stelios18120 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Καλά εδώ μέσα ο καθένας υποστηρίζει εταιρίες χωρίς λόγο και αιτία έτσι απλά για να κοντραρει. Μην δίνεις βαση,μόνο να νευριάζεις θα καταφέρεις. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
life is music Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 εισαι του μαγαζιου?? να σου πω εχεις ακουσει κατι που το λενε ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ?? δεν με νοιαζει αν εχει service ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΟΠΩΣ Κ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ SERVICE ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ...ΑΚΟΜΑ Κ ΣΤΑ PUBLIC . ...!! ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΒΛΑΒΗ ..ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ AYTOI ΚΤΛ ΜΕ ΤΟ SERVICE ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ...NA ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΤΛ...[/quote Malista δεν το ξερα οκ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hogsb Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 ε τωρα εμαθες ... ¨) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
shreder Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Το θέμα είναι πως ότι κάθε μαγαζί προσπαθεί να αποφύγει το στείλει το κινητό στην αντιπροσωπεία και θέλει ο πελάτης να το κάνει ώστε αν κάτι πάει στραβά να μην θιχτεί το όνομα του μαγαζιού.Δεν είναι όμως έτσι γιατί αν το μαγαζί και δεν αναφέρομαι μόνο στο kaizer.gr τώρα αλλά μιλάω γενικά υποστηρίξει τον πελάτη του σωστά και τον δικαιώσει απέναντι στην αντιπροσωπεία τότε όχι μόνο το μαγαζί θα αποκτήσει καλύτερη φήμη αλλά θα αποκτήσει έναν ακόμα ευχαριστημένο πελάτη κάτι που είναι πολύ βασικό για την λειτουργία του.όμως εδώ στην ελλάδα τα πράγματα δεν λειτουργούν ακριβώς έτσι για την ακρίβεια δεν λειτουργούν καν έτσι οπότε και αναγκαζόμαστε όλοι να προσφύγουμε σε όλα τα νόμιμα μέσα για να βρούμε το δίκιο μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hogsb Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Το θέμα είναι πως ότι κάθε μαγαζί προσπαθεί να αποφύγει το στείλει το κινητό στην αντιπροσωπεία και θέλει ο πελάτης να το κάνει ώστε αν κάτι πάει στραβά να μην θιχτεί το όνομα του μαγαζιού.Δεν είναι όμως έτσι γιατί αν το μαγαζί και δεν αναφέρομαι μόνο στο kaizer.gr τώρα αλλά μιλάω γενικά υποστηρίξει τον πελάτη του σωστά και τον δικαιώσει απέναντι στην αντιπροσωπεία τότε όχι μόνο το μαγαζί θα αποκτήσει καλύτερη φήμη αλλά θα αποκτήσει έναν ακόμα ευχαριστημένο πελάτη κάτι που είναι πολύ βασικό για την λειτουργία του.όμως εδώ στην ελλάδα τα πράγματα δεν λειτουργούν ακριβώς έτσι για την ακρίβεια δεν λειτουργούν καν έτσι οπότε και αναγκαζόμαστε όλοι να προσφύγουμε σε όλα τα νόμιμα μέσα για να βρούμε το δίκιο μας. εγω νομιζω ειναι το κοστος των μεταφορικων και ο ογκος δουλειας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
shreder Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Φίλε μου το κόστος των μεταφορικών κανονικά το αναλαμβάνει η αντιπροσωπεία οπότε το κάθε μαγαζί στέλνει στην αντιπροσωπεία χωρίς δικά του έξοδα.Επίσης ο όγκος δουλειάς δεν είναι τόσο μεγάλος ώστε να μην μπορούν να εξυπηρετήσουν τον κάθε πελάτη στέλνοντας το κινητό του στην αντιπροσωπεία για επισκευή.Δεν είναι λοιπόν ούτε το κόστος των μεταφορικών ούτε και ο όγκος δουλειάς είναι απλά ότι δεν θέλουν να χαλάσουν το όνομα του μαγαζιού τους.Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Και συν της άλλης αυτό για τα μεταφορικά δεν ισχύει για έναν ακόμα λόγο.Επειδή τα μαγαζιά έχουνε συνεργασία με μία courier εταιρεία αυτή τους κάνει καλύτερη τιμή δηλαδή για να γίνω πιο σαφής αν εσύ στείλεις το κινητό σου στην αντιπροσωπεία θα πληρώσεις 10€ το μαγαζί θα πληρώσει 3,5€-5€ λόγω της συνεργασίας του με την courier οπότε αυτά περί κόστους τον μεταφορικών δεν ισχύουν καν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hogsb Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 ναι βαλε πως το kaizer.gr πουλαει 2000+ κινητα τον μηνα ..τα 3.5 ευρω ....για το καθε ενα που πρεπει να παει στο sevice ..ειναι πολλα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
shreder Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 δεν είναι πολλά αλλά σκέψου ότι το κατάστημα βγάζει πόσα λεφτά από τα κινητά το να δώσει 3,5€ για το καθένα δεν είναι πολλά αλλά απλά το κατάστημα δεν θέλει να αναλάβεί τις ευθύνες του απέναντι στον πελάτη-καταναλωτή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hogsb Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 να ενημερώσω το forum πως η huawei εχει κυριολεκτικα .....απο σήμερα.... δικό της τμήμα service..(ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 178) ΤΕΛΟΣ η avarto .... οσο για το θεμα ...με το kaiser ...η πλατφόρμα σκρουτζ ...ειναι απαραδεκτη κ προστατεύει μονο τα μαγαζια ...κ οχι τον καταναλωτη , σημερα πηγα σε δικηγορο και θα παει το θεμα μεχρι τελους...! εγιναν ηδη ξεχωριστες καταγγελιες στην Γ.Γ.Ε κ συνηγορο του καταναλωτη κ σύντομα ξεκιναν τα εξωδικα κ οι μηνυσεις ..αντε γιατι μας περναν για μαλακες .. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Δικό της τμήμα service; Μία χαρά τότε. Όσοι έχετε huawei σωθηκατε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mentoras99 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 να ενημερώσω το forum πως η huawei εχει απο σήμερα δικό της τμήμα service..ΤΕΛΟΣ η avarto .... οσο για το θεμα ...με το kaiser ...η πλατφόρμα σκρουτζ ...ειναι απαραδεκτη κ προστατεύει μονο τα μαγαζια ...κ οχι τον καταναλωτη , σημερα πηγα σε δικηγορο και θα παει το θεμα μεχρι τελους...! εγιναν ηδη ξεχωριστες καταγγελιες στην Γ.Γ.Ε κ συνηγορο του καταναλωτη κ σύντομα ξεκιναν τα εξωδικα κ οι μηνυσεις ..αντε γιατι μας περναν για μαλακες .. Γιατι; Αναλυεις λιγο το σκεπτικο σου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 να ενημερώσω το forum πως η huawei εχει απο σήμερα δικό της τμήμα service..ΤΕΛΟΣ η avarto .... οσο για το θεμα ...με το kaiser ...η πλατφόρμα σκρουτζ ...ειναι απαραδεκτη κ προστατεύει μονο τα μαγαζια ...κ οχι τον καταναλωτη , σημερα πηγα σε δικηγορο και θα παει το θεμα μεχρι τελους...! εγιναν ηδη ξεχωριστες καταγγελιες στην Γ.Γ.Ε κ συνηγορο του καταναλωτη κ σύντομα ξεκιναν τα εξωδικα κ οι μηνυσεις ..αντε γιατι μας περναν για μαλακες .. Το σκρουτζ δλδ αρνηθηκε να αναρτησει την αξιολογηση σου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hogsb Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Γιατι; Αναλυεις λιγο το σκεπτικο σου; τωρα θελει ωρα να το αναλυσω ....και φεύγω για το service .... παντως στο σκρουτς ειναι απαραδεκτo .....μονο πως να βαλουν 1000000 καταστηματα τους νοιαζει κ να παρουν το χρημα....δεν πειραζει ....ας ειναι καλα η ΓΓΕ ...εχουν παρει τον δρομο τους τα πραγματα ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Περίμενε λίγο Εκανες αρνητική και δεν την ανέβασαν; Μήπως ήσουν υβριστικος η ειρωνικός κτλπ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2017 Στο σκρουτζ δεν ανεβαζουν αξιολογησεις ειτε αν ο τονος ειναι υβριστικος(γενικα χαρακτηρισμοι δεν περνανε)ειτε αν δεν ειναι σιγουρο οτι εχει πραγματοποιηθει η αγορα. Βεβαια δεν σου φταει το σκρουτζ οταν παει ο Ελληναρας και ανεβαζει θετικες αξιολογησεις για τα καταστηματα μονο και μονο επειδη πηγε και παρελαβε το κινητο απο εκει. Το ιδιο φυσικα γινεται και σε αλλες φορες που ανεβαινουν κυριολεκτικα ασχετες αξιολογησεις με το προιον. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα