Προς το περιεχόμενο

4'33"


Toufas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φυσικά και όχι.

 

Το σημαντικότερο στοιχείο από ΟΛΑ σε ένα έργο, είναι να εννοείς αυτό που κάνεις και να είναι ειλικρινές. Και είναι φανερό πότε ισχύει αυτό και πότε όχι. Μπορεί το θέμα να είναι μάπα, μπορεί να μην έχει ενδιαφέρον, μπορεί μπορεί μπορεί, αλλά όταν εσύ το περιγράφεις με ειλικρινές ενδιαφέρον και όρεξη, τότε έχει αξία και θα κάνει και τους άλλους να το δούνε με αξία.

 

Το ότι ο Cage έχει προϊστορία στο χώρο, μας έκανε να αντιμετωπίσουμε στα σοβαρά το 4'33'' και ν' ανακαλύψουμε τα κίνητρά του. Αν το έκανες εσύ, δε θα το αντιμετώπιζα με την ίδια σοβαρότητα και δε θα είχε και την ίδια αξία, εκτός βέβαια αν το έκανες με παρόμοια φιλοσοφία και όρεξη και τελικά με έκανες να νιώσω τι ήταν αυτό που σου γαργάλισε το μυαλό (αν υπάρχει κάτι τέτοιο).

 

Το έργο έχει δική του ζωή, ανεξάρτητη από το δημιουργό του και όπως είπα και νωρίτερα έχει την αξία που του δίνουμε.

 

Ακόμα, εγώ με αυτά που είπα φαίνεται σαν να έπεισα ορισμένους για μια άλφα αξία του έργου. Αν τα όσα είπα και σκέφτηκα σχετικά με το έργο, τα είχα σκεφτεί πριν τον Cage και έβγαινα και το παρουσίαζα ως δικό μου και με τα επιχειρήματα που παρέθεσα, τότε μπορεί να υπήρχε μια απήχηση, αν και η αλήθεια είναι ότι για να μιλήσεις σοβαρά στον κόσμο, πρέπει να έχεις και μια αξιοπιστία (που δεν ξέρω ακόμα αν την έχω). Αν λέω συνέχεια μπούρδες και ξαφνικά βγω να μιλήσω για κάτι τόσο βαθύ, εννοείται ότι δε θα μ' ακούσει κανένας, όπως και εγώ δε θα άκουγα τον Cage αν δεν είχε γράψει όλα τα υπόλοιπα.

 

Θεωρείς ότι οι σκέψεις που έχω γράψει μέχρι τώρα είναι εύκολες ή μπορεί να τις κάνει ο οποιοσδήποτε όποτε θελήσει; Εμένα πάντως μου πήρε χρόνια για να τα σκεφτώ όλα αυτά. Μακάρι να είμαι εγώ ο χαζός που άργησα τόσο να τα συνειδητοποιήσω και να υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι εκεί έξω που να μπορούν να τα αντιληφθούν με τη μια στην καθισιά τους, χωρίς να έχουν φάει το χρόνο που έχω φάει εγώ προβληματιζόμενος σχετικά με τη φύση της μουσικής, του ανθρώπου κτλ κτλ

 

Πραγματικά μακάρι και ας έχει μόνο για μένα αξία αυτό το έργο.

 

edit: Βασικά αν το καλοσκεφτείς, είναι σαν να με ρωτάς "Δηλαδή αν είχα πει εγώ "ο κύβος ερρίφθη" θα είχε μείνει ιστορική ατάκα; Όχι. Άρα, μια βλακεία ήταν."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 177
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

manuel, μονο βλαμμενο δεν θα ελεγα κατι που δεν καταλαβαινω σχετικα με την τεχνη. με θεωρω αρκετα ωριμο για να κανω κατι τετοιο. το ποστ που εκανα "bigtime" ηταν... with a grain of salt που λενε :P

 

θα πω βλαμεννο, κλεφτη, οτιδηποτε καποιον απο το hip hop ρευμα παραδειγμα μιας και ξερω για αυτο το ειδος.

δεν θα πω βλαμμενο το ατομο που δημιούργησε οτι ειδα στο tate modern στο λονδινο, επειδη δεν μου αρεσε δεν το καταλαβα.

for the record, ειχα ακουσει για αυτη την δημιουργία εδω και καιρο και μου ειχε κανει εντυπωση.

 

ο χατζηστεφανου που ειχε βγει με το λαμπατερ, ποσοι τον ειπανε μαλακα?

 

 

η πρωτη εντυπωση ενος ανθρωπου οταν δει κατι καινουριο δεν θα ειναι να το αμφισβητήσει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να πετυχει το πείραμα χρειάζονται και οι ανάλογες προϋποθέσεις. Κοίτα και που το σκέφτομαι τώρα , μου έρχεται να το διακωμωδήσω αλλά δεν είναι εκεί το θέμα ...

 

Ο Cage ας πούμε έχει ένα καλλιτεχνικό προφίλ , ήταν φιλόσοφος,, εν πάση περιπτώσει είναι υποτίθεται ελλόγιμος, και έχει μια θέση σταθερή στον χρόνο ,μέσω της αναζήτησης του χρησιμοποιώντας μουσική κτλ, θέλει ίσως να είναι μια εκκεντρικότητα δεν έχει σημασία.

 

Για μένα θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να βρεθώ μέσα σε ένα πλήθος που συνειδητά θα ήθελε να δοκιμάσει να αφουγκραστεί στην σιωπή με φόντο την ιεροτελεστία που χαρακτηρίζει τα ακούσματα στον κλασικό ήχο. Είναι σαν μυσταγωγία αυτό όμως το λέω κατόπιν εορτής, δεν νομίζω ότι είμαι φτιαγμένος για κάτι τέτοιο , νομίζω ότι θα παρεκτρεπόμουν σε ένα αιφνιδιαστικό τερτίπι του είδους . . .αυτή η σιωπή σε ένα συναυλιακό χώρο ίσως να μου έμοιαζε σαν υποκρισία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πωπωπω τι είστε εσείς ρε?

Κάθετε ο άλλος και δουλεύει τον κόσμο και σεις τον θαυμάζετε απο πάνω?

Όταν λέμε μουσική ενοούμε μουσική, πρέπει αναγκαστικά να την ακούς.Αν δεν ακούς τίποτα τότε αυτό δεν είναι μουσική.

Μάλλον προς το θέατρο πάει περισσότερο ο Cage παρά προς την μουσική.Σκεφτείτε το καλά και θα δείτε ότι έχω δίκιο.

Εφόσον μόνο βλέπουμε και δεν ακούμε (έστω και αν σε κάποιους προκαλέι κάποια συναισθήματα αυτό) τότε προφανώς και η συγκεκριμένη "τέχνη" δεν είναι η μουσική.

Αν πχ άκουγα ακόμα και μια μελωδία που έρχεται από τον ήχο τον αυτοκινήτων κατάλληλα φτιαγμένη τότε ναι θα μπορούσε να είναι μουσική.

Ο άνθρωπος αυτός δεν πρέπει να λέγεται καν μουσικός(αν θεωρείται μουσικός) αλλά θεατρίνος ή κωμωδός γιατί με αυτό που κάνει καθόμαστε και τον βλέπουμε και πολλοί γελάνε όπως έκανα εγώ.

Εκτός και υπάρχει και άλλη τέχνη την οποία δεν την ξέρουμε ακόμα.Ε ντάξει βαφτίστε το τέχνη.Αργότερα η σιωπή μπορεί να είναι και πολύτιμη , ποτέ δεν ξέρουμε.Αλλά να είναι μια ξεχωριστή τέχνη και όχι να θεωρήσουμε ότι είναι η μουσική αυτό το παρατράγουδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαλάρωσε λίγο ρε filos. Μετά λέτε εμένα ότι μιλάω απόλυτα. Ο Cage διδάσκεται σε όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου και όχι τυχαία, εγώ έχω ξοδέψει όλη μου τη ζωή να αναρωτιέμαι τι είναι μουσική και τι δεν είναι, δεν τα γράφω τυχαία αυτά που γράφω (εύχομαι να φαίνεται αυτό), ας έχουμε ΛΙΓΟ ανοιχτό το μυαλό μας, να χάσουμε αποκλείεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....Φαρμάκι έχω στην Ψυχή Φέρνει μαυρίλα θολερή Στα στήθια μου

Νύχτα αξημέρωτη ξανά Με το πιοτό της με κερνά Εβίβα μου

Σκοτάδι πίνω για πιοτό Πω πω πω πω πω πω πω πω

Νέφη της Νύχτας μου κρατώ Πω πω πω πω πω πω πω πω

Και το Μυαλό μου είναι θολό Πω πω πω πω πω πω πω πω.... Πω!

 

Και το μυαλό σου είναι θολό και το δικό τους πιο λειψό σας εθολόσαν τα λεφτά γεια σου Φανφάρα Φαφλατά!!!!

Κοκορίκοοοοοοοοοοο....

 

Να σαι καλά φίλε. Γιατι και γέλασα και είναι ευστοχο!

 

Δηλ ρε παιδιά και αυτό το ποιήμα του ποδαριού είναι τέχνη;

Δηλ τεχνη είναι ότι κάνει ο καθένας μας;

Δηλ και τώρα που γράφω ο ήχος των πλήκτρων είναι τέχνη; Να το κάνω CD; Να το παίξω σε συναυλίες;

 

Νομίζω ότι ο κόσμος ψίλο-τρελάθηκε...

 

ΟΧΙ, το να κλάνεις επι μία ώρα στην σκηνή δεν είναι τέχνη.

 

Πράγματι, Manuel, η τέχνη καλώς ή κακώς είναι άρρητα συνθεδεμένη με την φήμη.

Με το που αποκτάς φήμη ο κόσμος θα "ακούσει" πολύ ποιο προσεκτικά αυτό που θα "πεις".

Δεν σημαίνει, όμως, πως ότι και να "πεις", ΕΙΝΑΙ τέχνη.

 

Αυτό που έκανε, ο διάσημος στον χώρο του, Cage (γιατι εγώ δεν τον ξέρω, όπως και εσύ δεν ξέρεις τον Laplace και ας τον διδάσκουν στα πανεπιστήμια) δεν είναι τίποτα άλλο παρά ενα ψυχολογικό τρικ. Σίγουρα "κάτι θέλει να πεί", σίγουρα κάποιοι "το ακούνε", αλλά σίγουρα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τέχνη.

 

Από την άλλη "μουσική για την μουσική"....

Τι πάει να πει αυτό....

Δηλ αν ο Μότσαρτ, αυτά που έγραφε ΔΕΝ τα έπαιζε ποτέ και πουθενα και τα έπερνε στον τάφο του, θα είχε καταφέρει "κάτι";;;;

Ναι, η μουσική μέσα στο μυαλό του θα υπήρχε και θα ήταν φοβερή και τρομερή και η αξία της μεγάλη, αλλά ποιο το νόημα της;;;;

 

Για εμένα η τέχνη με όποια μορφή και αν εκφράζεται ΠΡΕΠΕΙ να δημιουργεί στον καθένα μας "κάτι" βαθειά μέσα στην ψυχή του, ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει ένα νόημα και ο δημιουργός ΠΡΕΠΕΙ να κάνει "κάτι" που γενικά δεν μπορούν να το κάνουν οι άλλοι, λόγω τεχνικής ή και λόγω πρωτοτυπίας.

 

Το ότι γέλασα με το ποιήμα δεν είναι τέχνη γιατι δεν μου είπε "κάτι". Απλά λόγω των περιστάσεων μου φάνηκε αστείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν τα γράφω τυχαία αυτά που γράφω (εύχομαι να φαίνεται αυτό), ας έχουμε ΛΙΓΟ ανοιχτό το μυαλό μας, να χάσουμε αποκλείεται.

 

Φίλε Manuel, φαίνεται πράγματι ότι δεν τα γράφεις τυχαία αυτά που γράφεις... Ελπίζω να έχεις δώσει έστω και σε έναν εδώ μέσα να καταλάβει τί ακριβώς ήθελε να κάνει ο Cage (και τί είναι μουσική, γενικότερα), γιατί τα posts σου είναι αρκετά μεγάλα και πολύ καλογραμμένα (και σωστά τοποθετημένα, για να πω την προσωπική μου άποψη) για να γράφονται άδικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμένα η τέχνη με όποια μορφή και αν εκφράζεται ΠΡΕΠΕΙ να δημιουργεί στον καθένα μας "κάτι" βαθειά μέσα στην ψυχή του, ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει ένα νόημα και ο δημιουργός ΠΡΕΠΕΙ να κάνει "κάτι" που γενικά δεν μπορούν να το κάνουν οι άλλοι, λόγω τεχνικής ή και λόγω πρωτοτυπίας.

 

Αυτή η τελευταία σου παρατήρηση δημιουργεί όλη σου την αντίφαση στο ζήτημα του ορισμού. Επομένως θεμελιακά προσεγγίζεις λάθος τον Cage και όποιον άλλο δηλαδή.. (όχι οτι δεν επιτρέπεται να τον διακωμωδείς ή να πιάσεις έστω και με την δευτερη .."κάτι"). "Πρέπει" , "νοημα" , "πρωτοτυπία" λέξεις που χρησιμοποιείς για να οριοθητήσεις την τέχνη , το μεγαλύτερο λάθος που θα μπορουσες να κάνεις...

 

Το ότι γέλασα με το ποιήμα δεν είναι τέχνη γιατι δεν μου είπε "κάτι". Απλά λόγω των περιστάσεων μου φάνηκε αστείο.

 

Ειδικά εδώ , η αντίφαση δεν υπογράφεται μόνο , αλλα σφραγίζεται και με βουλοκέρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και όχι.

 

Το σημαντικότερο στοιχείο από ΟΛΑ σε ένα έργο, είναι να εννοείς αυτό που κάνεις και να είναι ειλικρινές. Και είναι φανερό πότε ισχύει αυτό και πότε όχι. Μπορεί το θέμα να είναι μάπα, μπορεί να μην έχει ενδιαφέρον, μπορεί μπορεί μπορεί, αλλά όταν εσύ το περιγράφεις με ειλικρινές ενδιαφέρον και όρεξη, τότε έχει αξία και θα κάνει και τους άλλους να το δούνε με αξία."

 

χαχααχαχαχαχαχαχα! (συγνώμη αυθόρμητο)

 

Ακόμη δεν απάντησες στο προηγούμενο ερώτημα μου, πολλά ποστ πριν και έτσι με αφορμή τη παραπάνω δήλωση σου στο παραθέτω ξανά προκειμένου, αν σου είναι εύκολο να δείξεις μεγαλοψυχία και να εξηγήσεις και σε εμένα το κατώτερο και άξεστο πλάσμα τη συμπεριφορά τους. Αν δηλαδή το έργο είναι τόσο σημαντικό, προς τι ο εμπαιγμός;

 

@nikoskon

 

Αυτά δηλαδή τα link και τα αποφθέγματα - φράσεις, που μου παραθέτεις είναι απόδειξη του οτι η σιωπή είναι μουσική; Η παύση πιστεύω πως είναι μέρος της μουσικής. Ένα εργαλείο το οποίο σε συνδυασμό με νότες κτλ παράγει έργο μουσικής.

 

Δε με ενδιαφέρει ποιος το είπε αυτό, δεν είναι δυνάστης μου - ευτυχώς δεν ανέχομαι τέτοια άτομα - για να μου επιβάλει τα δόγματά του για τη μουσική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία αυτά που λέει και σε συμφωνώ μαζί του πως οι εξωτερικοί ήχοι εκφράζουν κάτι παραπάνω.

 

Πχ πως αντιλαμβάνομαι εγώ αυτά που είπε ο συνθέτης, σύμφωνα με το παράδειγμα που έδωσε στην αρχη.

 

Είπε πως η κίνηση της πόλης είναι με τα αμάξια κτλ δημιουργεί μια εικόνα κατα κάποιο τρόπο, σαν να εκφράζεται έτσι ο τρόπος ζωής των κατοίκων σε μια πόλη.

 

Το θέμα όμως είναι πως δεν μίλησα για τον συνθέτη στο προηγούμενο ποστ, αλλά για τους υπόλοιπους - καταξιωμένους, επαγγελματίες και επιτυχημένους - μουσικούς και το πως αυτοί μεταχειρίζονται το έργο του όταν το "παίζουν".

 

Σε κάποιο ποστ μου στη 3η σελίδα αναφέρω πως η εξήγηση της wiki για το 4'33'' είναι πολύ ικανοποιητική, αφού αναφέρεται στη σύνδεση της σιωπής με το απόλυτο κενο και τις συνθήκες που επικρατούν εκεί. Μου άρεσε αυτή η εξήγηση, αλλά το θέμα είναι πως δε κατάφερα να την αντιληφθώ μόνος μου.

 

Ίσως επειδή και εγώ όπως και πολύ άλλοι εδω μέσα είμαστε πολύ "ρηχοί" στο να αντιληφθούμε τέτοιες λεπτές και υψηλών ιδανικών αφηρημένες έννοιες... ίσως πάλι και όχι ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως επειδή και εγώ όπως και πολύ άλλοι εδω μέσα είμαστε πολύ "ρηχοί" στο να αντιληφθούμε τέτοιες λεπτές και υψηλών ιδανικών αφηρημένες έννοιες...

 

Ακριβώς αυτό.

 

Αν δεν έχεις σχέση με τη μουσική, κάνε την καρδιά σου πέτρα και άκου με λίγο περισσότερη κατανόηση αυτά που λέει ο Manuel, μιας και είναι μουσικός.

 

Δε με ενδιαφέρει ποιος το είπε αυτό, δεν είναι δυνάστης μου - ευτυχώς δεν ανέχομαι τέτοια άτομα - για να μου επιβάλει τα δόγματά του για τη μουσική.

 

Σου πέρασε από το μυαλό ότι ίσως υπάρχουν άτομα που μπορεί να γνωρίζουν κάτι παραπάνω από εσένα σε κάποιο θέμα και ότι η άποψή τους ίσως έχει λίγο περισσότερο βάρος από τη δική σου;

 

Κι αν πάλι δε δέχεσαι δόγματα και αυθεντίες, τότε ποιος είσαι εσύ ή ο οποιοσδήποτε που θα πει ότι η παύση από μόνη της δεν είναι μουσική;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@teo64x

 

1ον Μιλάω για το τι πιστεύω εγώ. Δεν είπα πουθενά οτι το σωστό είναι το τάδε ή το δείνα.

 

2ον Δηλαδή τώρα τι πρέπει να κάνω; Επειδή δεν θεωρώ τη παύση απο μόνη της μουσική, ενώ άλλη την θεωρούν; να κόψω τα αυτιά μου και να μην ακούω μουσική; Ή να μη τη σχολιάζω;

 

3ον δε μπορείς να μου απαγορεύσεις να μιλάω και να λέω ελεύθερα τη γνώμη μου. Εκτός και αν είσαι κανένας ακροδεξιός μουσικός που σκοτώνει όποιον θεωρεί τη minimal electro και τη progressive μουσική είδος τέχνης :D

 

4oν Σε αυτό το τόπικ έγραψα οτι στην ερμηνεία του τι αναπαριστά, εκφράζει κτλ το "έργο" αυτό, διάβασα και τα link του Manuel και είδα και τη συνέντευξη (μέχρι το 3ο λεπτό) του Cage την οποία και παραδέχτηκα πως ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και μάλιστα συμφώνησα και στην ερμηνεία του για την φύση του ήχου και το τι μπορεί να αντιπροσωπεύουν οι ήχοι του περιβάλλοντος.

 

Εσύ τουλάχιστον που την έχεις δει Μπετόβεν, μπορείς να μου πεις τι δουλειά κάνεις; όχι τίποτα άλλο, επειδή μου επιτίθεσαι προσωπικά, γιατί θεωρείσαι αυθεντία και με αφορίζεις;

 

Και κλείνοντας εσύ μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί συνάδελφοι (οχι του επιπέδου Ελλάδας φυσικά) σας, χλευάζουν σε επίσημο κονσέρτο, συναυλία ή όπως αλλιώς λέγεται, το έργο του Cage;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1ον Μιλάω για το τι πιστεύω εγώ. Δεν είπα πουθενά οτι το σωστό είναι το τάδε ή το δείνα.

 

Κατ' αρχάς, οφείλω να σου ζητήσω μια συγγνώμη γιατί έκανα λάθος και διάβασα και ένα επιπλέον ποστ ως δικό σου, ενώ δεν ήταν... Παρόλα αυτά, θα απαντήσω παρακάτω.

 

2ον Δηλαδή τώρα τι πρέπει να κάνω; Επειδή δεν θεωρώ τη παύση απο μόνη της μουσική, ενώ άλλη την θεωρούν; να κόψω τα αυτιά μου και να μην ακούω μουσική; Ή να μη τη σχολιάζω;

 

Η παύση, όπως και οποιοδήποτε άλλο στοιχείο της μουσικής, είναι από μόνη της μουσική.

 

3ον δε μπορείς να μου απαγορεύσεις να μιλάω και να λέω ελεύθερα τη γνώμη μου. Εκτός και αν είσαι κανένας ακροδεξιός μουσικός που σκοτώνει όποιον θεωρεί τη minimal electro και τη progressive μουσική είδος τέχνης :D

 

Όχι, έπεσες έξω, ειδικά στο bold. :-) Γνώμη μου είναι, όμως, πως μπορούμε (και καλό θα ήταν) να είμαστε πιο μετριοπαθείς στις απόψεις μας για θέματα που δε γνωρίζουμε (αυτό το λέω γενικά, για όλα τα θέματα και για όλους, εμού συμπεριλαμβανομένου).

 

4oν Σε αυτό το τόπικ έγραψα οτι στην ερμηνεία του τι αναπαριστά, εκφράζει κτλ το "έργο" αυτό, διάβασα και τα link του Manuel και είδα και τη συνέντευξη (μέχρι το 3ο λεπτό) του Cage την οποία και παραδέχτηκα πως ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και μάλιστα συμφώνησα και στην ερμηνεία του για την φύση του ήχου και το τι μπορεί να αντιπροσωπεύουν οι ήχοι του περιβάλλοντος.

 

Συμφωνώ κι εγώ.

 

Εσύ τουλάχιστον που την έχεις δει Μπετόβεν, μπορείς να μου πεις τι δουλειά κάνεις; όχι τίποτα άλλο, επειδή μου επιτίθεσαι προσωπικά, γιατί θεωρείσαι αυθεντία και με αφορίζεις;

 

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν την έχω δει Μπετόβεν, αυτό είναι κάτι που το λες αυθαίρετα (περισσότερα στην επόμενη παράγραφο). Είμαι φοιτητής (λεπτομέρειες στο προφίλ μου). Με τη μουσική ασχολούμαι πολύ, αν και ερασιτεχνικά.

 

Δε θεωρούμαι αυθεντία καθώς, όπως θα παρατηρήσεις με μία σύντομη ματία, δεν εξέφρασα προσωπική άποψη για το θέμα με την έννοια του να πω "αυτό κι αυτό", απλά παρατήρησα ότι καλό είναι να μην κρίνουμε με τόση ευκολία κριτική σε ανθρώπους που γνωρίζουν περισσότερα από εμάς (όπως ο Cage) όταν εμείς (και εγώ μέσα, φυσικά) δεν τα γνωρίζουμε και τόσο καλά. Και καλό θα είναι να ακούμε και τη γνώμη ενός ατόμου που γνωρίζει κάτι παραπάνω (όπως θα πρόσεξες, παρέπεμψα στο Manuel, όχι σε εμένα).

 

Και κλείνοντας εσύ μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί συνάδελφοι (οχι του επιπέδου Ελλάδας φυσικά) σας, χλευάζουν σε επίσημο κονσέρτο, συναυλία ή όπως αλλιώς λέγεται, το έργο του Cage;

 

Δε μπορώ εγώ προσωπικά να εκφέρω άποψη για το γιατί κάποιοι άλλοι (όχι εγώ) χλευάζουν κάτι. Αν πρέπει να μαντέψω την απάντηση σε αυτό που με ρωτάς (δεν έχω δει το βίντεο, μην παρεξηγήσεις αν δεν είναι αυτό που με ρωτάς), θα έλεγα πως ίσως τους έπιασε νευρικότητα επειδή για πάνω από τεσσεράμισι λεπτά δεν έκαναν τίποτα, πράγμα που πιθανότατα έστρεψε την προσοχή του κόσμου πάνω τους, πολύ περισσότερο απ' ό,τι αν έπαιζαν κάποιο 'σηνηθισμένο' κομμάτι.

 

...Και στο κάτω-κάτω, σεβάσου ότι ο Cage είναι ο μόνος συνθέτης που κατάφερε να γράψει ένα κομμάτι το οποίο μπορείς να το ακούς όσο δυνατά θες, χωρίς να σου φωνάζει ο από κάτω να κάνεις ησυχία... :devil:

 

Αυτά τα λίγα. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...