Προς το περιεχόμενο

4'33"


Toufas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτή η τελευταία σου παρατήρηση δημιουργεί όλη σου την αντίφαση στο ζήτημα του ορισμού. Επομένως θεμελιακά προσεγγίζεις λάθος τον Cage και όποιον άλλο δηλαδή.. (όχι οτι δεν επιτρέπεται να τον διακωμωδείς ή να πιάσεις έστω και με την δευτερη .."κάτι"). "Πρέπει" , "νοημα" , "πρωτοτυπία" λέξεις που χρησιμοποιείς για να οριοθητήσεις την τέχνη , το μεγαλύτερο λάθος που θα μπορουσες να κάνεις...

 

Λίγο παραπάνω έγραψες (άρα και αποδέχεσαι; ):

 

Ο τσοπάνος κάθεται και σκαλίζει τη γκλίτσα του, όχι για να την κάνει σταθερότερη, αλλά ομορφότερη. Τούτο το "περιττό" που προστίθεται στο αναγκαίο είναι η τέχνη. Όλοι, ακόμα κι οι πρωτόγονοι θα 'θελαν τα πράγματα που χρησιμοποιούν, εκτός από χρήσιμα, να είναι κι όμορφα.

Β. Ραφαηλίδης

 

Αν και δεν μπόρω να καταλάβω το λάθος μου ή και την αντιφασή μου, αφού σύμφωνα με τον Ραφαηλίδη, η τέχνη συνδέεται με "κάτι" και θα πω (ξανά) τα εξής:

Σίγουρα δεν προσπαθώ να δώσω ορισμό στην τέχνη.

Αλλά πως να πώ με λόγια ότι για να θεωρήσω κάτι "τέχνη" πρεπει να μου κάνει "κάτι"...

 

Πχ κοιτώ ένα πίνακα και μου είναι παντελώς αδιάφορος. Αρα για μενα δεν είναι τέχνη. Για άλλους μπορεί!

Βλέπω μια φωτογραφία και την θαυμάζω για την αίσθηση που με προκαλεί η εικόνα, άρα για εμένα είναι τέχνη!

Τόσο δύσκολο είναι;;;;

Μπορεί η τάδε συμφωνία του Μπετόβεν να ΜΗΝ μου αρέσει, αλλά για κάποιους είναι τέχνη γιατι "υπάρχει" έχει κάτι να "πει"...

 

Από την άλλη ΔΕΝ μπορεί κάθε έκφραση της ανθρώπινης ζωής να είναι τέχνη...

Σίγουτα υπάρχει ένα κριτήριο στον καθένα μας που τον κάνει να ξεχωρίζει την "τεχνη" από τον "θόρυβο" και ας λέει ο Cage οτι στην φασαρία του κυκλοφοριακού ακούει "κάτι"....

 

Τότε η λέξη θόρυβος δεν θα πρέπει να υπάρχει στο λεξικό, γιατι απλά είναι και αυτός "μουσική"...

Οταν κάθεσαι μόνος σου σε ένα δωμάτιο και δεν ακούς τίποτα τι λες; Ωραία ήταν τα 4.33 του Cage;;;

Δηλ η λευκή εικόνα ένος παραπάνω είναι τέχνη;;

Δηλ το τίποτα είναι τέχνη;;;

Ο ήχος από τον σκληρό είναι μουσική;;;

 

Μην τρελαθούμε κιόλας....

 

Αν κάτι ΔΕΝ υφίσταται πώς μπορεί να είναι τέχνη;;;

Δικαιολογίες του τύπου:

1. "Τα 4.33 είναι παυση. Η παυση μέρος της μουσικής. Αρα τα 4.33 είναι μουσική" θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε άπειρες αντιφάσεις.

2. "Η τέχνη είναι στους ήχους που ακούγονται από πίσω" ομοίως αφού τότε και ένα κομμάτι διαφανο γυαλι θα μπορούσε να είναι τέχνη (το "θέμα" κρύβεται από "πίσω" ;) )

3. "Σου δίνω 4.33 λεπτά για να στοχαστείς, να αντιδράσεις κτλ", λυπάμαι σας πρόλαβα, γιατι την στιγμή που πέφτω για ύπνο έχω την "δικιά μου" ησυχία και οποιος θέλει την ανεβάζω σε mp3 για να την ακούσει.

 

δεν αρκούν για δικαιολογίσουν τα αδικιολόγιτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 177
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Αρα για μενα δεν είναι τέχνη. Για άλλους μπορεί!

 

Ακριβώς...

 

Μην τρελαθούμε κιόλας....

 

Προς Θεού.

 

Αν κάτι ΔΕΝ υφίσταται πώς μπορεί να είναι τέχνη;;;

 

Μα υφίσταται. Αν ένα κομμάτι έχει ένα σημείο απόλυτης σιωπής στη μέση, εκείνο το σημείο δεν υφίσταται; Άρα πρόκειται περί δύο κομματιών χωρισμένων στη μέση;

 

Δικαιολογίες του τύπου:

 

Να σε διορθώσω. Επιχειρήματα λέγονται, γιατί διατυπώνονται με ένα συγκεκριμένο συλλογισμό. Δικαιολογίες είναι οι δεκάδες λογικο-φανείς ερωτήσεις που έθεσες στο post σου.

 

1. "Τα 4.33 είναι παυση. Η παυση μέρος της μουσικής. Αρα τα 4.33 είναι μουσική" θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε άπειρες αντιφάσεις.

 

Άψογο επιχείρημα. Το ότι μπορεί να οδηγήσει σε αντιφάσεις δε μου λέει κάτι. Από μόνο του το επιχείρημα δεν έχει λάθη.

Το 4'33'' είναι 3 παύσεις, ναι; Ναι.

Η παύση είναι μέρος της μουσικής και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, ναι; Ναι.

Άρα το 4'33'' είναι αναπόφευκτα μουσική, τεχνικά. Αν θέλετε να το ψάξουμε και φιλοσοφικά, δεν έχω πρόβλημα, αλλά εγώ όντας των τεχνολογικών επιστημών, κοιτάζω περισσότερο τεχνικά τα πράγματα παρά φιλοσοφικά.

 

3. "Σου δίνω 4.33 λεπτά για να στοχαστείς, να αντιδράσεις κτλ", λυπάμαι σας πρόλαβα, γιατι την στιγμή που πέφτω για ύπνο έχω την "δικιά μου" ησυχία και οποιος θέλει την ανεβάζω σε mp3 για να την ακούσει.

 

Δίνω 4'33'' λεπτά σιωπής για να ηχογραφήσω τον ήχο του περιβάλλοντος, που το θεωρώ κι αυτό μέρος της τέχνης, αυτό ήταν το νόημα του κομματιού, τελεία και παύλα. Δε βλέπω γιατί χρειάζεται παραπάνω εξηγήσεις.

 

δεν αρκούν για δικαιολογίσουν τα αδικιολόγιτα...

 

Επίσης, τα πολλά λόγια δεν αρκούν για να καλύψουν τη στενομυαλιά και την αδυναμία επαφής με ένα είδος τέχνης (για να το πω ευγενικά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

fwtonio εγώ και αν πέφτω σε αντιφάσεις καθημερινά , ή ένας φίλος μας κοινός , τις είχε πει ,,... ανακολουθείες χαχα . Λοιπον μερικά σχόλια:

 

Η αντίφαση στην οποία εκπίπτεις είναι στο ότι δεν αποδέχεσαι το 4.33 όχι απλά ως ένα μουσικό κομμάτι αλλά ανασκοπείς με βάση τις δικές προσδοκίες για την μουσική. Θες δηλαδή σε αυτό που σου παρουσιάζουν ως τέχνη να βρίσκεις νόημα , να είναι πρωτότυπο , να σου πει κάτι, διαφορετικά για σένα δεν είναι τίποτα.

 

Περισσότερο σχολίασα την προσπάθεια σου να αποκηρύξεις το 4.33 στην βάση του τι είναι τέχνη για σένα. Μοιραία το πρόβλημα το αναγάγεις σε ζήτημα ορισμού. Το 4.33 δεν είναι μουσική άρα δεν είναι τέχνη κτλ κτλ

 

Προσωπικά πλην του αστεϊσμού και με αφορμή το 4.33 συγκεντρώνομαι σε δύο πράγματα, το ένα είναι η σιωπή και το άλλο ο προσδιορισμός της τέχνης. Το βλέπω καθαρά φιλοσοφικά και με βάση την σκοπιμότητα της τέχνης , είτε αυτή παίρνει την μορφή μουσικής , είτε της ζωγραφικής , είτε οτι επικαλείται οτι το κάνει (παράδειγμα οι λευκοί πινακες και έργο του Cage) κ.ο.κ. Προηγουμένως ο Manuel είπε κάτι το οποίο ποτέ μου δεν είχα σκεφτεί : Η μουσική είναι πίσω καμία 100αρια χρόνια από την εποχή της . . . αν σκεφτείς τώρα και το κίνητρο του Cage ένεκα Rauschenberg τότε πραγματικά καταλαβαίνεις πόσο δίκο έχει ο Manuel , θα επαναλάβω οτι ήταν κάτι που δεν είχα σκεφτεί ποτέ και ταυτοχρονα μπορώ να πω οτι με εντυπωσίασε ως διαπίστωση.

 

Ο κόσμος γενικά προσπαθεί να οριοθετήσει την τέχνη με βάση τα υποκειμενικά του κριτήρια , στην ουσία είναι λάθος να λέμε σαν έκφραση : "Αυτό ΔΕΝ είναι Τέχνη" , είναι γνωστό, δυστυχώς όχι από όλους αποδεκτό ότι η τέχνη δεν έχει όρια , όπως και το γεγονός ότι μουσική είναι τα πάντα γύρω σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σε διορθώσω. Επιχειρήματα λέγονται, γιατί διατυπώνονται με ένα συγκεκριμένο συλλογισμό. Δικαιολογίες είναι οι δεκάδες λογικο-φανείς ερωτήσεις που έθεσες στο post σου.

 

Άψογο επιχείρημα. Το ότι μπορεί να οδηγήσει σε αντιφάσεις δε μου λέει κάτι. Από μόνο του το επιχείρημα δεν έχει λάθη.

 

Για εμένα εξακολουθούν να είναι δικαιολογίες διότι:

Ενας συλλογισμός (επιχείρημα) που πέφτει σε αντιφάσεις δεν είναι σωστός, εξ' ορισμού, αφού το συμπέρασμα τον αναιρεί.

ΠΧ "Ο μόνος χρυσός κανόνας είναι ότι δεν υπάρχουν χρυσοί κανόνες", "όλοι οι άνθρωποι λένε πάντα ψέματα (άρα και εγώ)" , "αυτή η φράση είναι ψευδής"....και πολλά άλλα....

 

Επίσης η δικαιολογία νούμερο 1 που ανάφερα είναι λάθος σαν επιχείρημα γιατι γενικευει το ειδικό.

πχ (αφού είσαι και θετικός) ο αριθμός 3 είναι φυσικός, ο αριθμός 5 είναι φυσικός, αρά ο αριθμός 3 είναι ο αριθμός 5.

 

Μα υφίσταται. Αν ένα κομμάτι έχει ένα σημείο απόλυτης σιωπής στη μέση, εκείνο το σημείο δεν υφίσταται; Άρα πρόκειται περί δύο κομματιών χωρισμένων στη μέση;

 

Μα ακριβώς υπάρχει ΑΡΧΗ, ΜΕΣΗ και ΤΕΛΟΣ στο κομμάτι και γιαυτο η παυση "υφίσταται" σαν μέρος του ΕΝΟΣ κομματιού.

Αν το θέλεις και αλλιώς: ναι είναι 2 κομμάτια ξεχωριστά! η παυση εδώ δεν "υφίσταται" μουσικά, αφού δεν είναι μέρος κανενός κομματιού !

Δηλ όπως και να το δεις το "εργο" του Cage ή είναι παυση των 4.33 σε ΕΝΑ κομμάτι ή είναι κενό ανάμεσα σε 2 κομμάτια, αρά από μόνο του δεν είναι κομμάτι.

 

Δίνω 4'33'' λεπτά σιωπής για να ηχογραφήσω τον ήχο του περιβάλλοντος, που το θεωρώ κι αυτό μέρος της τέχνης, αυτό ήταν το νόημα του κομματιού, τελεία και παύλα. Δε βλέπω γιατί χρειάζεται παραπάνω εξηγήσεις.

 

Μα τι δίνεις;;;; κάτι που υπάρχει απο καταβολής κόσμου και το βρίσκω όποτε και όπου και όταν θέλω; Πες το ξεκάθαρα: "Θέλω να ηχογραφήσω το περιββάλλον. Κάντε ησυχία!"

Μην μου λες ότι η ησυχία είναι το "κομμάτι"....

 

Αλλό: συχνά κάνουμε "ενός λεπτου σιγή" για να τιμήσουμε κάποιο γεγονός. Δίνουμε στην σιγή ένα νόημα. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι τέχνη ή μουσική.

 

Προηγουμένως ο Manuel είπε κάτι το οποίο ποτέ μου δεν είχα σκεφτεί : Η μουσική είναι πίσω καμία 100αρια χρόνια από την εποχή της .

 

Με βάση τι;

Δηλ υπάρχει κάποια χρονολογική βάση στην μουσική;

Εσύ που υπερασπίζεσαι ότι η μουσική δεν μπαίνει σε όρια, να που θέτεις ένα..

 

όπως και το γεγονός ότι μουσική είναι τα πάντα γύρω σου.

 

Αρα η λέξη "θόρυβος" και "ησυχία" δεν υπάρχουν για εσένα...

 

Βλέπετε που θέλοντας και μη, πέφτουμε σε παγίδες, ακριβώς επειδή θεωρήτε μουσική το "εργο" του Cage. Μπορεί η μουσική να ΜΗΝ ακούγεται; Εγω λέω ΟΧΙ. ΠΡΕΠΕΙ να ακούγεται...

 

Είπα και παραπάνω: ο Cage "κάτι" έκανε. Αυτό όμως δεν είναι τέχνη και σίγουρα δεν είναι μουσική...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τότε η λέξη θόρυβος δεν θα πρέπει να υπάρχει στο λεξικό, γιατι απλά είναι και αυτός "μουσική"...

 

Ο φυσικός ορισμός του θορύβου είναι ένα συμπλεγμα ηχητικών κυμάτων,με ελάχιστη η μηδαμινή περιοδικότητα. Ο φυσικός ορισμός της μουσικής δεν υπάρχει,απ'όσο ξέρω.Ανθρωπολογικά,λέγεται πως είναι η τέχνη του συνδυασμού και οργάνωσης των ήχων. And that is,και των θορύβων.

 

Πάντως ούτε εγώ βλέπω ως μουσική το 4'33''. Το βλέπω σα μια ιδέα,μια άποψη,μια παρότρυνση προς όλους να αντιλαμβάνονται προσεκτικά και διαφορετικά το ηχητικό περιβάλλον (είτε ως μουσική/είτε όχι).

Και αυτό το τελευταίο,είναι και ένα απο τα βασικά λιθαράκια της ambient μουσικής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι. Επειδή ήταν γραμμένο σε παρτιτούρα, με υπαρκτά μουσικά στοιχεία (παύσεις) και χωρίς λάθη (στην αρμονία, στο μέτρο, κλπ.).

 

Αν αυτά είναι τα σημεία στα οποία εστιάζεις για να ορίσεις κάτι ως 'μουσική' teo64x τότε έχεις χάσει (κάποια από τα νοήματα που εγώ τουλάχιστον ανιχνεύω σ)το 4:33

 

Χεστήκαμε για τις παρτιτούρες και τον δυτικό τρόπο σκέψης στην αρμονία (δεν χεστήκαμε δηλαδή, αλλά καταλαβαίνεις). Σύμφωνα με το παραπάνω σχόλιο, δεν είναι η gamelan μουσική, μουσική. Ο Cage γίνεται μεταμοντερνιστικα εικονοκλαστικός με το 4:33, δεν είναι φτιαγμένο για να υποστηρίξει κανείς ότι είναι εξίσου μουσικό με την Ένατη. Είναι φτιαγμένο για να αντικρούσει τις αντιλήψεις ότι κάτι πρέπει να είναι σαν την Ένατη για να είναι μουσική για τον δυτικό ημιμαθή και αισθητικά τραμπούκο κομψαμενο-χωριάτη που πάει στο μέγαρο μουσικής.

 

Τέχνη είναι, ο,τι πει κανείς ότι είναι τέχνη (x2). Μουσική είναι, ο,τι πει κανείς ότι είναι μουσική. Οι λέξεις είναι, λέξεις, και δεν έχουν μεταφυσικό βάρος σταθερό, τις χρησιμοποιούμε για να επικοινωνήσουμε και όχι για να επιβάλλουμε νοήματα ο ένας στον άλλον. Κολλάτε σε κάτι πράγματα. "Η δικιά σου μουσική δεν είναι η δικιά μου μουσική!" Ε χαίρω πολύ, το δικό μου τίποτα δεν είναι το δικό σου τίποτα. Κάθε λέξη ορίζεται όπως βολεύει τους συνομιλητές με σκοπό την εξακρίβωση ενός θέματος, όχι την υπογράμμιση ότι 'η δικιά μου αλήθεια νικάει την δικιά σου αλήθεια'. όποιος δεν έχει αντοχές σε τέτοιες συζητήσεις κακώς το τυραννάει σε αυτό το θρεντ. Δηλαδή τι νόημα έχει να έρθει κάποιος εδώ και να φωνάζει 'ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ' επειδή δεν συμφωνεί με κάποιων άλλον που έχει ευρύτερη αντίληψη περί του τι αποτελεί τέχνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 4'33'' είναι 3 παύσεις' date=' ναι; Ναι.

Η παύση είναι μέρος της μουσικής και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, ναι; Ναι.

Άρα το 4'33'' είναι αναπόφευκτα μουσική, τεχνικά.[/quote']

 

Επίσης η δικαιολογία νούμερο 1 που ανάφερα είναι λάθος σαν επιχείρημα γιατι γενικευει το ιδικό.

πχ (αφού είσαι και θετικός) ο αριθός 3 είναι φυσικός, ο αριθμός 5 είναι φυσικός, αρά ο αριθμός 3 είναι ο αριθμός 5.

 

Το παράδειγμά σου είναι πράγματι αυθαίρετη γενίκευση του ειδικού, αλλά το δικό μου επιχείρημα δεν είναι. Αν δεν καταλαβαίνεις γιατί, στο δίνω με μια εικόνα.

 

musicandnumbersef6.gif

 

Πάνω απεικονίζεται η δική μου γενίκευση, κάτω η δική σου. Σου φαίνονται ίδιες;

 

Αν αυτά είναι τα σημεία στα οποία εστιάζεις για να ορίσεις κάτι ως 'μουσική' teo64x τότε έχεις χάσει (κάποια από τα νοήματα που εγώ τουλάχιστον ανιχνεύω σ)το 4:33

 

Φίλε μου, συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις στο post σου, αλλά για να απαντήσω σε κάποιους εδώ χρειάζεται να χρησιμοποιήσω κάποια επιχειρήματα τα οποία υπό άλλες συνθήκες δε θα χρειαζόταν καν να σκεφτώ.

 

Αλίμονο, για να πω αν ένα κομμάτι μου αρέσει ή το θεωρώ (καλή) μουσική, σχεδόν ποτέ δε θα κοιτάξω αυτά που ανέφερα... Δες όμως σε τί "επιχείρημα" απαντούσα όταν το έγραψα αυτό και μετά πες μου αν μπορούσα να γράψω τίποτα καλύτερο... :-)

 

Σαφώς και είναι η "διαίσθησή" μου για την τέχνη και η προσωπική μου επαφή και εμπειρία μαζί της αυτό που με κάνει να θεωρώ το 4'33'' τέχνη και μουσική, αλλά στη συζήτηση του: Μην τρελαθούμε κιόλας...., ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ?, Πού είναι η μουσική ? οεο?, Νομίζω ότι ο κόσμος ψίλο-τρελάθηκε..., κλπ. ...μπορείς να χρησιμοποιήσεις το αποτελεσματικά το επιχείρημα "είναι τέχνη γιατί αυτό μου λέει η διαίσθησή μου";

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θετικισμός στην τέχνη. Μνγκρχ. Μουσική οι 'θετικιστές' θεωρούν την αλληλουχία τουλάχιστον 2 τόνων. Οι παύσεις δεν αρκούν. Στον τομέα που το εστιάζεις χάνεις μόνος σου.

 

Το πιο σημαντικό είναι οτι δεν χρειάζεται εσύ να προσπαθείς θετικιστικά να χωρέσεις στην σιωπή στον τυπολατρικό ορισμό του τι είναι μουσική, χρειάζεται να απορρίψεις τους τυπολατρικούς ορισμούς του τι είναι μουσική. Ο Cage κατά πασά περίπτωση θα έκανε εμετό με το γράφημα που μας ανέδειξες παραπάνω.

 

αλλά για να απαντήσω σε κάποιους εδώ χρειάζεται να χρησιμοποιήσω κάποια επιχειρήματα τα οποία υπό άλλες συνθήκες δε θα χρειαζόταν καν να σκεφτώ.

 

Γιατί? έχεις εμπλακεί σε έναν συλλογισμό που δεν πιστεύεις καν ο ίδιος για λόγους εντυπωσιασμού και ρητορείας. Sever.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω δει την πάρτα αλλά είναι κορυφή το ότι μπορεί να γράφει με 3 τρόπους:

1.Μόνο με παύσεις όλων των χρόνων.

2.Με παύσεις όλων των χρόνων που η κάθε μια έχει σύζευξη διαρκείας με την επόμενη.

3.Και με ακέραιες παύσεις(#1) και με συζεύξεις διαρκείας(#3).

 

Τώρα δε μπορώ να σκεφτώ αν υπάρχει και άλλος τρόπος.Ίσως αν παίζαμε με τον ρυθμό πχ αντί για 4/4 να έβαζε κάτι σαν ∞/4.

 

Μουσική οι 'θετικιστές' θεωρούν την αλληλουχία τουλάχιστον 2 τόνων.

Κι όμως υπάρχουν πράγματα τα οποία χρησιμοποιούνται στη μουσική και δεν μπορούν να γραφτούν σε πεντάγραμμο.

Ειδικά στα νυκτά όργανα.

Δηλ δεν είναι μόνο οι τόνοι που κάνουν την μουσική.Πχ τα παλαμάκια δεν έχουν συγκεκριμένο τόνο όπως τα drums ας πούμε.

Κι όμως με τα παλαμάκια μπορείς άνετα να δημιουργήσεις ένα ρυθμικό μοτίβο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θεωρούμαι αυθεντία καθώς, όπως θα παρατηρήσεις με μία σύντομη ματία, δεν εξέφρασα προσωπική άποψη για το θέμα με την έννοια του να πω "αυτό κι αυτό",

Για να δούμε με μια σύντομη ματιά

 

 

Η παύση, όπως και οποιοδήποτε άλλο στοιχείο της μουσικής, είναι από μόνη της μουσική.

.-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα γινω βλακας...

περημενω το μετάλλιο για το ρεκορ στα 100μ που δεν εκανα.

αρα το εκανα

πρεπει να μου δωσουνε μεταλλιο

αλλα αν δεν μου δωσουνε, δεν θα ειναι το ιδιο?

 

να ζησω να πεθανω, σε ενα παστιτσιο απανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολύ αργό τέμπο και μια μονάχα ολόκληρη παύση μου φαίνεται το πιο κομψό.

 

Μπα. Ξεχνάμε πως πρέπει να υπολογιστούν ακριβώς τα 4:33 οπότε μάλλον με παύσεις είναι και με κάποιο χρονικό ορισμό για το τέταρτο,το μισό κτλπ, πχ d=80 .

Οπότε και το ∞/4 που έγραψα δεν μπορεί να ισχύει.

 

Τελικά θέλει κόπο να γράψεις το 4:33... :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα γινω βλακας...

περημενω το μετάλλιο για το ρεκορ στα 100μ που δεν εκανα.

αρα το εκανα

 

Εξηγώντας τον συλλογισμό : Στα 100 μετρα συμμετέχεις αν πεις ότι συμμετέχεις. Απλά πας πολύ άσχημα (όσο κάποιος περιμένει από εσένα να τρέξεις γρήγορα σε μια ευθεία τα 100 μέτρα όσο σε χρονομετρούν). ίσως δεν έχεις τερματίσει ακόμα. ίσως σκάβεις τα 100 μέτρα προς τα κάτω. ίσως περιμένεις το σύμπαν να συστέλλει για να γίνουν τα 100 μέτρα 1 μόριο και έτσι να έχεις πάρει το απόλυτο ρεκόρ του '100 μέτρα σε χρόνο: Δεν Υπάρχει Πια Ο χρόνος. Ούτε ο χώρος.' Σε κάθε περίπτωση θέλει σκέψη, όχι χλευασμό (χιούμορ ναι!).

 

Το ότι το 4:33 είναι τέχνη δεν το κάνει ούτε κομψοτέχνημα, ούτε κάτι άξιο βραβείου, ούτε αναγνώρισης, αναγκαστικά. Το κάνει απλά, τέχνη. όταν κάποιος πει ότι κάτι είναι τέχνη, είναι τέχνη (χ3). Δεν χρειάζεται να σου αρέσει.

 

Μπα. Ξεχνάμε πως πρέπει να υπολογιστούν ακριβώς τα 4:33

 

Γιατί? Επειδή έτσι λέγεται το έργο? Καμία εκτέλεση κανενός κομματιού από ορχήστρα δεν σκάει ακριβώς χρονικά. Και αυτό είναι καλό. Ας προσπαθήσει ο εκτελεστής να το κάνει όσο πιο κοντά στο 4:33 πιστεύει ότι αρμόζει. Εκτέλεση είναι, όχι πλειμπακ. όταν λέει η παρτιτούρα 'allegro' δεν εννοεί 120.345 bpm με κβαντικό ρολόι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...