Speculoos Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Αγαπάμε το κανάλι του 54FPS, για μια ακόμα φορά: Μια χαρά (όπου χαρά διάβαζε 30άρι) σε ελαφρό καβουρδιστήρι για χαλαρό 1080p gaming. Σε συνδυασμό με τα optimised suggestions του DF και τα μελλοντικά patches θα έχουμε μια playable εμπειρία σε μηχανήματα που ήταν σχεδιασμένα για παιχνίδια πενταετίας. Ό,τι πρέπει για gamers που γουστάρουν πρώτα ιστορία, immersion και gameplay παρά το πόσο ζαρωμένο φαίνεται το δερμάτινο μπουφάν του V. 4
gr8effect Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Ελπίζω να μην σας έχω πρήξει. Υπάρχει δυνατότητα νήματος μόνο για φωτο; Εικόνες από ΧΒΟΧ ΟΝΕ. 3
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Εγω παντως με την ταπεινη μου 6χρονη+ R9 290 με Medium τα πιο πολλα, high textures και καποια low-off στα 1080p παιζω απο 29-32 fps (στην οδηγηση με φουλ αμαξια και 160χλμ/ω) μεχρι και 48-52 σε κλειστους σκοτεινους χωρους. Πολυ καλυτερα απο τι περιμενα. Η καρτα δουλευει φουλ και ο ταπεινος i5 4460 αλλωτε ειναι στο 50 αλλωστε στο 70 της εκατο.
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 13 λεπτά πριν, Speculoos είπε Αγαπάμε το κανάλι του 54FPS, για μια ακόμα φορά: Μια χαρά (όπου χαρά διάβαζε 30άρι) σε ελαφρό καβουρδιστήρι για χαλαρό 1080p gaming. Σε συνδυασμό με τα optimised suggestions του DF και τα μελλοντικά patches θα έχουμε μια playable εμπειρία σε μηχανήματα που ήταν σχεδιασμένα για παιχνίδια πενταετίας. Ό,τι πρέπει για gamers που γουστάρουν πρώτα ιστορία, immersion και gameplay παρά το πόσο ζαρωμένο φαίνεται το δερμάτινο μπουφάν του V. Καλά σ' αυτό το παιχνίδι τα max settings δεν είναι το ''ζαρωμένο μπουφάν'', θα το καταλάβεις αν το παίξεις ποτέ με max settings. 22 λεπτά πριν, DaftRose είπε Αρα που διαφωνούμε; Δεν ειναι "κουβας" το PS4. Αυτο λεω. Κουβάδες κανονικοί είναι τα PS4/X1, φταίει και η CDPR που δεν το έχει τόσο με το optimization αλλά και τα jaguar cores είναι garbage-ίλα από τότε που βγήκαν(2013). 1
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Καλά σ' αυτό το παιχνίδι τα max settings δεν είναι το ''ζαρωμένο μπουφάν'', θα το καταλάβεις αν το παίξεις ποτέ με max settings. Κουβάδες κανονικοί είναι τα PS4/X1, φταίει και η CDPR που δεν το έχει τόσο με το optimization αλλά και τα jaguar cores είναι garbage-ίλα από τότε που βγήκαν(2013). Έχουμε δει απίστευτα γραφικά από αυτά τα hardware ομως. Current gen τιτλος ειναι το CP 2077. Δεν δέχομαι πως ειναι πιο πολυπλοκο απο το RDR2 για παραδειγμα! Ειναι απαραδεκτο που κυκλοφόρησε έτσι. Αυτα! Καλο gaming σε οσους παιζουν. Μολις "στρωσει" φυσικά και θα το τσιμπησω.
d4ydr33m3r Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε Άρα όλο το βάρος για τώρα θα το ρίξουν στο να βελτιώσουν τις σαπιο-PS4/X1 εκδόσεις. Αυτο σκεφτηκα και εγω.. Τελοσπαντων μην το ψαχνουμε πολυ εφαγαν backlash για αυτο αρκετο.. Δυο καρπουζια στην ιδια μασχαλη ειναι δυσκολο πολυ για ενα παιχνιδι τετοιου βεληνεκους. Και ΠΟΛΥ χαιρομαι που επιτελους εστω και με την ευγενικη χορηγια τριτου ειδαμε το PC να μπαινει προτεραιοτητα και δεν φαγαμε ενα last gen με πασαλλειματα στην μαπα με το καλημερα.. Ενα μεγαλο μπραβο στην CDPR.. Απο oπου και να το πιασω το παιχνιδι πλην φυσικα των οποιων bugs υπαρχουν ειναι αριστουργημα Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2020 από d4ydr33m3r 2
D.Luffy Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, DaftRose είπε Έχουμε δει απίστευτα γραφικά από αυτά τα hardware ομως. Current gen τιτλος ειναι το CP 2077. Δεν δέχομαι πως ειναι πιο πολυπλοκο απο το RDR2 για παραδειγμα! Ειναι απαραδεκτο που κυκλοφόρησε έτσι. Καλό και χρυσό το RDR2 αλλά εκεί μιλάμε για λιβάδια και αχυρώνες ενώ εδώ για μια σύγχρονη μετρόπολη με πολύ μεγάλη πυκνότητα και ένα σωρό υλικά με διαφορετικές ιδιότητες φωτισμού. Επίσης οι εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι διατηρούν ισορροπία ως προς την λεπτομέρεια χωρίς να θυσιάζεται το ένα για χάρη του άλλου. Όχι δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι το setting του RDR2 είναι πιο πολύπλοκο από του Cyberpunk. Συμφωνώ ότι είναι απαράδεκτο που κυκλοφόρησε έτσι (ειδικά στις base consoles) αλλά αυτή τη στιγμή είναι ο πιο εντυπωσιακός οπτικά τίτλος. Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2020 από D.Luffy 8 1
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, D.Luffy είπε Καλό και χρυσό το RDR2 αλλά εκεί μιλάμε για λιβάδια και αχυρώνες ενώ εδώ για μια σύγχρονη μετρόπολη με πολύ μεγάλη πυκνότητα και ένα σωρό υλικά με διαφορετικές ιδιότητες φωτισμού. Επίσης οι εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι διατηρούν ισορροπία ως προς την λεπτομέροια χωρίς να θυσιάζεται το ένα για χάρη του άλλου. Όχι δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι το setting του RDR2 είναι πιο πολύπλοκο από του Cyberpunk. Συμφωνώ ότι είναι απαράδεκτο που κυκλοφόρησε έτσι (ειδικά στις base consoles) αλλά αυτή τη στιγμή είναι ο πιο εντυπωσιακός οπτικά τίτλος. Μην ξεχνας τα physics του RDR2 και το AI των NPCs. Επισης, την διακλάδωση των quests και το ποσο επηρεάζουν οι πράξεις σου τα παντα. Ολα αυτα συν τα γραφικά το καθιστούν εξισου περιπλοκο με το CP 2077.
gr8effect Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, D.Luffy είπε Καλό και χρυσό το RDR2 αλλά εκεί μιλάμε για λιβάδια και αχυρώνες ενώ εδώ για μια σύγχρονη μετρόπολη με πολύ μεγάλη πυκνότητα και ένα σωρό υλικά με διαφορετικές ιδιότητες φωτισμού. Επίσης οι εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι διατηρούν ισορροπία ως προς την λεπτομέροια χωρίς να θυσιάζεται το ένα για χάρη του άλλου. Όχι δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι το setting του RDR2 είναι πιο πολύπλοκο από του Cyberpunk. Συμφωνώ ότι είναι απαράδεκτο που κυκλοφόρησε έτσι (ειδικά στις base consoles) αλλά αυτή τη στιγμή είναι ο πιο εντυπωσιακός οπτικά τίτλος. Και από έναν developer που αντί να κάνει downgrade έδωσε γκάζι.
D.Luffy Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, DaftRose είπε Μην ξεχνας τα physics του RDR2 και το AI των NPCs. Επισης, την διακλάδωση των quests και το ποσο επηρεάζουν οι πράξεις σου τα παντα. Ολα αυτα συν τα γραφικά το καθιστούν εξισου περιπλοκο με το CP 2077. Μιλάω καθαρά για γραφικά. Τώρα αν βάλουμε ΑΙ, physics και... quests θα ξεφύγουμε εντελώς και δεν θα βγάλουμε και κάποιο συμπέρασμα. Και το BotW στο Switch έχει πιο πολύπλοκα physics ακόμα και από το RDR2 αλλά δεν θα μπω στη διαδικασία να το συγκρίνω σε πολυπλοκότητα γραφικών. Καταλαβαίνω την απογοήτευση για τα bugs, τις πολύ αυξημένες απαιτήσεις και κυρίως για την συμπεριφορά της CDPR αλλά από την άλλη παρατηρώ και μια προσπάθεια μείωσης του παιχνιδιού με ό,τι μπορούμε να σκεφτούμε για να νιώσουμε καλύτερα. Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2020 από D.Luffy 6
d4ydr33m3r Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 4 λεπτά πριν, D.Luffy είπε Καλό και χρυσό το RDR2 αλλά εκεί μιλάμε για λιβάδια και αχυρώνες ενώ εδώ για μια σύγχρονη μετρόπολη με πολύ μεγάλη πυκνότητα και ένα σωρό υλικά με διαφορετικές ιδιότητες φωτισμού. Επίσης οι εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι διατηρούν ισορροπία ως προς την λεπτομέρεια χωρίς να θυσιάζεται το ένα για χάρη του άλλου. Όχι δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι το setting του RDR2 είναι πιο πολύπλοκο από του Cyberpunk. Συμφωνώ ότι είναι απαράδεκτο που κυκλοφόρησε έτσι (ειδικά στις base consoles) αλλά αυτή τη στιγμή είναι ο πιο εντυπωσιακός οπτικά τίτλος. Τι καθεστε και συζητατε τωρα ρε παιδια.. Τωρα αν ο αλλος δεν καταλαβαινει τις απαιτησεις για την πολυπλοκοτητα της γεωμετριας στο παιχνιδι μονο, (χωρις να πιασουμε τα υπολοιπα σε τετοια κτιρια) , με τετοια πυκνοτητα και πολυεπιπεδη δομη δεν θα το καταλαβει ποτε.. Αν συνυπολογισουμε τωρα και τα υπολοιπα εχει χασει απο τα αποδυτηρια η προηγουμενη γενια κονσολων. Σαφεστατα και ειναι απαραδεκτο που κυκλοφορησε ετσι, αλλα ειναι εμφανεστατο οτι χρειαζονταν ακομη μεγαλυτερη ομαδα για multiplatform αναπτυξη ή περισσοτερος χρονος σε ενα τοσο μεγαλεπηβολο στοχο και επισης να ειχε επικοινωνηθει οτι η εμπειρια στο PC θα απηχε παρασαγγας απο την εμπειρια στις προηγουμενης γενιας κονσολων.. 4 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Εντωμεταξύ τα τελευταία delays σίγουρα έπεσαν για να το φέρουν να τρέχει όσο καλύτερα γίνεται στα PS4/X1 παρά για bug fixes κλπ. Όπως και να 'χει, για πρώτη φορά μετά το Crysis(2007) έχουμε τίτλο που το PC είναι priority και μετά οι κονσόλες, εκμεταλλεύοντας το high-end HW στο έπακρο. Βέβαια τα έσκασε χοντρά και ο πέτσινος για να γίνει αυτό, οπότε χίλια μπράβο στην εταιρεία που έδωσε τη μεγαλύτερη βάση σε αυτούς που την τάισαν στις αρχές της και μπόρεσε να προχωρήσει. Είμαι περίεργος να δω τι προσθήκες θα κάνουν στην αναβαθισμένη έκδοση του W3, ίσως δούμε εφέ της E3 που κόπηκαν στο retail.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, aeljim είπε Η φιλοσοφία των δυο παιχνιδιών είναι πολύ διαφορετική. Το Cyberpunk είναι καθαρά RPG παιχνίδι που σημαίνει οτι βασίζεται κυρίως στην ιστορία και την ανάπτυξη του χαρακτήρα σου. Έχει πολύ backstory έχει πολλούς διαλόγους και περνάς και πολύ ώρα στο optimization του χαρακτήρα σου. Αν κάποιος δεν έχει την υπομονή ή όρεξη για κάτι τέτοιο και απλά θέλει να τρέχει με ένα αμάξι στην πόλη και να πυροβολάει τότε προφανώς έχει χάσει όλη την ουσία του παιχνιδιού. Εμένα προσωπικά το παιχνίδι μου άρεσε πολύ. Η ιστορία του μέχρι στιγμής με έχει τραβήξει. Πολύ καλο δουλεμένα όλα. Σοβαρό bug που να μου χαλάσει την εμπειρία παιχνιδιού ακόμα δεν βρήκα. Επίσης γραφικά και απόδοση σε Series X παραπάνω απο καλά. Όχι βέβαια άριστα... Υπάρχουν και κάποια πράγματα στο game play που θα μπορούσαν να είναι πολύ καλύτερα και ελπίζω κάποια απο αυτά στο μέλλον να βελτιωθούν. Παρόλα αυτά μια χαρά το απολαμβάνεις το παιχνίδι. Επειδή κάποιοι είχαν κάτι άλλο στο μυαλό τους αποκύημα της δικιάς τους φαντασίας και ξενέρωσαν που δεν το είδαν δεν σημαίνει κάτι. Άλλος λέει για third-person άλλοι λένε για μικρή διαδραστικότητα στην night city και πολλά άλλα. δεν είχαμε κάτι άλλο στο μυαλό μας, απλά αναρωτιέμαι γιατί να μην υπάρχει η δυνατότητα επιλογής οπτικής 3ου προσώπου
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα