Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Νόμος είναι αυτό που γράφει επάνω "ΝΟΜΟΣ"

 

Χαίρομαι που συμφωνείς πως ο νόμος πρέπει να ανακόπτει την αδικία.

 

Όποιος εισάγει και πωλεί καπνικά στην χώρα, πρέπει να καταβάλει τον προβλεπόμενο φόρο.

Όταν παραγγέλνεις από το εξωτερικό ο φόρος αυτός δεν έχει καταβληθεί.

Άρα η παραγγελία από το εξωτερικό, παρακάμπτει την καταβολή φόρου καπνού.

Και αφού ο εγχώριος πωλητής/εισαγωγέας έχει πληρώσει φόρο καπνού ενώ ο παραγγέλνων από το εξωτερικό όχι, ο εγχώριος αδικείται.

 

Και αφού ο νόμος όπως λες πρέπει να ανακόπτει την αδικία, είναι σωστό και δίκαιο που σου κατάσχεσαν στο τελωνείο τα είδη καπνού.

 

Άρα γιατί τόση ένταση; Αφού κατά βάση συμφωνείς ότι η νόμιμη κατάσχεση εξάλειψε την αδικία!

 

 

Υ.Γ.: Εάν θεωρούμε πως το ελέω Θεού "δικαίωμά μας" να ερμηνεύουμε τους νόμους όπως μας συμφέρει, και να τους παρακάμπτουμε με βάση τα πιστεύω μας και τις γνωριμίες μας, δεν έχει συντελέσει στην καταστροφή που έχουμε πάθει, δεν νομίζω πως το θέμα μπορεί να αναλυθεί άλλο.

 

Αντίθετα η κουβέντα θα πρέπει να ολοκληρωθεί με το "Dura lex, Sed lex"!

Δεν συνεχιζω φιλε τη κουβεντα μαζι σου γιατι η δεν καταλαβες τι γραφω και τι σημαινει η κάθε λεξη, η το παιζεις ότι δε καταλαβαίνεις, η εισαι κανενας υπάλληλος δημοσιου και θιξαμε τα συμφεροντα σου. Μεινε λοιπον με ότι γραφεις.

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αυτή η φωτο μπορεί και επιβάλλεται να σταλεί στα ΕΛΤΑ και σε όποια μεσα ενημέρωσης μπορεί να σταλεί μήπως γίνει τιποτα

 

Ακόμα και στο fb των ΕΛΤΑ (αν έχουν)  ώστε ολος ο κοσμος να δει αυτήν την Ξεφτίλα

Δημοσ.

Δεν υπάρχουν, μπορεί μια μέρα να έχει προς παραδοση 10 πακέτα που να μπορεί να τα κουβαλήσει όλα και μια μέρα 50 και να πάρει μαζί όσα κουβαλιούνται.

Η μεταφορά στην πόρτα σου είναι η υπηρεσία πορτα-πόρτα των ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ(courier) που έχουν βαν και τα φορτώνουν όλα τα πακέτα.

 

Αυτό αλλά με πολύ ελαστικότητα. Προσωπικά έχω δει ότι σε κάθε μέρος είναι και διαφορετικά. Εδώ που είμαι τώρα ο ταχυδρόμος μου συστηματικά δεν μου φέρνει τα συστημένα ανεξαρτήτως όγκου και βάρους, όλα με ειδοποίηση για να τα πάρω από το κατάστημα. Ενώ αντιθέτως μου έχει αφήσει μη συστημένο (δεν έχει υποχρέωση να μου το δώσει στο χέρι βέβαια) με όγκο πολύ μεγαλύτερο από τα μικρά συστημένα που έχω.

Αν και ξαναλέω πως διαφέρει από τόπο σε τόπο και από ταχυδρόμο σε ταχυδρόμο, ο δικός μου μάλλον θέλει μια αναφορά στον προϊστάμενο την επόμενη φορά που θα πάω στο κατάστημα. Δεν γίνεται παιδιά με 2 & 3 ευρώ την ώρα να μοιράζουν φυλλάδια πόρτα πόρτα και ο ταχυδρόμος να μη φέρνει συστημένα όγκου φακέλου για να τελειώνει την διανομή νωρίτερα. 

Δημοσ.

Εκανα dispute και μου εγινε refund απο Paypal για δεμα που δεν εμφανιζε καμμια κινηση στο τρακινγκ για πανω απο δυο μηνες απεσταλμενο απο Tomtop .

 

Φυσικα (..) δυο μερες μετα το refund το δεμα εφτασε Ελλαδα.

 

Λογω του οτι θα παραλαβω το δεμα θελω (φυσικα) και να πληρωσω τον πωλητη.

Το Paypal ομως δεν εχει τετοιου ειδους επιλογη, οταν κλεισει το case εκλεισε.

 

Τους εστειλα μειλ με την περιπτωση γιατι δεν θελω απλα να πιστωσω το ποσο στο λογαριασμο του Paypal, δεν με εξασφαλιζει οτι δεν θα μου ζητησει ξανα πληρωμη για την παραγγελια...

 

Εχει κανεις εμπειρια το γινεται σε τετοιες περιπτωσεις; Απανταει το Paypal;

 

(Για την ιστορια κινητο 163 ευρω CIF επιπλεον 57 ευρω).

Δημοσ.

Εκανα dispute και μου εγινε refund απο Paypal για δεμα που δεν εμφανιζε καμμια κινηση στο τρακινγκ για πανω απο δυο μηνες απεσταλμενο απο Tomtop .

 

Φυσικα (..) δυο μερες μετα το refund το δεμα εφτασε Ελλαδα.

 

Λογω του οτι θα παραλαβω το δεμα θελω (φυσικα) και να πληρωσω τον πωλητη.

Το Paypal ομως δεν εχει τετοιου ειδους επιλογη, οταν κλεισει το case εκλεισε.

 

Τους εστειλα μειλ με την περιπτωση γιατι δεν θελω απλα να πιστωσω το ποσο στο λογαριασμο του Paypal, δεν με εξασφαλιζει οτι δεν θα μου ζητησει ξανα πληρωμη για την παραγγελια...

 

Εχει κανεις εμπειρια το γινεται σε τετοιες περιπτωσεις; Απανταει το Paypal;

 

(Για την ιστορια κινητο 163 ευρω CIF επιπλεον 57 ευρω).

Καλό θα είναι (αν θες) να ενημερώσεις τον πωλητή (TOMTOP) μέσω της φορμας στις αγορές σου, και νομίζω θα σου ζητήσει να κάνεις μια αγορά ή να του στείλεις τα λεφτά μέσω Paypal. Θέλω να πιστεύω ότι θα σου κάνει και κάποιο ""δωρο"" για την ειλικρίνειά σου. ΦΙΛΙΚΑ

 

Υ.Γ. μάλλον θα πρεπει να περιμένεις να δεις το ""κουστουμάκι"" απο το τελωνείο και μετά να του στείλεις τα λεφτα.

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα,κινέζος που ακομα δεν εχω παραλαβει το δεμα που μου εχει στειλει απο 5 Σεπτ.μου ζητησε στοιχεια για να επικοινωνησει με τα Elta ! Θα του δωσω το facebook των Ελτα και βλεπουμε αν τελικα μου κανει refund η οχι...

Δημοσ.

Έχω κάνει αγορά από Banggood (αποθήκη κινας )με priority direct mail στις 6/11 . Στις 9/11 έγινε shipped και μου έδωσαν και το tracking . Θα μπορώ να παρακολουθήσω την διαδρομή του από την Κίνα ή από την Ολλανδία και μετά ;

 

ΥΓ το tracking είναι post NL

Δημοσ.

Έχω κάνει αγορά από Banggood (αποθήκη κινας )με priority direct mail στις 6/11 . Στις 9/11 έγινε shipped και μου έδωσαν και το tracking . Θα μπορώ να παρακολουθήσω την διαδρομή του από την Κίνα ή από την Ολλανδία και μετά ;

 

ΥΓ το tracking είναι post NL

 

εφόσον εχει tracking μπορεις από τωρα από κινα να το δεις

 

απλα περιμενε λιγες μερες γιατι μπορει να το βαλεις και να μην δειξει ακομα τιποτα.

  • Like 1
Δημοσ.

εφόσον εχει tracking μπορεις από τωρα από κινα να το δεις

 

απλα περιμενε λιγες μερες γιατι μπορει να το βαλεις και να μην δειξει ακομα τιποτα.

 

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Καλησπέρα. Εγώ παρήγγειλα από iherb στις 16.09 (βιταμίνες σύνολο 19 ευρώ). Μου βγάζει ότι ήρθε ελλαδιστάν στις 22.09 με DHL Global και από τότε το έχω χάσει. Έχω πάει 6-7 φορές τις τελευταίες εβδομάδες στο τοπικό κατάστημα των ελτα, δεν ξέρουν τίποτα.  Πριν καμιά δεκαριά μέρες πέτυχα τη ταχυδρόμο και μου είπε ότι έχουν πολύ μεγάλες καθυστερήσεις στο αεροδρόμιο. Μπήκα και εδώ και το επιβεβαίωσα. Έστειλα στο iherb, μου είπαν ότι μπορώ να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Λέω να περιμένω ακόμη 1-2 εβδομάδες και αν δεν έρθει τίποτα, τότε να τους ζητήσω επιστροφή χρημάτων. Έχω φρίξει με αυτά που διαβάζω, φοβάμαι μήπως αργήσει κανά μήνα ακόμη.

 

Καλησπέρα, παράκληση ....

 

Μπορείς να προωθήσεις τα μηνύματα που έστειλες και έλαβες απάντηση απο το iHerb.com και πώς ακριβώς γίνεται επιστροφή χρημάτων?  Περιμένω δέμα απο iHerb.com κολλημένο απο 24/9 39 ευρώ και θάθελα ναξερα τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων,αν γίνεται.

 

Ευχαριστώ,

Δημοσ.

Και δεν είναι μόνο το πρόβλημα αυτό. Είναι και η τεράστια καθυστέρηση που προκύπτει από το τελωνείο καθώς αφού φτάσει Αθήνα το δέμα θέλουν 25 μέρες για να το καταγράψουν στο σύστημά τους και άλλο ένα μήνα για να στο στείλουν. Εγώ έχω δέμα που είναι Αθήνα (AMU) εδώ και μια βδομάδα και πήρα σήμερα τηλέφωνο στο τελωνείο και μου είπαν να μας καλείτε μετά από 25 μέρες για να σας ενημερώσουμε.

 

Επίσης το τελωνείο  κατηγόρησε τα ΕΛΤΑ για την κατάσταση αυτή

Δημοσ.

Κάτι πρέπει να κάνουμε...

 

Τα δέματα με πράγματα αξίας πεταγμένα σε στοίβα και να πέφτει αβερτα βροχή και ήλιος.

 

Τα μισά και παραπάνω θα καταστραφούν....

Θα εχουν μούχλα μέσα κτλπ.

Απλά γίνετε μια ομαδική καταγγελία προς την εετ για το κάνουν κάτι με το θέμα και όχι να είναι όλα αυτά τα δέματα σε ένα εξωτερικό χώρο χωρίς καθόλου προστασία λες και είναι σκουπίδια 

Δημοσ.

Απλά γίνετε μια ομαδική καταγγελία προς την εετ για το κάνουν κάτι με το θέμα και όχι να είναι όλα αυτά τα δέματα σε ένα εξωτερικό χώρο χωρίς καθόλου προστασία λες και είναι σκουπίδια

συγγνωμη διαβασα λαθος.εχουμε πει οσες πιο πολλες καταγγελιες κανουμε και οσο τους πρηζουμε μπορει κατι να γινει
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...