Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

ερωτηση προς τους κατοχους η  σε οποιον γνωριζει , τα inventor βασιζονται οπως υποθετουμε σε πλατφορμες gree και midea , λοιπον ποια απο τις δυο πλατφορμες εχει βγαλει τα περισσοτερα ποσοστα βλαβων , εαν γνωριζει καποιος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, CorumD είπε

Παίρνεις το DAIKIN και είσαι μια χαρά και ασε τον εγκαταστάτη να λεει...και εγγυηση 5 χρόνια αν το αγορασεις απο συγκεκριμενα μαγαζια.

Μόλις σήμερα, πηρα άλλο ένα DAIKIN FTXC25b με 5 χρόνια εγγύηση στα 435. 

Τελικα την αγορα εσυ την κρατας.
Ποσα ac εχεις?

2 ώρες πριν, guzel είπε

Ψυγείο;

ηλεκτρικη οδοντοβουρτσα😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, rbx1000 είπε

Τελικα την αγορα εσυ την κρατας.
Ποσα ac εχεις?

Αυτό ήταν για τον αδερφό μου! Δεν είναι όλα δικά μου, απλά παίρνω την απόφαση για το τι θα αγοραστεί! Αυτη την στιγμή υπάρχουν

1. 2 Mitsubishi Heavy παλιά

2. 2 Daikin του 1999 , παλιά και αυτά

3. 2 Daikin ATXC35b

4. 2 Daikin ATXC25b

5. 1 Daikin FTXC25b(δεν μπηκε ακομα)

6. 2 Τoshiba MIRAI Plus 16

7. 1 Fujitsu KMTA 14

8. 1 Airwell 24000

9. 5 Fujitsu USBCW 12αρια

10. 1 Fujitsu USBCW 14αρη

11. 1 Morris 18000

12. 1 Mitsubishi Heavy 12000 R32

Ξεκαθαρίζω οτι μιλάμε για επαγγελματικη στεγη, και τα σπίτια απο 3 οικογενειες. Απλά με βλε΄πουν που εχω λίγο λόξα και με αφήνουν να επιλέξω για αυτους.

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, dimostr είπε

ερωτηση προς τους κατοχους η  σε οποιον γνωριζει , τα inventor βασιζονται οπως υποθετουμε σε πλατφορμες gree και midea , λοιπον ποια απο τις δυο πλατφορμες εχει βγαλει τα περισσοτερα ποσοστα βλαβων , εαν γνωριζει καποιος 

Μόνο η inventor το ξέρει αυτό... Και σιγά μην το πουν και σε κανέναν (λογικό φυσικά) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, yositosi είπε

Μόνο η inventor το ξέρει αυτό... Και σιγά μην το πουν και σε κανέναν (λογικό φυσικά) 

Τη βλαβη του Ινβεντορ την καταγραφει ως δικη του και ο κατασκευαστης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα,μια γρηγορη ερωτηση.Σε χωρο 17 τ.μ. με ταρατσα απο πανω,με σχετικα καλη μονωση αξιζει να βαλω 12αρι επειδη υπαρχει το ενδεχομενο στο αμεσο μελλον α μεταφερθει σε μεγαλυτερο χωρο 20+ τ.μ. ή δεν θα αξιζει σε σχεση με το ιδιο ακριβως 9ρι λογω καταναλωσης; (και τα 2 ειναι midea mission και η διαφορα στην τιμη ειναι 50 ευρω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Τη βλαβη του Ινβεντορ την καταγραφει ως δικη του και ο κατασκευαστης?

όχι φυσικά! Βασικά για ποιό λόγο η Gree, η Midea, η TCL, η Aux, η Haier, κλπ κλπ να ασχοληθούν με το failure rate των OEM πελατών τους;;; Το after sales είναι δαπάνη 100% του εισαγωγέα όταν μιλάμε για ΟΕΜ προιόντα, ΕΚΤΟΣ και αν προκύψει κάποιο επιδημικό θέμα ή σχεδιαστική αστοχία, όπου λογικά για να καλύψει το εργοστάσιο τον OEM πελάτη, σίγουρα θα του ζητήσει complete service report με σειριακά κλπ κλπ

1 λεπτό πριν, dio7 είπε

Καλησπερα,μια γρηγορη ερωτηση.Σε χωρο 17 τ.μ. με ταρατσα απο πανω,με σχετικα καλη μονωση αξιζει να βαλω 12αρι επειδη υπαρχει το ενδεχομενο στο αμεσο μελλον α μεταφερθει σε μεγαλυτερο χωρο 20+ τ.μ. ή δεν θα αξιζει σε σχεση με το ιδιο ακριβως 9ρι λογω καταναλωσης; (και τα 2 ειναι midea mission και η διαφορα στην τιμη ειναι 50 ευρω)

το μεγάλο μικρότερο γίνεται, το μικρό μεγαλύτερο δεν γίνεται. Εντελώς μπακαλίστικα σου το λέω, αλλα΄ουσιώδες στην προκειμένη όταν μιλάμε για τόσο μικρή διαφορά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, guzel είπε

Υψηλή για 12αρι με τέτοιες θερμοκρασίες.

ξερεις τη ζητηση?
το χωρο?
τις συνθηκες?
υψηλη σε σχεση με τι?

6 λεπτά πριν, yositosi είπε

όχι φυσικά! Βασικά για ποιό λόγο η Gree, η Midea, η TCL, η Aux, η Haier, κλπ κλπ να ασχοληθούν με το failure rate των OEM πελατών τους;;; Το after sales είναι δαπάνη 100% του εισαγωγέα όταν μιλάμε για ΟΕΜ προιόντα, ΕΚΤΟΣ και αν προκύψει κάποιο επιδημικό θέμα ή σχεδιαστική αστοχία, όπου λογικά για να καλύψει το εργοστάσιο τον OEM πελάτη, σίγουρα θα του ζητήσει complete service report με σειριακά κλπ κλπ

το μεγάλο μικρότερο γίνεται, το μικρό μεγαλύτερο δεν γίνεται. Εντελώς μπακαλίστικα σου το λέω, αλλα΄ουσιώδες στην προκειμένη όταν μιλάμε για τόσο μικρή διαφορά

κατι τετοιο ειχα στο μυαλο μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

ξερεις τη ζητηση?
το χωρο?
τις συνθηκες?
υψηλη σε σχεση με τι?

ρωτας και συ κατι περιεργα ωρες ωρες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

ξερεις τη ζητηση?
το χωρο?
τις συνθηκες?
υψηλη σε σχεση με τι?

Μετακομισε το κλιματιστικό σου; Στον ίδιο χώρο δεν είναι; Θυμάμαι έβαζες χαμηλότερες τιμές. Οπότε για την εποχή φαίνονται υψηλές 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, guzel είπε

Μετακομισε το κλιματιστικό σου; Στον ίδιο χώρο δεν είναι; Θυμάμαι έβαζες χαμηλότερες τιμές. Οπότε για την εποχή φαίνονται υψηλές 

θυμασαι λαθος
στις ιδιες συνθηκες δουλευει το ιδιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...