Voodooman Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Εγώ πάντως πρώτη φορά βλέπω να βελτιώνεις τα κρατήματα του αυτοκινήτου και αυτό στους επόμενους αγώνες να κουνάει περισσότερο σαν βάρκα απ' ότι νωρίτερα. Για να μην πω τα ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΥΡΑ τετ-α-κε που μου έκανε σε ευθεία χωρίς να στρίβω το τιμόνι (Hint: λεία η άσφαλτος, δεν υπήρχε κάποιο σαμαράκι) ή για τον μαγνήτη στις μπάρες. Το Shift ΔΕΝ είναι GTR, τελεία και παύλα. Αφήνει πίσω του όμως όλα τα υπόλοιπα arcade racing με μεγάλη διαφορά. Στο pro (με τους αντιπάλους στο medium) έχει αρκετή πρόκληση, δεν απαιτεί την συγκέντρωση που πρέπει να έχεις στο GTR, δεν απαιτεί τις τέλειες γραμμές, αλλά χρειάζεται αρκετή προσπάθεια. Ωραία αυτοκίνητα, λίγο tuning, πίστες πραγματικές και φανταστικές, λίγο από όλα στις ΣΩΣΤΕΣ δόσεις. Και τελικά το επιβεβαιώνουν και σε άλλα fora, στις ATi υπάρχει πρόβλημα. Α, και η momo καλή, αλλά με όχι πολύ καλά force feedback effects.
gitz Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Να και καπου που θα μπορεσω επιτελους να τεσταρω το G25.... μπορείς επίσης να παίξεις ένα άλλο παιχνιδάκι το live for speed (http://www.lfs.net) το οποίο έχει σχεδιαστεί για την G25... είναι ένας απο τους καλύτερους εξομοιωτές παγκόσμια...
stm00192 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Και τελικά το επιβεβαιώνουν και σε άλλα fora, στις ATi υπάρχει πρόβλημα. Εγω πάντως In game δεν παρατήρησα καποιο πρόβλημα με ΑΤΙ.... στα menu ομως σέρνεται!
athkatla Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Εγω πάντως In game δεν παρατήρησα καποιο πρόβλημα με ΑΤΙ.... στα menu ομως σέρνεται! ναι και εγω το ιδιο
activex Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Όπως προανέφερα έχω και εγώ την momo racing αλλά δεν μπορώ να κατανοήσω το πρόβλημα που περιγράφεις. μάλλον επειδή ήσουν δεν σου έτυχε (κάτι πρέπει να έπαιζε με το calibration) το είχα εκτός συνδέσεις το τιμόνι και μπορεί βέβαια να σκάλωσε μόνο σε εμένα. τέλος καλό όλα καλά!
john2gr Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Το Shift ΔΕΝ είναι GTR, τελεία και παύλα. Αφήνει πίσω του όμως όλα τα υπόλοιπα arcade racing με μεγάλη διαφορά. Στο pro (με τους αντιπάλους στο medium) έχει αρκετή πρόκληση, δεν απαιτεί την συγκέντρωση που πρέπει να έχεις στο GTR, δεν απαιτεί τις τέλειες γραμμές, αλλά χρειάζεται αρκετή προσπάθεια. Ωραία αυτοκίνητα, λίγο tuning, πίστες πραγματικές και φανταστικές, λίγο από όλα στις ΣΩΣΤΕΣ δόσεις. Και τελικά το επιβεβαιώνουν και σε άλλα fora, στις ATi υπάρχει πρόβλημα. Α, και η momo καλή, αλλά με όχι πολύ καλά force feedback effects. Δεν είναι θέμα ότι δεν είναι GTR, το θέμα είναι ότι στα αυτοκίνητα που τα πατάνε περισσότερο, το φαινόμενο βάρκα και ο μαγνήτης στις μπάρες βγάζουν μάτι. Τρως στούκα, αφήνεις γκάζι και στρίβεις το αμάξι και αυτό εκεί, κολλημένο στην μπάρα. Πατάς λίγο γκάζι κι αυτό δεν ξεκολλάει. Το handling γενικώς όσο προχωράς (και όσο βελτιώνεις το αυτοκίνητό σου) αντί να βελτιώνεται... παίρνει την κάτω βόλτα. Με το MOMO η αίσθηση που μου άφησαν τα FF effects ήταν πάρα πολύ καλή (και επιτέλους, προσφέρει vibration σε όλα τα gamepads όπως αυτό της Thrustmaster που έχω). Με την τιμονιέρα όμως χρειάζεται πολύ γύρισμα στο τιμόνι για να πάρεις τις μεγάλες στροφές (η πλάκα είναι ότι έχω στο 0% το deadzone και το sensitivity στο... 70% Και πάλι όμως, το παιχνίδι κάνει τα δικά του). Εν ολίγοις, καλό αλλά από ένα σημείο και μετά γίνεται σπ@σ@ρχίδικο, σε αντίθεση με κάτι Richard Burns Rally (άλλη κατηγορία racing αλλά και πάλι διαθέτει εντυπωσιακά physics και οδηγική συμπεριφορά) που όποτε έτρωγα στούκα, έφταιγα εγώ κι όχι ο μαγνήτης στις μπάρες ή η "διάθεση" του παιχνιδιού στο να μου σπάσει τα νεύρα! PS: Ούτε εγώ είχα πρόβλημα με το MOMO μου, το σύνδεσα, επέλεξα τα combined pedals (μιας και έτσι το έχω σετάρει) και δούλεψε κανονικά.
jvgrjohn Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Μαγνήτης στις μπάρες???? Και βγάζει και μάτι???? Τι ακριβώς σημαίνει αυτό???? Ότι ''και καλά'' τραβάει το αυτοκίνητο επάνω στις μπάρες για να τρακάρεις???? Μήπως θέλει ζυγοστάθμιση το τιμονάκι σου???? Τι λες βρε παιδί μου και ποιός είναι ο σκοπός αυτού του διαβολικού πράγματος???? Θα σε πείραζε να αμφισβητήσω τα λεγόμενα σου???? Βασικά το ότι βγάζει μάτι σημαίνει ότι το έχεις παρατηρήσει και σε άλλα παιχνίδια. Θα μπορούσες να μου αναφέρεις μερικά για να το τσεκάρω με τα ματάκια μου (έχω όλα τα ραλάκια από το 1995 και μετά). Για τα κρατήματα θα ήθελα να αναφέρω ότι όταν ανεβάζουμε την ισχύ σε ένα δεδομένο κινητήρα, πρέπει να κάνουμε και ανάλογες διορθώσεις στην αεροδυναμική του αμαξώματος, όπως επίσης και στα φρένα. *Δεν ξέρω βρε παιδιά αλλά μάλλον γερνάω και παραξενεύω και δεν μπορώ να δεχτώ πολλά από τα αφελή σχόλια που παραθέτουν μερικοί κατά καιρούς και γιαυτό αντιδρώ.
Anastazio Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 πω πανω που ενθουσιαστικα ηρθε ο subzero και με ξενερωσε...πειτε μου οτι ειναι pre-seted o και καλα ρεαλισμος οπως πχ στο most wanted που ναι σπινιαρε κιολλας αλλα ηταν σαν να βλεπω animation μιας και καθε φορα το κανε με τον ιδιο τροπο και μεχρι ενος σημειου να ξενερωσω μεγιστα...
activex Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 βασικά το παιχνίδι έχει μεγάλη διαφορά ανεβάζοντας τον ρεαλισμό/δυσκολία. οπότε καλό είναι να λέμε και σε τι επίπεδο το παίζουμε (ρυθμίσεις γενικά μια και έχει αρκετές) ώστε να το κάνεις αρκετά Manual
john2gr Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Μαγνήτης στις μπάρες????Και βγάζει και μάτι???? Τι ακριβώς σημαίνει αυτό???? Ότι ''και καλά'' τραβάει το αυτοκίνητο επάνω στις μπάρες για να τρακάρεις???? Μήπως θέλει ζυγοστάθμιση το τιμονάκι σου???? Τι λες βρε παιδί μου και ποιός είναι ο σκοπός αυτού του διαβολικού πράγματος???? Θα σε πείραζε να αμφισβητήσω τα λεγόμενα σου???? Βασικά το ότι βγάζει μάτι σημαίνει ότι το έχεις παρατηρήσει και σε άλλα παιχνίδια. Θα μπορούσες να μου αναφέρεις μερικά για να το τσεκάρω με τα ματάκια μου (έχω όλα τα ραλάκια από το 1995 και μετά). Για τα κρατήματα θα ήθελα να αναφέρω ότι όταν ανεβάζουμε την ισχύ σε ένα δεδομένο κινητήρα, πρέπει να κάνουμε και ανάλογες διορθώσεις στην αεροδυναμική του αμαξώματος, όπως επίσης και στα φρένα. *Δεν ξέρω βρε παιδιά αλλά μάλλον γερνάω και παραξενεύω και δεν μπορώ να δεχτώ πολλά από τα αφελή σχόλια που παραθέτουν μερικοί κατά καιρούς και γιαυτό αντιδρώ. Εγώ πάντως πρώτη φορά βλέπω να βελτιώνεις τα κρατήματα του αυτοκινήτου και αυτό στους επόμενους αγώνες να κουνάει περισσότερο σαν βάρκα απ' ότι νωρίτερα. Πόσο bold να το κάνω πια; Εννοείται ότι πρώτα κοιτάς το κράτημα του αυτοκινήτου και μετά αναλόγως αυξάνεις και τις επιδόσεις του. Είπα ότι βγάζει μάτι στο Shift' date=' που σημαίνει [b']ότι είναι εμφανέστατο στο συγκεκριμένο παιχνίδι όταν είσαι κοντά στις μπάρες[/b] (ιδιαίτερα σε στροφές... και δεν λέμε για όταν σε πετάει προς τα έξω η φυγόκεντρος). Βασικά και στο Sega Rally κάνει ΜΠΑΜ ο μαγνήτης, αλλά αυτό είναι πέρα για πέρα arcade οπότε σιγά τα ωα, δεν αξίζει καν να αναφερθεί. Στην τελική, αρκετοί που το παίξαμε τα είδαμε και τα αναφέρουμε. Θέλεις να τα αμφισβητείς (δεν σε αναγκάζει και κανένας άλλωστε, μιλάω για αυτά που είδα με παραδείγματα. Μέχρι και fraps θα τραβούσα για τον μαγνήτη αλλά μιας και δεν έχει ανατεθεί σε μένα το review του συγκεκριμένου παιχνιδιού το προσπέρασα); Ποσώς με ενδιαφέρει, do it PS: Η πρόταση "είναι εμφανές" δεν σημαίνει ότι υπάρχει σε όλα τα racing games πω πανω που ενθουσιαστικα ηρθε ο subzero και με ξενερωσε...πειτε μου οτι ειναι pre-seted o και καλα ρεαλισμος οπως πχ στο most wanted που ναι σπινιαρε κιολλας αλλα ηταν σαν να βλεπω animation μιας και καθε φορα το κανε με τον ιδιο τροπο και μεχρι ενος σημειου να ξενερωσω μεγιστα... Καμία, μα καμία σχέση με Most Wanted. Καλύτερο, ρεαλιστικότερο αλλά έχει τα προβλήματά του!
333_halfdevil Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 corvette οδηγησε κανεις? πως ξεκινα?? bug μυριζω...
jvgrjohn Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 (επεξεργασμένο) Κάνω ένα pause το παιχνίδι για να πω τις εντυπώσεις μου. Είναι η πρώτη φορά σε παιχνίδι που η default κάμερα είναι η εσωτερική και δεν ψάχνω να βρω ποιό κουμπί την αλλάζει. Πρώτη φορά σε παιχνίδι μεταφέρουν την φύση του οδοστρώματος τόσο ρεαλιστικά μέσα στο κοκπιτ. Επίσης πρώτη φορά σε παιχνίδι παρατηρώ ότι το πεδίο όρασης της εσωτερικής κάμερας πλησιάζει πολύ το πραγματικό κάτι που δεν νομίζω να το έχει πετύχει ποτέ κανένα παιχνίδι έως σήμερα. Τα γραφικά πολύ όμορφα. Λεπτομερή και αληθοφανή. Τα μοντέλα των αυτοκινήτων μια χαρά και αυτά. Το τρέχω full όλα σε 1650 σε vista 64 και ati 4870 με 4gb ram.(To τσέκαρα και με 15 αν θυμάμαι καλά αυτοκίνητα στην πίστα και δεν παρατήρησα κάποιο ιδιαίτερο κόλλημα - σπάσιμο.) Δεν παρατήρησα τίποτα για μαγνήτες (και δεν το λέω για να πειράξω τον συνονόματο μου τον john2gr) γιατί όση ώρα έπαιζα προσπάθησα να δω αν πραγματικά γίνεται αυτό που είπε. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι η ισχύς των κινητήρων περνάει στο δρόμο και όπως είναι φυσικό αν μπω σε μια στροφή με παραπάνω χιλιόμετρα φυσικό είναι να με πετάξει έξω. Αφού βγω έξω φυσικό είναι το χαλίκι και το χόρτο να μην με αφήνει να μπω εύκολα μέσα αφού τα λάστιχα είναι σλικ και όχι 4χ4. Επίσης όταν αφήσεις το τιμόνι ελεύθερο αυτό ακολουθεί όπως κσι στην πραγματικότητα την κλίση του οδοστρώματος το οποίο είναι μια τρομερή λεπτομέρεια και πρέπει να την λάβουμε υπόψη μας. Πιστέυω ότι πρέπει όλοι να χειροκροτήσουμε και να ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ (επαναλαμβάνω....να $$$$$$$$ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ $$$$$$) συμπεριλαμβανομένου και εμού του ιδίου, αυτή την νέα προσπάθεια της ΕΑ, με απώτερο σκοπό να της δείξουμε ποιός είναι ο σωστός δρόμος. Επεξεργασία *****Τελικά βρήκα ποιο κουμπί αλλάζει την κάμερα και παρατήρησα ότι στην εξωτερική κάμερα κάνει μερικά κολλήματα ιδιαίτερα στην εκκίνηση με πολλά αυτοκίνητα. Η οποία εξωτερική κάμερα δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα. Το δυνατό σημείο του τίτλου είναι η εσωτερική κάμερα. Τελικά κατέβασα την ανάλυση στα 1440 με full όλα και πλέον τρέχει μια χαρά χωρίς κολλήματα. Έπειτα από 1 ώρα παιχνιδιού κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το TEST DRIVE UNLIMITED εξακολουθεί να είναι το Νο 1 ραλάκι για τα δικά μου δεδομένα. Καλή η προσπάθεια της ΕΑ και εύχομαι να συνεχίσει έτσι. Επεξεργασία ******Τελικά είναι πολύ καλό, πάρα πολύ καλό και τα αυτοκίνητα δεν έχουν μόνο παρδαλά χρώματα. Εκπληκτικό gameplay και πολύ καλή παραμετροποίηση. Κόλλησα άσχημα. Με εσωτερική κάμερα πάντα. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2009 από jvgrjohn
koumos Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Αυτο παντως με το μαγνητη στις μπαρες το παρατηρησα και γω. Βγαινεις εκτος πιστας σε γρασιδι, ακουμπας μπαρα, αφηνεις το γκαζι και στριβεις το τιμονι και το αμαξι κολλημενο εκει και δε λεει να φυγει.
Voodooman Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Εννοείται βέβαια πως το παιχνίδι δεν είναι καθαρόαιμο racing σε καμμία περίπτωση. Εμένα δεν θα με πείραζε αν υπήρχε ένα racing με 4-5 αυτοκίνητα και 3 ή 4 πίστες, θα μου έφτανε να γυρίζω σε αυτές για πολλές μέρες απλά κυνηγώντας τον χρόνο, όπως έκανα άλλωστε με τα GTR. Aλλά είναι σίγουρα το καλύτερο αυτού του είδους racing, με carrier mode, φτιαξίματα και πολλή βαβούρα. Είναι πάρα πολύ καλό.
Antonyart Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Γεια σας παιδες... Να ρωτησω... εχει βρει κανενας σας settings για τιμονιερα και γενικα μεσα στο παιχνιδι ωστε να το κανει πιο πολυ sim... Κατι σαν GTR EVOLUTION..... Εγω καταφερα να εξαληψω λιγο το προβλημα του μαγνητη με την μπαριερα κατεβαζοντας τα spring effect strength και Damper effect strength της τιμονιερας G25 στο 15% και πειραζοντας λιγο τα settings μεσα στο shift... αλλα παλι δεν ειμαι πολυ ευχαριστημενος... Αν καποιος εχει καταφερει κατι please γραψτε τα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα