Προς το περιεχόμενο

κουπονι - Samsung UE32D6500 32" 3D LED - 399e


crusad

Προτεινόμενες αναρτήσεις

runner69, κοιταξε τι υποθετω εγω, με το φτωχο μυαλο μου

 

Παρα τα απανωτα φαουλ που βλεπω οτι εκανε η κυρια Πρεβεζανου πιστευω οτι απλα δεν της βγηκε. Τα χρηματα αν εχω καταλαβει καλα δεν δινονται στο καταστημα αν δεν προχωρησει η αποστολη αλλα δεσμευονται και παραμενουν στο deal site. Συνεπως πως θα πηρε η Πρεβεζανου τα 160.000€ για να την κανει;

ειχε την ελπιδα οτι θα καταφερει, δινοντας ψευτικους αριθμους αποστολης acs, και ηρεμωντας τα πνευματα, οτι θα παρει προκαταβολη ή και ολοκληρο το ποσο απο τα dealsites. απο εκει και περα,

Α)ή θα γινοταν λουης (αλλωστε ειναι γνωστο οτι η ελλαδα δεν προσφερει πολλες ευκαιριες πλεον στους νεους της, οποτε τι καλυτερο απο το να σκασεις μυτη στα λονδινα και στις αμερικες με ενα εξαψηφιο ποσο στην τσεπη), ή

Β) θα προχωρουσε σε τμηματικες παραγγελιες απο τον μυστηριωδη προμηθευτη, οποτε, με τις πρωτες εξοφλησεις, θα εκανε και τις επομενες παραγγελιες, κοκ.

τεινω υπερ του Α, γιατι, απο ο,τι ειδαμε οι τιμες αυτες δεν παιζουν πουθενα, και αν αφαιρεσει κανεις και το ποσοστο του dealsite, η πρεβεζανου θα εμπαινε μεσα για τα καλα.

θα μου πεις, με μεγαλο αριθμο παραγγελιων, πετυχαινεις καλυτερες τιμες. ναι, αλλα πρεπει να εχεις κεφαλαιο. και η πρεβεζανου εχει φεσωσει ακομη και την acs, ενω χρωσταει και στην εφορια. αρα, δεν παιζει η πιθανοτητα νομιμου δανειου, και πρεπει να εισαι αρκετα χαζος για να περιμενεις οτι θα καταφερεις να διεκπεραιωσεις τον μεγαλο αριθμο παραγγελιων που απαιτουν οι προμηθευτες με ελαχιστο ή μηδενικο κεφαλαιο.

 

Μηπως ειχε κανει συμφωνιες με προμηθευτες οι οποιοι δεν θα τις εστελναν τα προιοντα χωρις να τα πληρωσει και ετσι χωρις να εχει προκαταβολη και κεφαλαιο για αυτο δεν της βγηκε το project; Βεβαια εταζε ημερομηνιες και θα πρεπει να βγει και να δικαιολογησει το τι εγινε. Οχι απλα δεν μου το επιτρεπουν οι δικηγοροι.

τις συμφωνιες αυτες τις ηξερε η πρεβεζανου απο πριν, και ηξερε και τι κεφαλαια διεθετε. αρα κατι αλλο ειχε στο μυαλο της. ο ντορος, ομως, που δημιουργηθηκε, δεν της επετρεψε να ολοκληρωσει το σχεδιο της.

Παντως δεν πιστευω οτι ειχε σκοπο να παρει τα λεφτα και να ξαφανιστει. Δεν θα ειναι και ηλιθια.

δεν θα επαιρνα ορκο πανω σε αυτο

 

Οσο για το θεμα με τις αποδειξεις δεν το καταλαβα. Δεν γνωριζω το νομικο κομματι του θεματος και υποστηριζεις στο site οτι εισαι μεσαζων και οχι καταστημα για να κοβεις αποδειξεις και οτι θα πρεπει να περιμενουν τις αποδειξεις απο τους προμηθευτες σου. Μα με σενα ερχονται σε συναλλαγη. Που γνωριζουν το προμηθευτη σου για παρουν αποδειξη; Γιατι οταν παρεδωσες σε καποιους δεν ειχαν και αποδειξη εστω απο τον προμηθευτη; Και μαλιστα καποιοι ενω εχουν επικοινωνησει μαζι σου για να τους στειλεις αποδειξεις απο τους προμηθευτες ακομα περιμενουν.

το οτι μπορει ο καθενας που ουτε φορολογικη ενημεροτητα δεν εχει, να στηνει το μαγαζακι του και να εξαπατα τον κοσμο, ειναι κατι που θα πρεπει να απασχολησει τις αρχες, αλλα και τα dealsites που συνεργαζονται μαζι τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Είναι δυνατόν να κάνει κάποιος επαγγελματική συμφωνία τέτοιου μεγέθους (και οποιουδήποτε μεγέθους βασικά) και να μην του έχουν πει οι προμηθευτές και να ξέρει πριν ξεκινήσει τέτοια ιστορία, αν θέλουν πρώτα προκαταβολή ή όχι? Δεν στέκει αυτό.

 

 

Το ξερω, δεν στεκει. Θα ηταν προχειροτητα αν πονταριζε οτι θα τις εδιναν τα χρηματα απο τα deal site για να πληρωσει προκαταβολη στους προμηθευτες ή αν τις αλλαξαν τους ορους της συμφωνιας. Ξερω εγω ρε παιδι μου. Προσπαθω να σκεφτω μηπως και δεν φταιει τοσο πολυ.

 

@ MARIA αυτο με τους ψευτικους αριθμους αποστολης acs δεν το ειχα διαβασει και δεν θα μου φαινοταν καθολου απιθανο το Β σεναριο που ειπες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τόσα χρόνια λόγω δουλειάς ήξερα ότι για να στείλεις κάποιο αγαθό σε κάποιον πελάτη υποχρεουσε να το συνοδεύεις με δελτίο αποστολής, δε πάει να είναι μεταχειρισμένο, από επισκευή ή καινούριο , να είσαι επισκευαστης ή μεσάζοντας οφείλεις να κόψεις δελ. Αποστολής.

Όσοι έλαβαν τις τηλεοράσεις σπίτι τους πήρανε άραγε δελτίο αποστολήΣ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξερω, δεν στεκει. Θα ηταν προχειροτητα αν πονταριζε οτι θα τις εδιναν τα χρηματα απο τα deal site για να πληρωσει προκαταβολη στους προμηθευτες ή αν τις αλλαξαν τους ορους της συμφωνιας. Ξερω εγω ρε παιδι μου. Προσπαθω να σκεφτω μηπως και δεν φταιει τοσο πολυ.

 

@ MARIA αυτο με τους ψευτικους αριθμους αποστολης acs δεν το ειχα διαβασει και δεν θα μου φαινοταν καθολου απιθανο το Β σεναριο που ειπες.

 

Και από πότε δηλαδή ο πελάτης αναλαμβάνει το επιχειρηματικό ρίσκο μιας εταιρείας?

Με τα χρήματα τα δικά μας θα στοκάρει? Όφειλε να έχει το προιόν έτοιμο για διάθεση ή τουλαχιστον να έχει υπογραψει (με τις αντίστοιχες ποινικές ρήτρες) συμβόλαιο προμήθειας του προιόντος. Αν την αδειάζει ο προμηθευτής της εμένα δεν με απασχολεί καθόλου. Αν ήταν έτσι, η κάθε "κουτσή Μαρία" θα γινόταν Business woman.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και να χει η ιστορία, ένα σίγουρο συμπέρασμα βγάζω εγω:

 

Για το ότι δεν της βγήκε της κυρίας το όλο εγχείρημα,ευθύνεται κατά 99% το insomnia. Και το ευχαριστούμε για αυτό.

 

Άν δεν υπήρχε συνεννόηση, θα δούλευε τον καθένα ξεχωριστά.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

@ MARIA αυτο με τους ψευτικους αριθμους αποστολης acs δεν το ειχα διαβασει και δεν θα μου φαινοταν καθολου απιθανο το Β σεναριο που ειπες.

 

κι εγω, τον πρωτο καιρο που γινοταν το ολο σουσουρο, ειχα ολη την καλη διαθεση να πιστεψω το Β. οτι δηλαδη θα γινοταν τμηματικα παραγγελια και εξοφληση των προιοντων, ωστε να παραγγελθουν τα επομενα. αρχισα να βλεπω το Α ολο και πιο καθαρα, οταν η πρεβεζανου πρωτα μας φλομωσε στα ψεμματα και μετα εξαφανιστηκε, κοβοντας καθε επικοινωνια με τους πελατες, που στο κατω-κατω, ηταν υποχρεωμενη να εχει επικοινωνια μαζι τους, γιατι υπηρχαν εκκρεμοτητες. αλλωστε, δεν ειναι η πρωτη φορα που κανει κατι τετοιο. καπου στα πρωτα ποστ, αναρτηθηκε αρθρο για καποια αλλα προιοντα, γυρω στον ιανουαριο. σε συνδυασμο με διευθυνσεις-μαιμου στο λονδινο, ενα dealsite ονοματι bigmama, επισης ιδιοκτησιας της, μαρτυριες χρηστων του φορουμ (ο ενστολος που πηγε και τους εκανε φασαρια απο κοντα γιατι δεν του εστελναν τα γαντια που πηγε πληρωσει και η λαζαρια, που επισης της πηραν τα λεφτα και την ειχαν στο περιμενε) και πληροφοριες περι ελλειψης φορολογικης ενημεροτητας, φτανω στο συμπερασμα οτι ολα αυτα δεν στεκουν για καποιον που κανει μια επιχειρηματικη κινηση με μακροπροθεσμη προοπτικη. κοινως, σκοπευε να αρπαξει γρηγορα ο,τι μπορουσε και να την κανει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Κα Μαίρη, Θα ήθελα να προσθέσω πως η απουσία σας τόσο καιρό δημιούργησε βάσιμα ερωτηματικά και απορίες σε όλους τους αγοραστες σας (μέσω κουπονιών ή μη) καθώς και σε όσους πιθανώς ήθελαν να κάνουν αγορές απο το σάιτ σας για να εκμεταλυεθούν τις χαμηλές τιμές σας... Ηταν ενα λάθος που δημιούργησε πιο μεγάλη αναστάτωση.

 

:rolleyes:

 

 

Το λαθος (που δεν ειναι λαθος αφου αλλος ηταν ο σκοπος) ηταν το οτι εμφανιστηκε εδω. Το οτι δεν απαντουσε σε τηλεφωνα και σε mails (γιατι αραγε; ) πελατων της αλλα ειχε χρονο να γραφει σε ενα φορουμ. [αυτο ειπα απο την αρχη και δεχτηκα τα πυρα πελατων (ή μήπως υπαλληλων; )]

 

Ο επαγγελματιας κανει τη δουλεια του, επικοινωνει με τους πελατες του και δεν κανει δημοσιες σχεσεις και ολα τα υπολοιπα προφανη και κωμικοτραγικα που εκανε τοσες μερες εδω μεσα. Αν ειχε τελειωσει καποιος επαγγελματιας τη δουλεια του, ειχε απαντησει σε ολους τους πελατες του κλπ και του εμενε χρονος τοτε δεν θα ηταν κατακριτεο να γραψει σε ενα φορουμ.

 

Το οτι δεν τα βλεπατε καποιοι την ωρα που συνεβαιναν ολα αυτα (αλλα η σταχτη μια χαρα επεσε στα ματια σας) ειναι αλλο ενα θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχετε προχωρήσει όλοι σε ακύρωση? Ξέρει κανείς ποιά είνια η διαδικασία?

Επίσης η επιστροφή χρημάτων που γίνεται, δίνουμε λογαρισμό?

Λογικά το golden deals δεν πρέπει να κρατάει την κάρτα ή κάνω λάθος?

 

Από το site του golden deals:

 

"Είναι το Golden Deals ασφαλές για να κάνω συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας;

 

Εντελώς. Ο αριθμός της πιστωτικής σας κάρτας μεταδίδεται μέσω SSL κατευθείαν στις τράπεζες και κανένα ευαίσθητο στοιχείο της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στους servers μας."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως που εχω ακυρωσει απο την προηγουμενη εβδομαδα δε μου ζητησανε κατι καινουργιο, μπορει απλα παλι μεσω τραπεζας να κανουν την επιστροφη χωρις να εχουν αριθμο, μονο τα στοιχεια μας. Εμενα μου ειπανε μεχρι παρασκευη θα εχει γινει η μεταφορα χρηματων..για να δουμε.

 

Και κατι αλλο , εχει ψαξει κανεις για αλλη τηλεοραση σ'αυτα τα χρηματα;εχει κανεις να προτεινει κατι;Τη χρειαζομαι αμεσα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις να εχω διαβασει ολοκληρο το thread και χωρις να θελω να ριξω λαδι στη φωτια στους ταλαιπωρημενους πελατες. Παρα τα απανωτα φαουλ που βλεπω οτι εκανε η κυρια Πρεβεζανου πιστευω οτι απλα δεν της βγηκε. Τα χρηματα αν εχω καταλαβει καλα δεν δινονται στο καταστημα αν δεν προχωρησει η αποστολη αλλα δεσμευονται και παραμενουν στο deal site. Συνεπως πως θα πηρε η Πρεβεζανου τα 160.000€ για να την κανει;

 

Μηπως ειχε κανει συμφωνιες με προμηθευτες οι οποιοι δεν θα τις εστελναν τα προιοντα χωρις να τα πληρωσει και ετσι χωρις να εχει προκαταβολη και κεφαλαιο για αυτο δεν της βγηκε το project; Βεβαια εταζε ημερομηνιες και θα πρεπει να βγει και να δικαιολογησει το τι εγινε. Οχι απλα δεν μου το επιτρεπουν οι δικηγοροι. Οι πελατες 1 μηνα και πλεον που περιμενουν δεν ειναι ζωα για να τους πεις οκ παρε απλα τα λεφτα σου πισω. Εχουν χασει χρονο και χρημα (τοκους) και τους οφειλεις εξηγηση του τι συμβαινει.

 

Παντως δεν πιστευω οτι ειχε σκοπο να παρει τα λεφτα και να ξαφανιστει. Δεν θα ειναι και ηλιθια.

 

Οσο για το θεμα με τις αποδειξεις δεν το καταλαβα. Δεν γνωριζω το νομικο κομματι του θεματος και υποστηριζεις στο site οτι εισαι μεσαζων και οχι καταστημα για να κοβεις αποδειξεις και οτι θα πρεπει να περιμενουν τις αποδειξεις απο τους προμηθευτες σου. Μα με σενα ερχονται σε συναλλαγη. Που γνωριζουν το προμηθευτη σου για παρουν αποδειξη; Γιατι οταν παρεδωσες σε καποιους δεν ειχαν και αποδειξη εστω απο τον προμηθευτη; Και μαλιστα καποιοι ενω εχουν επικοινωνησει μαζι σου για να τους στειλεις αποδειξεις απο τους προμηθευτες ακομα περιμενουν.

 

Μη έχοντας παρακολουθήσει το νήμα από την αρχή, δικαιολογημένα έχεις αυτές τις απορίες. Όλοι γνωρίζουμε ότι τα χρήματα δίνονται από το deal site στον πωλητή με την παράδοση των κουπονιών που έχει μαζέψει από τους πελάτες. Εδώ συνέβη κάτι διαφορετικό. Το deal site, για λόγους δικούς του λόγους έστειλε στον πωλητή τις καταστάσεις με τα κουπόνια που είχε εκδώσει, από τις οποίες έλειπαν κάποια στοιχεία. Η ιδιοκτήτρια (ΜΠ) έστειλε mails σε όσους αγοραστές μπορούσε να επικοινωνήσει (είτε μέσω insomnia είτε μετά την επικοινωνία των αγοραστών με το InTheBox) και τους ζήτησε τον αριθμό κουπονιού για να προχωρήσει την αποστολή.

 

Από την εξέλιξη της υπόθεσης, προκύπτει ότι, προώθησε στο deal site τα κουπόνια αυτά ζητώντας την εξόφληση και ελπίζοντας, κατά τη γνώμη μου, να ανακυκλώσει το μικρό κεφάλαιό της προκειμένου να χρηματοδοτήσει τις τμηματικές παραγγελίες στο PixmaniaPro, με το οποίο φαίνεται ότι είχε συμφωνήσει. Το σχέδιο αυτό δεν της βγήκε και έτσι κόλλησε η υπόθεση. Σε ότι αφορά τις αποδείξεις, αποκαλύφθηκε ότι η PixmaniaPro στέλνει τα αντικείμενα με ενδοκοινοτική διαδικασία, η οποία δεν είναι γνωστή στους μη επαγγελματίες, και το κατάστημα στους αγοραστές με την ACS. Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι κανένας, από τους 8 που παρέλαβαν τηλεόραση, 1) δεν έδωσε κουπόνι στον courier (προφανώς γιατί είχε δώσει τον αριθμό στο InTheBox πριν από την αποστολή) και 2) δεν παρέλαβε απόδειξη, όπως όφειλε να δώσει το InTheBox.

 

Η υπόθεση είναι αρκετά σοβαρή και ακόμη αδιερεύνητη γιατί γνωρίζουμε πολύ λίγα από τα πραγματικά συνολικά στοιχεία. Παρά το γεγονός ότι έχουν αγοράσει το κουπόνι της τηλεόρασης 375 άτομα από την Αθήνα και 25 από τη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΜΠ, έχουν δηλώσει την αγορά αυτή, στο insomnia, μόνον 47 άτομα, που αγόρασαν κουπόνι και 2 άτομα, που κατέβαλαν απ' ευθείας στον τραπεζικό λογαριασμό της ΜΠ και λίγα άτομα που κατέβαλαν επί πλέον 150 ευρώ στην ΜΠ για την παραλαβή μεγαλύτερης τηλεόρασης. Από τους 47, που αποτελούν πολύ μικρό υποσύνολο των 400, έχουν παραλάβει 8 άτομα την τηλεόρασή τους. Επομένως, δεν είναι εύκολο να γνωρίζουμε τις πραγματικές διαστάσεις της υπόθεσης αυτής, τουλάχιστον μέχρι την ώρα που θα δοθούν, εάν δοθούν, στοιχεία από το GD.

 

Πιστεύω ότι οι αγοραστές που θα δουν την πίστωση των χρημάτων τους στις κάρτες τους, τις επόμενες μέρες, θα ενημερώσουν το forum, για να βοηθήσουν τους υπόλοιπους να διεκδικήσουν τα χρήματά τους. Διαφορετικό πρόβλημα αντιμετωπίζουν εκείνοι που κατέβαλαν χρήματα απ' ευθείας στο λογαριασμό της ΜΠ, αφού πρέπει να τα διεκδικήσουν από την ίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητοί GoldenDealers,

 

Σας ευχαριστούμε πολύ για την προτίμηση που δείξατε αγοράζοντας την προσφορά που παρουσιάστηκε στο GoldenDeals «399€ για την απόλυτη εκδοχή της Smart TV, την Samsung UE32D6500 32" 3D LED, που θα μεταφέρει στο σαλόνι σας τη μαγεία της τρισδιάστατης εικόνας και προηγμένες δυνατότητες σύνδεσης, με ένα μόνο τηλεχειριστήριο, από το ηλεκτρονικό κατάστημα InTheBox! αξίας 799€ - έκπτωση 50%» (http://www.goldendeals.gr/deals/399euros-inthebox-tv και http://www.goldendeals.gr/deals/399euros-inthebox-tv-th)

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο προμηθευτής InTheBox.gr μας ειδοποίησε ότι αδυνατεί να παραδώσει μέσα στους συμβατικούς χρόνους που είχαν οριστεί, την τηλεόραση Smart TV Samsung UE32D6500 32" 3D LED που παραγγείλατε με κουπόνι μέσω του Goldendeals.gr.

 

Πρωταρχικός στόχος του Goldendeals.gr είναι τόσο η διασφάλιση της ποιότητας της υπηρεσίας ή του προϊόντος που έχετε αγοράσει μέσω του site, όσο και των χρημάτων που έχετε διαθέσει, καθώς ακολουθούμε με ακρίβεια τις διαδικασίες που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να διαφυλάσσονται όλες οι αγορές σας.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, επειδή o προμηθευτής δεν μπορεί να εγγυηθεί την εμπρόθεσμη παράδοση του προϊόντος, σας ενημερώνουμε ότι θα προβούμε στην επιστροφή των χρημάτων σας. Παρακαλούμε πολύ, όλοι εσείς που δεν έχετε παραλάβει την τηλεόραση να μας αποστείλετε ένα email στο [email protected] με τον κωδικό του κουπονιού σας ζητώντας την επιστροφή των χρημάτων σας. Η διαδικασία της επιστροφής θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 5/3 και θα ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι και τη Δευτέρα 19/3.

 

Παρά το γεγονός ότι προστατεύσαμε στο ακέραιο τα χρήματα σας, αισθανόμαστε την ανάγκη να απολογηθούμε για την αναστάτωση, και να σας ενημερώσουμε ότι, παρά την ακύρωση της αγοράς σας, τα GoldenCoins που συγκεντρώσατε από τη συγκεκριμένη αγορά θα παραμείνουν στον λογαριασμό σας για μελλοντικές αγορές στην ιστοσελίδας μας.

 

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη και την προτίμηση που δείχνετε στο GoldenDeals.gr και για οτιδήποτε χρειαστείτε είμαστε στη διάθεσή σας.

 

Tηλ: (+30) 210-9091 300

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

makfil, μια μικρη διορθωση, η οποια ομως ελαχιστα αλλαζει το νοημα της υποθεσης. γραφεις

Εδώ συνέβη κάτι διαφορετικό. Το deal site, για λόγους δικούς του έστειλε στον πωλητή τις καταστάσεις με τα κουπόνια που είχε εκδώσει, από τις οποίες έλειπαν κάποια στοιχεία. Η ιδιοκτήτρια (ΜΠ) έστειλε mails σε όσους αγοραστές μπορούσε να επικοινωνήσει (είτε μέσω insomnia είτε μετά την επικοινωνία των αγοραστών με το InTheBox) και τους ζήτησε τον αριθμό κουπονιού για να προχωρήσει την αποστολή.

τον αριθμο του κουπονιου τον καταχωρησαμε κατευθειαν, οταν καναμε την ηλεκτρονικη παραγγελια απο το ΙΝΤΗΕΒΟΧ. χτες εκανα και καποιες αλλες παραγγελιες προιοντων που αγορασα μεσω goldendeals, και επισης εδωσα στα καταστηματα τον κωδικο κουπονιου (σημερα εμφανιζονται εξαργυρωμενα). αρα ειναι κοινη πρακτικη το να δινεις το κουπονι σου αμεσως, και μεχρι τωρα, οσες φορες εχω παραγγειλει κατι, κανενας κουριερ δεν μου ζητησε το εκτυπωμενο κουπονι

αυτο ειναι μηνυμα που ελαβα απο GD στις 16/02, οταν η πρεβεζανου εστελνε τους ψευτικους αριθμους acs. φαινεται ψυλλιαστηκαν και εκεινοι με τι ψευτρα εχουν να κανουν

Αγαπητoί GoldenDealers,

 

Θα θέλαμε να μας επιβεβαιώσετε ότι έχετε παραλάβει την Panasonic Lumix που παραγγείλατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα inthebox.gr, με κουπόνι του Goldendeals, προκειμένου να προχωρήσουμε στην πληρωμή του προμηθευτή μας. Παρακαλούμε πολύ, ενημερώστε μας σχετικά, απαντώντας σε αυτό το email ή στέλνοντας την απάντησή σας στο [email protected]. Eάν δεν έχετε παραλάβει το προϊόν, παρακαλούμε πολύ, στείλτε μας ένα τηλέφωνο επικοινωνίας σας, ώστε να σας καλέσουμε άμεσα για να σας ενημερώσουμε σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

 

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία καθώς και για την εμπιστοσύνη και προτίμηση που δείχνετε στο GoldenDeals.gr!

Εδώ συνέβη κάτι διαφορετικό. Το deal site, για λόγους δικούς του έστειλε στον πωλητή τις καταστάσεις με τα κουπόνια που είχε εκδώσει, από τις οποίες έλειπαν κάποια στοιχεία.

αυτο δεν το γνωριζουμε, και με δεδομενη την ταση της πρεβεζανου να ψευδεται ασυστολα, μαλλον δεν θα το μαθουμε ποτε

προκειμένου να χρηματοδοτήσει τις τμηματικές παραγγελίες στο PixmaniaPro, με το οποίο φαίνεται ότι είχε συμφωνήσει.

ουτε αυτο το γνωριζουμε σιγουρα. θυμαμαι καποιος φιλος μιλησε για EOLLIS LAB

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις ακυρωσα και εγω και θα ενημερωσω για την επιστροφη των χρηματων μου.λοιπον εχει καμια καλη προσφορα το in the box για να αγορασουμε; :devil:

αμε! http://www.inthebox.gr/index.php/shop/lifestyle-gadgets/keep-cup

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...