Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, Jimys2008 είπε

Ήθελε τουλάχιστον 1 xρόνο development ακόμα.

Και εμείς θα γκρινιάζαμε επειδή δεν το κυκλοφορούν και θα το μποικοτάραμε για τα συνεχόμενα delays 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, gavros10 είπε

Και εμείς θα γκρινιάζαμε επειδή δεν το κυκλοφορούν και θα το μποικοτάραμε για τα συνεχόμενα delays 

Υπαρχει ιστορικα τετοια περιπτωση; Προσωπικα πιστευω πως σιγουρα πολλοι θα ξενερωναν θα γκρινιαζαν, θα, θα, θα. Αλλα οταν κυκλοφορουσε αργα η γρηγορα θα αλλαζαν γνωμη, προφανως ισως οχι ολοι. Γενικα ομως θα ελεγα και οι δυο περιπτωσεις δικοπο μαχαιρι φαινονται για διαφορους λογους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xristos97 είπε

Υπαρχει ιστορικα τετοια περιπτωση; Προσωπικα πιστευω πως σιγουρα πολλοι θα ξενερωναν θα γκρινιαζαν, θα, θα, θα. Αλλα οταν κυκλοφορουσε αργα η γρηγορα θα αλλαζαν γνωμη, προφανως ισως οχι ολοι. Γενικα ομως θα ελεγα και οι δυο περιπτωσεις δικοπο μαχαιρι φαινονται για διαφορους λογους.

Εδώ 2 μήνες το άργησαν και τους απειλούσαν ότι θα τους σκοτώσουν, τι λέμε τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gavros10 είπε

Και εμείς θα γκρινιάζαμε επειδή δεν το κυκλοφορούν και θα το μποικοτάραμε για τα συνεχόμενα delays 

Τον 1 χρονο ακομα δεν χρειαζεται να τον βαζεις στο τελος 😛 

Δεν εχει ανεβει εδω οτι το σοβαρο development ξεκινησε 2016 (μπορει και '14)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

3 ώρες πριν, gavros10 είπε

Και εμείς θα γκρινιάζαμε επειδή δεν το κυκλοφορούν και θα το μποικοτάραμε για τα συνεχόμενα delays 

Νομίζω ότι η CD Project μπορούσε πραγματικά να το καθυστερήσει όσο ήθελε. Ήταν τέτοιο το hype και η εμπιστοσύνη στην εταιρία, που όση γκρίνια και να δημιουργούσαν οι καθυστερήσεις, άνετα έβγαινε το παιχνίδι δύο τρία χρόνια μετά και γινόταν ανάρπαστο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, JohnGTA είπε

Τελικά φταίμε εμείς που δεν το παίζουμε σε μηχανήματα με καλά specs;

https://www.vg247.com/2018/11/23/cyberpunk-2077-aims-to-be-as-refined-as-red-dead-redemption-2-at-launch/

 

Aμα θες, που δεν θέλω, χαλαρά μπορείς να το δεις σαν το "longest con" στο gaming industry. Τους πείρε 15+ χρονια να γίνουν μια από τις καλύτερες και πιο φιλικές εταιρίες, με τελικό σκοπό και ultimate con να τα αρπάξουν χοντρά με το CP77. Φυσικά τι αξίζει όλο αυτή η υπόληψη που έχτισες τόσα χρονια όταν μπορείς να βγάλεις δισεκατομμύρια πριν το launch. Μια η ND και τώρα CDPR. Τώρα έμεινε και η Techland και η Larian να κάνουν κάνα ίδιο σκηνικό να παρατήσουμε το gaming τελείως, που παρεπιπτόντως είναι επίσης από Πολωνια. :(:(:(

ps. Πριν κάποιος πεταχτεί να κάνει defend το game, μιλάω για την εταιρία και τα υπεύθυνα άτομα , όχι devs και game.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ απορώ που τουλάχιστον δε καθυστέρησαν 5-6 μήνες τις last gen εκδόσεις (ξέρω extra λεφτά για marketing). Αν απλά είχαν κυκλοφορήσει οι άλλες εκδόσεις μόνο, θα είχαμε πάλι τα ίδια παράπονα για τα bugs, 0 AI και το cut content, αλλά τουλάχιστον δε θα είχαν την ξεφτίλα με τα refunds, τα lawsuits κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Aμα θες, που δεν θέλω, χαλαρά μπορείς να το δεις σαν το "longest con" στο gaming industry. Τους πείρε 15+ χρονια να γίνουν μια από τις καλύτερες και πιο φιλικές εταιρίες, με τελικό σκοπό και ultimate con να τα αρπάξουν χοντρά με το CP77. Φυσικά τι αξίζει όλο αυτή η υπόληψη που έχτισες τόσα χρονια όταν μπορείς να βγάλεις δισεκατομμύρια πριν το launch. Μια η ND και τώρα CDPR. Τώρα έμεινε και η Techland και η Larian να κάνουν κάνα ίδιο σκηνικό να παρατήσουμε το gaming τελείως, που παρεπιπτόντως είναι επίσης από Πολωνια. :(:(:(

ps. Πριν κάποιος πεταχτεί να κάνει defend το game, μιλάω για την εταιρία και τα υπεύθυνα άτομα , όχι devs και game.

Έχοντας παίξει το παιχνίδι σε άψογο μηχάνημα (70 fps minimum σε Very High) δεν είναι τα γραφικά το θέμα όπως λένε οι περισσότεροι. Στα θεμέλια του προσπαθεί να γίνει ένα νέο GTA, το καλύτερο RPG από το Deus EX και πιο βαθιά αφήγηση από το Oblivion. Και θέλοντας να είναι το καλύτερο σε όλα, η CDPR κατάφερε να το κάνει κάτω του μετρίου στα πάντα.

BTW όσοι λένε ότι το παιχνίδι "δεν είναι προορισμένο για open world", αφήνω αυτό:

spacer.png

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Deus ex machina είπε

 

Νομίζω ότι η CD Project μπορούσε πραγματικά να το καθυστερήσει όσο ήθελε. Ήταν τέτοιο το hype και η εμπιστοσύνη στην εταιρία, που όση γκρίνια και να δημιουργούσαν οι καθυστερήσεις, άνετα έβγαινε το παιχνίδι δύο τρία χρόνια μετά και γινόταν ανάρπαστο.

ηταν απληστη. ηθελε την υπαρχουσα αγορα του PS4/XBX1, αλλα και την nextgen. αν εβγαζε τον τιτλο 3 χρονια αργοτερα, δεν θα ειχε νοημα να τον παρουσιασει ως crossgen τιτλο, και θα εχανε περισσοτερα.

η πλακα σε ολα αυτα ειναι οτι αρχικα πιστευαμε οτι το παιχνιδι ηταν ετοιμο και το καθυστερησανε εσκεμμενα για να συμπεσει με την κυκλοφορια των RTX 3000, αλλα στο τελος αποδειχθηκε το αντιθετο. 😆

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://forums.cdprojektred.com/index.php?threads/getting-one-shot-and-can-no-longer-kill-enemies.11051582/

Bρήκα και άλλους συναδέλφους με ακριβώς το ίδιο bug και βασικό χαρακτηριστικό όλων είναι ότι προς το παρόν δεν υπάρχει λύση wow.......

Επεξ/σία από Coppermine
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, JohnGTA είπε

Έχοντας παίξει το παιχνίδι σε άψογο μηχάνημα (70 fps minimum σε Very High) δεν είναι τα γραφικά το θέμα όπως λένε οι περισσότεροι. Στα θεμέλια του προσπαθεί να γίνει ένα νέο GTA, το καλύτερο RPG από το Deus EX και πιο βαθιά αφήγηση από το Oblivion. Και θέλοντας να είναι το καλύτερο σε όλα, η CDPR κατάφερε να το κάνει κάτω του μετρίου στα πάντα.

BTW όσοι λένε ότι το παιχνίδι "δεν είναι προορισμένο για open world", αφήνω αυτό:

spacer.png

Κατι θες να πεις αλλά στο σημείο που μιλάς για "βαθύτερη αφήγηση από το Oblivion " με έχασες εντελώς. Εκτός αν μπερδευτηκες κ ήθελες να γράψεις απο την Obsidian 

1 ώρα πριν, ilos είπε

Εγώ απορώ που τουλάχιστον δε καθυστέρησαν 5-6 μήνες τις last gen εκδόσεις (ξέρω extra λεφτά για marketing). Αν απλά είχαν κυκλοφορήσει οι άλλες εκδόσεις μόνο, θα είχαμε πάλι τα ίδια παράπονα για τα bugs, 0 AI και το cut content, αλλά τουλάχιστον δε θα είχαν την ξεφτίλα με τα refunds, τα lawsuits κλπ.

Θα σου απαντήσω εγώ. Είχαν υποσχεθεί στους μετόχους της εταιρείας έσοδα λεφτά μέσα στο 2020 . Και οι last gen εκδόσεις έχουν πολυ μαρουλι, είναι παρα πολλες οι κονσόλες εκεί έξω. 

 

Υπόθεση κάνω βέβαια αλλά νομίζω  ειναι αρκετά ρεαλιστική υπόθεση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκείνοι οι φοβεροί reviewers που έπαιξαν το φοβερό (demo - early access παρακαλώ) και το βρήκαν μοναδική εμπειρία δεν φταίνε σε τίποτα; Υπάρχουν οι φάτσες τους στο βίντεο που ανέβηκε πριν λίγα posts. Bugs, glitches, τραγελαφική AI δεν είδαν τα ματάκια τους;  Και μας λέει το άλλο στέλεχος της CDPR μα το παιχνίδι πήρε 9/10, 10/10 από κάτι IGN κτλ. Τράβα αυτόν τον δρόμο της κόντρας και δεν αργεί η εξαγορά από κάποιον συνήθη ύποπτο γίγαντα της βιομηχανίας. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakinen είπε

Εκείνοι οι φοβεροί reviewers που έπαιξαν το φοβερό (demo - early access παρακαλώ) και το βρήκαν μοναδική εμπειρία δεν φταίνε σε τίποτα; Υπάρχουν οι φάτσες τους στο βίντεο που ανέβηκε πριν λίγα posts. Bugs, glitches, τραγελαφική AI δεν είδαν τα ματάκια τους;  Και μας λέει το άλλο στέλεχος της CDPR μα το παιχνίδι πήρε 9/10, 10/10 από κάτι IGN κτλ. Τράβα αυτόν τον δρόμο της κόντρας και δεν αργεί η εξαγορά από κάποιον συνήθη ύποπτο γίγαντα της βιομηχανίας. 

Συγγνώμη αλλα είμαι ένας σαν αυτούς τούς reviewers που το βρίσκω εξαιρετικό..

Να τους άρεσε απλα δλδ δεν παιζει για τα υπόλοιπα καλούδια που εχει;;;

Bugs,κακη AI μας πρηξατε..😛

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 hour ago, Coppermine said:

https://forums.cdprojektred.com/index.php?threads/getting-one-shot-and-can-no-longer-kill-enemies.11051582/

Bρήκα και άλλους συναδέλφους με ακριβώς το ίδιο bug και βασικό χαρακτηριστικό όλων είναι ότι προς το παρόν δεν υπάρχει λύση wow.......

Use a Trainer (cheat 😛 ) Luke! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

 

για μια στιγμη. γιατι την ιδια συζητηση την εκανα και εχτες στο σχετικο αρθρο του dsogaming, οταν πεταχτηκε ενας να δικαιολογησει το fake demo και ειπε ακριβως το ιδιο πραμα  που λεει και ο Πολωνος. το προβλημα ομως ειναι οτι οι οροι που χρησιμοποιει ειναι για διαφορετικα πραματα. αλλο vertical slice και αλλο taste of vision.

το vertical slice αφορα την ολοκληρωμενη (οχι ομως τελικη) εκδοση του παιχνιδιου.  ο μεγαλυτερος ογκος δουλειας εχει ηδη γινει, η τεχνολογια, τα visuals, το core gameplay, εχουν υλοποιηθει και ενσωματωθει. καποια πραματα θα αλλαξουν, θα αφαιρεθουν, θα προσθεθουν, αφου ο τιτλος παραμενει υπο αναπτυξη, αλλα αυτα που βλεπεις στο vertical slice, ειναι αυτο που θα παιξεις pretty much και στο τελος.

ενα τετοια παραδειγμα vertical slice ειναι το πρωτο in-game trailer και playable demo του Overwatch,  που ειχανε στην Blizzcon 2014, ενω το παιχνιδι κυκλοφορησε δυο χρονια αργοτερα. Το art design, oι χαρακτηρες και το team-based gameplay που δειξανε εμεινε το ιδιο και στην τελικη εκδοση, ενω το μονο που αλλαξε ηταν τα mechanics καποιων ηρωων. Σε καμια περιπτωση δεν το αποκαλεις αυτο "taste of vision".

Το taste of vision αφορα το proof of concept η το prototype, το οποιο αυτο συνηθως δεν το παρουσιαζεις στους πελατες σου, εκτος και αν κανεις crowdfunding. Κυριως το δειχνεις internally στους επενδυτες που θα ριξουν τα κεφαλαια, και στην υπολοιπη ομαδα σου που θα ξεκινησει την αναπτυξη του.

ειναι και ο λογος που γινεται και η συγκριση με το fake demo του Anthem. διοτι και εκεινο εδειξε mechanics που οχι μονο δεν υπηρχαν στο τελικο προιον, αλλα δεν ειχαν καν αναπτυχθει και δοκιμαστει εξαρχης. και η WIP ταμπελα που βαζουν, ειναι ακριβως αυτο, να καλυφθουν οι ιδιοι απο την αναποφευκτη κατακραυγη στο μελλον, ενω hype-αρουν τον κοσμο με στημενο footage και ψευτικες υποσχεσεις.

και η πλακα σε ολα αυτα ειναι οτι το ρημαδιασμενο Ε2 2000 demo του Duke Nukem Forever, οταν βγηκε πολλοι θεωρησαν οτι το ολο πραμα ηταν scripted και το παιχνιδι δεν ηταν καν σε playable φαση. για να αποδειχθει χρονια αργοτερα απο εναν απο τους devs του, οτι το demo ηταν 90% real in-game footage. και αν εβγαινε τοτε, θα ηταν πραγματικη επανασταση για το FPS ειδος. μια απο τις μεγαλυτερες τραγωδιες της gaming ιστοριας. sigh.. 😢

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...