Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά σε 3070 υπάρχει περίπτωση να κρατήσω 70 - 75 fps σταθερά rt on και dlss quality σε 1440p στα high; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κλείσω που να μου δίνει boost σε fps αλλά να μην χαλάει η εικόνα;Πάντως σε dlss performance ενώ παίρνεις καλό boost σε fps η εικόνα είναι ψιλό απαράδεκτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 ώρες πριν, CarlitoGR είπε

Παιδιά σε 3070 υπάρχει περίπτωση να κρατήσω 70 - 75 fps σταθερά rt on και dlss quality σε 1440p στα high; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κλείσω που να μου δίνει boost σε fps αλλά να μην χαλάει η εικόνα;Πάντως σε dlss performance ενώ παίρνεις καλό boost σε fps η εικόνα είναι ψιλό απαράδεκτη.

Ρε παιδιά μην τσακωνεστε εδώ το παλικάρι κάτι ρώτησε,να το βοηθήσουμε παιδί.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να βοηθησουμε ρε αδερφε,υπαρχει το βιντεο απο Digital Foundry που εξηγει τα παντα..

Οσοι εχουν παρει το Cyberpunk στο pc το εχουν δει,ας το δει και το παιδι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Patch 1.1 for Cyberpunk 2077 is now available on PC, consoles and Stadia!

In this update we focused on various stability improvements, which you can find outlined in the patch notes below. We will continue this work in patch 1.2 and other upcoming updates. At the same time we will keep fixing the bugs you encounter and listening to your feedback on how to improve the overall game experience.

Stability

Various stability improvements including:

  • Memory usage improvements in various systems within the game: characters, interactions, navigation, in-game videos (news, tv, etc.), foliage, laser effects, minimap, devices, AI, street traffic, environmental damage system, GPU-related, and more.
  • Various crash fixes (related to, among others, loading saves, game opening/closing and Point of No Return).

Quests/Open World

  • Fixed an issue where calls from Delamain would end immediately and seem like they cannot be picked up in Epistrophy.
  • Fixed an issue where players would not receive calls from Delamain when approaching relevant vehicles in Epistrophy.
  • Fixed an issue where the objective could get stuck on "Answer the call from Mr. Hands" in M'ap Tann Pèlen.
  • Fixed an issue where Judy could teleport underground in Pyramid Song.
  • Fixed an issue where it would be impossible to talk to Zen Master in Poem of The Atoms.
  • Fixed an issue where Takemura wouldn't call in Down on the Street.
  • Fixed an issue where Jackie could disappear in The Pickup.
  • Fixed an issue where it could be impossible to get out of the car in The Beast in Me: The Big Race.
  • Fixed an issue where players could stop receiving calls and messages after moving too far away from A Day In The Life area.
  • Fixed an issue where opening the package wouldn't update Space Oddity.
  • Retro-fixed the saves affected by a rare issue where speaking to Judy in Automatic Love would be impossible due to an invisible wall. The underlying issue is under investigation.
  • Fixed an issue that prevented players from collecting the reward in Gig: Freedom of the Press. The quest will auto-complete for those who could not collect the reward previously, and the reward will be provided automatically.
  • Fixed an issue where Delamain would remain silent throughout Epistrophy if the player initially refused to help him.

UI

  • Fixed an issue where prompt for exiting braindance could be missing.
  • Removed an invalid item from loot.

Visual

  • Fixed an issue where a grenade's trajectory could be displayed in photo mode.
  • Fixed particles' hue appearing pink when viewed close up.
  • Fixed cars spawning incorrectly in Reported Crime: Welcome to Night City.

Achievements

  • Fixed an issue where completing one of the assaults in progress in Santo Domingo would sometimes not contribute towards progression for The Jungle achievement, preventing its completion.

Miscellaneous

  • Addressed the issue responsible for saves getting oversized (related to the modifier indicating if the item is crafted), and trimmed the excess size from already existing saves (note: this won’t fix PC save files corrupted before 1.06 update).
  • Fixed an issue where input could stop registering upon opening the weapon wheel and performing an action.
  • Fixed an issue where the "Continue" button in the Main Menu could load an end game save.

PlayStation-specific

  • Performance optimization of crowds on PlayStation 4 Pro and PlayStation 5.
  • Various crash fixes on PlayStation 4.

Xbox-specific

  • Improved memory usage for character creation, mirrors, scanning, camera remote control, menus (inventory, map) on Xbox One, Xbox One X and Xbox One S.

PC-specific

  • It will now be possible to obtain achievements while in Steam offline mode. Note: Offline mode needs to be enabled before starting the game. This change does not work retroactively.
  • Addressed the game startup crashes related to loading cache on NVIDIA graphics cards.

Stadia-specific

  • Concert audio should no longer be inaudible in Never Fade Away.
  • Fixed corrupted textures on several melee weapons.
  • Tweaked default deadzone settings to be more responsive. Note: the change will not affect settings unless they’re set to default.

 

 

SOURCE
https://www.cyberpunk.net/en/news/37373/patch-1-1

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως το είχαν πει δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο το συγκεκριμένο patch. Το 1.2 θα είναι το μεγαλύτερο. Αναμονή λογικά για τέλη Φεβρουαρίου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, liakinen είπε

Όπως το είχαν πει δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο το συγκεκριμένο patch. Το 1.2 θα είναι το μεγαλύτερο. Αναμονή λογικά για τέλη Φεβρουαρίου.

και μενα δε μου φανηκαν τρομερα τα όσα έβαλαν στο 1.1

το οτι έφτιαξαν τα saves και αρκετά buggy quests είναι καλοδεχούμενο...αλλά αν δε ξεκινήσουν να καταπιάνονται λίγο με ΑΙ και τα Open World glitches collisions από μένα πάει και αυτό το μήνα στην άκρη. Σε αναμονή για το 1.2 και ελπίζω να αντέξω. Όχι οτι ζορίζομαι...αλλά καμιά φορά σε πιάνει το γαμώτο....

 

Μετά το update 1.1 ρίχτε και ένα verify files.

Βρήκε και κατέβασε ακόμα 29mb έξτρα.

Επεξ/σία από greekfragma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερωτηση. Σε ενα σημειο εχει ενα police activity κατω απο μια μικρη γεφυρα (4 npcs και 1 γυναικα θυμα αν δεν κανω λαθος). Ειναι καπου στα ορια της πολης, στην μεση περιπου, για να πας προς red peaks Καθε φορα που περναω απο εκει ασχολουμαι αλλα δεν το κανει complete. Το εχει κανενας αλλος? Αυτο ειναι το σημειο

 

2021_01_23_04_40_32_Window.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Ερωτηση. Σε ενα σημειο εχει ενα police activity κατω απο μια μικρη γεφυρα (4 npcs και 1 γυναικα θυμα αν δεν κανω λαθος). Ειναι καπου στα ορια της πολης, στην μεση περιπου, για να πας προς red peaks Καθε φορα που περναω απο εκει ασχολουμαι αλλα δεν το κανει complete. Το εχει κανενας αλλος? Αυτο ειναι το σημειο

 

2021_01_23_04_40_32_Window.jpg

Δε το θυμάμαι το σημείο αλλά υπάρχει τεράστια πιθανοτητα να έχει κολλήσει κανένας εχθρός πισω απο κανέναν τοιχο κ να μη τον βρίσκεις , όποτε δεν τον εχεις σκοτώσει για να να ολοκληρωσεις το quest. Ψάξε καλυτερα (ναι ξέρω 20χρονια πισω gameplay wise) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, greekfragma said:

και μενα δε μου φανηκαν τρομερα τα όσα έβαλαν στο 1.1

το οτι έφτιαξαν τα saves και αρκετά buggy quests είναι καλοδεχούμενο...αλλά αν δε ξεκινήσουν να καταπιάνονται λίγο με ΑΙ και τα Open World glitches collisions από μένα πάει και αυτό το μήνα στην άκρη. Σε αναμονή για το 1.2 και ελπίζω να αντέξω. Όχι οτι ζορίζομαι...αλλά καμιά φορά σε πιάνει το γαμώτο....

 

Μετά το update 1.1 ρίχτε και ένα verify files.

Βρήκε και κατέβασε ακόμα 29mb έξτρα.

Τους έκανες την μούρη κρέας τώρα... Τα έχουν τσεπώσει ήδη... u know..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, greekfragma είπε

και μενα δε μου φανηκαν τρομερα τα όσα έβαλαν στο 1.1

το οτι έφτιαξαν τα saves και αρκετά buggy quests είναι καλοδεχούμενο...αλλά αν δε ξεκινήσουν να καταπιάνονται λίγο με ΑΙ και τα Open World glitches collisions από μένα πάει και αυτό το μήνα στην άκρη. Σε αναμονή για το 1.2 και ελπίζω να αντέξω. Όχι οτι ζορίζομαι...αλλά καμιά φορά σε πιάνει το γαμώτο....

 

Μετά το update 1.1 ρίχτε και ένα verify files.

Βρήκε και κατέβασε ακόμα 29mb έξτρα.

βλεπω παρα παρα πολυς κοσμος γραφει για την ΑΙ και για διαφορες βελτιωσεις κ προσθηκες που θελει απο το παιχνιδι και τα περιμενουν στο 1.2. 
Εχω τρομερες αμφιβολίες για κατι τέτοιο. Το παιχνιδι ακόμα ειναι σε μαυρη κατασταση στις base consoles, απλα δεν υπαρχει χρόνος τωρα να δημιουργήσουν νεες AI routines ή να προσθέσουν στοιχεία. Νομιζω οτι και στο 1.2 αλλα και για καποιο καιρο μετα, αυτα που θα βλεπουμε θα ειναι σχεδον αποκλειστικα bug fixes και performance improvements. Οταν στρωσει εκει και μπορουν να το ξαναβγαλουν να το πουλανε στο ps4, τοτε θα μπορουν να κοιταξουν για αλλες βελτιωσεις και προσθηκες. 

Το λεω γιατι βλεπω πολλους να περιμένουν οτι σε ενα μηνα η CDP ξαφνικα θα βαλει μεσα στο παιχνιδι την ΑΙ του RDR2 και απλά ειναι καλο να κρατάμε μικρο καλάθι για το τι θα δουμε σε συντομο διαστημα :)

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...