ANTRETH Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2021 Στις 23/1/2021 στις 9:10 ΠΜ, nkoumo είπε Έχετε παραγγείλει από eBay χωρίς GSP μεταχειρισμένα από τρίτες χώρες σαν το UK, USA, ή καποια άλλη να μας πείτε αν περάσατε από τελωνείο; Είπατε να γράφει το πακέτο έξω Used ή gift μπας και το ξεπεράσει; Καλησπέρα, έχω παραγγείλει απο Αγγλία στις 25/01/21. Από 29/01/21, σύμφωνα με το parcelapp, η παραγγελία είναι κολλημένη σε κατάσταση Exported from the UKInternational Hub. Απ΄ οτι κατάλαβα ειναι ακόμα στην Αγγλία. Περιμένω... και θα ενημερώσω για όποια αλλαγή.... Α
crom251 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Εχω παραγγειλει κατι προιοντα απο καποιον στο ebay. Η παραγγελια εγινε 27 Νοεμβριου 2020. Ο εκτιμωμενος χρονος παραδοσης ηταν 28-31 Ιανουαριου 2021. Τα πραγματα ακομα δεν εχουν ερθει. Ως ποτε εχω περιθωριο να κανω αιτηση για refund? Λεω αρχικα να του στειλω μηνυμα να δω τι θα μου πει. Επισης μια ερωτηση ακομα. Παρηγγειλα 4 τεμαχια απο το ιδιο προιον σε διαφορετικο χρωμα (την ιδια στιγμη εννοείται και φυσικα πληρωθηκαν και ολα μαζι). Ωστοσο μου βγαζει επιλογη για εποικοινωνια κλπ οχι συνολικα ως παραγγελια, αλλα ξεχωριστα στο καθενα απο τα 4 τεμαχια. Αυτο εννοω Πρεπει να κανω την διαδικασια (επικοινωνια με πωλητη, αιτηση για refund κλπ) για το καθε αντικειμενο χωριστα? Επεξ/σία 19 Φεβρουαρίου 2021 από crom251
alexisnik19911 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 πρεπει να κανεις ελεγχο εαν εχουν φθασει ελλαδα αυτα που παραγγειλες.εαν ισχυει τοτε δεν φταιει ο πωλητης στο ebay εαν ειναι απο ελτα τοτε θα κανεις μεγαλλη υπομονη.υπαρχουν ατομα μεταξυ αυτων και εγω που περιμενουμε δεματα απο δεκεμβριο.εχουν φθασει ελλαδα και εχουν κολλησει στα ελτα που φυσικα υπολειτουργουν και κανεις δεν μιλαει γιαυτο.
crom251 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 5 ώρες πριν, alexisnik19911 είπε πρεπει να κανεις ελεγχο εαν εχουν φθασει ελλαδα αυτα που παραγγειλες.εαν ισχυει τοτε δεν φταιει ο πωλητης στο ebay εαν ειναι απο ελτα τοτε θα κανεις μεγαλλη υπομονη.υπαρχουν ατομα μεταξυ αυτων και εγω που περιμενουμε δεματα απο δεκεμβριο.εχουν φθασει ελλαδα και εχουν κολλησει στα ελτα που φυσικα υπολειτουργουν και κανεις δεν μιλαει γιαυτο. Οι τελευταιες ενημερωσεις του tracking number ειναι αυτες Τωρα εχει φτασει δεν εχει εχει φτασει δεν ξερω... Στο θεμα μας ωστοσο... 1) Ως ποτε εχω περιθωριο να κανω αιτηση για refund? 2) Οσον αφορα αυτο που ειπα και στο προηγουμενο post και την φωτο που ανεβασα ωστε να το καταλαβετε τι εννοω. Οτι διαδικασια κανω (επικοινωνια με πωλητη, αιτηση για refund κλπ) πρεπει να την κανω για το καθε αντικειμενο χωριστα?
alexisnik19911 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 εμ δεν γνωριζω για το refund περιμενε λιγο να απαντησει ενα πιο εμπειρος φιλος για αυτα εδω στο φορουμ.
Lanike71 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 16 ώρες πριν, crom251 είπε Οι τελευταιες ενημερωσεις του tracking number ειναι αυτες Τωρα εχει φτασει δεν εχει εχει φτασει δεν ξερω... Στο θεμα μας ωστοσο... 1) Ως ποτε εχω περιθωριο να κανω αιτηση για refund? 2) Οσον αφορα αυτο που ειπα και στο προηγουμενο post και την φωτο που ανεβασα ωστε να το καταλαβετε τι εννοω. Οτι διαδικασια κανω (επικοινωνια με πωλητη, αιτηση για refund κλπ) πρεπει να την κανω για το καθε αντικειμενο χωριστα? 1. Αν δεις στη σελίδα του ebay, έχει τα χρονικά περιθώρια...Εναλλακτικά γκουγκλάρεις το ερώτημά σου. Την προηγούμενη εβδομάδα περίμενα από Γερμανία μία μνήμη που είχε αργήσει. Έκανε 4 εβδομάδες από Γερμανία, γενικά όλα αργούν αυτή την εποχή. 2. Λογικά ναι, για κάθε αντικείμενο ξεχωριστά.
draculias Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Καλησπέρα μας. Έχω παρόμοιο θέμα με τον φίλο παραπάνω. Αγορά διαφόρων αντικειμένων από ebay από πωλητή με μία πληρωμή (προσθήκη στο καλάθι και request total για combined shipping, όπως και έγινε). Η παραγγελία και αγορά 3/1/2021. Το μόνο που βλέπω από parcels app (και από ebay tracking) και Ελτά είναι μόνο ότι - υποτίθεται - έφυγε από Βέλγιο 6/1/2021 με προορισμό Ελλάδα. Έκτοτε τίποτε από update.. Tracking της μορφής RFXXXXXXXXXBE. Γνωρίζω και έχω προσωπική "εικόνα"/εμπειρία για καθυστερήσεις από Βpost και postNL (μόνη πληροφόρηση βάσει tracking ότι έφυγαν από Ολλανδία και ξαφνικά διακτινίστηκαν/εμφανίστηκαν Ελλάδα στα Ελτα ή Ελτα courier) Αλλά τόσο μεγάλο διάστημα ποτέ... μάλιστα παραγγελίες από ΗΠΑ πιο σύντομα παραλαμβάνω ( και έχω και tracking monitoring). Άνοιξα ebay case για ενημέρωση από τον πωλητή για package status update report εντός 72 ωρών (όπως ορίζει το ebay πριν αναλάβει αυτό την διεκπεραίωση), διαφορετικά του έγραψα πως προχωρώ σε full refund. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ: επειδή έκανα request total για combined shipping προ πληρωμής, άρα και αγορά πολλών αντικειμένων με μία μόνο πληρωμή, πρέπει να ανοίξω case στο ebay για το κάθε ένα αντικείμενο ξεχωριστά για full refund;; Προς το παρόν άνοιξα ένα 1 case μόνο στο 1ο αγορασμένο αντικείμενο και στο οποίο δεξιά εμφανίζει "view order details" (στα υπόλοιπα ΔΕΝ το εμφανίζει...) αναγράφοντας εντός του post όλα τα υπόλοιπα αγορασμένα αντικείμενα με τα αντίστοιχα item numbers. Έτσι πρέπει ή ξεχωριστά για το καθένα; Παρακαλώ όποιος μπορεί να μας διαφωτίσει... Ευχαριστώ.
mixalis95320 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 20 ώρες πριν, crom251 είπε Οι τελευταιες ενημερωσεις του tracking number ειναι αυτες Τωρα εχει φτασει δεν εχει εχει φτασει δεν ξερω... Στο θεμα μας ωστοσο... 1) Ως ποτε εχω περιθωριο να κανω αιτηση για refund? 2) Οσον αφορα αυτο που ειπα και στο προηγουμενο post και την φωτο που ανεβασα ωστε να το καταλαβετε τι εννοω. Οτι διαδικασια κανω (επικοινωνια με πωλητη, αιτηση για refund κλπ) πρεπει να την κανω για το καθε αντικειμενο χωριστα? Το πακετο σου ειναι στον δρομο και απλα να κανεις υπομονη. https://packageradar.com/courier/yanwen/tracking/VR379770289YP
crom251 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Λοιπον εστειλα μηνυμα στον πωλητη πως δεν εχω λαβει ακομα το δεμα και πως θελω refund. Μου απαντησε και μου ειπε πως το δεμα εφτασε Αθηνα (εγω ειμαι επαρχια) και να κανω λιγο υπομονη. Ok λογικο το βρισκω και ασφαλως δεν εχω προβλημα να περιμενω. Το θεμα ειναι ομως τι κανω τωρα ωστε να ειμαι εξασφαλισμενος σε περιπτωση ...στραβης οπου για τον Α ή Β ΄λογο δεν θα μου ερθει το δεμα. 1. Nα μην κανω καμια ενεργεια προς το παρον 2. Να του απαντησω και να του πω ''ok θα περιμενω'' χωρις να κλεισω το case που ανοιξα ομως. 3. Να του απαντησω και να δωσω χρονικο περιθωρι π.χ. 15 μερες και μετα να ζητησω refund 4. Να κλεισω το case που ανοιξα. Εφοσον το κανω αυτο ομως θα εχω δυνατοτητα π.χ. σε 15-20 μερες να ανοιξω καινουργιο case? Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2021 από crom251
draculias Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Από την στιγμή που έφτασε το πακέτο Ελλάδα (και αυτό βέβαια το τσεκάρεις αν όντως ισχύει είτε από tracking apps ή τηλέφωνο/email στα Ελτα) κατά την γνώμη μου κλείσε το case, θα παραλάβεις σίγουρα, απλά δυστυχώς οπλίσου με μπόλικη υπομονή γιατί όντως θα καθυστερούν όλα πια. Όσον αφορά το case, έχω και εγώ τις ίδιες απορίες με εσένα, δλδ πόσο διάστημα μπορώ να το έχω ανοικτό ή πόσα cases πρέπει να ανοίξω γιατί αφορά πολλά αντικείμενα σε μία παραγγελία/πληρωμή κτλ. Ας μας απαντήσει κάποιος πιο έμπειρος.
draculias Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Στις 24/2/2021 στις 4:38 ΜΜ, draculias είπε Καλησπέρα μας. Έχω παρόμοιο θέμα με τον φίλο παραπάνω. Αγορά διαφόρων αντικειμένων από ebay από πωλητή με μία πληρωμή (προσθήκη στο καλάθι και request total για combined shipping, όπως και έγινε). Η παραγγελία και αγορά 3/1/2021. Το μόνο που βλέπω από parcels app (και από ebay tracking) και Ελτά είναι μόνο ότι - υποτίθεται - έφυγε από Βέλγιο 6/1/2021 με προορισμό Ελλάδα. Έκτοτε τίποτε από update.. Tracking της μορφής RFXXXXXXXXXBE. Γνωρίζω και έχω προσωπική "εικόνα"/εμπειρία για καθυστερήσεις από Βpost και postNL (μόνη πληροφόρηση βάσει tracking ότι έφυγαν από Ολλανδία και ξαφνικά διακτινίστηκαν/εμφανίστηκαν Ελλάδα στα Ελτα ή Ελτα courier) Αλλά τόσο μεγάλο διάστημα ποτέ... μάλιστα παραγγελίες από ΗΠΑ πιο σύντομα παραλαμβάνω ( και έχω και tracking monitoring). Άνοιξα ebay case για ενημέρωση από τον πωλητή για package status update report εντός 72 ωρών (όπως ορίζει το ebay πριν αναλάβει αυτό την διεκπεραίωση), διαφορετικά του έγραψα πως προχωρώ σε full refund. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ: επειδή έκανα request total για combined shipping προ πληρωμής, άρα και αγορά πολλών αντικειμένων με μία μόνο πληρωμή, πρέπει να ανοίξω case στο ebay για το κάθε ένα αντικείμενο ξεχωριστά για full refund;; Προς το παρόν άνοιξα ένα 1 case μόνο στο 1ο αγορασμένο αντικείμενο και στο οποίο δεξιά εμφανίζει "view order details" (στα υπόλοιπα ΔΕΝ το εμφανίζει...) αναγράφοντας εντός του post όλα τα υπόλοιπα αγορασμένα αντικείμενα με τα αντίστοιχα item numbers. Έτσι πρέπει ή ξεχωριστά για το καθένα; Παρακαλώ όποιος μπορεί να μας διαφωτίσει... Ευχαριστώ. Κύριοι μπορεί να μου απαντήσει κάποιος διότι σήμερα είναι η τελευταία μέρα που θα έπρεπε να μου απαντήσει ο πωλητής και δεν έχει δώσει σημάδια ζωής... Αύριο θα αποφανθώ στο ebay πια να αναλάβει την υπόθεση για το refund. Το ερωτώ ξανά: πρέπει να ανοίξω case για κάθε item ξεχωριστά για refund ή αρκεί το 1ο αντικείμενο που άνοιξα case αναγράφοντας εντός όλα τα item numbers των λοιπών αντικειμένων; Θυμίζω αφορά περίπτωση μίας πληρωμής πολλαπλών αντικειμένων με combined shipping)
NikosKallithea Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 1 ώρα πριν, draculias είπε Κύριοι μπορεί να μου απαντήσει κάποιος διότι σήμερα είναι η τελευταία μέρα που θα έπρεπε να μου απαντήσει ο πωλητής και δεν έχει δώσει σημάδια ζωής... Αύριο θα αποφανθώ στο ebay πια να αναλάβει την υπόθεση για το refund. Το ερωτώ ξανά: πρέπει να ανοίξω case για κάθε item ξεχωριστά για refund ή αρκεί το 1ο αντικείμενο που άνοιξα case αναγράφοντας εντός όλα τα item numbers των λοιπών αντικειμένων; Θυμίζω αφορά περίπτωση μίας πληρωμής πολλαπλών αντικειμένων με combined shipping) Αν υπάρχει κουμπί για case διπλα σε κάθε αντικείμενο ναι, αν το κουμπί είναι ένα οχι
draculias Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 26 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Αν υπάρχει κουμπί για case διπλα σε κάθε αντικείμενο ναι, αν το κουμπί είναι ένα οχι Σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση, υπάρχει όντως επιλογή "I didn't receive it" στο κάθε πρόσθετο αντικείμενο. Εγώ έτρεχα στα διαδικτυακά χωράφια, ενώ η απάντηση ήταν απλή και μπροστά μου, thanks! Και τυχερός παράλληλα, διότι πριν λίγα λεπτά ήρθε tracking update (τελευταίο ήταν στις...6/1/21!!!), το πακέτο από Βέλγιο εθεάθη Ελλάδα...
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Μια βοήθεια για επιστροφή στην Κίνα ..γνωρίζει κανείς τη θα πληρώσω για συστημένο δέμα στον πωλητή και αν δέχονται στα ΕΛΤΑ να χρεωθεί ό παραλήπτης..
andreas1gr Δημοσ. 2 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2021 11 ώρες πριν, 4son είπε αν δέχονται στα ΕΛΤΑ να χρεωθεί ό παραλήπτης.. Ούτε να το σκέφτεσαι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα