Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, MikeGR7 είπε

Ετσι λενε για τα Γιαπωνέζικα ε, τι να πω παντως τα 3 απο τα 4 του πατερα ηταν toyota και ενα Honda.

Συμπτωση?

 

Αυτο με τα μπεκ ταιριαζει με το συμπτωμα των διακοπων που τοσο συχνα βλεπω.

Καλα στο δρομο δεν εμεινα κανενα μη λεμε και υπερβολες.

Στα toyota δεν παει καλα το αεριο. Ο ενας εγκατάστασης μου ειπε δεν βαζω σε κανενα toyota. Απλα δεν δουλευει. Κατι για βαλβιδες και μεταλλα ελεγε, δεν θυμαμαι πια. 

Edit: Ολα αυτα το 2017. Απο τοτε μπορει να αλλαξανε πολλα, δεν ξερω. 

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, MikeGR7 είπε

Ετσι λενε για τα Γιαπωνέζικα ε, τι να πω παντως τα 3 απο τα 4 του πατερα ηταν toyota και ενα Honda.

Συμπτωση?

Δεν υπάρχουν συμπτώσεις. Στα Γιαπωνέζικα δεν τα προτείνουν λόγω μαλακών μετάλλων. Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι πχ στο swift λέει το manual στα 60000χλμ ρύθμιση βαλβίδων και αν πας σε αντιπροσωπεία και το ζητήσεις σου λένε ότι δεν χρειάζεται. Όχι ο μαστρομήτσος το επίσημο!. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/8/2022 στις 7:35 ΜΜ, fragma είπε

Επειδή σκέφτηκα ότι ίσως είναι καλύτερο να μην ξοδέψω 20 χιλιάρικα τώρα με την κρίση που λένε ότι έρχεται, μηπως απλά να βάλω αέριο σε ένα Opel Corsa 1,4 του 2008 με 150.0000 χλμ που έχουμε για δεύτερο; Το είχα για να το δώσω για απόσυρση. Αξίζει πιστεύετε; 

Όχι και για απόσυρση ρε παιδιά του '08 αυτοκίνητα, μια χαρά σύγχρονα είναι!

Κι από μένα βάλε αέριο, δεν χρειάζεται να κάνεις τρελά χιλιόμετρα για να αξίζει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zio10 είπε

Όχι και για απόσυρση ρε παιδιά του '08 αυτοκίνητα, μια χαρά σύγχρονα είναι!

Κι από μένα βάλε αέριο, δεν χρειάζεται να κάνεις τρελά χιλιόμετρα για να αξίζει. 

Αν ειναι χρεπι το αμαξι δεν θα προλαβει να κανει απόσβεση καποιος που κανει λιγα χλμ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/8/2022 στις 3:24 ΜΜ, basilis_k6 είπε

Στα toyota δεν παει καλα το αεριο. Ο ενας εγκατάστασης μου ειπε δεν βαζω σε κανενα toyota. Απλα δεν δουλευει. Κατι για βαλβιδες και μεταλλα ελεγε, δεν θυμαμαι πια. 

Edit: Ολα αυτα το 2017. Απο τοτε μπορει να αλλαξανε πολλα, δεν ξερω. 

Ετσι ελεγαν τοτε και σε ενα φιλο για το RAV. Εχει βαλει εδω και δυο χρονια σχεδον. Μια χαρα παει και φυσικα το εχει αποσβεσει το εξοδο με την οικονομια που κανει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά..

Αυτό με τα "μαλακά μέταλλα" μην το πείτε παραέξω. Μπορεί να πεταχτεί κανείς με απροβλημάτιστα 800.000 χλμ στο οδόμετρο και να αρχίσει τα "γαλλικά".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβάζω τι γραφουν μερικοί και γελάω.

opel vectra 1,6 του 2005 11  χρόνια  220.000  χιλ. υγραέριο και 335.000 στο κοντέρ.

Συστημα απλό χωρίς ψεκασμούς βενζίνης οταν γυρίσει.

Μηχανη δεν έχει ανοιχτεί βαλβίδες αυτορυθμιζόμενες μέχρι τώρα δεν έχουν κάνει κιχ λαδάκι απλό 10/40 αλλαγή κάθε 6.500 χιλιόμετρα άντε να κάψει 100 -200 ml αρα δεν χρειάζεται συμπλήρωμα.

Μέχρι τώρα πάνω από 10.000 ευρώ κέρδος,ειδικά τωρα που εβλεπα βενζίνη 2,40 lpg 85-90 λεπτά ένοιωθα αρχοντας.

Για μένα το θέμα είναι να ψάξετε , να ρωτήσετε αν το αυτοκίνητό σας είναι συμβατό με υγραέριο και να βρείτε ενα καλό μάστορα για μετατροπή.

Σιγουρα οι παλαιότεροι απλοί κινητήρες είναι πιο συμβατοί με το υγραέριο. Οι πιο σύγχρονοι με πολλά κυβικά , τούρμπο κ.λ.π. είναι πιο ευαίσθητοι θλεουν καλούς φεκασμούς βενζίνης , πιο ακριβά συστήματα , καλό μάστορα , πιο συχνό έλεγχο άρα μεγαλύτερο ρίσκο και φυσικά λιγότερο κέρδος.

 

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Διαβάζω τι γραφουν μερικοί και γελάω.

opel vectra 1,6 του 2005 11  χρόνια  220.000  χιλ. υγραέριο και 335.000 στο κοντέρ.

Συστημα απλό χωρίς ψεκασμούς βενζίνης οταν γυρίσει.

Μηχανη δεν έχει ανοιχτεί βαλβίδες αυτορυθμιζόμενες μέχρι τώρα δεν έχουν κάνει κιχ λαδάκι απλό 10/40 αλλαγή κάθε 6.500 χιλιόμετρα άντε να κάψει 100 -200 ml αρα δεν χρειάζεται συμπλήρωμα.

Μέχρι τώρα πάνω από 10.000 ευρώ κέρδος,ειδικά τωρα που εβλεπα βενζίνη 2,40 lpg 85-90 λεπτά ένοιωθα αρχοντας.

Για μένα το θέμα είναι να ψάξετε , να ρωτήσετε αν το αυτοκίνητό σας είναι συμβατό με υγραέριο και να βρείτε ενα καλό μάστορα για μετατροπή.

Σιγουρα οι παλαιότεροι απλοί κινητήρες είναι πιο συμβατοί με το υγραέριο. Οι πιο σύγχρονοι με πολλά κυβικά , τούρμπο κ.λ.π. είναι πιο ευαίσθητοι θλεουν καλούς φεκασμούς βενζίνης , πιο ακριβά συστήματα , καλό μάστορα , πιο συχνό έλεγχο άρα μεγαλύτερο ρίσκο και φυσικά λιγότερο κέρδος.

 

Ναι ρε συ...Έχω βάλει εδώ και 4 χρόνια υγραέριο, σε opel corsa του 2002. Τότε το αμάξι μεταχειρισμένο, έπιανε 2.5 άααντε 3 χιλιάρικα... Έχω κάνει από τότε πάνω από 50.000km, που σημαίνει πάνω από 3.500lt βενζίνης, βάλε τώρα πόσο έχει η βενζίνη τα τελευταία χρόνια και πόσο οικονομία μου κάνει, έχω βγάλει άλλο ένα corsάκι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Ναι ρε συ...Έχω βάλει εδώ και 4 χρόνια υγραέριο, σε opel corsa του 2002. Τότε το αμάξι μεταχειρισμένο, έπιανε 2.5 άααντε 3 χιλιάρικα... Έχω κάνει από τότε πάνω από 50.000km, που σημαίνει πάνω από 3.500lt βενζίνης, βάλε τώρα πόσο έχει η βενζίνη τα τελευταία χρόνια και πόσο οικονομία μου κάνει, έχω βγάλει άλλο ένα corsάκι...

Σε αυτοκίνητα 15 ετων και πάνω αξίζει τον κόπο. Γλυτωνεις πολλά λεφτά ειδικά αν έχουν απλό μοτεράκι και δεν θέλει ψεκασμούς.

Από 3 Αυγούστου μέχρι σήμερα έχω γυρίσει τη μισή Ελλάδα έχω κάνει 2.200 χιλιόμετρα φαντάσου πόσα λεφτά γλύτωσα. Τι να λέμε τωρα έχουμε σωθεί ειδικά τώρα που η βενζίνη και το πετρέλαιο είναι στο θεό.

Και το cnc (φυσικό αέριο) που το διαφήμιζαν σαν το πιο φτηνό καύσιμο 2,5 ευρώ το είδα σήμερα στη Μεσογείων. 80 λεπτά είχε πριν 10 μήνες.Κάηκαν όσοι αγόαρασαν η εκαναν μετατροπή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν συμφέρει καθόλου το  αέριο. Στο δικό μου που καίει μικτά 10/100 εξοικονομώ μόνο 11-12€ στα 100 χμ (με τις τωρινές τιμές 2€ την αμολυβδη και 0.80-0.90€ το αέριο) η αλήθεια είναι πως θα πονέσει σε δύο χρόνια το 250άρι για την αλλαγή δεξαμενής αλλά σε λίγα χιλιόμετρα θα το κάνω και αυτό εξοικονόμηση (το αυτοκίνητο αγοράστηκε με έτοιμο εγκατεστημένο αέριο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, petaw-se-oneiro είπε

Δεν συμφέρει καθόλου το  αέριο. Στο δικό μου που καίει μικτά 10/100 εξοικονομώ μόνο 11-12€ στα 100 χμ (με τις τωρινές τιμές 2€ την αμολυβδη και 0.80-0.90€ το αέριο) η αλήθεια είναι πως θα πονέσει σε δύο χρόνια το 250άρι για την αλλαγή δεξαμενής αλλά σε λίγα χιλιόμετρα θα το κάνω και αυτό εξοικονόμηση (το αυτοκίνητο αγοράστηκε με έτοιμο εγκατεστημένο αέριο).

Γιατί δεν συμφέρει εγώ βάζω με 0.75 το λίτρο και με 10 λίτρα κάνω 100 χιλιόμετρα εδώ που είμαι εξοχή με 10 λίτρα έκανα 118 χιλιόμετρα όταν είχα το corsa με 1.65 η βενζίνη έβαζα 20 ευρώ και έκανα 100-110 χιλιόμετρα.

Και έχω το Meriva B εργοστασιακό υγραέριο που είναι 1300 κιλά και η οικογένεια μου που κουβαλάω είμαστε 300 κιλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Γιατί δεν συμφέρει εγώ βάζω με 0.75 το λίτρο και με 10 λίτρα κάνω 100 χιλιόμετρα εδώ που είμαι εξοχή με 10 λίτρα έκανα 118 χιλιόμετρα όταν είχα το corsa με 1.65 η βενζίνη έβαζα 20 ευρώ και έκανα 100-110 χιλιόμετρα.

Και έχω το Meriva B εργοστασιακό υγραέριο που είναι 1300 κιλά και η οικογένεια μου που κουβαλάω είμαστε 300 κιλά.

Προφανώς συμφέρει μέχρι αηδίας, το έγραψα για αυτους που το σκέφτονται ακόμα με τις τιμές αυτές των καυσίμων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.
Έχω τον τελευταίο καιρό τη σκέψη μετατροπής σε υγραέριο. Από χιλιόμετρα δεν κάνω πολλά. Πέρυσι έκανα γύρω στα 5.000 χλμ ενώ φέτος ήδη μετράω 4.000χλμ. Παρόλα αυτά αν είχα υγραέριο ή η τιμή της βενζίνης ήταν φθηνότερη σίγουρα θα έκανα ταξίδια με το αυτοκίνητο αντί για κτελ και τρένο.
Το αυτοκίνητο είναι ford fiesta 2006 1.600cc 130.000κλμ και το έχω στην κατοχή μου σχεδόν 2 χρόνια οπότε δε σκοπεύω να το αλλάξω στα επόμενα τουλάχιστον 5-10 χρόνια. Πιστεύετε ότι αξίζει η μετατροπή; Έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα ή εγκαταστάτη; Μένω Αθήνα. Οποιαδήποτε πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη.

Επεξ/σία από FallenGod
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...