είναι ψέμα.

Επίσης μερικές πρώην "άγονες γραμμές" αποχαρακτηρίστηκαν λόγω ανταγωνισμού.

Τώρα για τα €180 ανά πτήση αν κάποια εταιρεία νομίζει ότι μπορεί να το κάνει φθηνότερα ας συμμετάσχει στο μειοδοτικό διαγωνισμό, η κυβέρνηση επιδοτεί μέχρι ενός ορίου τις "άγονες γραμμές" αλλά δεν είναι ο πατερούλης σου να σου πληρώνει τα αεροπορικά εισιτήρια.

από τα οποία τα 85εκ ευρώ τα πήρε πίσω από τα warrants, κάτι το οποίο αποκλείεται να μην το πήρε το αυτί σου αν παρακολουθείς τον τομέα, οπότε να λες ότι πήρε 120εκ ευρώ είναι ψέμα.

Δηλαδή σε περίοδο πανδημίας (που πήραν λεφτά από την κυβέρνηση μέχρι και τα κομμωτήρια), η κυβέρνηση έδωσε το 1/10 από το όσα έριχνε στη μονίμως ζημιογόνο κρατική Ολυμπιακή κάθε χρόνο.

Θα πεις και άλλα ψέματα ή να το λήξουμε εδώ;

Επειδή μερικοί ελπίζετε ακόμα να χωθείτε "κάπου" στο δημόσιο δεν σημαίνει ότι έχουμε υποχρέωση να ακούμε τις μπαρούφες σας.

H είδηση που έστειλες, είναι του 2023, θες να μας διαφωτίσεις για το τι γινόταν πριν, από το 2013 που ολοκληρώθηκε η εξαγορά; Ποιος έπαιρνε την επιδότηση; 

Τα €180 ανά πτήση γίνονται ξεκάθαρα γιατί υπάρχει μονοπώλειο. Εσένα προφανώς σου φαίνεται εντάξει να έχεις ΜΜΜ για να πηγαίνεις διαδρομή 1 χλμ, αλλά οι υπόλοιποι να πρέπει να πάρουν καράβι και να ταξιδέχουν 8 και 10 ώρες ξέρω γω. Ζουν σε άλλη χώρα αυτοί από σένα. Και στο κάτω κάτω λάθος τους που πήγαν σε νησιά να ζήσουν. Και τι θα κάνει το κράτος που μαζεύει φόρους από παντού; Είναι ο πατερούλης τους να τους πληρώνει τα αεροπορικά εισιτήρια; 

Πήρε €120m. Ζεστά λεφτά σε περίοδο Covid που έκλειναν επιχειρήσεις λόγω καραντίνας. Είναι γεγονός. Επέστρεψε ένα ποσό, όχι όλο. Όποιος θέλει να το ψάξει, ας το ψάξει. Μην ακυρώνουμε το γεγονός ότι πήρε στήριξη που δεν πήραν άλλες εταιρείες. 

Η κρατική Ολυμπιακή ήταν ζημιογόνος εταιρεία γιατί εξυπηρετούσε κομματικά συμφέροντα. Η εξυγίανση ήρθε από μια ιδιωτική εταιρεία γιατί το κράτος δεν ήθελε να την κάνει. Για αυτό και η Ολυμπιακή παραμένει κάτι ενεργή. 

Δεν έχω καμία σχέση με το Δημόσιο ούτε κυνηγάω φανταστικούς εχθρούς και λέω ψεύτες τους άλλους. Ας το λήξουμε εδώ. 

Επεξ/σία από butters
  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, kurkosdr είπε

από τα οποία τα 85εκ ευρώ τα πήρε πίσω από τα warrants, κάτι το οποίο αποκλείεται να μην το πήρε το αυτί σου αν παρακολουθείς τον τομέα, οπότε να λες ότι πήρε 120εκ ευρώ είναι ψέμα.

Κατά την περίοδο της πανδημίας η Aegean ενισχύθηκε με 120 εκατομμύρια Ευρώ από το Δημόσιο.  Το υπουργείο Οικονομικών, ασκώντας το δικαίωμα προαίρεσης πρόωρα και (για τους ειδικούς ή αφελείς σαν εμένα) εντελώς ανεξήγητα, έδωσε το δικαίωμα στην Aegean να ανακτήσει τις μετοχές για 85 εκατομμύρια Ευρώ.
Τα 35 εκατομμύρια ευρώ ποιος τα έχασε, ποιος τα πλήρωσε, σε ποιον χρεώθηκαν; 

H πώληση της Ολυμπιακής, του ΟΠΑΠ και του ΟΣΕ  είναι από τις μεγαλύτερες απάτες στην ιστορία των ιδιωτικοποιήσεων της χώρας. Όποιος δει πόσο πουλήθηκαν και πόσα αποφέρουν θα πάθει σοκ, δεν έχουν τηρηθεί ούτε τα προσχήματα της ελεύθερης αγοράς.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Τα οποία επέστρεψε.

Σου γραφει οτι πηρε 120εκ

κι εσυ απαντας με λινκ οτι επεστρεψε 85

αρα δεν τα επεστρεψε.

Γιατι τετοιο δανειο με αρνητικο επιτοκιο θελω κι εγω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Déjà vu

Και τότε γράφανε "αρχίσανε τα όργανα" και διάφορα άλλα χαριτωμένα.

Τότε η tesla είχε 2 δις ρευστό στις τράπεζες, 12 δις χρέη σε δάνεια και έχει 750εκ ζημίες ανά τρίμηνο.

Σήμερα η tesla έχει 29 (+27) δις ρευστό στις τράπεζες, 5 (-7) δις χρέη σε δάνεια και 2.000εκ κέρδη ανά τρίμηνο.

 

Επίσης να σημειώσω, ότι τέλος του 2017 είχε 37.543 εργαζομένους και τέλος τους 2023 έφτασε τους 140.473.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Σου γραφει οτι πηρε 120εκ

κι εσυ απαντας με λινκ οτι επεστρεψε 85

αρα δεν τα επεστρεψε.

Γιατι τετοιο δανειο με αρνητικο επιτοκιο θελω κι εγω.

120=85, απλά μαθηματικά.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, newlynx είπε

Κατά την περίοδο της πανδημίας η Aegean ενισχύθηκε με 120 εκατομμύρια Ευρώ από το Δημόσιο.  Το υπουργείο Οικονομικών, ασκώντας το δικαίωμα προαίρεσης πρόωρα και (για τους ειδικούς ή αφελείς σαν εμένα) εντελώς ανεξήγητα, έδωσε το δικαίωμα στην Aegean να ανακτήσει τις μετοχές για 85 εκατομμύρια Ευρώ.
Τα 35 εκατομμύρια ευρώ ποιος τα έχασε, ποιος τα πλήρωσε, σε ποιον χρεώθηκαν; 

H πώληση της Ολυμπιακής, του ΟΠΑΠ και του ΟΣΕ  είναι από τις μεγαλύτερες απάτες στην ιστορία των ιδιωτικοποιήσεων της χώρας. Όποιος δει πόσο πουλήθηκαν και πόσα αποφέρουν θα πάθει σοκ, δεν έχουν τηρηθεί ούτε τα προσχήματα της ελεύθερης αγοράς.

Μάλλον τα έχεις μπερδέψει. Το Κράτος έδωσε 120 εκ. στην Aegean από λεφτά που μοίραζε (=τύπωνε) η Ε.Ε. για να στηρίξει επιχειρήσεις. Λεφτά στήριξης πήραν μέχρι και τα κομμωτήρια όπως έγραψε σωστά ένας φίλος πιο πάνω. Δεν βγήκαν από την τσέπη του φορολογούμενου.
Στην Aegean το κράτος πήρε warrants σε αντάλλαγμα. Δηλαδή αγόρασε τη μετοχή στα 5 ευρώ και όταν άσκησε το δικαίωμα, την πούλησε στα 11 ευρώ. Η Αegean όχι μόνο σώθηκε αλλά αύξησε και τα κέρδη της σε επίπεδα ρεκόρ.

Το λάθος του Κράτους εκ των υστέρων ήταν ότι θα μπορούσε να είχε καθυστερήσει την άσκηση του δικαιώματος των warrants μέχρι το 2026, οπότε και να είχε αποκομίσει μεγαλύτερο όφελος. Αλλά μάλλον είχε τις ορδές των δημοσίων υπαλλήλων να πληρώσει.

- Η Ολυμπιακή έφτασε στο χάλι που έφτασε λόγω κακοδιαχείρισης. ΕΜΠΑΙΝΕ ΜΕΣΑ 350 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ. Δεν έκανε ποτέ εξυγίανση (απόλυση προσωπικού, αναδιοργάνωση κλπ.). 
- Ο ΟΣΕ έμπαινε μέσα 1 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.
- Ο ΟΠΑΠ και ο ΟΤΕ είναι η κλασσική περίπτωση που πουλάς τα κοσμήματα γιατί είμαστε κράτος-σοβιετία και ταϊζουμε κηφήνες.
- Η Pitsos, Λάρκο, Ναυπηγεία κλπ. είναι κλασσικές περιπτώσεις του σοβιετικού τύπου συνδικαλισμού στη χώρα.

(για την Πίτσος, που το σχολίασε κάποιος, λόγω απεργιών έφτασε στο σημείο να πουληθεί σε Γερμανούς τη δεκαετία του '70 που τελικά της βγήκε σε καλό γιατί αύξησε κατά πολύ την κερδοφορία της -- η Πίτσος δεν γλίτωσε τον προλετάριο δημάρχο Ελευσίνα όπου μπλόκαρε την απόφαση για δημιουργία καινούργιου εργοστασίου το 2011 -- η αρχή του τέλους)
 

  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

Μάλλον τα έχεις μπερδέψει. Το Κράτος έδωσε 120 εκ. στην Aegean από λεφτά που μοίραζε (=τύπωνε) η Ε.Ε. για να στηρίξει επιχειρήσεις. Λεφτά στήριξης πήραν μέχρι και τα κομμωτήρια όπως έγραψε σωστά ένας φίλος πιο πάνω. Δεν βγήκαν από την τσέπη του φορολογούμενου.
Στην Aegean το κράτος πήρε warrants σε αντάλλαγμα. Δηλαδή αγόρασε τη μετοχή στα 5 ευρώ και όταν άσκησε το δικαίωμα, την πούλησε στα 11 ευρώ. Η Αegean όχι μόνο σώθηκε αλλά αύξησε και τα κέρδη της σε επίπεδα ρεκόρ.

Το λάθος του Κράτους εκ των υστέρων ήταν ότι θα μπορούσε να είχε καθυστερήσει την άσκηση του δικαιώματος των warrants μέχρι το 2026, οπότε και να είχε αποκομίσει μεγαλύτερο όφελος. Αλλά μάλλον είχε τις ορδές των δημοσίων υπαλλήλων να πληρώσει.

To λες και μόνος σου, το κράτος έχασε λεφτά αλλά μάλλον αφού είναι της ΕΕ είναι για κάψιμο (λες και δεν προέρχονται από φορολόγηση αλλά από κάποιο ευρωπαϊκό λεφτόδεντρο). Ευτυχώς στο τέλος βρήκες ποιοι έφταιγαν.

5 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

- Ο ΟΣΕ έμπαινε μέσα 1 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.

Αν και το ποσό δεν είναι ακριβές θα συμφωνήσω εν μέρει. Μεγάλο μέρος του χρέους προέρχεται, όμως, από εσωτερική χρηματοδότηση των έργων (γραμμές και άλλα) και αντί να χρεωθεί το υπουργείο επιβαρυνόταν ο ΟΣΕ. Αυτό δεν συνέβαινε σε άλλους φορείς, κάνε μια αναζήτηση.

5 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

- Ο ΟΠΑΠ και ο ΟΤΕ είναι η κλασσική περίπτωση που πουλάς τα κοσμήματα γιατί είμαστε κράτος-σοβιετία και ταϊζουμε κηφήνες.

Αυτά είναι φθηνές δικαιολογίες, η αλήθεια είναι ότι δόθηκαν τζάμπα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, newlynx είπε

Κατά την περίοδο της πανδημίας η Aegean ενισχύθηκε με 120 εκατομμύρια Ευρώ από το Δημόσιο.  Το υπουργείο Οικονομικών, ασκώντας το δικαίωμα προαίρεσης πρόωρα και (για τους ειδικούς ή αφελείς σαν εμένα) εντελώς ανεξήγητα, έδωσε το δικαίωμα στην Aegean να ανακτήσει τις μετοχές για 85 εκατομμύρια Ευρώ.

Τα warrants είχαν ημερομηνία λήξης, οπότε η κυβέρνηση άσκησε το δικαίωμα όταν θεώρησε ότι την συνέφερε να ασκήσει το δικαίωμα (σκέψου ότι λόγω υψηλών επιτοκίων τα χρηματιστήρια έχουν αβέβαιη απόδοση πλέον).

Επίσης αν κάνεις έτσι για 35εκ ευρώ κατά τη διάρκεια της πανδημίας (που πήραν τόσοι άλλοι) που έδωσε το το κράτος στην Aegean φαντάζομαι όταν η κρατική Ολυμπιακή που μας χρέωσε 2 δις ευρώ την περίοδο 1999-2007 (δηλαδή σε κανονικές εποχές) ήσουν στους δρόμους και διαδήλωνες κάθε μέρα, έτσι; Αλλά όταν αναφέρουμε τις τεράστιες ζημιές της κρατικής Ολυμπιακής και τις συγκρίνουμε και με την πανδημική ενίσχυση της Aegean και με τις επιδοτήσεις των άγονων γραμμών για κάποιο λόγο οι θιασώτες του πρώην κρατικού αερομεταφορέα το κάνουν αβαβά.

4 ώρες πριν, newlynx είπε

Τα 35 εκατομμύρια ευρώ ποιος τα έχασε, ποιος τα πλήρωσε, σε ποιον χρεώθηκαν;

Εκεί που χρεώθηκαν και τα λεφτά που πήραν ένα σωρό μικρές επιχειρήσεις (με μεγαλύτερο ποσοστό στήριξης από την Aegean ανάλογα με τον κύκλο εργασιών τους).

4 ώρες πριν, newlynx είπε

H πώληση της Ολυμπιακής, του ΟΠΑΠ και του ΟΣΕ  είναι από τις μεγαλύτερες απάτες στην ιστορία των ιδιωτικοποιήσεων της χώρας. Όποιος δει πόσο πουλήθηκαν και πόσα αποφέρουν θα πάθει σοκ, δεν έχουν τηρηθεί ούτε τα προσχήματα της ελεύθερης αγοράς.

Για την κρατική Ολυμπιακή: Όταν κάτι σου βγάζει ζημιά και δεν μπορείς να το εξυγιάνεις, είναι παθητικό και όχι "ασημικά". Χωνέψτε το: Οι κυβερνήσεις δεν μπορούν να εξυγιάνουν κερδοσκοπικές επιχειρήσεις, δεν μπορούν να ρισκάρουν να γίνουν μη αρεστοί στους ψηφοφόρους απολύοντας κόσμο όπως μόλις έκανε ο Μασκ (και τον βρίζουν μέχρι και στην Ελλάδα), πόσο μάλλον να διώξουν διορισμένα κομματόσκυλα (δικά τους και των προηγούμενων). Το ίδιο για τον ΟΣΕ.

Για τον ΟΠΑΠ συμφωνώ δεν έπρεπε να πωληθεί γιατί ήταν license to make money, αλλά λόγω μνημονίου υπάχθηκε στον ΤΑΙΠΕΔ για ταϊσουμε κηφήνες (συν πίεση από την ΕΕ για απελευθέρωση της αγοράς του τζόγου). Αλλά θέλω να είμαι ξεκάθαρος ότι ένα (πρώην) νομικό μονοπώλιο στην αγορά του τζόγου (δηλαδή license to make money όπως είπα πιο πάνω) δεν έχει καμιά σχέση με εταιρίες όπως η Ολυμπιακή που οφείλουν να είναι ανταγωνιστικές πχ ενάντια στην Easyjet και την Ryanair. Ή ακόμα και ο ΟΣΕ που έχει ανταγωνισμό από τα ΚΤΕΛ και τα αεροπλάνα.

1 ώρα πριν, newlynx είπε

To λες και μόνος σου, το κράτος έχασε λεφτά αλλά μάλλον αφού είναι της ΕΕ είναι για κάψιμο (λες και δεν προέρχονται από φορολόγηση αλλά από κάποιο ευρωπαϊκό λεφτόδεντρο). Ευτυχώς στο τέλος βρήκες ποιοι έφταιγαν.

Πόσες φορές πρέπει να σου πούμε ότι πήραν και τόσοι άλλοι από μικρές επιχειρήσεις μέχρι και φυσικά πρόσωπα; Και για τις επιχειρήσεις πολύ περισσότερο αναλογικά με τον κύκλο εργασιών τους. Ναι, τα λεφτά που τύπωσε η ΕΕ κατά τη διάρκεια της πανδημίας προορίζονταν για τέτοιου είδους "κάψιμο" κατά τη διάρκεια του lockdown, πόσο πιο απλά να στο πω;

1 ώρα πριν, newlynx είπε

Αν και το ποσό δεν είναι ακριβές θα συμφωνήσω εν μέρει. Μεγάλο μέρος του χρέους προέρχεται, όμως, από εσωτερική χρηματοδότηση των έργων (γραμμές και άλλα) και αντί να χρεωθεί το υπουργείο επιβαρυνόταν ο ΟΣΕ. Αυτό δεν συνέβαινε σε άλλους φορείς, κάνε μια αναζήτηση.

Τσου, άλλο η ΕΡΓΟΣΕ και άλλο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

5 ώρες πριν, butters είπε

H είδηση που έστειλες, είναι του 2023, θες να μας διαφωτίσεις για το τι γινόταν πριν, από το 2013 που ολοκληρώθηκε η εξαγορά; Ποιος έπαιρνε την επιδότηση;

Ποσώς με ενδιαφέρει, εφόσον μπήκε σφήνα η Sky Express και πήρε 6 στα 10 άγονα δρομολόγια σημαίνει ότι υπάρχει δυνατότητα ανταγωνισμού, όποιος νομίζει ότι μπορεί να τα κάνει φθηνότερα εκεί είναι ο διαγωνισμός.

5 ώρες πριν, butters είπε

Τα €180 ανά πτήση γίνονται ξεκάθαρα γιατί υπάρχει μονοπώλειο. Εσένα προφανώς σου φαίνεται εντάξει να έχεις ΜΜΜ για να πηγαίνεις διαδρομή 1 χλμ, αλλά οι υπόλοιποι να πρέπει να πάρουν καράβι και να ταξιδέχουν 8 και 10 ώρες ξέρω γω. Ζουν σε άλλη χώρα αυτοί από σένα. Και στο κάτω κάτω λάθος τους που πήγαν σε νησιά να ζήσουν. Και τι θα κάνει το κράτος που μαζεύει φόρους από παντού; Είναι ο πατερούλης τους να τους πληρώνει τα αεροπορικά εισιτήρια;

Επαναλαμβάνω: Αν μπορεί κάποιος να το κάνει φθηνότερα από τις Aegean και Sky Express (πχ Ryanair, Easyjet), εκεί είναι ο μειοδοτικός διαγωνισμός να το κάνει. Ποιο μονοπώλιο; Στον μειοδοτικό διαγωνισμό; Απλα μερικοί εδώ μέσα δεν ξέρετε πόσο ζημιογόνα μπορεί να είναι αυτά τα αεροπορικά δρομολόγια στην εποχή των υψηλών τιμών καυσίμων και των high-speed ferries (τη στιγμή που ο περισσότερος κόσμος απλά πάει με το καράβι και με το αυτοκίνητο του κιόλας). Για να στο πω απλά, σαν φορολογούμενος που δεν παίρνω αεροπλάνο για μετακινήσεις εσωτερικού, δεν έχω καμιά υποχρέωση να σου πληρώνω τα αεροπορικά σε ποσοστό που εσύ θεωρείς "δίκαιο". Σου πληρώνω μια επιδότηση για άγονες γραμμές και μέχρι εκεί.

5 ώρες πριν, butters είπε

Πήρε €120m. Ζεστά λεφτά σε περίοδο Covid που έκλειναν επιχειρήσεις λόγω καραντίνας. Είναι γεγονός. Επέστρεψε ένα ποσό, όχι όλο. Όποιος θέλει να το ψάξει, ας το ψάξει. Μην ακυρώνουμε το γεγονός ότι πήρε στήριξη που δεν πήραν άλλες εταιρείες.

Επαναλαμβάνω: το να λες ότι μόνο η Aegean πήρε ενώ πήραν μέχρι και τα κομμωτήρια και οι φούρνοι είναι τουλάχιστον γελοίο.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Τoυς έχουν πάρει φαλάγγι οι κινέζοι και ακόμα είμαστε στην αρχή. 

Mε το που κατακλύσουν την αγορά τα φτηνά μοντέλα εκεί θα αρχίσει το πάρτι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους.

1) Όταν μια εταιρεία κινδυνεύει γιατι το προιόν της έχει κλήσει κύκλο και δεν έχει νέα προιόντα, οι απολύσεις και το restructuring ειναι αναγκάια.

2) Όταν μια εταιρεία παραμένει κερδοφόρα και έχει ανάγκη restructuring,  δεν απολύεις παραγωγικό προσωπικό που γνωρίζει την εταιρεία σου. Απολύεις managers γιατι θες άλλη στρατηγική. Αν μια θέση κλείνει ειναι προτιμότερο να μετακινησεις και μετεκπαιδευσεις υπάλληλο παρά να προσλάβεις έναν πιο ακριβό από την αγορά. 

3) Παλαιότερα που στις ιδιωτικές εταιρείες δεν απέλυαν κόσμο, δεν ειδα να κλεινουν όλες οι εταιρείες. Ο λόγος που γινονται απολύσεις σε αρκετές εταιρείες ειναι γιατι οι managareoi θέλουν να σώσουν τις θέσεις τους και να μην δουλέψουν. Αντιθέτως σε πιο σωστές εταιρείες, πρώτα κοιτάς να μετεκπαιδευσεις τον καλό σου υπάλληλο και μετά ναι να προσλάβεις και τον εξειδικευμένο. 

Παραδειγματα πολλά. Σκλαβενητης, ΟΤΕ.  Η κουλτούρα και η προσύλωση του εργαζόμενου ειναι το πιο ισχυρό χαρτί μιας εταιρείας. Αντιθέτως όταν την εταιρεία την ελεγχουν χαρτογιακάδες, ψάχνεις τον ισολογισμο της στον κουβά μετά από κάποια χρόνια. 

Επεξ/σία από jimarass26
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Σου γραφει οτι πηρε 120εκ

κι εσυ απαντας με λινκ οτι επεστρεψε 85

αρα δεν τα επεστρεψε.

Γιατι τετοιο δανειο με αρνητικο επιτοκιο θελω κι εγω.

Το κρατος επέλεξε να διακρατήσει warrants και οχι μετοχές. 

Θα μπορούσε επίσης να δώσει τα χρήματα με direct placement (άμεση υποστήριξη) και να τα απαιτήσει πίσω με το τέλος της πανδημίας. 

Μάντεψε πόσα θα δώσουν πίσω οι μικρο  - μεσαίες επιχειρήσεις από την "επιστρεπτέα"  προκαταβολή..... Οι περισσότερες κάτω από 50%. αλλά αυτό δεν ενοχλεί κανέναν... Γιατί η Σουλα με το κομμωτήριο και ο Μπάμπης με το φούρνο έχουν περισσότερα δικαιώματα από την (όποια) Aegean, που εξυπηρετεί μεγάλο μέρος του τουρισμού της χώρας και απασχολεί χιλιάδες εργαζόμενους χωρίς να απολύσει κανέναν εν μέσω πανδημίας σε αντίθεση με αλλες αεροπορικές εταιρίες που ενώ απέλυσαν χιλιάδες από το προσωπικό τους, έλαβαν  και τεράστιες ενισχύσεις

ΟΚ seems legit. 

Αν δεν θελουμε επιδοτήσεις σε μεγάλες επιχειρήσεις (γιατί "έτσι"), τότε να αρχίσουμε με τα μέσα μεταφοράς στη Αττική ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ κλπ) που επιδοτούνται για δεκαετίες. Να πάει το εισιτήριο 3 ευρώ για να γίνουν βιώσιμα .....

Disclaimer: Δεν έχω οποιαδήποτε σχέση επαγγελματική ή άλλη με την εταιρία. Ειμαι μόνο συχνός (και ευχαριστημένος) επιβάτης 

Το κλείνω εδώ γιατί είμαστε ήδη off topic. 

Επεξ/σία από Jiakometi

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...