Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, terry308 είπε

ιπποδύναμη γιατί να χάσει; το φ. α. έχει περισσότερα οκτανια 

Καμιά σχέση τα οκτάνια με την ιπποδύναμη.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 2,6k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εγω απορω για ποιον λογο συζητατε για το κατα ποσο ειναι ασφαλη η υγραεροκινηση από την στιγμή που ειναι εγκεκριμενη με προτυπα και ΙSO. Θα το ξαναπω: ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΟΙ.   αν ειναι ετσι

http://www.creteplus.gr/news/autokinito-me-ugraerio-ekrignutai--deite-to-peirama-tou-purosbestikou-somatos-93155.htm Δειτε την διαφορα στο αν εχει ασφαλιστικα ή οχι.. Προσωπικα δεν πιστευω να υπαρχε

Η προκαταληψη καποιων οδηγει σε λαθος συμπερασματα .Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια.

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Doubt είπε

Καμιά σχέση τα οκτάνια με την ιπποδύναμη.

Το γνωρίζω, ιπποδύναμη γιατί να χάσει; 

19 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

Κάτσε γιατί θα τρελαθώ τώρα . Μία δεξαμενή φυσικού αερίου για 12 κιλά , όχι carbon , ζυγίζει πάνω από 60 κιλά, και έχει σχήμα θερμοσίφουνα. Τώρα που κοιτάω google , έχει και πιο ελαφρυές σε toroidal , πάντως η δεξαμενή cng έχει μεγαλύτερες πιέσεις σε σχέση με το lpg , οπότε δεν είναι το ίδιο πράγμα.

4 τύποι δεξαμενών υπάρχουν, βάσει υλικών κατασκευής , υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης 2-3-4 "σε μια", ανάλογα πάντα με το διαθέσιμο χώρο πορτ μπαγκάζ και το budget. 

Αναφέρω τα λεγόμενα των ιδιοκτητών που έκαναν μετατροπή σε cng. Δεν με ενδιέφερε να δω τι έβαλαν και πόσο βάρος είχαν και δε το έψαξα περισσότερο. 

Τις διαφορές τις γνωρίζω, είχα υγραέριο για 250.000χλμ 1800€ κόστος εγκατάστασης το 2011 και το κράτησα έως το 2018 όπου και πήρα εργοστασιακό φυσικό αέριο κ έχω 87000χλμ. 

Επεξ/σία από terry308
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, terry308 είπε

4 τύποι δεξαμενών υπάρχουν, βάσει υλικών κατασκευής , υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης 2-3-4 "σε μια", ανάλογα πάντα με το διαθέσιμο χώρο πορτ μπαγκάζ και το budget. 

Αναφέρω τα λεγόμενα των ιδιοκτητών που έκαναν μετατροπή σε cng. Δεν με ενδιέφερε να δω τι έβαλαν και πόσο βάρος είχαν και δε το έψαξα περισσότερο. 

και τελικά δεν βρήκα κάτι σε toroidal για CNG ( δεν κοιτάω alibaba ) , οπότε μόνο ένας τύπος για CNG , ο κυλινδρικός, και πολλές φορές παίρνει και όλο το πορτμπαγκαζ. Υπάρχουν όμως 4 ποιότητες , από το 1 το πιο βαρύ εως το 4 το πιο ελαφρύ , άρα αυτό λες για τύπο , άρα δεν μιλάς για σχήμα, και οι τύπου 1 δεξαμενές κοστίζουν αρκετά παραπάνω από τις LPG ενώ οι τύπου 4 δεν κοστίζουν λιγότερο από 1000 ευρώ , άρα σε επιβατικό αυτοκίνητο δύσκολα θα μπουν. 

Ο προβληματισμός μου ήταν ότι συνδίασες 2 λέξεις , CNG και toroidal , κάτι που δεν βρήκα επαρκείς πληροφορίες , οπότε θα σε παρακαλέσω αν έχεις πληροφορίες για toroidal και CNG να τις παραθέσεις

για LPG έχει και toroidal, οπότε εκεί βγάζεις την ρεζέρβα.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

Ο προβληματισμός μου ήταν ότι συνδίασες 2 λέξεις , CNG και toroidal , κάτι που δεν βρήκα επαρκείς πληροφορίες , οπότε θα σε παρακαλέσω αν έχεις πληροφορίες για toroidal και CNG να τις παραθέσεις

Δεν υπάρχει δεξαμενή τέτοια που να μπαίνει στη ρεζέρβα . Ή χάνεις μεγάλο χώρο απο τις αποσκευές με μια μεταλλική ή βάζεις 2 μικρές συνθετικές .

Το κόστος μεγάλο , αξίζει ανάλογα τα χιλιόμετρα για την απόσβεση .

Σε cng θέλει ρύθμιση του αβάνς για την ιπποδύναμη

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, korakios είπε

Δεν υπάρχει δεξαμενή τέτοια που να μπαίνει στη ρεζέρβα . Ή χάνεις μεγάλο χώρο απο τις αποσκευές με μια μεταλλική ή βάζεις 2 μικρές συνθετικές .

Το κόστος μεγάλο , αξίζει ανάλογα τα χιλιόμετρα για την απόσβεση .

Σε cng θέλει ρύθμιση του αβάνς για την ιπποδύναμη

Καλημέρα , επειδή το ανέφερε ο @terry308 , περιμένω να πει 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Fiat bravo t-jet 150hp

Εξ όσων διαβάζω παιρνει άνετα lpg 

Τώρα το ερώτημα είναι ποια είναι η πιο vfm επιλογή συστήματος. Δε θέλω το φθηνότερο αλλά σίγουρα όχι και το αχρειαστα ακριβό. 

Επίσης η δουλειά μου είναι μόλις 3χλμ από το σπίτι οπότε πιστεύω πως δε θα γυρίσει καν σε υγραέριο σωστά; Το θέλω πιο πολύ για τα σκ στις εξορμήσεις. Περί τα 10.000 χλμ το χρόνο 

Αξίζει λέτε; Φοβάμαι να το αλλάξω για πετρέλαιο γιατί στις μικρές αποστάσεις το φίλτρο θα παραδωσει πνεύμα 

 

Επεξ/σία από sta2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, sta2 είπε

Fiat bravo t-jet 150hp

Εξ όσων διαβάζω παιρνει άνετα lpg 

Τώρα το ερώτημα είναι ποια είναι η πιο vfm επιλογή συστήματος. Δε θέλω το φθηνότερο αλλά σίγουρα όχι και το αχρειαστα ακριβό. 

Επίσης η δουλειά μου είναι μόλις 3χλμ από το σπίτι οπότε πιστεύω πως δε θα γυρίσει καν σε υγραέριο σωστά; Το θέλω πιο πολύ για τα σκ στις εξορμήσεις. Περί τα 10.000 χλμ το χρόνο 

Αξίζει λέτε; Φοβάμαι να το αλλάξω για πετρέλαιο γιατί στις μικρές αποστάσεις το φίλτρο θα παραδωσει πνεύμα 

 

Μπορείς να δείς Πολωνικό ή Ιταλικο.

Εάν πάς σε Europegas , Aeb , Stag βάλε μπέκ τύπου βενζίνης της εταιρείας Hana ή της barracuda και το κατάλληλο μειωτήρα , εννοείται να προτιμήσεις σύστημα με Obd , δέν νομίζω να έχει ασυμβατότητα. Τα υπόλοιπα είναι θέμα γνώσης ρύθμισης του εγκαταστάτη , να το βγάλει στο δρόμο για ρύθμιση .

Πετρέλαιο δεν θα έπαιρνα μεταχειρισμένο ειδικά , το 90% είναι εισαγωγής , και εσύ δέν κάνεις και αρκετά χιλιόμετρα ετησίως .

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Μπορείς να δείς Πολωνικό ή Ιταλικο.

Εάν πάς σε Europegas , Aeb , Stag βάλε μπέκ τύπου βενζίνης της εταιρείας Hana ή της barracuda και το κατάλληλο μειωτήρα , εννοείται να προτιμήσεις σύστημα με Obd , δέν νομίζω να έχει ασυμβατότητα. Τα υπόλοιπα είναι θέμα γνώσης ρύθμισης του εγκαταστάτη , να το βγάλει στο δρόμο για ρύθμιση .

Πετρέλαιο δεν θα έπαιρνα μεταχειρισμένο ειδικά , το 90% είναι εισαγωγής , και εσύ δέν κάνεις και αρκετά χιλιόμετρα ετησίως .

εχεις να προτεινεις καποιο μοντελο για να ξερω τι να κοιταξω εδω στα ιωαννινα που βρισκομαι? Παντα σε συναρτηση με την τιμη πχ βλεπω πως τα landi renzo ειναι ακριβουτσικα οποτε ποιο μοντελο stag ή aeb θα προτεινες γιατι δεν εχω ιδεα και δεν βρισκω τις τιμες στο ιντερνετ.

 

Επεξ/σία από sta2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, sta2 είπε

εχεις να προτεινεις καποιο μοντελο για να ξερω τι να κοιταξω εδω στα ιωαννινα που βρισκομαι? Παντα σε συναρτηση με την τιμη πχ βλεπω πως τα landi renzo ειναι ακριβουτσικα οποτε ποιο μοντελο stag ή aeb θα προτεινες γιατι δεν εχω ιδεα και δεν βρισκω τις τιμες στο ιντερνετ.

 

Εγω στο 2ο αμάξι (Mazda 6) έβαλα : Europegas Avance 32 με Obd , μπέκ Hana H2001 (χρυσά) + μειωτήρα Tomasseto εαν θυμάμαι R UNO ( ήταν ο μεγάλος ) . Εάν βάλεις Stag , απλώς μονο τον εγκέφαλο αλλάζεις . Βάλε το Qbox plus.

Είχα και τις 2 επιλογές εγω στόν εγκαταστάτη που πήγα και επέλεξα το Europegas . Ίδια φιλοσοφία έχουν .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι δεν στελνεις ενα μαιλ στο site της stag, δωσε τουσ πληροφοριες για το αμαξι, κινητηρα κτλ και σου προτεινουν αυτοι μοντελο πνευμονα μπεκ κτλ. μετα κοιτα τιμη στα Γιαννενα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Προχώρησα στην αγορά ενός μετ/σμένου Opel Corsa C τέλος του 2004 . Το μοτέρ του είναι φιλικό πρός το υγραέριο και έχει υδραυλικά ωστήρια .

Το αμάξι ήταν εντελώς καθαρό . Αφού γίνουν πρώτα κάποια μαζέματα , θα προχωρήσω και σε αυτο σε εγκατάσταση υγραερίου όπως υπάρχουν και στην οικογένεια ακόμη 2 .

Για σύστημα προσανατολίζομαι είτε Πολωνικό ή Ιταλικό με μπέκ τύπου βενζίνης για γραμμικό ψεκασμό .

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπερα σας ,το αυτοκίνητο μου είναι Hyundai accent 2002 μοντέλο και είναι 1300 cc  έβαλα πριν ένα χρόνο υγραέριο και παρατήρησα ότι με 38 λίτρα υγραέριο μου βγάζει σύνολο μαζί με τις εκκίνησης τις βενζίνης 430 χιλιόμετρα  κυρίως μετακινούν περιφερειακό δρόμο. 

 

 

Τι πιστεύετε ; τα χιλιόμετρα είναι καλά που βγάζει;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για περιφερειακό αρκετό ακούγεται (~8,8) , δες τα βασικά πίεση ελαστικών και μήπως έχεις κανα κολλημένο θερμοστάτη ....

εκτός αν το πατάς. 8 βενζίνη καίει μέσα (άδειο και χαλαρά)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχεδόν 20ετίας, αν έχει και καμιά 300αριά χιλιάδες χιλιόμετρα, μια χαρά καίει. Το θέμα είναι να αντέξει μέχρι να γίνει απόσβεση και να βγει κέρδος.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.