Stam53 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Αν mail που μου ήρθε από [email protected] είναι για "ψάρεμα", πολλοί μπορεί να τη "πατήσουν". Ζητούν συνδρομή για Ουκρανία. Επεξ/σία 5 Μαΐου 2022 από Stam53
vps Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Με έχουν τρελανει τελευταία στα mail..δήθεν ΕΛΤΑ...σε λίγο δεν θα γνωρίζουμε τα πραγματικά από τα ψεύτικα Προσοχή μεγάλη παίδες...
parlapipas25 Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 Καλησπέρα, έχω βάλει ένα κινητό για πούλημα στο marketplace fb και μου έχουν στείλει 2 άτομα μήνυμα με google translate ό,τι επειδη μενουν μακρυά θα στειλουν γνωστές μεταφορικές στο σπίτι να μου δώσει τα λεφτά ο υπάλληλος σε φάκελο και να δώσω το κινητό. Βρομοδουλεια μυρίζομαι. Έχετε ακούσει τίποτα;
Pokemon640 Δημοσ. 12 Μαΐου 2022 Δημοσ. 12 Μαΐου 2022 Στις 24/4/2022 στις 10:13 ΠΜ, elio_1 είπε Σημερινό email δήθεν από ΕΛΤΑ: αναφέρθηκε σαν fishing. Προσοχή! Η υπηρεσία των email στα Ελτά είναι εκτός λειτουργίας μετά την επίθεση. Οτιδήποτε έρχεται στον καθένα προφανώς είναι fake. Με μόνη εξαίρεση αν κάποιος όντως αγόρασε κάτι από εξωτερικό (εκτός ΕΕ) οπότε πιθανά να ενημερωθεί από το τελωνείο μέσω email.
Lanike71 Δημοσ. 12 Μαΐου 2022 Δημοσ. 12 Μαΐου 2022 Στις 10/5/2022 στις 6:35 ΜΜ, parlapipas25 είπε Καλησπέρα, έχω βάλει ένα κινητό για πούλημα στο marketplace fb και μου έχουν στείλει 2 άτομα μήνυμα με google translate ό,τι επειδη μενουν μακρυά θα στειλουν γνωστές μεταφορικές στο σπίτι να μου δώσει τα λεφτά ο υπάλληλος σε φάκελο και να δώσω το κινητό. Βρομοδουλεια μυρίζομαι. Έχετε ακούσει τίποτα; Λεφτά μονόπολης θα έχει μέσα; 6 ώρες πριν, Pokemon640 είπε Η υπηρεσία των email στα Ελτά είναι εκτός λειτουργίας μετά την επίθεση. Οτιδήποτε έρχεται στον καθένα προφανώς είναι fake. Με μόνη εξαίρεση αν κάποιος όντως αγόρασε κάτι από εξωτερικό (εκτός ΕΕ) οπότε πιθανά να ενημερωθεί από το τελωνείο μέσω email. Την έχει πατήσει φίλος με αυτό.
Ukforthemoment Δημοσ. 13 Μαΐου 2022 Δημοσ. 13 Μαΐου 2022 Στις 10/5/2022 στις 4:35 ΜΜ, parlapipas25 είπε Καλησπέρα, έχω βάλει ένα κινητό για πούλημα στο marketplace fb και μου έχουν στείλει 2 άτομα μήνυμα με google translate ό,τι επειδη μενουν μακρυά θα στειλουν γνωστές μεταφορικές στο σπίτι να μου δώσει τα λεφτά ο υπάλληλος σε φάκελο και να δώσω το κινητό. Βρομοδουλεια μυρίζομαι. Έχετε ακούσει τίποτα; Πρωτα θα σου πουν να πληρώσεις έξοδα.Για να σου φάνε λεφτά.Είναι απάτη. 1
parlapipas25 Δημοσ. 13 Μαΐου 2022 Δημοσ. 13 Μαΐου 2022 Επικοινώνησα με την UPS και μου είπαν ότι πρόκειται περί απατης.
vasioula1 Δημοσ. 16 Μαΐου 2022 Δημοσ. 16 Μαΐου 2022 Αυτό που βάζεις κάποια λεφτά σαν αρχικό κεφάλαιο κάπου και τάχα κάνοντας εικονικές αγορές ή reviews σε προϊόντα σου δίνει χρήματα τι φάση; Κάποιοι συνάδελφοι έχουν πέσει με τα μούτρα και έκαναν εγγραφες σε 3-4 εταιρίες
Lanike71 Δημοσ. 16 Μαΐου 2022 Δημοσ. 16 Μαΐου 2022 3 ώρες πριν, vasioula1 είπε Αυτό που βάζεις κάποια λεφτά σαν αρχικό κεφάλαιο κάπου και τάχα κάνοντας εικονικές αγορές ή reviews σε προϊόντα σου δίνει χρήματα τι φάση; Κάποιοι συνάδελφοι έχουν πέσει με τα μούτρα και έκαναν εγγραφες σε 3-4 εταιρίες Ήρθε και σε εμένα μέσω facebook. Πυραμίδα είναι, κάποιος σε "στρατολογεί" και κερδίζει από εσένα πάντως. Σου δίνουν ένα ελάχιστο ποσό να βγάζεις 20 λεπτά τη μέρα καθαρά και αναγκάζεσαι να βάλεις δικό σου κεφάλαιο για να μεγαλώσει το κεφάλαιο. Δεν ξέρω βέβαια από που προκύπτουν τα έσοδα. 1
vasioula1 Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 ναι απλά υποθέτω κάποια στιγμή θα βαρέσουν πιστόλι και όσοι τα βάλουν τότε θα τα χάσουν
Balantakos Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπερα, εχω το εξης προβλημα, αρκετα spam email στο αρχαιο μου e-mail...τα κανω block sender χωρις δευτερη σκεψη ολα, και εχει ηρεμησει η κατασταση λιγο ΑΛΛΑ, παρατηρω οτι εκει που βλεπουμε τα login attemps βλεπω ποοοολλες προσπαθειες να μπουνε στον λογαριασμο απο ινδια κλπ κλπ, αλλαζω τον κωδικο συχνα, τι φαση ακριβως αυτο? Εχω και AdGuard στον Chrome (διαβαζω ειναι απο τα καλυτερα). Αργεντινη/Ρωσσια/Αμερικη διαφορες IP - Ανεπιτυχης Εισοδος... Επεξ/σία 19 Μαΐου 2022 από Balantakos
natasssa Δημοσ. 26 Μαΐου 2022 Δημοσ. 26 Μαΐου 2022 Αν έχετε κανάλι στο youtube και τις τελευταίες μέρες σας βομβαρδίζει με mail για συνεργασία ένας κύριος Scott Berrington από την Rainway, μαντέψτε... είναι απάτη
planetman Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) Γι' αυτό τί λέτε; Κάνει μπαμ πως είναι απάτη ε; Έριξα παραγγελία με αντικαταβολή για να δω τί θα γίνει και ήρθε δέμα. Ρώτησα αν μπορώ να το ανοίξω πριν το παραλάβω αλλά δε γίνεται. https://techshop-gr.com/ Επεξ/σία 15 Ιουνίου 2022 από planetman
Nabuko Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 10 ώρες πριν, planetman είπε Γι' αυτό τί λέτε; Κάνει μπαμ πως είναι απάτη ε; Έριξα παραγγελία με αντικαταβολή για να δω τί θα γίνει και ήρθε δέμα. Ρώτησα αν μπορώ να το ανοίξω πριν το παραλάβω αλλά δε γίνεται. https://techshop-gr.com/ Σύμφωνα ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών μπορείτε να επωφεληθείτε από το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα τα οποία έχετε αγοράσει, χωρίς καμία επιβάρυνση μεταφορικών και χωρίς να χρειάζεται να επισημάνετε κάποιο λόγο. Πρέπει να ενημερώσετε την https://techshop-gr.com εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία από την ημερομηνία παραλαβής του προιόντος. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην https://techshop-gr.com εντός επτά (7) ημέρων από την ημερομηνία κατά την οποία θα έχετε την ενημερώσει για την απόφασή σας να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε. Υπό ορισμένες συνθήκες, είναι δυνατόν να γίνει αντικατάσταση με άλλο προϊόν. 1. Όροι και προϋποθέσεις για επιστροφή σύμφωνα με τον νομό για προστασία των καταναλωτών Αν θέλετε να ακυρώσετε την αγορά προϊόντος, σύμφωνα με την πολιτική μας και να γίνει επιστροφή των χρημάτων σας, σας παρακαλούμε να ακολουθήσετε τα εξής βήματα: α. εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή των προϊόντων, παρακαλούμε να μας ενημερώστε με συστημένη επιστολή ή με e-mail στο info.4tech-gr.com, ότι επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, β. βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, αλλοιωθεί ή καταστραφεί, γ. τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν, ολόκληρα και αχρησιμοποίητα, στην αρχική τους συσκευασία. Αν θέλετε να επιστρέψετε σετ, πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα συστατικά του. Αν και εφόσον έχουν τηρηθεί όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, η https://techshop-gr.com θα σας επιστρέψει το αντίτιμο των αγορασμένων προϊόντων. Σε κάθε περίπτωση, θα ειδοποιηθείτε εάν δεν μπορούν να γίνουν δεκτά τα επιστρεφόμενα προϊόντα επειδή δεν πληρούν τις προϋποθέσεις που ορίζονται στις παραγράφους β) και γ) της προηγούμενης παραγράφου. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να επιλέξετε να παραλάβετε ξάνα τα ίδια προϊόντα με δική σας επιβάρυνση των μεταφορικών. Εάν αρνηθείτε την παραπάνω παράδοση, η https://techshop-gr.com διατηρεί το δικαίωμα να κρατήσει τα προϊόντα και το πληρωμένο ποσό. Παρακαλούμε να έχετε υπόψιν ότι όλοι οι δασμοί, φόροι και τέλη, που καταβάλλονται για την παράδοση των αγορασθέντων προϊόντων (εάν υπάρχουν) δεν επιστρέφονται. 2. Επιστροφή χρημάτων και Διαδικασίες Μετά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων, και η https://multitech-gr βεβαιωθεί ότι έχουν τηρηθεί όλες τις προϋποθέσεις, θα λάβετε ένα e-mail, ότι έχουμε παραλάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Ανεξάρτητα από τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε (χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, αντικαταβολή), σύμφωνα με τον νόμο. Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων θα ξεκινήσει, όταν έχουμε παραλάβει την επιστρεφόμενα προϊόντα και έχουν τηρηθεί όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών, από την ενημέρωση στην https://techshop-gr.com για την απόφασή σας αν ασκήσετε το δικαίωμά σας για επιστροφή προϊόντων. Η προθεσμία για την επιστροφή του ποσού που έχετε καταβάλλεται για την αγορά των επιστρεφόμενων προϊόντων εξαρτάται από τη μέθοδο πληρωμής την οπία έχετε χρησιμοποιήσει: – Για αγορές μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας η επιστροφή εξαρτάται από την πολιτική της εταιρείας που έχει εκδώσει την κάρτα.
planetman Δημοσ. 18 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2022 Στις 16/6/2022 στις 10:54 ΠΜ, Nabuko είπε Σύμφωνα ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών μπορείτε να επωφεληθείτε από το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα τα οποία έχετε αγοράσει, χωρίς καμία επιβάρυνση μεταφορικών και χωρίς να χρειάζεται να επισημάνετε κάποιο λόγο. Πρέπει να ενημερώσετε την https://techshop-gr.com εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία από την ημερομηνία παραλαβής του προιόντος. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην https://techshop-gr.com εντός επτά (7) ημέρων από την ημερομηνία κατά την οποία θα έχετε την ενημερώσει για την απόφασή σας να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε. Υπό ορισμένες συνθήκες, είναι δυνατόν να γίνει αντικατάσταση με άλλο προϊόν. 1. Όροι και προϋποθέσεις για επιστροφή σύμφωνα με τον νομό για προστασία των καταναλωτών Αν θέλετε να ακυρώσετε την αγορά προϊόντος, σύμφωνα με την πολιτική μας και να γίνει επιστροφή των χρημάτων σας, σας παρακαλούμε να ακολουθήσετε τα εξής βήματα: α. εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή των προϊόντων, παρακαλούμε να μας ενημερώστε με συστημένη επιστολή ή με e-mail στο info.4tech-gr.com, ότι επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, β. βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, αλλοιωθεί ή καταστραφεί, γ. τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν, ολόκληρα και αχρησιμοποίητα, στην αρχική τους συσκευασία. Αν θέλετε να επιστρέψετε σετ, πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα συστατικά του. Αν και εφόσον έχουν τηρηθεί όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, η https://techshop-gr.com θα σας επιστρέψει το αντίτιμο των αγορασμένων προϊόντων. Σε κάθε περίπτωση, θα ειδοποιηθείτε εάν δεν μπορούν να γίνουν δεκτά τα επιστρεφόμενα προϊόντα επειδή δεν πληρούν τις προϋποθέσεις που ορίζονται στις παραγράφους β) και γ) της προηγούμενης παραγράφου. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να επιλέξετε να παραλάβετε ξάνα τα ίδια προϊόντα με δική σας επιβάρυνση των μεταφορικών. Εάν αρνηθείτε την παραπάνω παράδοση, η https://techshop-gr.com διατηρεί το δικαίωμα να κρατήσει τα προϊόντα και το πληρωμένο ποσό. Παρακαλούμε να έχετε υπόψιν ότι όλοι οι δασμοί, φόροι και τέλη, που καταβάλλονται για την παράδοση των αγορασθέντων προϊόντων (εάν υπάρχουν) δεν επιστρέφονται. 2. Επιστροφή χρημάτων και Διαδικασίες Μετά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων, και η https://multitech-gr βεβαιωθεί ότι έχουν τηρηθεί όλες τις προϋποθέσεις, θα λάβετε ένα e-mail, ότι έχουμε παραλάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Ανεξάρτητα από τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε (χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, αντικαταβολή), σύμφωνα με τον νόμο. Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων θα ξεκινήσει, όταν έχουμε παραλάβει την επιστρεφόμενα προϊόντα και έχουν τηρηθεί όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών, από την ενημέρωση στην https://techshop-gr.com για την απόφασή σας αν ασκήσετε το δικαίωμά σας για επιστροφή προϊόντων. Η προθεσμία για την επιστροφή του ποσού που έχετε καταβάλλεται για την αγορά των επιστρεφόμενων προϊόντων εξαρτάται από τη μέθοδο πληρωμής την οπία έχετε χρησιμοποιήσει: – Για αγορές μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας η επιστροφή εξαρτάται από την πολιτική της εταιρείας που έχει εκδώσει την κάρτα. Το ερώτημα είναι, πως θα τους ενημερώσω; Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο επικοινωνίας πουθενά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα