Προς το περιεχόμενο

[Megathread] Adventurer's Corner - Συζήτηση για Adventure games


darian227

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, EverythingYouBelieve είπε

Όσο και αν το θέλω κι εγώ ανάσταση του είδους δύσκολα θα δούμε όσο η βιομηχανία κινείται με τους τρόπους που κινείται.

Για το Willy Morgan το ότι δεν το βρήκες σε κανένα site είναι λίγο ανησυχητικό.

https://adventuregamers.com/articles/view/willy-morgan-and-the-curse-of-bone-town-hands-on

Preview του παιχνιδιού

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/8/2020 στις 10:06 ΠΜ, firepc είπε

Willy Morgan and the Curse of Bone Town

Willy Morgan and the Curse of Bone Town - game screenshots at Riot ...

Willy Morgan and the Curse of Bone Town - game screenshots at Riot ...

Willy Morgan and the Curse of Bone Town Preview (PC) - Hey Poor Player

Intellectual Pirates of All Ages - Willy Morgan and the Curse of ...

Κυκλοφορεί στις 11 Αυγούστου

https://store.steampowered.com/app/1097110/Willy_Morgan_and_the_Curse_of_Bone_Town/

Τo artwork μου θυμίζει ελαφρώς "book of unwritten tales" :) 

Ωραίο δείχνει! 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/8/2020 στις 1:28 ΜΜ, EverythingYouBelieve είπε

Όσο και αν το θέλω κι εγώ ανάσταση του είδους δύσκολα θα δούμε όσο η βιομηχανία κινείται με τους τρόπους που κινείται.

Για το Willy Morgan το ότι δεν το βρήκες σε κανένα site είναι λίγο ανησυχητικό.

τεχνικα το ειδος ποτε δεν πεθανε, απλως μετεξελιχθηκε. παιχνιδια οπως το TLOUS2 ειναι action adventures που εχουν τις ριζες τους στα κλασικα point-n-click adventure games. απλως φτιαχνονται πλεον για τον lowest common denominator, με την δραση να εχει αντικαταστησει τα puzzles, και η εξευρενηση/αλληλεπιδραση με το handholding.

ειναι το συγκεκριμενο "flavor" αυτου του ειδους, που θελουμε εμεις οι παλιοτεροι που μεγαλωσαμε με αυτο, να ξαναδουμε να ανθει.

αλλα δυστυχως ειναι niche αγορα, με περιορισμενα περιθωρια κερδους, γιαυτο ακομη και η indie σκηνη το περιφρονει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, KilliK είπε

τεχνικα το ειδος ποτε δεν πεθανε, απλως μετεξελιχθηκε. παιχνιδια οπως το TLOUS2 ειναι action adventures που εχουν τις ριζες τους στα κλασικα point-n-click adventure games. απλως φτιαχνονται πλεον για τον lowest common denominator, με την δραση να εχει αντικαταστησει τα puzzles, και η εξευρενηση/αλληλεπιδραση με το handholding.

ειναι το συγκεκριμενο "flavor" αυτου του ειδους, που θελουμε εμεις οι παλιοτεροι που μεγαλωσαμε με αυτο, να ξαναδουμε να ανθει.

αλλα δυστυχως ειναι niche αγορα, με περιορισμενα περιθωρια κερδους, γιαυτο ακομη και η indie σκηνη το περιφρονει.

δεν ισχυει αυτο φιλε. Δεν ειναι καμια εξελιξη σε action adventure. Ειναι αλλα ειδη, οπως μια χαρα συνυπηρχαν πριν πολλα χρονια τα adventures με τα action A οπως tomb raider

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

διαφωνω. μαλιστα οταν ειχαν πρωτοβγει τα action adventures, ακριβως ετσι τα παρουσιαζαν στον Τυπο, ως υβριδια των adventure/action genres. Aυτα τα υβριδια ηταν που εντελει  στειλανε τα κλασικα adventures στο περιθωριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το 96 που αρχισαν τα βγαινουν τα tomb raider και γενικα τετοια παιχνιδια με το τσουβαλι, τα adventures πηγαιναν απ το καλο στο καλυτερο.

Τοτε ηταν αλλα ειδη, τωρα ειναι αλλα ειδη και θα ειναι

Επεξ/σία από firepc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κανεις λαθος, το αντιθετο συνεβει, απο τοτε ξεκινησε η παρακμη του ειδους, με την τελικη "ταφοπλακα" του στα τελη του 90. το 96 ο Κen Willimas πουλησε την Sierra, εχοντας ηδη ακυρωσει καποιους τιτλους που ηταν υπο αναπτυξη. το τελευταιο adventure της LucasArts βγηκε το 2000.  το ειδος απλα επαψε να εχει την ιδια εμπορικοτητα που ειχε το 80 και τις αρχες του 90.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 minutes ago, firepc said:

Μετα το 96 βγηκαν τα καλυτερα adventures

Αν εσυ αυτο το λες παρακμη, οκ

Δεν θυμάμαι ονόματα και χρονιές, αλλά πες και μερικά παραδείγματα ρε συ γι αυτούς που παρακολουθούν από την εξέδρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Aruil είπε

Δεν θυμάμαι ονόματα και χρονιές, αλλά πες και μερικά παραδείγματα ρε συ γι αυτούς που παρακολουθούν από την εξέδρα.

syberia, sanitarium, machinarium, black mirror, runaway, broken sword

Ειναι παρα πολλα, καλυτερα να googlareis

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, firepc said:

syberia, sanitarium, machinarium, black mirror, runaway, broken sword

Ειναι παρα πολλα, καλυτερα να googlareis

To Machinarium δε θα το έβαζα, γιατί αν και καλό παιχνίδι πραγματικά μιλάμε για περίοδο της ιστορίας κατά τη διάρκεια της οποίας τα adventures ήταν νεκρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, KilliK είπε

κανεις λαθος, το αντιθετο συνεβει, απο τοτε ξεκινησε η παρακμη του ειδους, με τον τελικο "θανατο" του στα τελη του 90. το 96 ο Κen Willimas πουλησε την Sierra, εχοντας ηδη ακυρωσει καποιους τιτλους που ηταν υπο αναπτυξη. το τελευταιο adventure της LucasArts βγηκε το 2000.  το ειδος απλα επαψε να εχει την ιδια εμπορικοτητα που ειχε το 80 και τις αρχες του 90.

 

1 ώρα πριν, firepc είπε

το 96 που αρχισαν τα βγαινουν τα tomb raider και γενικα τετοια παιχνιδια με το τσουβαλι, τα adventures πηγαιναν απ το καλο στο καλυτερο.

Τοτε ηταν αλλα ειδη, τωρα ειναι αλλα ειδη και θα ειναι

Παραθέτω τμήμα άρθρου σχετικό με την κουβέντα που κάνετε (ωραία συζήτηση παρεμπιπτόντως 👍)

 

By the middle of the ’90s, the unthinkable was happening: point-and-click adventures were beginning to lose favour with gamers. The real-time 3D revolution had begun in earnest, and a new generation of graphics cards were about to hit the PC market, making visually-opulent, three-dimensional titles the norm. LucasArts had dabbled in this arena with the likes of Star Wars: Dark Forces, X-Wing and Outlaws, but it continued to support the adventure genre with big-name releases.

1997’s Curse of Monkey Island was significant in many ways: it was the first outing in the franchise to lack the involvement of series creator Ron Gilbert, and the final game to use the SCUMM engine – although the massively refined ‘verb coin’ interface bore little resemblance to the system introduced in Maniac Mansion more than a decade earlier. The game was also notable for being the first in the series to utilise voice acting, with Dominic Armato bringing hero Guybrush Threepwood to life with a superb vocal performance.

1998’s Grim Fandango saw the studio move away from hand-drawn 2D visuals entirely and adopt a 3D approach using the new GrimE Engine, which mixed real-time 3D with pre-rendered backgrounds. Tim Schafer was once again at the helm, imbuing the game with a dark and witty sense of humour, which won it numerous admirers and plenty of critical acclaim. However, it underperformed commercially and put LucasArts one step closer to pulling out of the genre;

2000’s Escape from Monkey Island proved to be the company’s final contribution to the world of the point-and-click adventure, even if its cumbersome keyboard-or-joystick interface meant that it wasn’t technically point or click. Sierra encountered similar woes, too: 1998’s King’s Quest: Mask of Eternity used polygon visuals but failed to recreate the commercial success of previous games in the series. By the end of the decade Sierra had been sold to a larger firm and its original studio shuttered. While the company name would endure, it had little connection with the studio founded by Ken and Roberta Williams in 1979.

πηγή

https://adventuregamers.com/articles/view/an-overview-of-genre-history-by-the-art-of-point-and-click-adventure-2

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε ναι, οποιος διαβαζε τις στηλες του Τσουρινακη τοτε, εβλεπε οτι το ειδος ηταν σε φθινουσα πορεια. ακομη θυμαμαι το κραξιμο που ειχε ριξει στον Κen Williams για την πωληση της Sierra.

1 ώρα πριν, firepc είπε

Μετα το 96 βγηκαν τα καλυτερα adventures

Αν εσυ αυτο το λες παρακμη, οκ

νομιζω δεν εχεις καταλαβει το θεμα της συζητησης. δεν μιλησα πουθενα για την ποιοτητα των τιτλων, αλλα για την δημοτικοτητα και εμπορικοτητα του ειδους ως συνολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...