Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 3/5/2021 στις 7:02 ΠΜ, grfurby είπε

Δεν ξερω αν είναι θεμα τελωνειου ή ταχυδρομείου αλλα με την εθελουσια εξοδο δήλωσαν αποχώρηση 30% των υπαλληλων. Στο μελλον θα γινει ιδιωτικοποίηση και θα στρωσουν τα πράγματα. Στο μελλον ομως.

Αφου παραταση στην παραταση δινουν για ιδιωτικοποιηση... και μετα τις 1 Ιουλιου τι να το κανουμε αφου ολα θα εχουν τελωνειο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλημέρα σας, θέλω να αγοράσω έναν μεταχειρισμένο επεξεργαστή μέσο ebay, o πωλητής είναι από Αγγλία, θα ισχύει τελωνείο? Γιατί είναι σε Brexit

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα παιδιά. Λίγο πιο περίπλοκο το θέμα αυτή τη φορά. Αγόρασα κανονικά μέσω GSP, αλλά όταν μου ήρθε mail οτι το δέμα έφυγε απ τον πωλητή, Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ TRACKING CODE ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ USPS.  Δεν ήρθε κανένας κωδικός από e-bay (μορφή UPA...). Μίλησα με το e-bay και μου είπαν πως θα δώσουν κωδικό από την Pitney Bowes. Χθες το δέμα έφτασε κανονικά ERLANGER, αλλά ακόμα περιμένω. Αν έχει τύχει σε κάποιον αυτό και πως το αντιμετώπισε, θα βοηθούσε να μου πει.

ΕΥχαριστώ πολύ εκ των προτέρων 

Επεξ/σία από asapas8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι σου έδωσαν αρχικά USPS κωδικό δεν είναι περίεργο, αυτό είναι σε ισχύ μέχρι να φτάσει σε μία από τις global αποθήκες τους (Enlarger, Kentucky). Εκεί κάνουν το γνωστό "Customs Documentation & Labeling" από όπου βέβαια θα πρέπει να σου δώσουν το Global Tracking number (Pitney Bowes). 

Συνήθως στο δίνουν αμέσως μόλις σου έρθει ειδοποίηση από eBay με το dispatch του πωλητή, αλλά συμβαίνει χρονικά ΚΑΙ αυτό που συνέβη στην περίπτωση σου.

Θα το έχεις πάντως σύντομα το Global Tracking, σίγουρα όταν θα έρθει ειδοποίηση "Shipped from the Global Shipping Center to International Destination".

Θα γράψω κι εγώ σε λίγο ένα περίεργο συμβάν με UPS που "ζω" τώρα κι εγώ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μακάρι το εύχομαι, γιατί και τα e-mail τους αργούν γενικά να έρθουν σε σχέση με τις ανανεώσεις των  tracking numbers. Και τώρα δεν έχω εικόνα για το σε ποιά φάση βρίσκεται στο erlanger, γράφει απλά οτι έχει παραδοθεί γιατί 'βλέπει' μόνο τον κωδικό της USPS. 

Ας ελπίσουμε οτι θα το ανεβάσουν πιο γρήγορα στο 'order details' του e-bay, γιατί εκεί ναι μεν δείχνει οτι παραδόθηκε στο erlanger, αλλά η γενική του πορεία γράφει 'on the way' κάτι τέτοιο. 

Με UPS??? Ωχ.. Ποτέ δε μ έχει απογοητεύσει και περιμένω ένα άλλο δέμα που τώρα είναι Carpi όπως πολύ σωστά μου είχες πεί!! 

Επεξ/σία από asapas8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, asapas8 είπε

Με UPS??? Ωχ.. Ποτέ δε μ έχει απογοητεύσει και περιμένω ένα άλλο δέμα που τώρα είναι Carpi όπως πολύ σωστά μου είχες πεί!! 

Αφού βρίσκεται στο Κάρπι, μην ανησυχείς, έχει "πάρει το δρόμο του" για σένα.

Η αλήθεια είναι στην περίπτωσή μου είναι το πρώτο "συμβάν" που ζω με UPS.

Αγορά πακέτου με GSP από ΗΠΑ 27/4/21, 30/4/21 έφυγε από Enlarger για Ευρώπη, 3/5/21 εκτελωνισμός στο Άμστερνταμ Ολλανδία. Μέχρι εδώ καλά. Η UPS παράλληλα έχει δημιουργήσει shipping label από τις 29/4/21 και αναμένει το πακέτο από Ολλανδία για να αναλάβει το υπόλοιπο shipping μέχρι Ελλάδα.

Ε λοιπόν, από τις 3/5/21, είτε μέσω eBay, είτε μέσω πολυάριθμων tracking website services (όλα όσα μου ήρθαν στον μυαλό και γνώριζα) δεν υπάρχει άλλο tracking update έκτοτε...Σήμερα 17/5 μάλιστα είναι η υποτιθέμενη ημερομηνία παράδοσης...κλείσαμε 15 μέρες στο σκοτάδι.

Επίσης, μαζί με το Global Tracking number δόθηκε και ένα πρόσθετο που ξεκινά από LPKEN000000xxxxxxxxx

το οποίο δεν αναγνωρίζεται από κανένα tracking service. Διάβασα στο eBay community που έγραψε ένα μέλος ότι είναι της DHL, αλλά και εκεί το έκανα paste δεν το αναγνωρίζει...

Άνοιξα case για να μάθω που βρίσκεται και σε ποιον φορέα αποστολής και αναμένω...

Το θέμα βέβαια είναι πως δεν ευθύνεται ο πωλητής εδώ, μιας και η ευθύνη του σταματά με την παράδοση στο Global Shipping Center στο Enlarger (τι λέξη διάλεξαν και αυτοί οι άνθρωποι).

Συνεπώς, είναι ευθύνη της Pitney Bowes για το tracking "κενό" από τις 3/5/21  και έπειτα, δηλαδή το eBay. Δυστυχώς το case σε παραπέμπει πρώτα στον πωλητή (που δεν φταίει σε κάτι) και μετά θα αποφανθεί ο Mr eBay...

Ίδωμεν, αν γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικό, ας μας διαφωτίσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το LPKEN που αναφέρεις, εμένα μου βγαίνει ως link στο order details του e-bay το οποίο σε πετάει στο site της UPS, όπου αναφέρεται και η ημερομηνία παράδοσης. 
Λογικά να έγινε κάτι μεταξύ Ολλανδίας και Γερμανίας που παραλαμβάνει η UPS????

Το case γιατί να παραπέμπει σε πωλητή? Αφού έφτασε το δέμα Ευρώπη κανονικά, ήμαρτον πραγματικά... 
Περίεργο. Ίσως να επικοινωνούσες με την ίδια την UPS να ρωτήσεις. Μπορεί αυτοί να ξέρουν  και να επικοινωνήσουν οι ίδιοι με το Γερμανικό ταχυδρομείο που παίρνει τα δέματα απ την Ολλανδία, αν τα λέω σωστά. Εξ άλλου σε αυτούς παραδίδει το Γερμανικό ταχυδρομείο 

Επεξ/σία από asapas8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

16 λεπτά πριν, asapas8 είπε

το LPKEN που αναφέρεις, εμένα μου βγαίνει ως link στο order details του e-bay το οποίο σε πετάει στο site της UPS, όπου αναφέρεται και η ημερομηνία παράδοσης. 
Λογικά να έγινε κάτι μεταξύ Ολλανδίας και Γερμανίας που παραλαμβάνει η UPS????

Το case γιατί να παραπέμπει σε πωλητή? Αφού έφτασε το δέμα Ευρώπη κανονικά, ήμαρτον πραγματικά... 
Περίεργο. Ίσως να επικοινωνούσες με την ίδια την UPS να ρωτήσεις. Μπορεί αυτοί να ξέρουν  και να επικοινωνήσουν οι ίδιοι με το Γερμανικό ταχυδρομείο που παίρνει τα δέματα απ την Ολλανδία, αν τα λέω σωστά. Εξ άλλου σε αυτούς παραδίδει το Γερμανικό ταχυδρομείο 

Έτσι σκέφτηκα αρχικά (για επικοινωνία με UPS), αλλά αυτοί έχουν ανοίξει label στην Γερμανία για πακέτο που αναμένουν... Εξού και η σκέψη μου στην Pitney Bowes, τον contractor του eBay, αυτός δεν παραδίδει σε τρίτους το υπόλοιπο shipping? 

Όντως τραγικό να εμπλέκεται ο πωλητής στην ιστορία, μα δεν έβλεπα άλλη οδό στο resolution centre...

Επεξ/σία από draculias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι κάτι παρόμοιο με αυτό που ρώταγα εγώ αν θυμάσαι εκεί τις μέρες του Πάσχα!! Είχε γίνει το label στη Γερμανία, αλλά δεν είχε ανανεώσει νομίζω η UPS, κάτι τέτοιο. Αλλά φάνηκε κανονικά εντός ημερών παράδοσης το δέμα, νομίζω στη Γερμανία (Hoerne-Bernig κάπως έτσι). Απλά είχε καθυστερήσει μια βδομάδα να προχωρήσει. 
Η Pitney το πάει μέχρι Γερμανία δηλαδή και εκεί αναλαμβάνει η UPS? Νομίζω απ όποια πλευρά και αν το πιάσεις, αν επικοινωνήσεις είτε με τον έναν είτε με τον άλλον, θα βγάλεις μια άκρη. 
Ξεκίνα με UPS, που λογικά θα ναι πιο εύκολοι (με τηλέφωνο εννοείται) γιατί η Pitney δε ξέρω αν παλεύεται. Περιμένω νεότερα!! 

ΥΓ Για να καταλάβεις, τότε εγώ είχα στείλει mail μέχρι και στο Γερμανικό ταχυδρομείο για να ρωτήσω τι γίνεται απ το οποίο φυσικά δεν έλαβα ποτέ απάντηση. Ρώτησα γιατί στην UPS, πάνω ως αποστολέα, αναφέρει το Γερμανικό ταχυδρομείο, νομίζω στο Αμβούργο πρέπει να ναι αυτοί, αλλά δε ξέρω τελικά ποιός δίνει το δέμα σε ποιόν στην Ευρώπη και μέχρι που φτάνει η Pitney... 
 

Επεξ/σία από asapas8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στην δική σου περίπτωση είχε μία σημαντική διαφορά: ανεξάρτητα από τον (όποιο) λόγο καθυστέρησης από την μία μετάβαση στην άλλη χώρα χωρίς tracking update, ο αρχικός χρόνος που σου είχε ανακοινώσει για παράδοση σε εσένα ήταν εξαρχής σωστός και υπολογισμένος.

Εδώ υποτίθεται ότι θα γινόταν παράδοση χθες 17/5...

Η ουσία βέβαια δεν είναι η καθυστέρηση, αλλά να μην έχει χαθεί το θέμα και να έχουμε ένα tracking στοιχείο για να το παρακολουθούμε (κι ας έρθει του αγίου πνεύματος).

Απλά πρώτη φορά το συναντώ σε παραγγελία μέσω GSP, μου κάνει εντύπωση.

Επεξ/σία από draculias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, το είχε αν θυμάμαι καλά 29/4 και μετά το άλλαξε, αλλά νομίζω το άλλαξε όταν το παρέλαβε. Αλλά νομίζω στο e-bay όντως ήταν εντός χρονικού ορίου. 
Εσένα δηλαδή στο e-bay γράφει οτι το όριο παράδοσης λήγει στις 17/5?  
Για μένα επικοινώνησε με UPS, πιστεύω και εγώ full οτι το πιο πιθανό είναι εκεί να γίνει το λάθος, δηλαδή μόλις περάσει το δέμα τελωνείο και μετά, μέχρι να εμφανιστεί στην UPS. 

Ό,τι μάθεις φυσικά ενημέρωσε!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, asapas8 είπε

Ναι, το είχε αν θυμάμαι καλά 29/4 και μετά το άλλαξε, αλλά νομίζω το άλλαξε όταν το παρέλαβε. Αλλά νομίζω στο e-bay όντως ήταν εντός χρονικού ορίου. 
Εσένα δηλαδή στο e-bay γράφει οτι το όριο παράδοσης λήγει στις 17/5?  
Για μένα επικοινώνησε με UPS, πιστεύω και εγώ full οτι το πιο πιθανό είναι εκεί να γίνει το λάθος, δηλαδή μόλις περάσει το δέμα τελωνείο και μετά, μέχρι να εμφανιστεί στην UPS. 

Ό,τι μάθεις φυσικά ενημέρωσε!! 

Εξαρχής έγραφε για παράδοση 17/5. Δεν μου φαίνεται και περίεργο, με το tracking "κενό" που προέκυψε, οτιδήποτε άλλο "παγώνει", όπως το delivery date εδώ. Εάν άλλαζε, θα υπήρχε και κάποια κινητικότητα, συνοδευόμενο και με tracking update.

Όσο για την UPS, δεν πρόκειται να βρει κάτι, αυτοί αναμένουν το πακέτο.

Το γνωρίζω αλλά το βλέπω και live σε άλλη αποστολή με GSP, 13/5 είχαν ανεβάσει μόνο το label, μόλις έφτασε στα χέρια τους το πακέτο στις 18/5, εμφανίστηκε ξαφνικά όλη η υπόλοιπη ταχυδρομική διαδρομή μέχρι την διεύθυνσή μου (και με νέα ημερομηνία).

Επίσης, από το site τους:

ups.jpg.9f137f4c60808b4ab14e2381aa113436.jpgΟ sender στην περίπτωση αυτή δεν είναι ο πωλητής, αλλά ο re-shipper, δηλαδή η Pitney Bowes, άρα eBay επικοινωνία.

(πέρα από το γεγονός ότι η Pitney Bowes είναι ξακουστή στο να μην απαντάει σε τίποτε, όπως και επίσης ότι επισήμως δεν είναι υπόλογη σε refunds)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρα δηλαδή αν γίνει βλακεία από την Pitney Bowes, δεν παίρνεις λεφτά πίσω????? 
Κάπως έτσι είχε γίνει και με εμένα, εκεί που έγραφε ' η ετικέτα δημιουργήθηκε' ξαφνικά το πέταξε ΟΤΙ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΤΗΝ UPS.  

Στην περίπτωση σου δηλαδή τι έχει γίνει? Ακόμα πάγωμα τίποτα??? Επομένως δεν έχει παραλάβει η UPS από την Pitney. Εαν το φέρνει η Pitney μέχρι Γερμανία και δεν αναλαμβάνει το Γερμανικό ταχυδρομείο 

Εμένα σκέψου έχει πάει erlanger απο προχθές και δεν έχω καν e-mail οτι το παρέλαβαν εκεί. Άλλο πόσο να ρθει mail οτι έφυγε από κει για να μου δώσει και το UPA... χαχα

Επεξ/σία από asapas8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα δεδομένα αυτή την στιγμή έτσι έχουν.

Το eBay Customer Service που άνοιξα το case, αντί για το κλασικό 48ωρο, απάντησαν ότι το case θα το κρατήσουν ανοιχτό έως 2/6... μάλλον μπας και αλλάξει κάτι στο ενδιάμεσο (ελπίζω από αυτούς...) και δεν αποζημιώσουν...επισήμως για να συλλέξουν πρόσθετες πληροφορίες.

Θα ενημερώσω μόλις έχω νέα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έγινε ρε φίλε ελπίζω να πάνε όλα καλά!! Δεν υπάρχει περίπτωση να μην αποζημιωθείς πάντως, εφ όσον δεν υπάρχει κάποια απόδειξη οτι σου παραδόθηκε το δέμα.

Και εγώ θα ενημερώσω τι θα παιχτεί γιατί και εγώ ακόμα δεν έχω λάβει το mail οτι καν έφτασε στο Erlanger. Καθυστερούν χαρακτηριστικά να στείλουν mail για το update της παραγγελίας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...