Προς το περιεχόμενο

Τι κάνουμε με τους ελεγκτές στο λεωφορείο


Uberalles_gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στου lucifer απάντησα, τα μονοπώλια κτλ που αναφέρει δεν υπάρχουν.

 

Θα δεχτώ πως έχεις δίκιο, θα πρέπει να βρούνε μια φόρμουλα ώστε να αποζημιώνονται αυτοί που έχουν μηνιαία κάρτα και πέφτουν σε ολοήμερη απεργία, ίσως κάποια έκπτωση στην επόμενη κάρτα η δωρεάν ημερήσιο εισιτήριο.

 

Τι σχέση έχει αυτό με το ότι δεν θέλει να πληρώνει εισιτήριο κάποιος;Αν η δικαιολογία για να μη πληρώσει είναι "δεν μαρέσει η υπηρεσία" η απάντηση είναι κανείς δεν σε υποχρέωσε να κάνεις χρήση της.Αν παρόλα αυτά για κάποιο λόγο θέλεις να πάρεις αστικό τότε πλήρωσε το αντίτιμο και τέλος

 

(ο ελεγκτής που σε κανε να χάσεις στάσεις ήταν καραγκιόζης η πολύ άπειρος)

 

 

 

@Uberalles_gr πόσο σίγουρος είσαι ότι είναι αληθινό;πχ ο ελεγκτής βάζει στη τσέπη 40Ε για κάθε κλήση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 755
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Να τονισθεί πως ακόμα και ένας ελεγκτης μπορει να διαχωρίσει εύκολα, τον φτωχό φοιτητή από τον τζαμπατζή με το iphone.

Στον έναν μπορεί να κάνει τα στραβά μάτια. Δε τρέχει και τίποτε. Κανονικά τζάμπα θα πρεπε να έμπαινε όπως και να χει.

Τον 2ο ομως πρέπει να τον "αρμέξει" :-P

Τι σχέση έχει αυτό με το ότι δεν θέλει να πληρώνει εισιτήριο κάποιος;Αν η δικαιολογία για να μη πληρώσει είναι "δεν μαρέσει η υπηρεσία" η απάντηση είναι κανείς δεν σε υποχρέωσε να κάνεις χρήση της.Αν παρόλα αυτά για κάποιο λόγο θέλεις να πάρεις αστικό τότε πλήρωσε το αντίτιμο και τέλος

 

Κοίτα, Αν και για άλλο πράγμα σου απάντησα θα σου πω πως ακόμα και αν δε χρησιμοποιώ την υπηρεσία επειδή δε μου αρέσει, έχω την απαίτηση να ικανοποιηθώ, γιατί πληρώνω από τη φορολογία μου για αυτή.

Αν αύριο μεθαυριο ξεκινησει ένα κινημα πόλιτων για παράδειγμα που δε θα πληρωνουν εισιτήριο επειδή θα θεωρούν πως αυτά που έχουν ηδη πληρώσει απ το φόρο τους, δεν αντικατοπτρίζονται στη ποιότητας αυτής της υπηρεσίας, θα έχουν άδικο?:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπράβο, μεγάλη μαγκιά έκανες.

Την άλλη φορά, αμα δεις να κλέβουν ένα μαγαζί και τον υπάλληλο να έχει πιάσει έναν κλέφτη και να φωνάζει την αστυνομία να πας να του πεις τα ίδια. Και αυτός παράνομη παρακράτηση κάνει !

...δηλαδή εξομοιώνεις έναν κλέφτη που αφαιρεί κάτι αξίας, με πιτσιρικάδες που λαθρεπιβιβάστηκαν σε λεωφορείο. Μπράβο, γιατί θέλει μεγάλη μαγκιά να τα βλέπεις έτσι τα πράγματα...

 

 

 

 

 

Δεν σε πιάνω ρε συ tsakonas.

 

Η ηλικία είναι το θέμα ή η συγκεκριμένη παράβαση? Το ίδιο περιστατικό με 30χρονο θα ήταν κατακριτέο για παράδειγμα?

 

Ζούμε σε μια χώρα που είναι τίγκα στους χαμηλομισθους μεταπτυχιακούς. Μην καλλιεργήσουμε όμως στους έφηβους ότι για κάθε παρανομία που θα κάνουν πάντα θα βρεθεί ένας αδικημένος άνεργος μεταπτυχιακός που για να νιώσει καλύτερα θα κάνει και αυτός μια αδικία εις βάρος άλλων. (Γιατί κακά τα ψέμματα, οι υπόλοιποι γιατί πληρώνουμε το λεωφορείο?)

 

ΕΔΙΤ: Επίσης καλή και χρυσή η απαξιωτική στάση στον λόγο, ανεβάζει και το τουπέ μας, αλλά πες και κανενα σοβαρό επιχείρημα της άποψης σου, να καταλάβω κι εγώ ότι αξίζει που κάθομαι και γράφω και ότι δεν με τρολλάρεις.

...όχι, να καλλιεργήσουμε στους εφήβους ότι όταν αντί γι' αυτούς θα είναι στη θέση τους πχ 2-3 νταγλαράδες φαντάροι σε άδεια ή φοιτητές (δηλωτικά των ηλικιών τα παραδείγματα), ότι δεν υπάρχει περίπτωση να τολμήσει ο άλλος να ζητήσει να κλείσουν οι πόρτες, αλλά θα κάνει "τυπικότατα" το "εργασιακό του καθήκον", ζητώντας τους να κατέβουν στην επόμενη στάση (τα "στοιχεία" τους να φτάσει να τους ζητήσει, χλωμό).

 

Μήπως είσαι της άποψης ότι όταν κόβουν αβερτοκούβερτα μπιλιετάκια στους καγκουροπιτσιρικάδες με τα παπάκια για εξάτμιση, για κράνος, και γιατί έκλεισαν το μάτι στην γκομενίτσα, το κάνουν για να τους στρώσουν χαρακτήρα, κι όχι γιατί είναι εύκολος στόχος (να πάνε να βγάλουν αντριλίκι σ' αυτούς που κάνουν κόντρες και μάλιστα με στοιχήματα καλύτερα, λέω 'γω...)...Ήμαρτον ρε συνονόματε, ήμαρτον. Η παρανομία - παρανομία, αλλά ξέρουμε και λίγο πως λειτουργεί η ρημάδα η κενωνία...

Και μιας και λέμε για διδαχές, ακριβώς για τους παραπάνω λόγους, δεν θα ήταν καλύτερο να τους κάνει ένα "μίνι-κήρυγμα" περί "παρανομίας", συν το να να τους πει "κατεβείτε στην επόμενη στάση για να ΜΗΝ χρειαστεί να σας παίρνω στοιχεία/φωνάζω αστυνομίες/βρείτε μπελάδες με γονείς" κτλπ...; Γιατί θα πρέπει με τη μία να βαράει προστιματάρες (στις μέρες μας 80€ ενδέχεται να ορίζουν την επίβίωση μιας οικογένειας - κι αν δεν μπορούν να πληρωθούν άμεσα μάλιστα, δεκαπλασιάζονται) η υπηρεσία; Βάσει στοιχείων θα μπορούσε μάλιστα να επιβάλλει σταδιακές ποινές -και όχι απαραίτητα εξ' αρχής και αποκλειστικά οικονομικής φύσεως : θες να τους στρώσεις; Βαλ' τους μια ποινή μορφής κοινωνικής εργασίας πχ να ξαθαρίζουν τις στάσεις...- για την κατ' εξακολούθηση υποτροπή στο αδίκημα, αν ο χαρακτήρας των προστίμων δεν ήταν εισπρακτικός αλλά αποτρεπτικός... Τί μαθαίνουμε λοιπόν με ολ' αυτά στους εφήβους, πέραν του ότι αν είσαι αδύναμος θα την φας γερά, τη στιγμή που ξέρουν ότι τα μεγαλοκεφάλια της υπηρεσίας που θέτει τα πρόστιμα, μια χαρά μπορεί να βρεθούν μπλεγμένοι σε μιζοσκάνδαλα και υπεξαιρέσεις αύριο-μεθαύριο;

 

Στην τελική, ο Τσάκωνας τον οποίον δεν καταλαβαίνεις, δεν προσπάθησε να προωθήσει την ιδέα της γενικής παρανομίας. Για χρήση κοινής λογικής ανά περίπτωση μίλησε, κι ότι στη συγκεκριμένη αυτό που χρειαζόταν ήταν να κατεβάσει τα παιδιά από το λεωφορείο και διαφώνησε με τον τραμπουκισμό του "κλείσε τις πόρτες" (από κάποιον μάλιστα που κατά πάσα πιθανότητα, έχει μερικούς τρόπους να "κλέβει την εφορία", όταν φτιάχνει την φορολογική του δήλωση...).

 

 

 

 

Κατά τ' άλλα, κάντε υπομονή οι τυπολάτρες, μέχρι να μπουν οι ειδικές μπάρες που θα θέλουν ακύρωση από "ηλεκτρονικό εισιτήριο" για να ΜΠΕΙΣ στα μέσα, να σας φύγει το μαράζι των τζαμπατζήδων. 

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αύριο μεθαυριο ξεκινησει ένα κινημα πόλιτων για παράδειγμα που δε θα πληρωνουν εισιτήριο επειδή θα θεωρούν πως αυτά που έχουν ηδη πληρώσει απ το φόρο τους, δεν αντικατοπτρίζονται στη ποιότητας αυτής της υπηρεσίας, θα έχουν άδικο?:-)

 

 

Μα αυτό λέμε, είναι λάθος να θεωρείς πως το έχεις πληρώσει μέσα απο τους φόρους, δεν το έχεις κάνει.

Η επιχορήγησή του κράτους καλύπτει ένα μέρος μόνο του κόστους λειτουργίας των ΜΜΜ, αν δεν υπήρχε το εισιτήριο θα έπρεπε να είναι 40%+ πάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...όχι, να καλλιεργήσουμε στους εφήβους ότι όταν αντί γι' αυτούς θα είναι στη θέση τους πχ 2-3 νταγλαράδες φαντάροι σε άδεια ή φοιτητές (δηλωτικά των ηλικιών τα παραδείγματα), ότι δεν υπάρχει περίπτωση να τολμήσει ο άλλος να ζητήσει να κλείσουν οι πόρτες, αλλά θα κάνει "τυπικότατα" το "εργασιακό του καθήκον", ζητώντας τους να κατέβουν στην επόμενη στάση (τα "στοιχεία" τους να φτάσει να τους ζητήσει, χλωμό).

 

Μήπως είσαι της άποψης ότι όταν κόβουν αβερτοκουκέβερτα μπιλιετάκια στους καγκουροπιτσιρικάδες με τα παπάκια για εξάτμιση, για κράνος, και γιατί έκλεισαν το μάτι στην γκομενίτσα, το κάνουν για να τους στρώσουν χαρακτήρα, κι όχι γιατί είναι εύκολος στόχος (να πάνε να βγάλουν αντριλίκι σ' αυτούς που κάνουν κόντρες και μάλιστα με στοιχήματα καλύτερα, λέω 'γω...)...Ήμαρτον ρε συνονόματε, ήμαρτον. Η παρανομία - παρανομία, αλλά ξέρουμε και λίγο πως λειτουργεί η ρημάδα η κενωνία...

Και μιας και λέμε για διδαχές, ακριβώς για τους παραπάνω λόγους, δεν θα ήταν καλύτερο να τους κάνει ένα "μίνι-κήρυγμα" περί "παρανομίας", συν το να να τους πει "κατεβείτε στην επόμενη στάση για να ΜΗΝ χρειαστεί να σας παίρνω στοιχεία/φωνάζω αστυνομίες/βρείτε μπελάδες με γονείς" κτλπ...; Γιατί θα πρέπει με τη μία να βαράει προστιματάρες (στις μέρες μας 80€ ενδέχεται να ορίζουν την επίβίωση μιας οικογένειας - κι αν δεν μπορούν να πληρωθούν άμεσα μάλιστα, δεκαπλασιάζονται) η υπηρεσία; Βάσει στοιχείων θα μπορούσε μάλιστα να επιβάλλει σταδιακές ποινές -και όχι απαραίτητα εξ' αρχής και αποκλειστικά οικονομικής φύσεως : θες να τους στρώσεις; Βαλ' τους μια ποινή μορφής κοινωνικής εργασίας πχ να ξαθαρίζουν τις στάσεις...- για την κατ' εξακολούθηση υποτροπή στο αδίκημα, αν ο χαρακτήρας των προστίμων δεν ήταν εισπρακτικός αλλά αποτρεπτικός... Τί μαθαίνουμε λοιπόν με ολ' αυτά στους εφήβους, πέραν του ότι αν είσαι αδύναμος θα την φας γερά, τη στιγμή που ξέρουν ότι τα μεγαλοκεφάλια της υπηρεσίας που θέτει τα πρόστιμα, μια χαρά μπορεί να βρεθούν μπλεγμένοι σε μιζοσκάνδαλα και υπεξαιρέσεις αύριο-μεθαύριο;

 

Στην τελική, ο Τσάκωνας τον οποίον δεν καταλαβαίνεις, δεν προσπάθησε να προωθήσει την ιδέα της γενικής παρανομίας. Για χρήση κοινής λογικής ανά περίπτωση μίλησε, κι ότι στη συγκεκριμένη αυτό που χρειαζόταν ήταν να κατεβάσει τα παιδιά από το λεωφορείο και διαφώνησε με τον τραμπουκισμό του "κλείσε τις πόρτες" (από κάποιον μάλιστα που κατά πάσα πιθανότητα, έχει μερικούς τρόπους να "κλέβει την εφορία", όταν φτιάχνει την φορολογική του δήλωση...).

 

Δεν είπα ποτέ ότι ο στόχος αυτού που κόβει την κλήση είναι να στρώσει αυτούς που παρανομούν. Και δεν με ενδιαφέρει κι'όλας ποιος είναι ο στόχος του. Το θέμα είναι το τι πρέπει να γίνει. Όταν σου πουν ''αυτή ειναι η δουλειά σου, και αυτά πρέπει να κάνεις'', αυτά κάνεις και τελειώνει το θέμα.

 

Διότι αγαπητέ συνονομάτε, σήμερα είναι ένα εισητήριο που δεν έκοψα, αύριο είναι ένα τσιγάρο που κάπνισα σε κλειστό χώρο, μεθαυριο είναι ενα παρκάρισμα σε μέρος που απαγορεύεται και εν τέλει ξαφνικά βρισκόμαστε σε μια κοινωνία που για τον α ή β λογο δεν σέβεται τους νόμους της, να κοιτάμε ο ένας τον άλλον και να κατηγορούμε τρίτους.

 

(από κάποιον μάλιστα που κατά πάσα πιθανότητα, έχει μερικούς τρόπους να "κλέβει την εφορία", όταν φτιάχνει την φορολογική του δήλωση...).

 

Αυτό μου θυμίζει εκείνο το τρομερό ''Ο πόλεμος στο Ιράκ είναι πιο σημαντικός απο το θάνατο ενός κουταβιού, άρα μην ασχολείστε με το δεύτερο.''

 

Ο ελεγκτης μπορεί να κάνει ότι θέλει στην ζωή του. Σε ένα τόπικ που κατηγορούμε έναν ελεγκτη επειδή φοροδιαφεύγει, θα κατηγορούσα κι εγώ μαζί σας τον ελεγκτή. Στην προκειμένη περίπτωση δεν μου λέει κάτι ο τρόπος ζωής του ελεγκτή. Αλλιώς σε τέτοιες θέσεις θα ψάχναμε να βάζαμε μόνο ανθρώπους που έχουν αγιάσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε σεις μας εχουν σκισει στην φορολογια τρονε απο παντου και στα ΜΜΜ (πολλα λεφτα), εισητηρια πανακριβα λεωφορια δρομολογια χαλια και ελεκτες νταβατζηδες σε γιαγιαδες και παιδια διοτι οταν βλεπουν το τσουρμο απο λαθρομεταναστες (αφορολογιτους ) λακιζουν τα εχω δει με τα ματια μου πολλες φορες ....θρασυδειλοι κρατικοδιαιτοι.Τα μμμ τα εχουμε πληρωσει με τον υδρωτα μας για 500 χρονια ακομα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω για την ελλάδα, πάντως σε όλες σχεδόν τις αναπτυγμένες χώρες του κόσμου επιτρέπεται η σύλληψη κάποιου από οποιονδήποτε - δεν είναι ανάγκη να γίνει από αστυνομικό. Δες π.χ. http://en.wikipedia.org/wiki/Citizen's_arrest

 

το γνωριζω το citizen's arrest αλλα αυτο αφορα τους πολιτες,ομως με τους ελεγκτες των λεωφορειων ειναι διαφορετικη περιπτωση με αλλη νομικη αντιμετωπιση.

 

Εδω εχεις ενας δημοσιο υπαλληλο με καθορισμενα απο το κρατος καθηκοντα: να ελεγχει εισιτήρια και να κοβει προστιμα.

δεν γνωριζω τι παπαπανω εξουσιες του εχει παραχωρησει ο ελληνικος νομος,προκειμενου να εκτελέσει τα καθηκοντα του στο ακεραιο.

ομως προσωπικα μου φαινεται λιγο ακραιο καποιος,με ελαχιστα προσοντα,που του εχει παραχωρηθει απο κρατος μια πλαστικη καρτελα που αναγραφει "ελεγκτης", να εχει αυτοματως την εξουσια:

 

1.να αρχισει να φωναζει μεσα στο πληθος του λεωφορου, κατα του ατομου που δεν πληρωσε το εισιτηριο σαν να ειναι βαρυποινιτης εγκληματιας.

2.να του ζηταει ταυτοτητα η διαβατηριο η το διπλωμα οδηγησης για να κανει ταυτοποιηση.

3.να ζηταει απο τον οδηγο του λεωφορειου να κλεισει τις πορτες για να μην δραπετευσει ο "εγκληματιας"

4.να κατεβαζει με την βια,και αρκετες φορες με την βοηθεια του οδηγου,τον "εγκληματια" απο τον λεωφορειο και να τον υποχρεωνει να τον ακολουθησει στο τμημα για περαιτερω "εξακριβωση."

 

δεν ξερω πως οι αλλες ευρωπαικες χωρες ελεγχουν για τα εισιτηρια στο λεωφορειο και πως αντιμετωπιζουν καποιον που να μην εχει πληρωσει εισιτηριο.

αλλα οι παραπανω περιπτωσεις,στις οποιες εχω σταθει και μαρτυρας,μου φαινονται υπερβολικες και ισως αντισυνταγματικες.

δεν ξερω μπορει να κανω και λαθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το γνωριζω το citizen's arrest αλλα αυτο αφορα τους πολιτες,ομως νομιζω η περιπτωση με τους ελεγκτες των λεωφορειων ειναι διαφορετικη περιπτωση με αλλη νομικη αντιμετωπιση.

 

Εδω εχεις ενας δημοσιο υπαλληλο με καθορισμενα απο το κρατος καθηκοντα: να ελεγχει εισιτήρια και να κοβει προστιμα.

δεν γνωριζω τι παπαπανω εξουσιες του εχει παραχωρησει ο ελληνικος νομος,προκειμενου να εκτελέσει τα καθηκοντα του στο ακεραιο.

ομως προσωπικα μου φαινεται λιγο ακραιο καποιος που εχει πανω του μια καρτελα με τον τιτλο "ελεγκτης" να εχει αυτοματως την εξουσια:

 

1.να αρχισει να φωναζει μεσα στο πληθος του λεωφορου, κατα του ατομου που δεν πληρωσε το εισιτηριο σαν να ειναι βαρυποινιτης εγκληματιας.

2.να του ζηταει ταυτοτητα η διαβατηριο η το διπλωμα οδηγησης για να κανει ταυτοποιηση.

3.να ζηταει απο τον οδηγο του λεωφορειου να κλεισει τις πορτες για να μην δραπετευσει ο "εγκληματιας"

4.να κατεβαζει με την βια,και αρκετες φορες με την βοηθεια του οδηγου,τον "εγκληματια" απο τον λεωφορειο και να τον υποχρεωνει να τον ακολουθησει στο τμημα για περαιτερω "εξακριβωση."

 

δεν ξερω πως οι αλλες ευρωπαικες χωρες ελεγχουν για τα εισιτηρια στο λεωφορειο και πως αντιμετωπιζουν καποιον που να μην εχει πληρωσει εισιτηριο.

αλλα οι παραπανω περιπτωσεις,στις οποιες εχω σταθει και μαρτυρας,μου φαινονται υπερβολικες και ισως αντισυνταγματικες.

δεν ξερω μπορει να κανω και λαθος.

 

Και πως ακριβως θα γινει το κοψιμο του προστιμου χωρις το 2 και το 3;

Αν εμενα με ρωτησει για εισητηριο, και του πω δεν εχω, απο τη στιγμη που δεν εχει το δικαιωμα ουτε να με ρωτησει τα στοιχεια μου, ουτε να με κρατησει μεσα στο λεωφορειο, τι με κραταει εμενα απο το να την κοπανησω χωρις να του πω τιποτε; Που θα κοψει προστιμο αυτος; Στο πιτσιρικι με το δερματινο και τα allstarakia;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τι θυμηθηκα !!μου ειχανε κοψει προστιμο μεσα στο μετρο (ενω γενικα παντα πληρωνω) διοτι πηγαιναμε με την γυναικα μου να γεννήσει προ 10 ετιας και ο τυπας μας πιανει, του λεω βρε ανθρωπε μου δεν προλαβαινω να βγαλω εισητηριο (αμαξι και λεφτα δεν ειχαμε για ταξι) γεννναμε κοιλια τουμπανο και αυτος εκοψε προστιμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πως ακριβως θα γινει το κοψιμο του προστιμου χωρις το 2 και το 3;

Αν εμενα με ρωτησει για εισητηριο, και του πω δεν εχω, απο τη στιγμη που δεν εχει το δικαιωμα ουτε να με ρωτησει τα στοιχεια μου, ουτε να με κρατησει μεσα στο λεωφορειο, τι με κραταει εμενα απο το να την κοπανησω χωρις να του πω τιποτε; Που θα κοψει προστιμο αυτος; Στο πιτσιρικι με το δερματινο και τα allstarakia;

 

γιατο ειπα δεν ξερω.oπως επισης δεν ξερουμε αν το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης,οπως αναφερει το ΟΤ, οντως ισχυει και ειναι παρανομο να το εφαρμοζουν οι ελεγκτες.

στο εξωτερικο πως διαχειριζονται το ολο θεμα με τα εισιτηρια και τα προστιμα μεσα στα λεωφορεια.;

ξερει κανεις να μας πει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν σε πιάνω

 

δε πηγαινε σε σενα αρχηγέ μου, στον topic starter πηγαινε που την ειδε ο νοθος γιος του κουγια και της αρβελερ. Δε καταλαβα, εγω γιατι κοβω εισητηρια στο μετρό και πληρώνω καρτες για τα υπέργεια μέσα κάθε μήνα; Βλακας ειμαι ή μου περισσέουν και τα δίνω στον ΟΑΣΑ για αγαθοεργία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είπα ποτέ ότι ο στόχος αυτού που κόβει την κλήση είναι να στρώσει αυτούς που παρανομούν. Και δεν με ενδιαφέρει κι'όλας ποιος είναι ο στόχος του. Το θέμα είναι το τι πρέπει να γίνει. Όταν σου πουν ''αυτή ειναι η δουλειά σου, και αυτά πρέπει να κάνεις'', αυτά κάνεις και τελειώνει το θέμα.

 

Διότι αγαπητέ συνονομάτε, σήμερα είναι ένα εισητήριο που δεν έκοψα, αύριο είναι ένα τσιγάρο που κάπνισα σε κλειστό χώρο, μεθαυριο είναι ενα παρκάρισμα σε μέρος που απαγορεύεται και εν τέλει ξαφνικά βρισκόμαστε σε μια κοινωνία που για τον α ή β λογο δεν σέβεται τους νόμους της, να κοιτάμε ο ένας τον άλλον και να κατηγορούμε τρίτους.

 

 

 

Αυτό μου θυμίζει εκείνο το τρομερό ''Ο πόλεμος στο Ιράκ είναι πιο σημαντικός απο το θάνατο ενός κουταβιού, άρα μην ασχολείστε με το δεύτερο.''

 

Ο ελεγκτης μπορεί να κάνει ότι θέλει στην ζωή του. Σε ένα τόπικ που κατηγορούμε έναν ελεγκτη επειδή φοροδιαφεύγει, θα κατηγορούσα κι εγώ μαζί σας τον ελεγκτή. Στην προκειμένη περίπτωση δεν μου λέει κάτι ο τρόπος ζωής του ελεγκτή. Αλλιώς σε τέτοιες θέσεις θα ψάχναμε να βάζαμε μόνο ανθρώπους που έχουν αγιάσει.

 

...φίλτατε συνομότατε, νομίζω ότι ήδη καν δεν μπορείς να δεις που είναι τα στραβά κι ανάποδα, όταν η κοινωνία σ' έχει μεγαλώσει έτσι ώστε σήμερα να λες "δεν μ' ενδιαφέρει" και "τη δουλειά σου να κάνεις και τέλος το θέμα"...

 

Επίσης, κι ασχέτως πια κοινωνίας, αν δεν μπόρσες να καταλάβεις τί παίζει από το παράδειγμα (το έχω δει με τα μάτια μου) ο ελεγκταράς να κάνει τον ψόφιο κοριό όταν πρόκειται για ντερβισόπαιδα, σε σχέση με με το να εξαντλεί "τον νόμο" σε καβλοπιτσιρικάδες, τί να πω.

 

 

 

 

Όσο για το τί σου θύμισε την ατάκα από Ιράκ, κακώς σου την θύμισε, καθώς η κουβέντα μου δεν ήταν "μην ασχολείστε με τους λαθροπιτσιρικάδες, όταν γύρω πέφτουν μίζες". Αυτό που είπα, το είπα καθώς αναφέρθηκες σε "παραδείγματα" προς του εφήβους. Ή νομίζεις πως είτε εσύ επιχειρηματολογήσεις, είτε εγώ, αλλάζει κάτι στην αντίληψη του εφήβου, που μεγαλώνει σε έναν κόσμο που βλέπει ότι τα πράγματα λειτουργούν όπως ακριβώς περιέγραψα; (Ή νομίζεις πως ο εν λόγω ήρως ελεγκτής, θα γίνει για τους προαναφερθέντες λόγους, το προσωπικό τους πρότυπο...; ). Ξαναλέω, γιατί δεν με κατάλαβες καθόλου νομίζω : δεν είναι το θέμα τί κάνει στην προσωπική του ζωή ο ελεγκτής, και αν θα πρέπει να βάλουμε αγιασμένους για να κόβουν πρόστιμα και να τρομοκρατούνε πιτσιρικάδες και γέροντες δηλώνοντας στο τέλος "...και τους φόρους μου, τους έχω πληρώσει!" - το θέμα είναι τί αρκιβώς παράδειγμα κοινωνικής επιμόρφωσης παίρνουν οι πιτσιρικαραίοι οι οποίοι σε απασχολούν, όταν ξέρουν πώς λειτουργεί από πίσω ο ελεγκτής και η εταιρία του, με τελικό αποτέλεσμα η πλειονότητα των όσων πληρώνουν εισιτήριο να το κάνουν όχι για λόγους κοινωνικής ηθικής (όπως και θα έπρεπε), αλλά γιατί δεν γουστάρουν μπλεξίματα (και μου θυμίζει μάλιστα αυτούς που "πιστεύουν σε θεό, γιατί αν δεν πίστευαν μέχρι που και φόνο θα έκαναν"...).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...