Προς το περιεχόμενο

[Megathread] Adventurer's Corner - Συζήτηση για Adventure games


darian227

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 11/8/2020 στις 5:43 ΜΜ, Sephir είπε

Και το σχετικό review εδώ.

Πολύ ωραίο κείμενο με όσα ήλπιζα/ήθελα να ακούσω για το Willy Morgan αφού οπτικά με είχε κερδίσει ήδη.

Ελπιδοφόρο και αυτό: "Willy Morgan is the most trending game on Steam and got featured on the main slider of the homepage!"

Σκέφτομαι να το πάρω full price για τη στήριξη και να το αρχίσω άμεσα κάτι που δεν κάνω σχεδόν ποτέ με καινούργιο παιχνίδι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντελώς ανεπίκαιρων reviews συνέχεια. Είπα να ξαναθυμηθώ κάποια κλασικά adventures με τα οποία είχα φάει τα φοιτητικά μου χρόνια, αρχής γενομένης από το Runaway της Pendulo Studios. Ψιλοαναφέρομαι και στην πρόσφατη συζήτηση ανάμεσα στους @firepc και @KilliK, οπότε δεν είναι εντελώς off topic :) Αν προτιμάτε κείμενο αντί βίντεο, πηγαίνετε εδώ.


 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, ektelion είπε

Εντελώς ανεπίκαιρων reviews συνέχεια. Είπα να ξαναθυμηθώ κάποια κλασικά adventures με τα οποία είχα φάει τα φοιτητικά μου χρόνια, αρχής γενομένης από το Runaway της Pendulo Studios. Ψιλοαναφέρομαι και στην πρόσφατη συζήτηση ανάμεσα στους @firepc και @KilliK, οπότε δεν είναι εντελώς off topic :) Αν προτιμάτε κείμενο αντί βίντεο, πηγαίνετε εδώ.


 

Το τελειωσα φετος, ωραιο adventure αλλα υπερβολικα δυσκολο. Αρχισα μετα το 2 και ειναι το ιδιο δυσκολο. Πρεπει να το πιασω παλι, ειμαι στην αρχη.

Παντως οπως λες και στο βιντεο, οντως το 2001 ηταν πολυ δυνατη χρονιά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/8/2020 στις 9:10 ΜΜ, firepc είπε

δλδ adventure του '80 πουλουσε πιο πολυ απ το Syberia του 2002?

αυτη η συγκριση χρειαζεται το καταλληλο context, αλλιως βγαζει λαθος συμπερασματα.

παρε για παραδειγμα το Ιndiana Jones: The Last Crusade. βγηκε το 89 και εκανε 250k πωλησεις. αυτο το νουμερο για τα δεδομενα της τοτε home computer gaming αγορας (ΙΒΜ compatible,Amiga, Atari,Mac,κτλ), ηταν τεραστιο.

το Syberia βγηκε το 2002 και εκανε 350k πωλησεις,  μια εξαιρετικη επιτυχια για το ειδος. ομως ο τιτλος βγηκε για κονσολες και PC, σε μια αγορα που στο συνολο της ηταν πολυ μεγαλυτερη απο οτι ηταν πριν 13 χρονια. την ιδια χρονια  κυκλοφορησε το GTA Vice City μονο για PS2. και εκανε 3m πωλησεις. ειναι φανερο οτι ενω στο παρελθον το 250k πωλησεις ηταν ενα εντυπωιασκο νουμερο το 1989, οι 350k πωλησεις το 2002 φανταζει ενα πενιχρο νουμερο. και ειναι αυτος ο λογος που οι publishers σταματησανε να επενδυουν σε αυτο το ειδος, με αποτελεσμα ηδη απο ταα τελη του 90 να εχει αρχιχει να βγαινει στο περιθωριο.

ως ειδος αναφερομαι παντα στο παραδοσιακο point n click adventure. διοτι το ξαναλεω, για μετα τα adventures, σαν πιο ευρυς ορισμος του narrative-driven gameplay, δεν εχουν πεθανει, εχουν μετεξελιχθει σε παιχνιδια οπως το TLOUS2.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και τοτε οταν βγηκε το Indiana Jones, εβγαιναν τα Street Fighter και τα Mario και εκαναν 20 και 30 εκατομμυρια πωλησεις. Ποια 3Μ του Vice City?

Παντα ειχαν ισχυρους αντιπαλους τα Adventures

Για να το κλεισω εδω, το προβλημα δεν ηταν η εξελιξη στα Action γτ τοτε θα επρεπε να ειχαν τελειωσει τα adventures στα μεσα της δεκαετιας του '90

Το θεμα ειναι οτι τοτε οι νεοι παικτες ειχαν τον καθε Τσουρινακη στη χωρα τους και τωρα εχουν τον Ninja και τον Tyler1 συν το οτι και τα αλλα ειδη παιχνιδιων τα πηγαινουν πολυ καλα.

Το gaming βρισκεται παντα στα χερια της νεας γενιας που ερχεται

 

Επεξ/σία από firepc
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η συγκριση γινεται με βαση το μεγεθος της συγκεκριμενης  αγορας στην οποια κυκλοφορησε ο καθε τιτλος σε μια δεδομενη χρονικη στιγμη.

Mario δεν βγηκε ποτε στην home computer αγορα, ενω το SF2 βγηκε το 92. και αμφιβαλλω να εκανε 20m πωλησεις στην αγορα αυτη. μηπως αναφερεσαι σε συνολικες πωλησεις για ολες τις αγορες, σε βαθος χρονου μαζι με τα rereleases?

το Last Crusade δεν κυκλοφορησε στις κονσολες, μονο στην home computer αγορα.

το Syberia κυκλοφορησε και στις δυο αγορες, με την home computer αγορα να ειναι πολυ μεγαλυτερη το 2002.

το Vice City βγηκε μονο για το PS2 το 2002.

αυτο ειναι το context. και κανεις την συγκριση με βαση αυτο. το 89, για την home computer αγορα μονο, τα 250k ηταν τεραστιο νουμερο, ανεξαρτητως του ειδους παιχνιδιου. που σημαινει οτι τα adventure games πουλαγαν πολυ σε αυτη την συγκεκριμενη αγορα. εξου και γιατι θεωρειται εκεινη η περιοδος, η golden age τoυ ειδους, οχι μονο για την ποιοτητα του, αλλα κυριως για την δημοφιλια και εμπορικοτητα του.

το Syberia εκανε 350k πωλησεις για ολες τις αγορες, κονσολες και PC το 2002.  το  Vice City, την ιδια χρονια, για το PS2 μονο, εκανε 3m. αριθμητικα το Syberia εκανε περισσοτερες πωλησει απο το Last Crusade, αλλα πρωτον διατεθηκε σε μια πολυ μεγαλυτερη αγορα, και δευτερον  αναλογικα ως προς το μεγεθος της αγορας αυτης, δεν εκανε σχεδον τιποτα απο πωλησεις. γιαυτο και οι publishers σταματησανε να επενδυουν σε αυτο το ειδος, οχι γιατι δεν μπορουσαν να βγαλουν λεφτα, αλλα γιατι βγαζανε πολλα περισσοτερα απο τα αλλα ειδη που ηταν πιο δημοφιλη. εσυ τωρα πως εχεις βγαλει το συμπερασμα οτι το adventure ειδος ηταν ακμαιοτατο στις αρχες του 2000, δεν το καταλαβαινω.

 

υγ. δεν μπορω να βρω τα PC sales του Syberia το 2002, για να γινει μια πιο αμεση συγκριση με τα νουμερα του Last Crusade. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, KilliK είπε

εσυ τωρα πως εχεις βγαλει το συμπερασμα οτι το adventure ειδος ηταν ακμαιοτατο στις αρχες του 2000, δεν το καταλαβαινω.

Αυτο δεν το εγραψα ποτε. Εσυ μιλησες για εμπορικοτητα και σου εκανα μια απλη ερωτηση. Btw, το Syberia πουλησε πολυ παραπανω απο 350Κ (οκ δωθηκε και σε τιμες χωμα αργοτερα)

Εσυ ειπες οτι μπηκε ταφοπλακα στο ειδος στα τελη του '90. Και εκει ειναι που διαφωνω οπως και σ αυτο που ειπες οτι εξελιχθηκαν σε action adventures.

Οσο για το αλλο που λες οτι τοτε ηταν πιο εντυπωσιακα τα νουμερα πωλησεων, σου ειπα οτι ισχυροι αντιπαλοι υπηρχαν και τοτε και μετα και πιο μετα.

Στις 7/8/2020 στις 5:58 ΜΜ, KilliK είπε

με την τελικη "ταφοπλακα" του στα τελη του 90.

 

και οκ, το vice city που μου λες οτι βγηκε το 2002 μονο στο ps2 δεν ειναι και λιγο. Το ps2 ειναι η πιο επιτυχημενη κονσολα ολων των εποχων με 160Μ πωλησεις

Επεξ/σία από firepc
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξερω αν το προσεξαν οι φιλοι των adventures, αλλα φετος τον Ιανουαριο κυκλοφορησε το Dark Fall: Ghost Vigil. Ειναι το τεταρτο μερος της σειρας.

Για την ιστορια, το πρωτο Dark Fall βγηκε το 2002 και ειχε κανει αισθηση γτ ηταν απ τα καλα first person point and click. Tο δευτερο μερος βγηκε το 2004 και η τριλογια εκλεισε το 2009

ss_196db57ac4d18c24ffeba27347f4d682e2dd2672.600x338.jpg?t=1582728183 ss_d69e64170dcf227636093acf108cda07ca077921.600x338.jpg?t=1582728183

https://store.steampowered.com/app/1169020/Dark_Fall_Ghost_Vigil/

Επεξ/σία από firepc
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 1ο επεισόδιο του Tell Me Why, του νέου παιχνιδιού της DONTNOD (Life Is Strange) κυκλοφόρησε σήμερα.

Σύνολο 3 επεισόδια, το 2ο στις 3/9 και το τελευταίο στις 10/9.

https://store.steampowered.com/app/1180660/Tell_Me_Why/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...