Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Το πουλαει η Midea αλλα οχι Ελλαδα. Ειναι ιδιο.
Και το Amber τελικα που ειναι τα Κuro/Νemesis pro δεν ειναι παλιοτερο μοντελο που νομιζαμε.
Απλως εχει 2 μοντελα Amber η Gree και ο αντιπροσωπος φερνει εδω το 'λαθος' που κανονικα ειναι για τις σκανδιναβικες χωρες.

Δηλαδή στα κρύα κλίματα δεν είναι ο dual stage συμπιεστής  πως το λέει η Gree και είναι ο απλός???

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Haier!
Ωραιο!

Απο το Haier Dawn είναι . Το έχω χρησιμοποιήσει λίγη ώρα γιατί το έχω το κλιματιστικό σε σπίτι που νοικιάζω .  Μεγάλη οθόνη καλό φωτισμό . Τα πλήκτρα δεν έχουν φωτισμό αλλά τα μπροστά μπροστά  είναι φωσφοριζέ . 

Χθεσινή αναζήτηση και έπεσα πάνω σε αυτό :
https://www.inventoraircondition.gr/klimatistika/oikiaka-toixou/dark
Δες το χειριστήριο. Νέο μοντέλο ίδιο φαινομενικά τουλάχιστον χειριστήριο . Μπορεί ξεκίνησαν συνεργασία με Haier.

14 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Τηλεόραση; Οεο; Κινητά οεο; Σε αρκετά πράγματα είναι καλοί :) τωρα κλιματιστικα.. καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα :)

Ε προφανώς!  Σε τηλεοράσεις κινητά παίζουν μπάλα ! Δε χρειάζεται καν να το αναφέρουμε . Κολοσσοί είναι ! (αν και σε κινητά είμαι fan της Xiaomi θεωρώ ότι έχουν κορυφαίο VFM) 

Επεξ/σία από Dare-Devil
  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Απο το Haier Dawn είναι . Το έχω χρησιμοποιήσει λίγη ώρα γιατί το έχω το κλιματιστικό σε σπίτι που νοικιάζω .  Μεγάλη οθόνη καλό φωτισμό . Τα πλήκτρα δεν έχουν φωτισμό αλλά τα μπροστά μπροστά  είναι φωσφοριζέ . 

Χθεσινή αναζήτηση και έπεσα πάνω σε αυτό :
https://www.inventoraircondition.gr/klimatistika/oikiaka-toixou/dark
Δες το χειριστήριο. Νέο μοντέλο ίδιο φαινομενικά τουλάχιστον χειριστήριο . Μπορεί ξεκίνησαν συνεργασία με Haier.

Inventor φασονακι Haier?

Αυτά είναι τα ωραία.

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Απο το Haier Dawn είναι . Το έχω χρησιμοποιήσει λίγη ώρα γιατί το έχω το κλιματιστικό σε σπίτι που νοικιάζω .  Μεγάλη οθόνη καλό φωτισμό . Τα πλήκτρα δεν έχουν φωτισμό αλλά τα μπροστά μπροστά  είναι φωσφοριζέ . 

Χθεσινή αναζήτηση και έπεσα πάνω σε αυτό :
https://www.inventoraircondition.gr/klimatistika/oikiaka-toixou/dark
Δες το χειριστήριο. Νέο μοντέλο ίδιο φαινομενικά τουλάχιστον χειριστήριο . Μπορεί ξεκίνησαν συνεργασία με Haier.

Ε προφανώς!  Σε τηλεοράσεις κινητά παίζουν μπάλα ! Δε χρειάζεται καν να το αναφέρουμε . Κολοσσοί είναι !

Κάθε μέρα που περνάει η Haier ανεβαίνει στην εκτίμηση μου,και απο θέμα λειτουργιών,και από θέμα απόδοσης και Eurovent,γενικά φαίνονται πολύ προσεγμένα μηχανηματα..

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Inventor φασονακι Haier?

Αυτά είναι τα ωραία.

Πιθανόν Haier . Για το ποιο μοντέλο όμως εμμένω στην άποψη μου περί ταυτοποίησης κωδικών . 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Πιθανόν Haier . Για το ποιο μοντέλο όμως εμμένω στην άποψη μου περί ταυτοποίησης κωδικών . 

Αχ θα με βάλεις πάλι να συγκρίνω γραμμάρια και χιλιοστά...

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Δηλαδή στα κρύα κλίματα δεν είναι ο dual stage συμπιεστής  πως το λέει η Gree και είναι ο απλός???

Ο dual ενω ειναι για τα κρυα κλιματα, το φερνει ο εδω αντιπροσωπος.
Τα Κουρο/Νεμεσις προ βασιζονται στο μοντελο που ειναι για νοτια Ευρωπη.
https://www.airconditioningsalesuk.co.uk/wp-content/uploads/2015/06/2019-Gree-Catalogue-RAC.pdf

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, CorumD είπε

Απο τις μετρήσεις που έχω δει στο forum, το KURO είναι εξαιρετικό. 

δεν έχουμε μετρήσεις για >18.000. Η μέτρηση για 9αρι, 12αρι δε λέει και πολλά.. Υποθέτω και τα μικρά izuru αντίστοιχες καταναλώσεις θα έχουν... Στα μεγάλα είναι το θέμα, εκεί αποτυπώνεται η κακή κινεζιά στο μεγαλείο της!

Επεξ/σία από guzel
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Πιθανόν Haier . Για το ποιο μοντέλο όμως εμμένω στην άποψη μου περί ταυτοποίησης κωδικών . 

Όσο βλεπω φορτίο σχέδιασμου Θέρμης ζώνης ιδιο η μεγαλύτερο σε σχέση με το φορτίο της μέσης ζώνης.. δεν μ'αρεσει.. 😕 απο εμφάνιση όμως ειναι όμορφο το dark

7 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Ο dual ενω ειναι για τα κρυα κλιματα, το φερνει ο εδω αντιπροσωπος.
Τα Κουρο/Νεμεσις προ βασιζονται στο μοντελο που ειναι για νοτια Ευρωπη.
https://www.airconditioningsalesuk.co.uk/wp-content/uploads/2015/06/2019-Gree-Catalogue-RAC

Έτσι ναι :) γιατί νόμιζα ότι τα δικά μας ήταν βασισμένα στην σκανδιναβική έκδοση !

αν και τότε ίσως δικαιολογούσε τις σούπερ υψηλές ελάχιστες καταναλώσεις..που έχουν τα συγκεκριμένα μεγάλα μοντέλα.(όπως και τα αντίστοιχα Gree) στο κλίμα μας

 

Επεξ/σία από Rnd1978
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Δεν το ξέρω το συγκεκριμένο μοντέλο,υπάρχει Ελλάδα; Αν υπάρχει Ελλάδα και το πουλάει η Midea και η Inventor πάω πάσο.. (και είναι ίδια)

Δεν πιστεύω ομως μια εταιρεία να θέλει να έχει προϊόν δικό της  με την φίρμα της και να δώσει σε μια ανταγωνιστική εταιρεία (στην ίδια χώρα/αγορά) εξίσου καλό μοντέλο.. η κάτι θα αλλάζει,(κάποια λειτουργία π.χ.?) Η δίνει ένα προγενέστερο μοντέλο..

όχι υποχρεωτικά φίλε μου. Να σου δώσω πχ και ένα εναλλακτικό σενάριο έτσι απλά σαν food for thought...

1. Η κάθε εταιρεία θέλει να πουλήσει. Είτε με το brand της είτε σε OEM βάση. Στο τέλος της ημέρας θέλει να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις. Πρωταρχική τους επιλογή πάντα είναι το own-brand τους για έναν και μόνο λόγο. Κάνουν συμβόλαιο, και ΑΝ καθιερωθούν σε μια αγορά τότε έχουν το πάνω χέρι, γιατί στην λήξη του συμβολαίου αποκλειστικότητας θέτουν όρους και κάνουν επιλογή αντιπροσώπου. Αντιθέτως, οι πελάτες OEM έχουν την τάση να αγοράζουν και από άλλους προμηθευτές, και άρα να διαπραγματεύονται.  Στον αντίποδα όμως, οι εισαγωγείς που δουλεύουν OEM έχουν το πλεονέκτημα ότι συνήθως ξέρουν καλύτερα την αγορα (και έχουν καλές εμπορικες σχέσεις με καταστήματα), ΣΥΝ ότι μπορούν (και το κάνουν) να δίνουν τεράστιες εγγυήσεις! Εδώ θα σε προλάβω αν μου πεις για τηνTCL, λέγοντας σου ότι τη 10ετή ΔΕΝ την δίνει η TCL αλλά ο Τουρνικιώτης ο ίδιος για να σκουντήξει το brand.

2. Οταν ένας πελάτης OEM κάνει ΜΕΓΑΛΑ νούμερα, τότε κανείς δεν θέλει να τον χάσει. Αυτό σημαίνει ότι αυτός ο πελάτης έχει υψηλή αγοραστική δύναμη και πολύ απλά δεν θα δεχτεί να αγοράσει "ένα παλιό μοντέλο", ενώ αντίστοιχα και το εργοστάσιο δεν είναι ηλίθιο να μπει σε ένα τρυπάκι να στραφεί ο πελάτης του σε ένα άλλο εργοστάσιο της Κίνας για να πάρει ένα πιο σύγχρονο μηχάνημα. Γενικά, αυτός που κάνει τα μεγαλύτερα νούμερα, κάνει και την πρώτη επιλογή μεταξύ διαθεσίμων μοντέλων. Βασική αρχή της αγοράς.

3. Η βασική λογική των εργοστασίων στην Κίνα είναι τυποποίηση... τυποποίηση... και πάλι τυποποίηση ώστε να πέφτουν τα κόστη! 3~4 πλατφόρμες (από entry level ως higher end ΠΑΝΤΑ με βάση τα δεδομένα του κάθε εργοστασίου). Σε αυτές τις πλατφόρμες, μερικά διαφορετικά panel ώστε να αλλάζει το εξωτερικό design και από εκεί και πέρα μια λίστα από ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ επιλογές για να γίνει το τελικό customization (πχ τι φίλτρα θα φοράει, αν θα έιναι wifi-ready ή wifi included, αν θα είναι golden plated ή αλλιώς αυτοκαθαριζόμενα τα στοιχεία, ο ιονιστής, το σχέδιο του τηλεχειριστηρίου, κλπ κλπ, ΟΛΑ όμως σε επίπεδο λειτουργιών και όχι μηχανικών μερών). Διαφοροποίηση βέβαια, μπορεί να έχεις στις entry level σειρές όπου παίζουν και τα τύπου "promo" versions που είναι πιο χαμηλής απόδοσης (βλέπε μαρκετίστικα 12άρι στα άνω όρια των αριθμών ενώ είναι 10άρι ή 11άρι στην πράξη, κλπ κλπ). Γενικότερα όμως, στα μηχανικά μέρη οι όποιες διαφορποιήσεις σε επίπεδο μαζικής παραγωγής σημαίνουν υψηλότερο κόστος από κάθε άποψη, και αυτό κανείς δεν το θέλει! ΦΥΣΙΚΑ όλα αυτά ισχύουν για τα "σοβαρά" εργοστάσια Κίνας, που όμως ούτως ή άλλως όλα αυτά που αναφέρονται είναι μεγάλα και σοβαρά! Το τονίζω γιατί έχουν γίνει μαγικά στο παρελθόν αλλά ήταν από πραγματικά μικρά εργοστασιάκια (είτε ήταν μικρά, είτε κατέληξαν "μικρά" με τις πρακτικές τους των Inferior specs).

4. Το να δεις διαφοροποιημένα (εξωτερικά πολλές φορές ΜΟΝΟ μοντέλα) μεταξύ των OEM πελατών και των own-branded μοντέλων είναι κάτι 100% λογικό! Ούτε ο αντιπρόσωπος του Κινέζου, ούτε και ο πελάτης ΟΕΜ θέλουν άμεσα συγκρίσιμα μοντέλα στην αγορά γιατί πολύ απλά "θίγεται το όνομα" αλλά δημιουργούνται και ζητήματα εμπορικής πολιτικής! (βλέπε τιμές πώλησης). Το ότι εδώ κάθεστε και το υπεραναλύετε, δεν πάει να πει ότι ισχύει κάτι αντίστοιχο και για έναν μέσο πελάτη που απλά θα πάει σε ένα κατάστημα και ότι του σκουντήξουν στο εύρος τιμής που επιθυμεί, εκεί θα πάει!!

5. Για τις αναφορές σε λίγες ή πολλές βλάβες, παραβλέπεται πολλές φορές ο πλέον καθοριστικός παράγοντας! Οσο πιο πολύ πουλάει κάτι, τόσο μεγαλύτερη η έκθεση του στην αγορά. Αν πχ ένα brand πουλάει λ.χ. 10000τμχ και ένα άλλο 1000τμχ, με το πρώτο πχ να βγάλει 100 βλάβες και το δεύτερο 20, μπορείς να καταλάβεις ότι ποσοστιαία οι αλήθειες διαφέρουν. Με αυτό φυσικά ούτε εννοώ ούτε υπονοώ κάτι, μιας και στην πράξη τα ακριβή ΠΟΣΟΣΤΑ βλαβών τα γνωρίζουν μόνο οι εισαγωγείς, και φυσικά μόνο για τα δικά τους μοντέλα. Καθολική εικόνα κανείς δεν έχει. 

Θα επαναλάβω ότι αυτά απλά food for thought! Δεν τετραγωνίζω τον κύκλο, δεν ισοπεδώνω να φέρω ισα και ευθεία πράγματα που πολλές φορές είναι απλά για διαφορετικά target markets (όσο και αν προσπαθούν κάποιοι ενίοτε να το κάνουν), και φυσικά δεν ασπάζομαι πρακτικές merchandising!

53 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Η γνωμη μου ειναι οτι ολες οι εταιρειες εχουν το λογο υπαρξης τους στην αγορα.
Οποιος ειναι ανταγωνιστικος εστω και σε επι μερους τομεις θα πουλαει.
Οποιος δεν... θα χαθει. Απλα πραγματα.

Απο την αλλη η αληθεια ειναι οτι αν βγαλεις εξω το μαρκετινιστικο/λογιστικο κομματι (τιμη, εγγυηση, διαφημιση)
και ολοι ψωνιζαμε βασει χαρακτηριστικων τα κινεζικα/φασον θα ειχαν πολυ μικροτερη πιτα της αγορας.

Απλά respect φίλε μου! Τα πάντα απευθύνονται κάπου και για τα πάντα υπάρχει ένα εν δυνάμει πελάτης! Τα πάντα, όλα από την αγορά κρίνονται και οτιδήποτε δεν μπορεί να επιβιώσει πολύ απλά πεθαίνει!

  • Like 11
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Rnd1978 είπε

Όσο βλεπω φορτίο σχέδιασμου Θέρμης ζώνης ιδιο η μεγαλύτερο σε σχέση με το φορτίο της μέσης ζώνης.. δεν μ'αρεσει.. 😕 απο εμφάνιση όμως ειναι όμορφο το dark

Έτσι ναι :) γιατί νόμιζα ότι τα δικά μας ήταν βασισμένα στην σκανδιναβική έκδοση !

Αν το σκεφτεις ειναι και γαμω την ανωμαλια.
Το οριτζιναλ που φερνει ο αντιπροσωπος ειναι λαθος επιλογη για τη χωρα που ειναι αντιπροσωπος
και οι αλλοι που φερνουν φασον απο τη Gree φερνουν το σωστο!

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, yositosi είπε

όχι υποχρεωτικά φίλε μου. Να σου δώσω πχ και ένα εναλλακτικό σενάριο έτσι απλά σαν food for thought...

1. Η κάθε εταιρεία θέλει να πουλήσει. Είτε με το brand της είτε σε OEM βάση. Στο τέλος της ημέρας θέλει να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις. Πρωταρχική τους επιλογή πάντα είναι το own-brand τους για έναν και μόνο λόγο. Κάνουν συμβόλαιο, και ΑΝ καθιερωθούν σε μια αγορά τότε έχουν το πάνω χέρι, γιατί στην λήξη του συμβολαίου αποκλειστικότητας θέτουν όρους και κάνουν επιλογή αντιπροσώπου. Αντιθέτως, οι πελάτες OEM έχουν την τάση να αγοράζουν και από άλλους προμηθευτές, και άρα να διαπραγματεύονται.  Στον αντίποδα όμως, οι εισαγωγείς που δουλεύουν OEM έχουν το πλεονέκτημα ότι συνήθως ξέρουν καλύτερα την αγορα (και έχουν καλές εμπορικες σχέσεις με καταστήματα), ΣΥΝ ότι μπορούν (και το κάνουν) να δίνουν τεράστιες εγγυήσεις! Εδώ θα σε προλάβω αν μου πεις για τηνTCL, λέγοντας σου ότι τη 10ετή ΔΕΝ την δίνει η TCL αλλά ο Τουρνικιώτης ο ίδιος για να σκουντήξει το brand.

2. Οταν ένας πελάτης OEM κάνει ΜΕΓΑΛΑ νούμερα, τότε κανείς δεν θέλει να τον χάσει. Αυτό σημαίνει ότι αυτός ο πελάτης έχει υψηλή αγοραστική δύναμη και πολύ απλά δεν θα δεχτεί να αγοράσει "ένα παλιό μοντέλο", ενώ αντίστοιχα και το εργοστάσιο δεν είναι ηλίθιο να μπει σε ένα τρυπάκι να στραφεί ο πελάτης του σε ένα άλλο εργοστάσιο της Κίνας για να πάρει ένα πιο σύγχρονο μηχάνημα. Γενικά, αυτός που κάνει τα μεγαλύτερα νούμερα, κάνει και την πρώτη επιλογή μεταξύ διαθεσίμων μοντέλων. Βασική αρχή της αγοράς.

3. Η βασική λογική των εργοστασίων στην Κίνα είναι τυποποίηση... τυποποίηση... και πάλι τυποποίηση ώστε να πέφτουν τα κόστη! 3~4 πλατφόρμες (από entry level ως higher end ΠΑΝΤΑ με βάση τα δεδομένα του κάθε εργοστασίου). Σε αυτές τις πλατφόρμες, μερικά διαφορετικά panel ώστε να αλλάζει το εξωτερικό design και από εκεί και πέρα μια λίστα από ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ επιλογές για να γίνει το τελικό customization (πχ τι φίλτρα θα φοράει, αν θα έιναι wifi-ready ή wifi included, αν θα είναι golden plated ή αλλιώς αυτοκαθαριζόμενα τα στοιχεία, ο ιονιστής, το σχέδιο του τηλεχειριστηρίου, κλπ κλπ, ΟΛΑ όμως σε επίπεδο λειτουργιών και όχι μηχανικών μερών). Διαφοροποίηση βέβαια, μπορεί να έχεις στις entry level σειρές όπου παίζουν και τα τύπου "promo" versions που είναι πιο χαμηλής απόδοσης (βλέπε μαρκετίστικα 12άρι στα άνω όρια των αριθμών ενώ είναι 10άρι ή 11άρι στην πράξη, κλπ κλπ). Γενικότερα όμως, στα μηχανικά μέρη οι όποιες διαφορποιήσεις σε επίπεδο μαζικής παραγωγής σημαίνουν υψηλότερο κόστος από κάθε άποψη, και αυτό κανείς δεν το θέλει! ΦΥΣΙΚΑ όλα αυτά ισχύουν για τα "σοβαρά" εργοστάσια Κίνας, που όμως ούτως ή άλλως όλα αυτά που αναφέρονται είναι μεγάλα και σοβαρά! Το τονίζω γιατί έχουν γίνει μαγικά στο παρελθόν αλλά ήταν από πραγματικά μικρά εργοστασιάκια (είτε ήταν μικρά, είτε κατέληξαν "μικρά" με τις πρακτικές τους των Inferior specs).

4. Το να δεις διαφοροποιημένα (εξωτερικά πολλές φορές ΜΟΝΟ μοντέλα) μεταξύ των OEM πελατών και των own-branded μοντέλων είναι κάτι 100% λογικό! Ούτε ο αντιπρόσωπος του Κινέζου, ούτε και ο πελάτης ΟΕΜ θέλουν άμεσα συγκρίσιμα μοντέλα στην αγορά γιατί πολύ απλά "θίγεται το όνομα" αλλά δημιουργούνται και ζητήματα εμπορικής πολιτικής! (βλέπε τιμές πώλησης). Το ότι εδώ κάθεστε και το υπεραναλύετε, δεν πάει να πει ότι ισχύει κάτι αντίστοιχο και για έναν μέσο πελάτη που απλά θα πάει σε ένα κατάστημα και ότι του σκουντήξουν στο εύρος τιμής που επιθυμεί, εκεί θα πάει!!

5. Για τις αναφορές σε λίγες ή πολλές βλάβες, παραβλέπεται πολλές φορές ο πλέον καθοριστικός παράγοντας! Οσο πιο πολύ πουλάει κάτι, τόσο μεγαλύτερη η έκθεση του στην αγορά. Αν πχ ένα brand πουλάει λ.χ. 10000τμχ και ένα άλλο 1000τμχ, με το πρώτο πχ να βγάλει 100 βλάβες και το δεύτερο 20, μπορείς να καταλάβεις ότι ποσοστιαία οι αλήθειες διαφέρουν. Με αυτό φυσικά ούτε εννοώ ούτε υπονοώ κάτι, μιας και στην πράξη τα ακριβή ΠΟΣΟΣΤΑ βλαβών τα γνωρίζουν μόνο οι εισαγωγείς, και φυσικά μόνο για τα δικά τους μοντέλα. Καθολική εικόνα κανείς δεν έχει. 

Θα επαναλάβω ότι αυτά απλά food for thought! Δεν τετραγωνίζω τον κύκλο, δεν ισοπεδώνω να φέρω ισα και ευθεία πράγματα που πολλές φορές είναι απλά για διαφορετικά target markets (όσο και αν προσπαθούν κάποιοι ενίοτε να το κάνουν), και φυσικά δεν ασπάζομαι πρακτικές merchandising!

Απλά respect φίλε μου! Τα πάντα απευθύνονται κάπου και για τα πάντα υπάρχει ένα εν δυνάμει πελάτης! Τα πάντα, όλα από την αγορά κρίνονται και οτιδήποτε δεν μπορεί να επιβιώσει πολύ απλά πεθαίνει!

Από τις πιο συγκεντρωμένες χρήσιμες αναλύσεις που έχω διαβάσει εδώ μέσα ;)

  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, guzel είπε

δεν έχουμε μετρήσεις για >18.000. Η μέτρηση για 9αρι, 12αρι δε λέει και πολλά.. Υποθέτω και τα μικρά izuru αντίστοιχες καταναλώσεις θα έχουν... Στα μεγάλα είναι το θέμα, εκεί αποτυπώνεται η κακή κινεζιά στο μεγαλείο της!

Guzel, επειδή έχουμε νέους νόμους στο forum.

1. Δεν θα χρησιμοποιείς τους όρους 'Κινεζια', ΄κινέζικο', 'φασόν', 'γ διαλογής', 'ζημίες', 'θόρυβος' 'υπερβολική κατανάλωση' και 'τρελό γλέντι στην ΔΕΗ' όταν αναφέρεσαι σε συγκριμένα κλιματιστικά Κινέζικης προέλευσης.

Η ποινή αν παραβιάσεις τον κανόνα είναι ο εγκλεισμός σου σε χώρο που δουλεύει εξωτερική μονάδα από 18αρη/24αρη φασόν κινεζικό ΧΩΡΙΣ ωτοασπίδες!

Να συμμορφωθείς άμεσα! 

  • Confused 2
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Ο dual ενω ειναι για τα κρυα κλιματα, το φερνει ο εδω αντιπροσωπος.
Τα Κουρο/Νεμεσις προ βασιζονται στο μοντελο που ειναι για νοτια Ευρωπη.
https://www.airconditioningsalesuk.co.uk/wp-content/uploads/2015/06/2019-Gree-Catalogue-RAC.pdf

Mηπως ειναι καλυτερα 2 σταδιων που φερνει ο εδω Gree???

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Specs είπε

Mηπως ειναι καλυτερα 2 σταδιων που φερνει ο εδω Gree???

Φλωρινα, Νευροκοπι, προποδες Καιμακτσαλαν θα ειναι σιγουρα καλυτερο.
Δεν ξερουν στην Gree οι ασχετοι...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...