hollow_83 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Εγω εκανα μια δοκιμη τωρα ειναι οκ παντως. Απο την κονσολα δοκιμαζεις ή απο Site: εδω ?
vag.patrick Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 και απο τα δυο...ελεος...τι μλκια και αυτη εχω και plus και ποσα παιχνιδια....plus εχω καμια διετια να παρει...θα κοιταξω να επικοινωνησω μαζι τους να δω τι παιζει...ακομα και τωρα error μου βγαζει..
nomes Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Εμένα μετά το update σε 1.71 δεν έχω ήχο και σε κάθε restart χάνει της ρυθμίσεις του wifi
vag.patrick Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 nomes ξανα κανε το update απο την αρχη. Οσον αφορα το προβλημα μου με τον κωδικο , επιτελους το εκανα . hollow ευχαριστω φιλος που ασχοληθηκες μαζι μου
tzinos Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 ποια ειναι η διαδικασια για αλλαγη του πσ4?? εκει που επαιζαν ολα, μετα απο ενα βραδυ σε stand by που κατεβαζε το injustice, πλεον δεν βγαζει εικονα. Εχω βαρεθει να κανω ρεσταρτς και να βαστω το κουμπι. Στο μονιτορ του πισι οπου επαιζα στα 1080π εδω και ενα μηνα, ξαφνικα δεν το βλεπει με τιποτα. Στην hd ready τιβι, μια στο τοσο εμφανιζεται, μετα απο safe mode restart και δεν μπορω να διαλεξω τιποτα αλλο εκτος απο 480p. Το εχω παρει απο κωτσοβολο, απευθηνομαι σε αυτους η ψαχνω την σονυ και που? ακομη και τωρα που εχω μπει σε 480π στην τιβι, η εικονα καθε λιγο χανεται για 1 δευτερολεπτο και ξαναρχεται.
JUST-GAMER Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Αρχικα δοκιμασε να αλλαξεις καλωδιο hdmi? Αν σου συνεχισει το πας κατευθειαν στη sony τη σχεση εχει κωτσοβολος? Αν το ειχες εντος 12 ημερων τοτε θα το πηγαινες στο κωτσοβολο για αμεση αντικατασταση κονσολας.
tzinos Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 3 καλωδια εχω δοκιμασει, 2 τηλεορασεις (hd ready) και ενα μονιτορ full hd. Στο μονιτορ επαιζα τοσο καιρο και τωρα δεν το βλεπει με τιποτα. Στην τιβι παιζει μονο σε 480π και αναβοσβηνει συχνα η εικονα. Αντε τωρα να ψαχνω αντιπροσοπια στα χανια.
mtzs Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Αντε τωρα να ψαχνω αντιπροσοπια στα χανια. Δεν ψαχνεις καμια αντιπροσωπεια το πας εκει που το πηρες και κανονιζουν αυτοι. Την ευθυνη περι εγγυησης την φερει ο ΠΩΛΗΤΗΣ πρωτα.
vag.patrick Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 mtzs αναλογα ποσο καιρο το εχει ο ανθρωπος. αν περασε μηνας(και πολυ λεω) η κονσολα εχει εγγυηση αντιπροσωπειας. δεν φερει και δεν εχει καμια ευθυνη το εκαστοτε καταστημα...
tzinos Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 ειναι 1,5 μηνας περιπου, λιγο μετα το πασχα μου ηρθε. Απλα αυτο που φοβαμαι ειναι μην μου πεταξουν κανενα "το μηχανημα δεν εχει τιποτα" και το βαλουν σε καμια τηλεοραση και παιζει τζαμι. Η τοσιμπα ειναι 3-4 χρονων τηλεοραση. αλλα ειναι σιγουρο και απο το manual οτι θα επρεπε να τρεχει 720π ακομα και 1080i. Και μετα στο μονιτορ ενω καποιες στιγμες λεει active to hdmi, ποτε δεν δειχνει. Επαναλαμβανω, εξαρχης επαιζα στο μονιτορ, διοτι ειναι 1080π. Με την τοσιμπα δεν θυμαμαι αν ποτε την ειχα βαλει σε αλλη αναλυση.
tzinos Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Σημερα εκανε το 1.71. Δεν ειδα βελτιωση, εχω κολησει μονο με 480π στην τιβι και μονιτορ τιποτα. Καποια στιγμη απλα κρατησε καμποση ωρα χωρις να αναβοσβηνει η εικονα ωστε να παιξω λιγο. Αλλες φορες αναβοσβηνει 5-6 φορες το λεπτο
HolyMan Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Σημερα εκανε το 1.71. Δεν ειδα βελτιωση, εχω κολησει μονο με 480π στην τιβι και μονιτορ τιποτα. Καποια στιγμη απλα κρατησε καμποση ωρα χωρις να αναβοσβηνει η εικονα ωστε να παιξω λιγο. Αλλες φορες αναβοσβηνει 5-6 φορες το λεπτο επικοινωνησε με cometron 2106824564 και ζητα αντικατασταση αμα πιστευεις οτι εχει προβλημα.
mtzs Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 mtzs αναλογα ποσο καιρο το εχει ο ανθρωπος. αν περασε μηνας(και πολυ λεω) η κονσολα εχει εγγυηση αντιπροσωπειας. δεν φερει και δεν εχει καμια ευθυνη το εκαστοτε καταστημα... http://efpolis.gr/el/component/efaq/ http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5 Αρθρο 540 Αναφερεται ξεκαθαρα στον πωλητη Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. α μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Εγγύηση για δύο χρόνιαΣε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ κι αν έχετε αγοράσει προϊόντα, έχετε δύο χρόνια στη διάθεσή σας για να ζητήσετε την επισκευή ή την αντικατάστασή τους εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης. Εάν το προϊόν είναι αδύνατον να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς προβλήματα, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας ή να σας κάνουν έκπτωση. Η διετής εγγύηση αρχίζει να ισχύει αμέσως μόλις γίνει η παράδοση των προϊόντων, ενώ εσείς πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για τυχόν ελάττωμα μέσα σε δύο μήνες από τη στιγμή που θα τα ανακαλύψετε. Η ευθύνη βαρύνει πάντα τον πωλητή ενώ σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή.
HolyMan Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 http://efpolis.gr/el/component/efaq/ http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5 Αρθρο 540 Αναφερεται ξεκαθαρα στον πωλητη Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. α μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.[/size] Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.[/size] Εγγύηση για δύο χρόνια Σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ κι αν έχετε αγοράσει προϊόντα, έχετε δύο χρόνια στη διάθεσή σας για να ζητήσετε την επισκευή ή την αντικατάστασή τους εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης. Εάν το προϊόν είναι αδύνατον να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς προβλήματα, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας ή να σας κάνουν έκπτωση. Η διετής εγγύηση αρχίζει να ισχύει αμέσως μόλις γίνει η παράδοση των προϊόντων, ενώ εσείς πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για τυχόν ελάττωμα μέσα σε δύο μήνες από τη στιγμή που θα τα ανακαλύψετε. Η ευθύνη βαρύνει πάντα τον πωλητή ενώ σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή. η ευθυνη ειναι της σονυ που δινει 1 χρονο οχι του πωλητη...εκτος αν πιστευεις οτι θα σε καλυψει το καταστημα για 2 χρονια...και τωρα ειδικα που αλλαξαν την νομοθεσια περι αγορων ωστε να ****** περισσοτερο τις μικρες επιχειρησεις το καθε λαμογιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις