Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 ώρες πριν, 4son είπε

Μια βοήθεια για επιστροφή στην Κίνα ..γνωρίζει κανείς τη θα πληρώσω για συστημένο δέμα στον πωλητή και αν δέχονται στα ΕΛΤΑ να χρεωθεί ό παραλήπτης.. 

Πας στο site των ελτα και σου εχει να υπολογισεις με βαση το βαρος και το που παει.

Ενδεικτικα για μικρο λαπτοπ των 2 κιλων εδωσα 44 ευρω.

Να πληρωσει ο παραληπτης δε παιζει.

  • Απαντ. 11,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οσες φορες εχω ζητήσει επιστροφή απο eBay η υποστηριξη ηταν αστραπιαια.

Επεξ/σία από grfurby
Δημοσ.

eBay απο Αμερικη που θελω κατι αξιζει να κανω κινηση η δε θα φτασει ποτε πλεον ετσι οπωε εχουν τα πραγματα τι λετε? Επισης με τελωνεια και τετοια τι παιζει. Ενα αρωμα 50 ευρω συν 16 μεταφορικα ειναι (το οποιι ειναι σε ελλειψη και δεν παιζει σε Ευρωπη πουθενα)

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, therock είπε

Επισης με τελωνεια και τετοια τι παιζει.

Αυτο με τα τελωνεία που ρωρατε σε καθε ποστ είναι απο κεκτημένη ταχύτητα; ή πράγματι δεν γνωρίζετε οτι υπάρχουν τελωνεία

  • Like 1
Δημοσ.

Τελωνεια παντα υπηρχανε απλα ρωταμε αν ακομα ισχυουν αυτα τα gift και παραστατικο 45 ευρω και κατω για να μη περασει. Ουτως η αλλος η καθαρη τιμη του ειναι κατω απο αυτο. Αλλιως πως υπολογιζουμε περιπου ποσο θα βγει το κοστος απο τελωνειο

Και το πιο βασικο που ρωτησα, αν ξερουμε ποσο θα κανει βαση εμπειριας καποιου που παρελαβε προσφατα απο Αμερικη. Εχω κανει Bid και θελω ιδανικα εντος της ημερας να προχωρησω αν οι απαντησεις με ικανοποιησουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα,

Εννοείται πως θα φτάσουν από ΗΠΑ Ελλάδα, οι χρόνοι που παρατηρώ από τις δικές μου παραγγελίες είναι περίπου 1,5 με 2 μήνες με USPS. Επιπλέον κόστη 15ευρώ εκτελωνισμό από ΕΛΤΑ + 24% επί της συνολικής (CIF) αξίας.

Εάν ο πωλητής έχει επιλέξει το GSP (Global Shipping Program), προπληρώνεις συνήθως ένα μέρος των εκτελωνιστικών εξόδων με την αγορά, οπότε δεν σε ενδιαφέρει το τελωνείο σαν διαδικασία. Επίσης κάνει καλύτερους χρόνους με αυτόν τον τρόπο, περίπου 3 εβδομάδες κατά μέσο όρο παρατηρώ με δεδομένα 2021.

Πρέπει να προσέξεις ποιον τρόπο αποστολής έχει επιλέξει ο πωλητής να στείλει το item. Απέφυγε πχ τα ebay delivery shipping, διότι εφόσον αφορά αγορά πάνω 22ευρώ CIF αξίας (αγορά προϊόντος + μεταφορικά + ασφάλεια αν συμπεριλαμβάνεται) εκτελωνισμό αναλαμβάνει ιδιωτικό κούριερ εδώ με κόστη πολλαπλάσια των ΕΛΤΑ (τουλάχιστον 4 φορές πάνω...)

Το "gift" βάσει δικής μου εμπειρίας έχει "πεθάνει" εδώ και καιρό. Γενικώς από ΗΠΑ παρατηρώ οι Αμερικανοί πωλητές αποφεύγουν να αναγράφουν και χαμηλότερη αξία γιατί σέβονται (φοβούνται) τον νόμο (την εφαρμογή του νόμου βασικά, γιατί από νόμους κι εμείς έχουμε...). Έχω πετύχει παρόλα αυτά περιπτώσεις, όπου ο πωλητής από δική του πρωτοβουλία, χωρίς να έχουμε συνεννοηθεί κάτι σχετικό, να δηλώνει χαμηλότερη αξία στο πακέτο αποστολής...

Το 45άρι που αναφέρεις δεν ισχύει. Το 22άρι σε απασχολεί αν υπερβαίνει, διότι όπως αναφέρεις κάνεις bid, οπότε έχει οικονομικό αντίκρισμα...

Για το τελωνείο αυτά ισχύουν βάσει διαδικασίας, από κει και πέρα παίζει και η τύχη. Περνάνε ακόμα "αέρα" χωρίς επιπλέον κόστη πακέτα με αναγραφόμενη αξία 53ευρώ και υπάρχουν και πακέτα που χρεώνονται βάσει διαδικασίας (15άρι + 24% φπα) με αξία 28 & 46 (πρόσφατα δικά μου παραδείγματα).

Επεξ/σία από draculias
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Χθες έκανα την πρώτη μου παραγγελία από ebay μετά από δισταγμό γιατί ο πωλητής είχε αξιολογήσεις μόνο ως buyer και δεν απαντούσε σε μηνύματα με ερωτήσεις για το προιόν. Τέλοσπαντων ήταν κάτι που δεν θα έβρισκα αλλού και το παράγγειλα. Απλά σήμερα πάλι σε εκ νέου επικοιωνία μαζί του για να μου στείλει tracking number δεν μου απαντά και γενικά λογώ της συμεριφοράς του και πριν την αγορά που δεν απαντούσε το βρίσκω περιέργο, εκτός αν βαριέται ή δεν ξέρεια αγγλικά. Είναι από Αυστρία. Πώς μπορώ να κινηθώ? Μπορώ να το ακυρώσω μέσω ebay ή θα πρέπει να περιμένω μέχρι την τελευταία μέρα του expected shipping για να μάθω? Τα χρήματα είναι μέσω κάρτας της εθνικής και έχουν απλά δεσμευτεί για την ώρα. Μπορώ να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής στην εθνική? Βέβαια μπορεί και όλα να κυλίσουν ομαλά και απλά να μην απαντάει,τι να πω. Το ebay αναγκάζει τους πωλητές να ανεβάσουν tracking number ή δεν είναι υποχρεωτικό? Στο shipping είχε USPS Priority Mail

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, bioentre είπε

 Το ebay αναγκάζει τους πωλητές να ανεβάσουν tracking number ή δεν είναι υποχρεωτικό? Στο shipping είχε USPS Priority Mail

Δεν τους αναγκάζει.

Αν εχει τρακ θα στο πει, δικο του ειναι το πρόβλημα χωρις τρακ, οχι δικό σου, εσυ εθσαι καλυμμένος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

3 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Δεν τους αναγκάζει.

Αν εχει τρακ θα στο πει, δικο του ειναι το πρόβλημα χωρις τρακ, οχι δικό σου, εσυ εθσαι καλυμμένος

Οπότε εγώ χαλαρώνω και περιμένω μέχρι την τελευταία μέρα του money back gurantee?

Επεξ/σία από bioentre
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Δεν τους αναγκάζει.

Αν εχει τρακ θα στο πει, δικο του ειναι το πρόβλημα χωρις τρακ, οχι δικό σου, εσυ εθσαι καλυμμένος

Υπάρχει τρόπος να ακυρώσω μήπως? Γιατί μπήκε τώρα και κάνει updates στις άλλες αγγελείες του και μου στέλνει και εκπτωτικά offers αλλά στα μηνύματα για αυτό που έχω ήδη αγοράσει δεν απαντάει... του έγραψα και στη γλώσσα του μήπvως φταίνε τα αγγλικά.

Να σημειώσω πως η αγορά έγινε με κάρτα της εθνικής. θα έχω πρόβλημα αν πάει σε money back claim.

Θα κοιτάξω βέβαια και στην τράπεζα να μπορεί να γίνει αμφισβήτηση τώρα που δεν έχει γίνει ακόμα η εκκαθάριση στο υπόλοιπο.

Επεξ/σία από bioentre
Δημοσ.
9 ώρες πριν, bioentre είπε

Υπάρχει τρόπος να ακυρώσω μήπως?

Μπορείς να ακυρώσεις, αν δεν έχει αποσταλλεί αλλά είναι στην ευχέρεια του πωλητή αν θα το δεχτεί.

Συνήθως το δέχεται, αν δε συντρέχει λόγος.

Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο άγχος...Αφού είσαι καλυμμένος από το ebay.

Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 4/6/2017 στις 10:48 ΜΜ, lerneaidra είπε

 

 

Δημοσ.
Στις 17/3/2021 στις 2:48 ΠΜ, bioentre είπε

Υπάρχει τρόπος να ακυρώσω μήπως? Γιατί μπήκε τώρα και κάνει updates στις άλλες αγγελείες του και μου στέλνει και εκπτωτικά offers αλλά στα μηνύματα για αυτό που έχω ήδη αγοράσει δεν απαντάει... του έγραψα και στη γλώσσα του μήπvως φταίνε τα αγγλικά.

Να σημειώσω πως η αγορά έγινε με κάρτα της εθνικής. θα έχω πρόβλημα αν πάει σε money back claim.

Θα κοιτάξω βέβαια και στην τράπεζα να μπορεί να γίνει αμφισβήτηση τώρα που δεν έχει γίνει ακόμα η εκκαθάριση στο υπόλοιπο.

1. Μην αγχώνεσαι 

2. Μην είσαι βιαστικός 

3. Μην είσαι παράλογος 

4. Αν δεν τηρήσεις τα παραπάνω, μην ξανά αγοράσεις οτιδήποτε από εξωτερικό... 

  • Like 1
Δημοσ.

να κάνει λίγο υπομονή μέχρι την ημερομηνία που δίνει το ebay για παραλαβή. Αν δεν έχει έρθει μέχρι τότε θα στείλεις μήνυμα στον πωλητή και θα τον ενημερώσεις ότι θα ανοίξεις case και θα φαει και negative feedback αν δεν σου στείλει αποδεικτικό ότι το έστειλε. 99% απαντάνε μόλις ακούσουν για negative feedback. Είσαι καλυμμένος απο ebay και τα λεφτά σου δεν τα χάνεις μην ανησυχείς. 

Δημοσ.

Καλησπέρα. Το ανεβάζω και εδώ αν και άνοιξα και χωριστό θέμα.

Αγόρασα πρόσφατα μια ηλεκτρική μικροσυσκευή μέσω ebay από Κίνα. Αποτελείται ας πούμε από τρία μέρη που συνδέονται μεταξύ τους και μπορούν να αγοραστούν και χωριστά (τα πουλάει και τμηματικά ο πωλητής). Η παραγγελία έφτασε γρήγορα χωρίς τελωνεία κλπ αλλά η συσκευή δεν δούλεψε ποτέ (ήταν 110V και είχε μέσα και αντάπτορα). Τα 2 από τα 3 μέρη του πακέτου ήταν λειτουργικά οπότε ζήτησα από τον πωλητή να κρατήσω αυτά και να μου κάνει partial refund το τρίτο τμήμα και φυσικά να του το επιστρέψω αν θέλει. Με τα πολλά συμφωνήσαμε να μου στείλει καινούριο μόνο το τρίτο τμήμα της συσκευής όπως και έγινε. Αυτό 220V με ευρωπαϊκή πρίζα αλλά και πάλι δεν δούλευε. Επικοινωνώ μαζί του, του στέλνω video να το δει. Μου ζητάει να ανοίξω την 2η συσκευή που έστειλε. Αρνούμαι στην αρχή αλλά επιμένει  και τελικά το κάνω και του στέλνω  φωτό ότι ένα καλώδιο μέσα είναι κομμένο. Μου ζητάει να ανοίξω και την πρώτη. Το κάνω πάλι και εκεί όλα οκ. Τώρα μου ζητάει να αντικαταστήσω το κομμένο καλώδιο. Του λέω ότι δεν είναι δική μου δουλεία και θέλω partial refund το τρίτο τμήμα και φυσικά να του το επιστρέψω αν θέλει τις συσκευές του. Επιμένει να προσπαθήσω να το αλλάξω ή αλλιώς να το πάω σε κάποιον τεχνίτη. Οπότε άκρη δεν νομίζω θα βγει. Πως προχωράμε τώρα;  Επιλέγω return item στο ebay? Επικοινωνώ πρώτα με ebay πριν ζητήσω επιστροφή; Κάνω dispute στο Paypal? Έχω μπερδευτεί.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...