Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

70 - 100 χιλιόμετρα διαφορά με ένα γέμισμα είναι πολύ μεγάλη κάτι φταίει.

 

Η μόνη δικαιολογία είναι αν όταν κάνεις τα 400 χιλιόμετρα κινείσαι σε ανοιχτό δρόμο με πάνω από 3.000

στροφές ανοίγει και ο ψεκασμός βενζίνης και έτσι έχεις μικρότερη κατανάλωση υγραερίου άρα σου βγάζει

περισσότερα χιλιόμετρα εικονικά όμως γιατί έχεις καταναλώσει και 10 λίτρα π.χ. βενζίνη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σε α3 κινητήρα 1,6fsi, έχουμε κάποια εμπειρία παιδιά? Κάπου διάβαζα ότι οι fsi κινητήρες δεν προβλέπονται για μετατροπή σε υγραέριο. Το αυτοκινητο είναι του 2006 και αν κ δεν ξεπερνάω τις 7.000χλμ το χρόνο, το σκεφτόμουνα για μετατροπή! Αξίζει το ρίσκο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε α3 κινητήρα 1,6fsi, έχουμε κάποια εμπειρία παιδιά? Κάπου διάβαζα ότι οι fsi κινητήρες δεν προβλέπονται για μετατροπή σε υγραέριο. Το αυτοκινητο είναι του 2006 και αν κ δεν ξεπερνάω τις 7.000χλμ το χρόνο, το σκεφτόμουνα για μετατροπή! Αξίζει το ρίσκο?

 

Τι καταναλωση εχει με βενζινη ? Με τοσα λιγα χλμ τον χρονο μονο αν εχει μεγαλη  καταναλωση και εχεις σκοπο να κρατησεις το αμαξι πανω απο 5ετια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10~12lt/100km με συντηρητική οδηγηση. Το σκεπτικό είναι αυτό που ανέφερες. Ότι θα το κρατήσω τουλάχιστον αλλά 5ετη. Ωστόσο υπάρχουν πλέον kit για μετατροπή fsi κινητήρα, σωστά? Δοκιμασμένα? αξιόπιστα? Οι συμβουλές που διαβάζω εδώ να φανταστώ ότι ισχύουν κ στη δική μου περίπτωση.. Σωστά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7.000 χιλιόμετρα επί 5  είναι 35 άντε 40.000 χιλιόμετρα στην πενταετία.

 

Πρέπει να πας σε ακριβό σύστημα με ψεκασμούς γιατί ο κινητήρας σου είναι ευαίσθητος άρα τουλάχιστον

1.300 ευρώ για μετατροπή.

Θα τα βγάλεις σε 5 χρόνια να μπεις σε κέρδος με τόσα λίγα χιλιόμετρα;;;

Λίγο χλωμό το βλέπω.

 

Αξίζει τον κόπο και με ρίσκο να σου κάτσει και κάποια άλλη ζημιά.;;;

Προσωπικά με τα παραπάνω δεδομένα κάτσε εκεί που είσαι.Δεν αξίζει το ρίσκο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10~12lt/100km με συντηρητική οδηγηση. Το σκεπτικό είναι αυτό που ανέφερες. Ότι θα το κρατήσω τουλάχιστον αλλά 5ετη. Ωστόσο υπάρχουν πλέον kit για μετατροπή fsi κινητήρα, σωστά? Δοκιμασμένα? αξιόπιστα? Οι συμβουλές που διαβάζω εδώ να φανταστώ ότι ισχύουν κ στη δική μου περίπτωση.. Σωστά?

 

Kit υπαρχουν αλλα ειναι καπου 300 ευρω περιπου πιο ακριβα οπως λεει και ο ...papoys1.

 

Αν πας σε σωστο εγκαταστατη δεν θα εχεις προβλημα . Μειωση κοστους καυσιμου να υπολογιζεις λιγο πανω απο 40%

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

70 - 100 χιλιόμετρα διαφορά με ένα γέμισμα είναι πολύ μεγάλη κάτι φταίει.

 

Η μόνη δικαιολογία είναι αν όταν κάνεις τα 400 χιλιόμετρα κινείσαι σε ανοιχτό δρόμο με πάνω από 3.000

στροφές ανοίγει και ο ψεκασμός βενζίνης και έτσι έχεις μικρότερη κατανάλωση υγραερίου άρα σου βγάζει

περισσότερα χιλιόμετρα εικονικά όμως γιατί έχεις καταναλώσει και 10 λίτρα π.χ. βενζίνη.

οταν κινεισαι σε ανοιχτο δρομο η καταναλωση ειναι μικροτερη ειτε πηγαινεις 3.000 ειτε 4500 στροφες και βενζινη δεν ψεκαζει γιατι το αμαξι δεν ζοριζεται και παει σε επιπεδο δρομο με μια σταθερη ταχυτητα.βενζινη ψεκαζει οταν αλλαζουν τα φορτια.οταν πατησεις το γκαζι στο πατωμα για να προσπερασεις ναι θα ψεκασει βενζινη.οταν συναντησεις ανηφορα και κατεβασεις ταχυτητα και δωσεις γκαζι ναι θα ψεκασει βενζινη.

 

η μεγαλυτερη καταναλωση ειναι εντος πολης.το αμαξι με ενα γεμισμα 42 λιτρα μου βγαζε σε δρομολογια εκτος πολης σε εθνικες οδους 500-520 χιλιομετρα και εδω και λιγο καιρο που ειμαι αθηνα και κινουμε εντος πολης μονο βγαζει 400-420 χιλιομετρα μονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10~12lt/100km με συντηρητική οδηγηση. Το σκεπτικό είναι αυτό που ανέφερες. Ότι θα το κρατήσω τουλάχιστον αλλά 5ετη. Ωστόσο υπάρχουν πλέον kit για μετατροπή fsi κινητήρα, σωστά? Δοκιμασμένα? αξιόπιστα? Οι συμβουλές που διαβάζω εδώ να φανταστώ ότι ισχύουν κ στη δική μου περίπτωση.. Σωστά?

Ο κατασκευαστής δίνει 8,7 lt/100 σε κύκλο πόλης.Τα 12 lt που  αναφέρεις δηλώνει ΑΡΥΘΜΙΣΤΟ ή ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΚΟ σύστημα τροφοδοσίας (μπεκ-βαλβίδα ανακύκλωσης κλπ). πήγαινε σε συνεργείο να κάνεις καυσανάλυση. Μπορεί να έχεις χαλασμένο αισθητήρα λ ή γενικά πρόβλημα. Εγω για παράδειγμα με skoda fabia sport edition (114hp) με συντηρητική οδήγηση έχω 7,5lt/100km.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μονο που ο κατασκευαστης λέει 9 εγω 11 θα υπολογιζα...

 

 

Παντα η πραγματικη καταναλωση ειναι +15-20% .

 

 

Οι συνθηκες που μετραει ο κατασκευαστης και οχι ενας αλλα ολοι  ειναι αδυντοαν να υπαρξουν στην πραγματικοτητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι κατασκευαστές δοκιμάζουν σε αυτά που τους έχουν πει / έχουν συμφωνήσει να δοκιμάζουν. Τώρα το ότι είναι ξεπερασμένα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Καλησπερα σε ολους παιδια!! Θα ηθελα την βοηθεια σας πανω σε ενα θεμα που εχει προκυψει με το οχημα μου στο οποιο μολις εκανα εγκατασταση υγραεριοκινησης. 

Προσφατα πηρα ενα Jeep Wrangler 2.4 του 2007 με 75.000 χμ. Οι κατασκευαστες δινουν καταναλωση εντος πολης γυρω στα 13L/100χμ με βενζινη κατι το οποιο οσο προλαβα να το τσεκαρω ηταν σχετικα ακριβες. Ειχα ηδη αποφασισει να βαλω αεριο μιας και για να μπορεσω να συντηρησω ενα τετοιο αμαξι πρεπει να κανω οικονομια οπου μπορω. Ετσι και εγινε λοιπον, εχω εδω και 2 βδομαδες περιπου βαλει μια μπουκαλα υγραεριου 28 λιτρων και το συστημα ειναι ψεκασμου βενζινης οπως γραφετε και πιο πανω. Το προβλημα μου ειναι οτι μεχρι στιγμης το αεριο καιει πολυ περισσοτερο απο την βενζινη. Τι εννοω, γεμισα την μπουκαλα μου με 25ευρω πριν μια βδομαδα ακριβως και εβαλα σημαδι τον μετρητη στο ταμπλο για να δω την καταναλωση μου και 120χμ μετα η μπουκαλα ειναι αδεια με βαση τον δεικτη που εχει πανω. Με βενζινη τα 120χμ θα μου κοστιζαν ΛΙΓΟΤΕΡΟ. Εχετε ακουσει ξανα κατι τετοιο? Ξερει κανεις τι μπορει να φταιει? 

(τα 120χμ γινονται εντος πολης χωρις καθολου ζορισμα και ταχυτητες 30-85χμ)

 

Ευχαριστω εκ των προτερων, Βασιλης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σε ολους παιδια!! Θα ηθελα την βοηθεια σας πανω σε ενα θεμα που εχει προκυψει με το οχημα μου στο οποιο μολις εκανα εγκατασταση υγραεριοκινησης. 

Προσφατα πηρα ενα Jeep Wrangler 2.4 του 2007 με 75.000 χμ. Οι κατασκευαστες δινουν καταναλωση εντος πολης γυρω στα 13L/100χμ με βενζινη κατι το οποιο οσο προλαβα να το τσεκαρω ηταν σχετικα ακριβες. Ειχα ηδη αποφασισει να βαλω αεριο μιας και για να μπορεσω να συντηρησω ενα τετοιο αμαξι πρεπει να κανω οικονομια οπου μπορω. Ετσι και εγινε λοιπον, εχω εδω και 2 βδομαδες περιπου βαλει μια μπουκαλα υγραεριου 28 λιτρων και το συστημα ειναι ψεκασμου βενζινης οπως γραφετε και πιο πανω. Το προβλημα μου ειναι οτι μεχρι στιγμης το αεριο καιει πολυ περισσοτερο απο την βενζινη. Τι εννοω, γεμισα την μπουκαλα μου με 25ευρω πριν μια βδομαδα ακριβως και εβαλα σημαδι τον μετρητη στο ταμπλο για να δω την καταναλωση μου και 120χμ μετα η μπουκαλα ειναι αδεια με βαση τον δεικτη που εχει πανω. Με βενζινη τα 120χμ θα μου κοστιζαν ΛΙΓΟΤΕΡΟ. Εχετε ακουσει ξανα κατι τετοιο? Ξερει κανεις τι μπορει να φταιει? 

(τα 120χμ γινονται εντος πολης χωρις καθολου ζορισμα και ταχυτητες 30-85χμ)

 

Ευχαριστω εκ των προτερων, Βασιλης.

 

Φιλε μου κι εγω με 2λιτρο Honda CRV του 2008 ειμαι σε μεγαλη καταναλωση .Κατ αρχας με το που βαζεις υγραεριο ξεχνας το trp computer του αυτοκινητου σχετικα με την καταναλωση.

 

Μπουκαλα μονο 28 λιτρα για αυτο το αμαξι ? Εμενα ειναι 45αρα και καθαρο 40 λιτρα και λιγο παραπανω.

 

Για να μετρησεις καταναλωση ενας αλανθαστος τροπος υπαρχει .

 

Μην μετρας καταναλωση με τα ευρω που εβαλες .

 

Φουλαρεις υγραεριο κανεις 200-300 χλμ και ξαναφουλαρεις στο ιδιο πρατηριο .

 

Λιτρα που εβαλες Χ 100 : διανυθεντα χιλομετρα σου δινουν την μεση καταλαωση .

 

Σιγουρα θα ειναι 10% τουλαχιστον πανω απο οτι ηταν με βενζινη ? Ποιο συστημα εβαλες και με τι κοστος ?Το αμαξι ποσο το πηρες ?

 

Οι καταναλωσεις που δινουν ολοι οι κατασκαυαστες ειναι ψευτικες γιατι τις κανουν με προτυπα συνθηκες που δεν μπορουν να ειναι πραγματικες για κανονικη οδηγηση .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου κι εγω με 2λιτρο Honda CRV του 2008 ειμαι σε μεγαλη καταναλωση .Κατ αρχας με το που βαζεις υγραεριο ξεχνας το trp computer του αυτοκινητου σχετικα με την καταναλωση.

 

Μπουκαλα μονο 28 λιτρα για αυτο το αμαξι ? Εμενα ειναι 45αρα και καθαρο 40 λιτρα και λιγο παραπανω.

 

Για να μετρησεις καταναλωση ενας αλανθαστος τροπος υπαρχει .

 

Μην μετρας καταναλωση με τα ευρω που εβαλες .

 

Φουλαρεις υγραεριο κανεις 200-300 χλμ και ξαναφουλαρεις στο ιδιο πρατηριο .

 

Λιτρα που εβαλες Χ 100 : διανυθεντα χιλομετρα σου δινουν την μεση καταλαωση .

 

Σιγουρα θα ειναι 10% τουλαχιστον πανω απο οτι ηταν με βενζινη ? Ποιο συστημα εβαλες και με τι κοστος ?Το αμαξι ποσο το πηρες ?

 

Οι καταναλωσεις που δινουν ολοι οι κατασκαυαστες ειναι ψευτικες γιατι τις κανουν με προτυπα συνθηκες που δεν μπορουν να ειναι πραγματικες για κανονικη οδηγηση .

Ο μηχανικος μου ειπε οτι αυτη η μπουκαλα ηταν η μεγαλυτερη που μπορουσα να βαλω λογω χωρου. Αυτο εκανα φουλαρα υγραεριο (28 λιτρα) και εκανα μονο 120χμ. Το συστημα μου διαφευγει αυτη την στιγμη παντως στοιχησε ~1200ευρω ολη η εγκατασταση και υποτιθεται οτι ειναι απο τις τοπ μαρκες που κυκλοφορουν. Το αμαξι το πηρα 17,000ευρω σε απιστευτη κατασταση με παρα πολλα εξτρα απο το Jeepaccessories.gr. Eιναι δυνατον ομως να κοστιζει πιο πολυ το να κινουμαι με αεριο παρα με βενζινη? εσενα αυτο σου συμβαινει? Αν εβγαζα τα διπλασια χμ θα ελεγα ενταξει συμφερει αλλα τωρα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εβαλα την μπουκαλα στη θεση της ρεζερβας και η ρεζερβα χυμα το πορτ μπαγαζ

 

Πολυ ακριβα το πηρες .Το δικο μου CRV  του 2008 με αυτοματο κιβωτιο και δερματικα κλπ κλπ το ειχα παρει 39000 ευρω και τωρα ουτε 12000 δεν πουλιεται με 82000 χλμ μονο .

 

Σε κοστος οχι δεν ειναι λογικο να σου καιει παραπανω .Συνηθως ειναι 40% κατω με υγραεριο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...