Προς το περιεχόμενο

[Megathread] Adventurer's Corner - Συζήτηση για Adventure games


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το 3 τελείωσε με cliffhanger και τώρα βλέπουμε την Κέιτ στη φυλακή, οπότε αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου παιχνιδιού, ίσως και το κλείσιμο της σειράς.
Η μετατροπή της πρωταγωνίστριας σε αντρογυναίκα, δεν καταλαβαίνω πού αποσκοπεί όμως, ας έβαζαν άντρα πρωταγωνιστή αν τους χαλούσε η θηλυκότητα.

Επεξ/σία από Vassilis_24
Δημοσ.

Διαθεσιμο το Demo του Nemezis: Mysterious Journey 3 ή αλλιώς Schizm 3

header.jpg?t=1601490418

https://store.steampowered.com/app/986350/Nemezis_Mysterious_Journey_III/

Για την ιστορια, το πρωτο Schizm βγηκε το 2001 και βρισκεται στο GoG, εχει και Ελληνικους υποτιτλους

Το Schizm 2 βγηκε το 2003 και μεχρι σημερα δεν υπαρχει σε καποιο ψηφιακο καταστημα

  • Like 3
Δημοσ.

Γαμάτη συλλεκτική! Και τσιμπημένη επίσης! Θα ήθελα διαφορετική φάτσα στο άγαλμα, η πιο ταιριαστή για μένα είναι του Escape From Monkey Island. Έχω μεγάλη αγάπη για τη σειρά και με έβαλες σε σκέψεις τώρα, εσύ τη σκέφτεσαι; Επίσης λένε ότι έχουν δώσει πόνο στο βιβλίο:

"The book we are including with this is no slouch. We've been working on it for months now and it contains new interviews with various team members, game analysis, art, production documents, and more. It's looking like it will be very thick, and very good."

https://mobile.twitter.com/LimitedRunJosh/status/1318231014955679744

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, EverythingYouBelieve είπε

Γαμάτη συλλεκτική! Και τσιμπημένη επίσης! Θα ήθελα διαφορετική φάτσα στο άγαλμα, η πιο ταιριαστή για μένα είναι του Escape From Monkey Island. Έχω μεγάλη αγάπη για τη σειρά και με έβαλες σε σκέψεις τώρα, εσύ τη σκέφτεσαι; Επίσης λένε ότι έχουν δώσει πόνο στο βιβλίο:

"The book we are including with this is no slouch. We've been working on it for months now and it contains new interviews with various team members, game analysis, art, production documents, and more. It's looking like it will be very thick, and very good."

https://mobile.twitter.com/LimitedRunJosh/status/1318231014955679744

Δε νομιζω.. Τα 160€ ειναι παρα πολλα

Και το αγαλμα οντως, δεν φαινεται και πολυ καλο

  • Moderators
Δημοσ.

Δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα από τη συλλεκτική. Καλοδεχούμενο που έχουν και τα πέντε παιχνίδια μέσα (μαζί με το Tales of Monkey Island δηλαδή), αλλά κάπως απογοητευτικά φτωχό το σύνολο.

Η disc 22 είναι πετυχημένη αναφορά, έστω, αλλά γενικότερα βγάζει λίγο προχειροδουλειά. Ειδικά το μίνι "πόστερ" από το Escape, ποιος το βρήκε καλή ιδέα; Χώρια που είναι και άσχημο έχει και λάθη στη μεταφορά από το (μικροσκοπικό) original (Badass αντί bronze, το πρόσωπο της μαϊμού που έγινε σαν άνθρωπος που γελάει και έχει τεντωμένα αυτιά, το ακαταλαβίστικο κείμενο στα αριστερά που, ok, ούτε κι εγώ ξέρω τι έλεγε στο original, αλλά ως LRG όφειλαν να μάθουν πριν το κάνουν αφίσα).

Και αυτή η μαυρίλα στα covers γιατί; Τόσο υπέροχο art στα original κουτιά και η συλλεκτική έκδοση τίποτα (εκτός από το μικρό δείγμα στο certficate); 

Το βιβλίο, Behind the Scenes, αν έχει γίνει καλή δουλειά είναι το μόνο κομμάτι που πραγματικά θα με ενδιέφερε από τη συλλογή, αλλά μόνο του δεν αξίζει 160€ για μένα.

Edit: 

Meanwhile 😃

 

και:

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

σχετικα με την προσφατη συζητηση που ειχαμε για την χρυση εποχη των adventures games και την διαφωνια οτι ειχε ερθει το τελος της.

λοιπον, κοιταζα στο wikipedia για το ακυρωμενο Sam n Max σηκουελ της LucasArts, και τυχαια ανακαλυηψα την παρακατω ενδιαφερουσα πληροφορια:

https://en.wikipedia.org/wiki/Sam_%26_Max:_Freelance_Police

However, on March 3, 2004, LucasArts abruptly announced the cancellation of Freelance Police. In a short press release, LucasArts' Acting General Manager, Mike Nelson, stated that "after careful evaluation of current market place realities and underlying economic considerations, we've decided that this was not the appropriate time to launch a graphic adventure on the PC".

The reaction to the game's cancellation was overwhelmingly negative. Commentators in the industry media felt that the decision was representative of the diminishing relevance of adventure games, with many concluding that LucasArts was moving to maintain its position with low risk Star Wars-themed titles instead of the adventure games that had brought them success in earlier years. Freelance Police's cancellation is often cited as the culmination of the adventure genre's decline.

According to Stemmle, the cancellation decision was prompted by the report of an external marketing analysis group hired by LucasArts, which claimed that the European market for adventure games "had simply disappeared. Not shrunk, not cratered, just... disappeared".

επιβεβαιωνει αυτο που λεγαμε καποιοι εδω μεσα, και ηταν και η γνωστη αληθεια απο τοτε, οτι η περιοδος τελη 90/αρχες 2000 ηταν που το ειδος σταματησε να ειναι  δημοφιλες και επικερδες και εγινε μια niche αγορα.

  • Like 2
Δημοσ.

Το οποιο claim βέβαια ειναι ολίγον περίεργο αν σκεφτείς οτι η συντριπτική πλοιοψηφία των adventures εκείνη την περίοδο έβγαιναν από Ευρώπη και εβγαιναν μπολικα κ καλα πραγματα, ενω η Αμερική ήταν που ειχε εξαφανιστεί από τον χάρτη.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Skywalker333 είπε

Το οποιο claim βέβαια ειναι ολίγον περίεργο αν σκεφτείς οτι η συντριπτική πλοιοψηφία των adventures εκείνη την περίοδο έβγαιναν από Ευρώπη και εβγαιναν μπολικα κ καλα πραγματα, ενω η Αμερική ήταν που ειχε εξαφανιστεί από τον χάρτη.

στην Ευρωπη απο μικρα indie  studios κυριως....Ηταν μια περιοδος που τα graphic adventures ηταν το graphical showcase της βιομηχανιας...με την ανοδο των γραφικων στα 3d προς το τελος των 90ς, η αγορα μετατοπιστηκε στα fps και στα action adventures...

τι θα μπορουσε να χαρακτηριστει ως μεγαλη κυκλοφορια μετα το 2000, τα παιχνιδια της microids ή της cyan? Η quantic dream μονο εκανε  κατι εντελως διαφορετικο στο χωρο, προσπαθωντας να παραμεινει ως το graphical showcase της βιομηχανιας...Ισως για αυτο συνεχιζει και το παλευει ακομα και σημερα...

  • Like 2
Δημοσ.

@xavier Το οτι τα adventures περασαν σε πολυ πιο μαζεμενες παραγωγες απο εκει που ηταν ΑΑΑ ειναι γεγονος. Απλα γελαω με το " the European market for adventure games "had simply disappeared. Not shrunk, not cratered, just... disappeared", που απλά δεν στέκει γιατι ενω η Αμερικη ηταν που ειχε σχεδον εγκαταλείψει το ειδος τοτε, η Ευρωπη ναι ειχε μαζευτει αλλά εβγαζε πολλα παιχνιδια ακομα και μας κρατησε ζεστους :) 

Pendulo, Microids, Funcom, Daedalic, Kheops, Future Games, Frogwares, Lexis και διαφοροι αλλοι εβγαλαν πολλα αριστουργήματα στα τελη 90s - αρχες 00s. 

AAA με το budget που ειχαν πριν 10 χρονια δεν ηταν, αλλα πολλα ηταν ΑΑΑ σε ποιότητα γραφης, γριφων, σχεδιασμου κλπ. Δοξα το θεο, ειδαμε κ τοτε παρα πολυ καλα παιχνιδια :) . Γενικα, λατρευω την ατάκα του Bill Tyler τοτε για τα "νεκρα adventures". adventure games are not dead, they are undead

 

  • Like 4
Δημοσ.

απλα νομιζω οτι μιλαει για αγοραστικο κοινο...οχι για παραγωγες.  Δεν μπορω να πω οτι εχει αδικο...Κοιταω πανω απο την οθονη του υπολογιστης και βλεπω sanitarium, time machine, amerzone, ring, pompei, faust 7 sins, phantasmagoria, escape from monkey island, longest journey...αγοράζαμε adventure με το τσουβαλι...Καπου εκεί στο 2002-2003. Πότε τσιπαριστηκε το ps2? Καπου εκει νομιζω αλλαξε ολη η gaming αγορα...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...