Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, yositosi είπε

Αν δεν σου κάνει κόπο, define το "άνευ όρων εγγύηση"

Δεν έχω ασχοληθεί παραπάνω. Η απόδειξη αρκεί. Όχι;

edit

θέλει και online καταχώρηση

Αναγράφεται στους όρους εγγύησης https://www.inventoraircondition.gr/egiisi-inventor#

Το πρόβλημα που είναι;

36 λεπτά πριν, yositosi είπε

Αν δεν γίνομαι αδιάκριτος, με βάση ποια στοιχεία έχει το "κορυφαίο"? Ρωτάω γιατί μου θυμίζει τις επιτομές, περιτομές, κλπ κλπ. ΔΕΝ λέω ότι δεν έχουν καλό σέρβις (με τα όσα ακούγονται τουλάχιστον), αλλά πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω από που προκύπτει αυτό περί "κορυφαίου" που ειναι ποσοτικό και συγκρίσιμο. Πχ ΟΛΟΙ οι άλλοι είναι του πεταματού ή έχουν θέματα; Για όλους τους άλλους υπάρχει εικόνα; Εχει γίνει κάποιο review πουθενά και το χάνω; Ρωτάω γιατί πχ εγώ ξέρω περιπτώσεις ανθρώπων που έμειναν με παράπονα αλλά οκ και αυτό δεν πάει να πει και τίποτα (παράπονα υπάρχουν ΠΑΝΤΑ και ΠΑΝΤΟΥ καθότι ο καθένας μπορεί στο τέλος να έχει άλλη οπτική γωνία και ειδικά στο σκέλος του after sales όλα πρέπει να κρίνονται σε case-by-case). 

Από τα δεδομένα που έχουμε διαβάσει εδώ. πχ αντικατάσταση κλιματιστικού με ανώτερο, άφιξη την επομένη, τηλέφωνο σε μια ώρα κτλ

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 1
  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν έχω ασχοληθεί παραπάνω από ότι η απόδειξη αρκεί. Όχι;

Από τα δεδομένα που έχουμε διαβάσει εδώ. πχ αντικατάσταση κλιματιστικού με ανώτερο, άφιξη την επομένη, τηλέφωνο σε μια ώρα κτλ

Για μια αντικατάσταση εχω διαβάσει. Και αυτή γιατί υπήρχαν αναληθη στοιχεία κατά την αγορα, του πούλησαν inverter και δούλευε σαν on/off.( @energy52 )Τα υπόλοιπα που λες όταν έχεις ωράριο μόνο Δευ-παρ 9-4 είναι άκυρα όπως αντιλαμβάνεσαι και κάθε άλλο παρά κορυφαίο after sales δεν το λες..

Με τη λογική σου, η toyotomi που γύρισε τα χρηματα σε εμένα και τον @Rnd1978 πρέπει να πάει για βραβείο εξυπηρέτησης έτσι; :lol: 

 

Επεξ/σία από guzel
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, guzel είπε

Για μια αντικατάσταση εχω διαβάσει. Τα υπόλοιπα που λες όταν έχεις ωράριο μόνο Δευ-παρ 9-4 είναι άκυρα όπως αντιλαμβάνεσαι.

Με τη λογική σου, η toyotomi που γύρισε τα χρηματα σε εμένα και τον @Rnd1978 πρέπει να πάει για βραβείο εξυπηρέτησης έτσι; :lol: 

Δεν με ενδιαφέρει τι έχεις διαβάσει και τι όχι. Το φόρουμ έχει ωραιότατο search.

Το ωράριο είναι μη αποδεκτό επιχείρημα μιας και ένα τηλέφωνο μπορείς να το πάρεις.

Κάνατε εξώδικο στον κωτσόβολο από ότι ξέρω, άρα από ποιον εξυπηρετηθήκατε ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν με ενδιαφέρει τι έχεις διαβάσει και τι όχι. Το φόρουμ έχει ωραιότατο search.

Το ωράριο είναι μη αποδεκτό επιχείρημα μιας και ένα τηλέφωνο μπορείς να το πάρεις.

Κάνατε εξώδικο στον κωτσόβολο από ότι ξέρω, άρα από ποιον εξυπηρετηθήκατε ;

Βάζεις λόγια για άλλους απλά για να πεις κάτι. Ο @Rnd1978 δεν θυμάμαι να έχει πει ΠΟΤΕ κάτι για εξώδικο ούτε για Κωτσόβολο. Η toyotomi του γύρισε τα χρήματα.

Να χαμε να λέγαμε γιατί απλά έχουμε φαντασία...

Επεξ/σία από guzel
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Από τα δεδομένα που έχουμε διαβάσει εδώ. πχ αντικατάσταση κλιματιστικού με ανώτερο, άφιξη την επομένη, τηλέφωνο σε μια ώρα κτλ

Χωρίς κανένα ίχνος αντιπαράθεσης, μου ακούγεται λίγο αυθαίρετο. Μπορώ να το δεχτώ και σεβαστώ φυσικά σαν προσωπική σου πεποίθηση/αντιμετώπιση αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω με την γενίκευση του όρου, ειδικά όταν στο skroutz πχ, με ότι σοβαρότητα και βαρύτητα έχει αυτό, αλλά το οποίο έχει γίνει quote κατά καιρούς σε άλλες περιπτώσεις, βλέπω ότι υπάρχουν και πολλοί που παραπονιούνται για εντελώς αντίθετα πράγματα! 

Αναφορικά με το κομμάτι της εγγύησης ΟΧΙ δεν αρκεί μόνο η απόδειξη, οπότε και εσύ υποθέτω ότι έπεσες στο λουμπάκι του marketing που προανέφερα και ανέλυσα. Last page on the manual my friend!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, yositosi είπε

Χωρίς κανένα ίχνος αντιπαράθεσης, μου ακούγεται λίγο αυθαίρετο. Μπορώ να το δεχτώ και σεβαστώ φυσικά σαν προσωπική σου πεποίθηση/αντιμετώπιση αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω με την γενίκευση του όρου, ειδικά όταν στο skroutz πχ, με ότι σοβαρότητα και βαρύτητα έχει αυτό, αλλά το οποίο έχει γίνει quote κατά καιρούς σε άλλες περιπτώσεις, βλέπω ότι υπάρχουν και πολλοί που παραπονιούνται για εντελώς αντίθετα πράγματα! 

Αναφορικά με το κομμάτι της εγγύησης ΟΧΙ δεν αρκεί μόνο η απόδειξη, οπότε και εσύ υποθέτω ότι έπεσες στο λουμπάκι του marketing που προανέφερα και ανέλυσα. Last page on the manual my friend!

Δεν έχω παρακολουθήσει το σκρουτζ. Αυθαίρετο ή όχι, εδώ και 2 1/2 χρόνια που παρακολουθώ το φόρουμ ανελλιπώς, μόνο θετικό feedback είχαμε για το aftersales, έχοντας μάλιστα και παραδείγματα όπως είπα , αντικατάστασης σε 2 (από ότι θυμάμαι) περιπτώσεις κλιματιστικού με ανώτερο μοντέλο κάτι που δεν έχουμε ξανά ακούσει.

Έκανα edit πιο πάνω. Η ηλεκτρονική δήλωση αναγράφεται στους όρους της εγγύησης, οπότε δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα.

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν με ενδιαφέρει τι έχεις διαβάσει και τι όχι. Το φόρουμ έχει ωραιότατο search.

Το ωράριο είναι μη αποδεκτό επιχείρημα μιας και ένα τηλέφωνο μπορείς να το πάρεις.

Κάνατε εξώδικο στον κωτσόβολο από ότι ξέρω, άρα από ποιον εξυπηρετηθήκατε ;

Όχι δεν έκανα εξώδικο πουθενά.. η Toyo με εξυπηρέτησε.. (μετά από κυνήγι μηνών).. η Toyo με μίλησε Κωτσόβολο και έδωσε άδεια για επιστροφή.

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Όχι δεν έκανα εξώδικο πουθενά.. η Toyo με εξυπηρέτησε.. (μετά από κυνήγι μηνών).. η Toyo με μίλησε Κωτσόβολο και έδωσε άδεια για επιστροφή.

Ότι και να έγινε, είναι άσχετο με το θέμα.

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, yositosi είπε

Χωρίς κανένα ίχνος αντιπαράθεσης, μου ακούγεται λίγο αυθαίρετο. Μπορώ να το δεχτώ και σεβαστώ φυσικά σαν προσωπική σου πεποίθηση/αντιμετώπιση αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω με την γενίκευση του όρου, ειδικά όταν στο skroutz πχ, με ότι σοβαρότητα και βαρύτητα έχει αυτό, αλλά το οποίο έχει γίνει quote κατά καιρούς σε άλλες περιπτώσεις, βλέπω ότι υπάρχουν και πολλοί που παραπονιούνται για εντελώς αντίθετα πράγματα! 

Αναφορικά με το κομμάτι της εγγύησης ΟΧΙ δεν αρκεί μόνο η απόδειξη, οπότε και εσύ υποθέτω ότι έπεσες στο λουμπάκι του marketing που προανέφερα και ανέλυσα. Last page on the manual my friend!

Η αληθεια βεβαια ειναι οτι οταν καποιος αγοραζει με πρωτο κριτηριο την εγγυηση συνηθως κανει το σχετικο search για να ξεδιαλυνει τα σκοτεινα σημεια.

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν έχω παρακολουθήσει το σκρουτζ. Αυθαλιρετο ή όχι, εδώ και 2 1/2 χρόνια που παρακολουθώ το φόρουμ ανελλιπώς, μόνο θετικό feedback είχαμε για το aftersales, έχοντας μάλιστα και παραδείγματα όπως είπα , αντικατάσταση σε 2 περιπτώσεις κλιματιστικού με ανώτερο μοντέλο κάτι που δεν έχουμε ξανά ακούσει.

Έκανα edit πιο πάνω. Η ηλεκτρονική δήλωση αναγράφεται στους όρους της εγγύησης, οπότε δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα.

Είχα την εντύπωση ότι είχα δει κάποιες φορές να κάνεις quote screens από εκεί για σχόλια. Αν θυμάμαι λάθος τότε mea culpa. Αυτό φυσικά δεν αλλάζει την ουσία αυτού που ανέφερα μιας και το "κορυφαίο" είναι μετρήσιμο, και συγκρίσιμο.

Για την εγγύηση δεν ξέρω πως ορίζεις, τι ορίζεις. Συσκευές ΧΩΡΙΣ συνοδευτικό του τι ισχύει και για πόσο. Το μόνο που έχει είναι αυτό στην τελευταία σελίδα του εγχειριδίου!

image.png.7472109d67fc63916328ecc655671ad5.png

ΜΟΝΟ αν μπεις Online Και ΑΝ ψάξεις να δεις τους όρους θα φτάσεις σε αυτό (το οποίο σήμερα είναι, και αύριο μπορει να μην είναι καθότι μπορούν άνετα να το αλλάξουν)

image.png.de41764cb5f5b9ff13dd78e3ee16d535.png

Θα επαναλάβω λοιπόν ότι εφόσον είναι δεδομένο ότι όλοι έχουν Internet, και υπολογιστή/ταμπλέτα/smart phone και μπαίνουν στο διαδίκτυο να ψάχνουν τους όρους τότε πάω πάσο! Και φυσικά θα επαναλάβω ότι στα καταστήματα κατά την έξοδο αυτό που σου λένε είναι "κρατήστε την απόδειξη γιατί με αυτήν θα ισχύει η εγγύηση σας". 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Όχι δεν έκανα εξώδικο πουθενά.. η Toyo με εξυπηρέτησε.. (μετά από κυνήγι μηνών).. η Toyo με μίλησε Κωτσόβολο και έδωσε άδεια για επιστροφή.

Έτσι ακριβώς. Επίσης απ' όσο θυμάμαι του @energy52 η inventor δεν του το άλλαξε αμέσως. Είχε ταλαιπωρηθεί πολλούς μηνες. Θυμάμαι ότι είχαν γίνει πολλές επισκέψεις απο τεχνικό και μάλιστα αν θυμάμαι καλά του είχαν αλλάξει και θερμόμετρο, προσπαθοντας να δικαιολογήσουν τα αδικαιολογητα.....

Ευτυχώς για εκείνον δεν τους πίστεψε και συνέχισε να διεκδικεί το αυτονόητο!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Η αληθεια βεβαια ειναι οτι οταν καποιος αγοραζει με πρωτο κριτηριο την εγγυηση συνηθως κανει το σχετικο search για να ξεδιαλυνει τα σκοτεινα σημεια.

Μην το λες φίλε μου. Μοντέλα που εδώ μέσα θεωρούνται του "πεταματού" (και για εμένα βασικά είναι) πωλούνται σε υψηλές ποσότητες γιατί πολύ απλά ο merchandiser κάνει καλή δουλειά! Αντε πες εσύ στο μέσο πελάτη που απλά πάει να ψωνίσει ότι του πασάρουν στο μαγαζί θα πάρει και αν σαν sales point του πουν τα 10 χρόνια ένα ΠΟΛΥ υψηλό ποσοστό θα το πάρει δεδομένο και αμάσητο. Αλλιώς σιγά μην πλήρωναν οι εταιρείες για merchandisers

Επεξ/σία από yositosi
  • Like 2
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, yositosi είπε

Είχα την εντύπωση ότι είχα δει κάποιες φορές να κάνεις quote screens από εκεί για σχόλια. Αν θυμάμαι λάθος τότε mea culpa. Αυτό φυσικά δεν αλλάζει την ουσία αυτού που ανέφερα μιας και το "κορυφαίο" είναι μετρήσιμο, και συγκρίσιμο.

Για την εγγύηση δεν ξέρω πως ορίζεις, τι ορίζεις. Συσκευές ΧΩΡΙΣ συνοδευτικό του τι ισχύει και για πόσο. Το μόνο που έχει είναι αυτό στην τελευταία σελίδα του εγχειριδίου!

image.png.7472109d67fc63916328ecc655671ad5.png

ΜΟΝΟ αν μπεις Online Και ΑΝ ψάξεις να δεις τους όρους θα φτάσεις σε αυτό (το οποίο σήμερα είναι, και αύριο μπορει να μην είναι καθότι μπορούν άνετα να το αλλάξουν)

image.png.de41764cb5f5b9ff13dd78e3ee16d535.png

Θα επαναλάβω λοιπόν ότι εφόσον είναι δεδομένο ότι όλοι έχουν Internet, και υπολογιστή/ταμπλέτα/smart phone και μπαίνουν στο διαδίκτυο να ψάχνουν τους όρους τότε πάω πάσο! Και φυσικά θα επαναλάβω ότι στα καταστήματα κατά την έξοδο αυτό που σου λένε είναι "κρατήστε την απόδειξη γιατί με αυτήν θα ισχύει η εγγύηση σας". 

Fujitsu, daikin και carrier έχω αγοράσει. Όλες οι συσκευές είχαν μέσα στη συσκευασία τους όρους της εγγύησης.

Αυτοί δεν το έχουν μέσα ξεχωριστά;

Βέβαια αφού αναγράφεται στο εγχειρίδιο, είναι πλέον ευθύνη του πελάτη να το διαβάσει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ότι και να έγινε, είναι άσχετο με το θέμα.

Δεν είναι και τόσο άσχετο αφού σε εμάς όχι μόνο μας άλλαξαν το μοντέλο μας..αλλά το πήραν πίσω και ήταν σαν να πήραμε τα λεφτά μας πίσω ώστε να πάρουμε οποίο μηχάνημα θέλουμε από Κωτσόβολο. Είχαμε δλδ την δυνατότητα και πήραμε από "άλλο μαγαζί" κατασκευαστή..(κάτι το οποίο δεν έχει κάνει ποτέ η Inventor εδώ μέσα).

Οι ηλεκτρονικοί όροι της εγγύησης όπως είπα πριν λίγες μέρες,άλλαξαν.. Προηγούμενος ήταν ότι δηλώστε το κλιματιστικό σας για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας,και τώρα έχει γινει Υποχρεωτική για ισχύει η εγγύηση..Δεν είναι το ίδιο, ολόκληρος όρος προστέθηκε..Αύριο μπορεί να γράψουν και κάτι άλλο...

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Fujitsu, daikin και carrier έχω αγοράσει. Όλες οι συσκευές είχαν μέσα στη συσκευασία τους όρους της εγγύησης.

Αυτοί δεν το έχουν μέσα ξεχωριστά;

Βέβαια αφού αναγράφεται στο εγχειρίδιο, είναι πλέον ευθύνη του πελάτη να το διαβάσει.

Σε ειχα ρωτήσει με pm και το χειμώνα αν οι συσκευές σου είχαν μέσα στοιχεία εγγύησης και σου είχα πει τότε ότι είχα μείνει μ@λ@κ@ς που με ότι συσκευή άνοιγα δεν έβρισκα μέσα τα στοιχειώδη (βλέπε κάρτα εγγύησης). Για αυτό κιόλας πήρα το θάρρος και αντέδρασα σε δικό σου ποστάρισμα ;) 

Τώρα για το κατά πόσο είναι ευθύνη του πελάτη... σηκώνει μεγάλη κουβέντα, που επειδή είναι η εγγύηση ΕΜΠΟΡΙΚΗ (τα 8 από τα 10 έτη), έχει όφελος ο πωλητής στο να θέσει όρους! Αν βέβαια φτάσουμε σε σημείο να αναλύουμε περι ευθυνών τότε αλλάζει το θέμα. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ. Εγώ από αυτά που γνωρίζω, ο νόμος λέει ότι οι όροι εγγύησης πρέπει να ειναι ευδιάκριτοι για τον τελικό καταναλωτή και γραμμένοι σε απλή γλώσσα. Σε όλες των περιπτώσεων, δεν είναι αυτό το θέμα μας γιατί ανοίγει ΤΕΡΑΣΤΙΑ κουβέντα. Η ουσία είναι ότι τουλάχιστον συμφωνούμε στο ότι ΔΕΝ ισχύει η "πιπίλα" (δεν κάνω χρήση του όρου προκλητικά) του 10 χρόνια χωρίς όρους, γιατί αδικεί πχ τον Τουρνικιώτη που το έχει με προσκόμιση της απόδειξης αγοράς μόνο! 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...