Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 9/9/2022 στις 2:38 ΜΜ, GIWRGOS2012 είπε

Ο κωδικός του κινητήρα είναι 1ZR-FAE, παλιότερα που είχα ρωτήσει κάπου για υγραεριο μου ειχε πει εκεί ο μηχανικός ότι είναι αυτορυθμιζόμενες, αλλά τώρα όσο το ψάχνω δεν μπορώ να το βρώ.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις πάντως

Έχεις όντως υδραυλικές βαλβίδες είναι ο Valvematic κινητήρας . Σου επισυνάπτω περισσότερες λεπτομέρειες .

image.png.6c37c1fe93685d47153414cb836f3016.png

Στις 9/9/2022 στις 4:34 ΜΜ, Dcmpaira είπε

Προτάσεις για μηχανικούς και σύστηματα για Toyota Corolla 2003 sedan στην Αθήνα;;;

Επισυνάπτω άδεια κυκλοφορίας που λέει μοντέλο μηχανής.

Screenshot_2022-09-01-23-31-11-19_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg

Σου επισυνάπτω το διάκενο βαλβιδων έχεις μηχανικές βαλβίδες . Για περαιτερω λεπτομέρειες συμβουλέψου το μηχανικό σου . Για σύστημα όλα πλέον είναι καλά , αρκεί να γινει σωστη ρύθμιση από τον εγκαταστάτη και να δουλεύει σωστα το αμάξι απο πρίν .

image.png.ff06e578b03ecc600eda8a9bcc115a27.png

1 ώρα πριν, panosssss είπε

Παιδιά καλημέρα.

Από την Τετάρτη έχω στο αμάξι μου (Getz 1.1)  υγραέριο (Lovato):

Lovato.jpg.8d1f74af5147f3cb6de77554bd8e6a8f.jpg

 

Μου παρουσιάζει όμως ένα πρόβλημα σχετικά με το δείκτη του αερίου (τα λαμπάκια).

 

Όταν παρέλαβα το αμάξι ήταν αναμμένα τα τρία πράσινα λαμπάκια (εικόνα 1) (επίσης μηδένισα το κοντέρ για να μετρήσω κατανάλωση) :

image.png.2edc9b48f4cc5d2f3a09e4274fdaa444.png

 

Αυτό κράτησε για 140 χλμ όπου άναψε το 4ο λαμπάκι...(εικόνα 2)

Σε αυτό το σημείο μηδένισα το κοντέρ (για να μετρήσω σε πόσα χιλιόμετρα θα ανάψει το κόκκινο (το 0 στην εικόνα)).
 
Ξεκίνησα το αμάξι και μετά από 1 χλμ έσβησε το 4ο λαμπάκι!!!
Στο 21ο χλμ ξανάναψε το 4ο λαμπάκι.
Στο 28ο χλμ το 4ο λαμπάκι ξαναέσβησε...Μέχρι το 29ο παραμένει σβηστό, σβήνω τη μηχανή.
Μετά από 2 ώρες βάζω μπρος, το 4ο λαμπάκι άναψε ξανά!
 
Άρα σίγουρα κάτι δεν πάει καλά με το μετρητή του αερίου, τι λέτε;
(αύριο θα πάρω και τον εγκαταστάτη τηλέφωνο)

  

 

image.png

Κάνε 2-3 γεμίσματα υγραεριου άστο να αδειάσει εντελως και πήγαινε να στο διορθωσει μέσω του Η/Υ ο εγκαταστάτης . Αλλα μη δίνεις τοσο βάση στα λαμπάκια . Πάντα θα έχεις απόκλιση . Μέτρησε με το μερικό χιλιομετρήτη και υπολόγισε κατανάλωση . λτ/ διανυθέντα χιλιόμετρα * 100 , για να βγάλεις τη κατανάλωση.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, panosssss είπε

Παιδιά καλημέρα.

Από την Τετάρτη έχω στο αμάξι μου (Getz 1.1)  υγραέριο (Lovato):

Lovato.jpg.8d1f74af5147f3cb6de77554bd8e6a8f.jpg

 

Μου παρουσιάζει όμως ένα πρόβλημα σχετικά με το δείκτη του αερίου (τα λαμπάκια).

 

Όταν παρέλαβα το αμάξι ήταν αναμμένα τα τρία πράσινα λαμπάκια (εικόνα 1) (επίσης μηδένισα το κοντέρ για να μετρήσω κατανάλωση) :

image.png.2edc9b48f4cc5d2f3a09e4274fdaa444.png

 

Αυτό κράτησε για 140 χλμ όπου άναψε το 4ο λαμπάκι...(εικόνα 2)

Σε αυτό το σημείο μηδένισα το κοντέρ (για να μετρήσω σε πόσα χιλιόμετρα θα ανάψει το κόκκινο (το 0 στην εικόνα)).
 
Ξεκίνησα το αμάξι και μετά από 1 χλμ έσβησε το 4ο λαμπάκι!!!
Στο 21ο χλμ ξανάναψε το 4ο λαμπάκι.
Στο 28ο χλμ το 4ο λαμπάκι ξαναέσβησε...Μέχρι το 29ο παραμένει σβηστό, σβήνω τη μηχανή.
Μετά από 2 ώρες βάζω μπρος, το 4ο λαμπάκι άναψε ξανά!
 
Άρα σίγουρα κάτι δεν πάει καλά με το μετρητή του αερίου, τι λέτε;
(αύριο θα πάρω και τον εγκαταστάτη τηλέφωνο)

  

 

image.png

Δυστυχως τα λαμπακια για το υγερεριο σε ολα τα αυτοκινητα ειναι μονο για Χριστουγενιατικο δεντρο 

Δεν ξερω εγω τουλαχιστον εξαιρεσεις 

 

Μονο με τα ποσα χλμ σου βγαζει η δεξαμενη και ποσα εχεις κανει μπορεις να υπολογισεις ποσο εχει μεινει 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Κάνε 2-3 γεμίσματα υγραεριου άστο να αδειάσει εντελως και πήγαινε να στο διορθωσει μέσω του Η/Υ ο εγκαταστάτης . Αλλα μη δίνεις τοσο βάση στα λαμπάκια . Πάντα θα έχεις απόκλιση

  

15 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Δυστυχως τα λαμπακια για το υγερεριο σε ολα τα αυτοκινητα ειναι μονο για Χριστουγενιατικο δεντρο

Καλώς, αφού δεν είναι γενικά και τόσο ακριβείας τα λαμπάκια δεν θα τους δίνω και πολύ σημασία.

Βασικά, το κόκκινο με ενδιαφέρει πιο πολύ, να με ειδοποιήσει δηλαδή πριν μείνω από αέριο!😃

 

Θα το πω πάντως και στον εγκαταστάτη να δω τι θα μου πει κι αυτός.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μάθεις πόσα χλμ κάνεις πάνω-κάτω εν καιρό και το λαμπάκι δεν θα το κοιτάς. Όλοι αυτοί οι μετρητές είναι αστείοι, φαντάσου ότι προσπαθούν με λαμπάκια να μετρήσουν μια δεξαμενή με υγρό που κινείται. Θα παίρνεις αριστερή στροφή με κλήση και θα κοκκινίζει και στην επόμενη δεξιά θα ανάβουν όλα τα πράσινα γιατί ο μετρητής είναι από τη δεξιά μεριά ή το αντίθετο!!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, panosssss είπε

Βασικά, το κόκκινο με ενδιαφέρει πιο πολύ, να με ειδοποιήσει δηλαδή πριν μείνω από αέριο!😃

Στο δικό μου έχει άλλα 100χλμ και βάλε να κάνει με το κόκκινο αναμμένο μόνιμα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Δυστυχως τα λαμπακια για το υγερεριο σε ολα τα αυτοκινητα ειναι μονο για Χριστουγενιατικο δεντρο 

Δεν ξερω εγω τουλαχιστον εξαιρεσεις 

Σε εμένα δουλεύουν άψογα, ακόμα τουλάχιστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Doubt είπε

Τί σύστημα;

Σε αυτή τη δουλειά , νομίζω ρόλο παίζει το φλοτερ εάν έχει στραβωθει ( που δε συμφωνώ ) και το οργανακι πολυβαλβιδας . Όπως είπα παίρνει ξανά μια ρύθμιση , εφόσον πας γεμάτος αλλά πάντα θα έχεις απόκλιση . Στο Lovato είχα και εγώ απόκλιση παρόλο που είχε ξανά ρυθμιστεί . Δε είχα ασχοληθεί περαιτέρω .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά σε Opel Corsa 1.4 16V Ecotec βενζίνη του 2008 με 160.000 χλμ που έχει αρχίσει να καίει μπόλικο λαδάκι, αξίζει να γίνει μετατροπή υγραέριο; 

Επεξ/σία από fragma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, fragma είπε

Παιδιά σε Opel Corsa 1.4 16V Ecotec του 2008 με 160.000 χλμ που έχει αρχίσει να καίει μπόλικο λαδάκι, αξίζει να γίνει μετατροπή υγραέριο; 

Αν δεν το φτοαξεις μην κανεις καμμια αλλαγη και σου λενε μετα οτι φταιει το υγραεριο 

Επισης αν δεν εχεις σκοπο να το κρατησεις  και αν δεν κανεις τουλαχιστον10.000 χλμ τον χρονο οχι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Αν δεν το φτοαξεις μην κανεις καμμια αλλαγη και σου λενε μετα οτι φταιει το υγραεριο 

Επισης αν δεν εχεις σκοπο να το κρατησεις  και αν δεν κανεις τουλαχιστον10.000 χλμ τον χρονο οχι 

Του έκανα γενικό σέρβις, αλλάξα φλάτζες, φιλτρα κλπ, αλλά συνεχίζει να καίει λάδι. Η απάντηση απο το συνεργείο "δεν γίνεται κάτι για αυτό. Ολα τα γερμανικα 10+ χρονων καίνε λάδι". Χιλιόμετρα κάνει γύρω στα 10 χιλ (ειναι δευτερο) αρα μαλλον δεν αξιζει ε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, fragma είπε

Παιδιά σε Opel Corsa 1.4 16V Ecotec βενζίνη του 2008 με 160.000 χλμ που έχει αρχίσει να καίει μπόλικο λαδάκι, αξίζει να γίνει μετατροπή υγραέριο; 

Όταν εννοείς καίει πόσο δηλαδή  στα 1000 χιλιόμετρα;  Πόσα χιλιόμετρα έχει σύνολο ;

Αυτά τα μοτέρ στη φλάντζα καθρέφτη πονάνε .

Γενικά τα Opel δε έχουν θέμα με το υγραέριο. Γράψε κωδικό κινητήρα και μάλλον έχει υδραυλικά ωστηρια . Αλλά εάν καιει αρκετό λάδι και λαδωνει και μπουζί , πρώτα φτιάξε το μοτέρ και μετά υγραέριο, έαν αποφασίσεις να το κρατήσεις . Γιατί εάν λαδωνει τα μπουζί θα έχεις και διακοπές - ρεταρισματα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, fragma είπε

 Ολα τα γερμανικα 10+ χρονων καίνε λάδι".

Δεν νομίζω να ισχύει αυτό, πήγαινε σε κανένα πιο 'ψαγμένο' συνεργείο.

Αν φτιάξεις το θέμα με το λάδι, αξίζει να το κάνεις υγραέριο.

 

 

Μου απάντησε ο εγκαταστάτης μου

Αναφορά σε κείμενο

Η στάθμη του υγραερίου καθορίζεται από ένα φλοτέρ, το οποίο είναι αναλογικό.

Είναι πολύ πιθανό ανάλογα με την κλίση του αυτοκινήτου να αλλάζει η ένδειξη.

Αφήστε το ρεζερβουάρ να αδειάσει πλήρως για να δείτε πως συμπεριφέρεται η ένδειξη.

Ο γενικός κανόνας είναι τα πρώτα τρία λαμπάκια να αντιπροσωπεύουν την μισή ποσότητα στο ρεζερβουάρ, ενώ το τελευταίο πράσινο και το κόκκινο το υπόλοιπο μισό.

 

Επεξ/σία από panosssss
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, fragma είπε

Η απάντηση απο το συνεργείο "δεν γίνεται κάτι για αυτό. Ολα τα γερμανικα 10+ χρονων καίνε λάδι".

Ναι, επίσης τα γιαπωνέζικα δε σπάνε δε χαλάνε (αλλά είναι κουδουνίστρες), τα ιταλικά στρίβουν αλλά χαλάνε, κ.λπ. Καλώς ήρθατε στο 1990! :P

Άλλαξε συνεργείο χτες!

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...