Προς το περιεχόμενο

Mass Effect 3


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το κατέβασα χτές και έπαιξα λίγο...

Τα record απο το stream μου

 

http://el.twitch.tv/lunaticoldschool/c/22123

http://el.twitch.tv/lunaticoldschool/c/22162

 

Part1

Part2 αντίστοιχα...

 

Το post τοu Alithinou μπορώ να πώ με κάλυψε ...στα γραφικά μόνο να πω ότι δεν μου φάνηκαν άσχημα / ξεθωριασμένα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στο ME2 είχε πολλά μέρη που ήταν απλά corridor shooter.

 

Για το RPG, τι διαφορά βλέπεις από το ΜΕ2 πάλι;

Έβαλαν περισσότερο customisation στα powers, όπως και στα όπλα (multiplayer, όχι στο single κομμάτι του demo).

 

Συμφωνώ για τα γραφικά ότι είναι πιο "μουντά"/σκούρα, αλλά περιμένω να δω και στο φουλ παιχνίδι.

Μόνο το single player έπαιξα,δε μιλάω για το multiplayer.

Ναι στο Mass Effect 2 είχε κάποια μέρη που απλά έπρεπε να πας από το ένα σημείο στο άλλο σκοτώνοντας διάφορους εχθρούς ενδοιάμεσα.Αλλά όλο και κάποιο δωματιάκι με medigel ή ένα computer με memo θα έβρισκες για να κάνει το κόσμο να φαίνεται πιο πιστευτός και πως δεν έχουν φτιαχτεί τα πάντα συγκεκριμένα για να περάσεις από κει και να πας στο objective σου.

Υπήρχαν και εναλλακτικά μονοπάτια.Θα μπορούσες π.χ. σε ένα σημείο στο me1 ή στο me2 να ανοίξεις τη πόρτα και να μπεις στο δωμάτιο που είναι οι εχθροί,ή να ανέβεις μια σκάλα που ήταν παραδίπλα για να βρεθείς στο μπαλκόνι του πάνω ορόφου και να τους βαρέσεις από κει..

Στο 3,τουλάχιστον στο demo,δεν υπήρχε κανένα extra δωμάτιο ή διαφορετικός δρόμος για να φτάσεις στο objective..

Απλά στο demo δεν δόθηκε η ευκαιρία για να ανέβεις level ή να μοιράσεις πόντους στα skills,ούτε υπήρξε κάποιο side-mission,τα levels ήταν τελείως γραμμικά και άρα μηδέν εξερεύνηση,ενώ δεν είχε και καμία επιλογή να κάνεις.Το μόνο που είχε ήταν "πήγαινε από δω εκεί σε μια ευθεία γραμμή,σκοτώνοντας εχθρούς στη πορεία".

Εκτός από τις επιλογές που είχε να κάνεις πριν καν ξεκινήσει το παιχνίδι δεν είδαμε καθόλου rpg στοιχεία στο demo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα αφήσω το demo να μου καταστρέψει την αναμονή, και για αυτό δεν πρόκειται να το πιάσω. Αυτό που άκουσα πάντως είναι παράπονα για stuttering, τουλάχιστον στο 360, και χειρότερο shooting από το Mass Effect 2. Όλα αυτά με κάθε επιφύλαξη γιατί δεν έχω προσωπική άποψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ναι στο Mass Effect 2 είχε κάποια μέρη που απλά έπρεπε να πας από το ένα σημείο στο άλλο σκοτώνοντας διάφορους εχθρούς ενδοιάμεσα.Αλλά όλο και κάποιο δωματιάκι με medigel ή ένα computer με memo θα έβρισκες για να κάνει το κόσμο να φαίνεται πιο πιστευτός και πως δεν έχουν φτιαχτεί τα πάντα συγκεκριμένα για να περάσεις από κει και να πας στο objective σου.

Συνήθως σε καταστάσεις με time limit/πολύ combat δεν γίνεται αυτό. Και πάλι υπάρχει computer με research/audio ενώ προχωράς (αλλά σε περιοχή μάχης που πράγματι είναι περίεργο). Έχει medigels εδώ κι εκεί και τον

Kirrahe.

Είναι γενικά defense κομμάτι, άρα θέλει να πηγαίνεις γρήγορα.

 

Υπήρχαν και εναλλακτικά μονοπάτια.Θα μπορούσες π.χ. σε ένα σημείο στο me1 ή στο me2 να ανοίξεις τη πόρτα και να μπεις στο δωμάτιο που είναι οι εχθροί,ή να ανέβεις μια σκάλα που ήταν παραδίπλα για να βρεθείς στο μπαλκόνι του πάνω ορόφου και να τους βαρέσεις από κει..

Στο 3,τουλάχιστον στο demo,δεν υπήρχε κανένα extra δωμάτιο ή διαφορετικός δρόμος για να φτάσεις στο objective..

Πριν γίνει το πρόβλημα στον ανελκυστήρα, και πας στα διαδρομάκια, υπάρχει μέρος που ανεβαίνεις από την σκάλα και τους βαράς από πάνω. Το αναφέρει και ο Shepard όταν σκαρφαλώνει πως πάει για high ground.

 

Απλά στο demo δεν δόθηκε η ευκαιρία για να ανέβεις level ή να μοιράσεις πόντους στα skills,ούτε υπήρξε κάποιο side-mission,τα levels ήταν τελείως γραμμικά και άρα μηδέν εξερεύνηση,ενώ δεν είχε και καμία επιλογή να κάνεις.Το μόνο που είχε ήταν "πήγαινε από δω εκεί σε μια ευθεία γραμμή,σκοτώνοντας εχθρούς στη πορεία".

Εκτός από τις επιλογές που είχε να κάνεις πριν καν ξεκινήσει το παιχνίδι δεν είδαμε καθόλου rpg στοιχεία στο demo.

 

Με το που ξεκινάει το 2ο μέρος σου λέει να κοιτάξεις το squad για level up. Εκεί βάζεις πόντους και για σένα και τους squadmates (αφού είσαι lvl 12). Για την εισαγωγή, σίγουρα θα ήταν γραμμική, έτσι ήταν και στα προηγούμενα, το 2ο μέρος δεν κόλλαγε να είναι πιο ανοιχτό, αλλά όπως έχουμε δει από beta leak, υπάρχει και hub κομμάτι για ομιλίες κλπ που είναι κομμένο από το demo.

 

 

@Tobajara εγώ πάλι καλό το βρήκα την ώρα του gameplay και πολύ smooth, όπως και στο ME2. Αλλά διάβασα στο tech support forum ότι κάποιοι (PC) έχουν πρόβλημα ενώ στρίβουν την κάμερα. Σε μένα τουλάχιστον δεν έτυχε. Το μόνο κακό όπως είπα είναι τα bink videos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το καλό να λέγεται,ευτυχώς δεν συνάντησα κανένα bug. :)

Ίσως το παιχνίδι να θέλει περισσότερο balance και tweaking σε κάποια πράγματα,αλλά ούτε μου κράσαρε,ούτε είχα προβλήματα frame rate,ούτε pop in,ούτε εγκλωβίστηκα μέσα σε τοίχους... :P

Σε pc παίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αυτά που έγραψα τα είδες; :P

 

Εγώ εκνευρίζομαι πάντως γιατί πολλοί από το demo το έχουν καταδικάσει το παιχνίδι.

 

Dragon Age II, κλπ το λένε.

 

Ε, εγώ δεν κάνω cancel το pre-order πάντως και αν στην τελική βγει πατάτα, περιμένετε να το τερματίσει ο κόσμος και να πει την γνώμη του πριν το πάρετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα είδα,τα είδα.

Μάλλον έτυχε δηλαδή σε εμένα και δεν εμφανίστηκε το μήνυμα για level up ?

Τι να πω.

 

Σημασία έχει πως όταν το παίζω μου θυμίζει περισσότερο battlefield,gears of war και crysis παρά skyrim,witcher,κτλπ..

 

Εγώ πάντως δεν το έχω καταδικάσει,και δεν έχω παίξει καν το dragon age για να ξέρω.

Απλά από αυτή τη γεύση που μου δίνει το ντέμο,μου δίνετε η εντύπωση πως η Bioware εστίασε περισσότερο στο να υλοποιήσει καινούρια shooter features στο παιχνίδι,παρά rpg.

 

Καινούρια features:

 

* Παντοδύναμο melee που θυμίζει MasterChief που οι μπουνιές του σκοτώνουν περισσότερο απ' τα όπλα του.

 

* Πλάγιες κωλοτούμπες.

 

* Οι εχθροί πετάν χειροβομβίδες.

 

Features που λείπουν:

 

*Να μπορείς να μιλάς στους συμπαίκτες σου καθώς περπατάτε.

 

*Να μπορείς να κρύβεις και να εμφανίζεις το όπλο σου όποτε θες.

 

*Paragon/Renegade points

 

 

Κάτι που προσωπικά δεν μου αρέσει,γιατί από το Mass Effect περίμενα κάτι πιο διαφορετικό από κλασσικά shooter στερεότυπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά που έγραψα τα είδες; :P

 

Εγώ εκνευρίζομαι πάντως γιατί πολλοί από το demo το έχουν καταδικάσει το παιχνίδι.

 

Dragon Age II, κλπ το λένε.

 

Ε, εγώ δεν κάνω cancel το pre-order πάντως και αν στην τελική βγει πατάτα, περιμένετε να το τερματίσει ο κόσμος και να πει την γνώμη του πριν το πάρετε.

 

και εγω εκνευριζομαι με αυτους. Το παιχνιδι φαινεται καλο απο το demo και δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι χειροτερο απο τα 2 προηγουμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

* Παντοδύναμο melee που θυμίζει MasterChief που οι μπουνιές του σκοτώνουν περισσότερο απ' τα όπλα του.

 

Αρκετός κόσμος ήθελε καλύτερο melee από το "σπρώξιμο" του 1 και 2. Γι' αυτό και άλλωστε λέγεται heavy melee. Είδαμε στο LOSB πόσο ξύλο μπορεί να ρίξει ο Shepard από κοντά.

 

* Πλάγιες κωλοτούμπες.

 

Ναι οκ. Δεν μπορώ να πω ότι χρειαζόταν roll, αλλά δεν με πειράζει ιδιαίτερα, εκτός απ' όταν πάω να ακουμπήσω διακόπτη και roll-άρω.

 

* Οι εχθροί πετάν χειροβομβίδες.

 

Και σε DLCs του 2 έριχναν flashbangs.

 

Features που λείπουν:

 

*Να μπορείς να μιλάς στους συμπαίκτες σου καθώς περπατάτε.

 

Δεν γινόταν ποτέ αυτό εκτός από να πουν κάτι για κάποιο μέρος που βρίσκεσαι. Οι διάλογοι πάντα γίνονταν στο Normandy / loyalty / character-specific mission.

 

*Να μπορείς να κρύβεις και να εμφανίζεις το όπλο σου όποτε θες.

 

Σωστό. Αλλά αυτό δεν θα αλλάξει, γιατί όπως είπαν οι devs είναι λόγω ram και των animations που κάθονται εκεί στα σημεία με μάχες. Τα animations με holstered όπλο θα έπαιρναν περισσότερο από τα 512 του 360 (ή κάτι τέτοιο). Φυσικά, επειδή το PC παρ' όλο που λένε ότι "δεν είναι port", ακολουθεί τα ίδια limitations. :(

 

*Paragon/Renegade points

 

Συνεχίζουν να εμφανίζονται, αλλά πολύ μικρό indicator στο HUD σε σχέση με παλιότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέσω Origin το περνάς, δεν εχει direct link στο site.

 

 

Ok. Το βρηκα. Ευχαριστω,το εχω παιξει ηδη 3 φορες. Τωρα ετοιμαζω 7 περιπου διαφορετικα save για το παιχνιδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που με χάλασε στο demo ήταν το animation στο τρέξιμο του Shep.

Σαν συγκαμένος τρέχει ο πστης. :lol:

 

Επίσης παρατήρησα κι εγώ ότι υπάρχει μία ακανόνιστη κατάσταση στο targeting και εξαιτίας αυτού του γεγονότος πρέπει να με έπιασε ίλιγγος χθες το βράδυ που το έπαιξα. (ήμουν και ψιλοάυπνος βέβαια, αλλά αυτό ίσως να επιβάρυνε την κατάσταση)

 

Κατά τ' άλλα κι εγώ θα το τιμήσω. Πατάτα - ξεπατάτα, είναι το τελευταίο κομμάτι του παζλ και θέλω να το δω ολοκληρωμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που με χάλασε στο demo ήταν το animation στο τρέξιμο του Shep.

Σαν συγκαμένος τρέχει ο πστης. :lol:

 

 

To θέμα περι τρεξιματος το ειχε το προβλημα και στα προηγουμενα και ποσο μαλλον στο ME1 (κατι σα jogging) !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δοκίμασα και εγώ σήμερα αλλά... ανάμικτες εντυπώσεις. Παίζοντας μόνο το singleplayer η Bioware μου άφησε την αίσθηση ότι προσπάθησε να "πιάσει" ακόμα μεγαλύτερο κοινό (κάτι που έκανε και στο 2).

 

Στα θετικά :

1)Ελαφρώς αναβαθμισμένα γραφικά που είναι πλέον, εν έτη 2012, απλώς αποδεκτά (κάτι που φάνηκε και από τις απαιτήσεις)

2)Λειτουργικά Skill trees με αρκετές επιλογές και στατιστικά

3)Νέες δυνάμεις για τον Shepard και τους Squadmates

4)Επιστροφές χαρακτήρων που δεν φάνηκαν στο 2 και εμφανίσεις νέων

5)Η επιλογή για τον τρόπο που θα παιχτεί το παιχνίδι (Διάλογοι, μόνο μάχη κτλ.)

 

Αρνητικά :

1)Η μπάρα με τις ασπίδες και την υγεία των εχθρών (Ναι, αυτή η βλακεία με τα "κουτάκια")

2)Η μπάρα επιλογής των όπλων, των δυνάμεων, των επιλογών συζήτησης καθώς και οι υπότιτλοι είναι αισθητά μικρότερα από τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς

3)Τα χρώματα όπως είπαν τα παιδιά είναι μουντά και βαρετά

4)Οι διάλογοι μου φάνηκαν αρκετά γνώριμοι και πάντα επαναλαμβανόμενοι(λίγη έμπνευση ρε Bioware δεν θα έβλαπτε)

5)Το σύστημα κάλυψης είναι λίγο δύσκολο αλλά μάλλον θα το συνηθίσω

6)Δεν έχει σχέση με το παιχνίδι της full έκδοσης: Απαράδεκτα μικρό demo που με "πέταξε" και στην επιφάνεια εργασίας μία φορά (κατά τη δημιουργία του χαρακτήρα). Ακόμα, απουσίαζε και το sniper

 

Και κάτι άλλο: Είναι ιδέα μου ή κάθε δύναμη έχει το δικό της χρόνο φόρτωσης; Επίσης όταν χρησιμοποιώ μία δεν γίνεται το κουτάκι της πορτοκαλί όπως στο 2 αλλά παραμένει μπλε, με αποτέλεσμα να μην ξέρω αν επιλέχτηκε ή όχι.

 

Περίμενα αυτό το παιχνίδι παραπάνω από 2 χρόνια. Με αυτό το demo,πιστεύω, λογικό είναι να ψιλοαπογοητεύεται κανείς που έχει τεράστιες απαιτήσεις από το ME3 αλλά μένει και το multiplayer που θα μας έρθει μεθαύριο αν έμαθα καλά. Όταν με το καλό βγει η full έκδοση θα μπορούμε όλοι να κρίνουμε σωστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το μόνο που με χάλασε στο demo ήταν το animation στο τρέξιμο του Shep.

Σαν συγκαμένος τρέχει ο πστης. :lol:

 

Ο Anderson είναι χειρότερος. :P

 

Το running animation θα μπορούσε εύκολα να ήταν πιο καλό (και αργό, πάνε πιο γρήγορα απ' ότι δείχνουν τα πόδια τους νομίζω). Τουλάχιστον στα cutscenes είναι οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...