Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλά εδώ μέσα ο καθένας υποστηρίζει εταιρίες χωρίς λόγο και αιτία έτσι απλά για να κοντραρει.

 

Μην δίνεις βαση,μόνο να νευριάζεις θα καταφέρεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

εισαι του μαγαζιου?? να σου πω εχεις ακουσει κατι που το λενε ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ?? δεν με νοιαζει αν εχει service ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΟΠΩΣ Κ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ SERVICE ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ...ΑΚΟΜΑ Κ ΣΤΑ PUBLIC . ...!! ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΒΛΑΒΗ ..ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ AYTOI ΚΤΛ ΜΕ ΤΟ SERVICE ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ...NA ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΤΛ...[/quote

Malista δεν το ξερα οκ :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι πως ότι κάθε μαγαζί προσπαθεί να αποφύγει το στείλει το κινητό στην αντιπροσωπεία και θέλει ο πελάτης να το κάνει ώστε αν κάτι πάει στραβά να μην θιχτεί το όνομα του μαγαζιού.Δεν είναι όμως έτσι γιατί αν το μαγαζί και δεν αναφέρομαι μόνο στο kaizer.gr τώρα αλλά μιλάω γενικά υποστηρίξει τον πελάτη του σωστά και τον δικαιώσει απέναντι στην αντιπροσωπεία τότε όχι μόνο το μαγαζί θα αποκτήσει καλύτερη φήμη αλλά θα αποκτήσει έναν ακόμα ευχαριστημένο πελάτη κάτι που είναι πολύ βασικό για την λειτουργία του.όμως εδώ στην ελλάδα τα πράγματα δεν λειτουργούν ακριβώς έτσι για την ακρίβεια δεν λειτουργούν καν έτσι οπότε και αναγκαζόμαστε όλοι να προσφύγουμε σε όλα τα νόμιμα μέσα για να βρούμε το δίκιο μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι πως ότι κάθε μαγαζί προσπαθεί να αποφύγει το στείλει το κινητό στην αντιπροσωπεία και θέλει ο πελάτης να το κάνει ώστε αν κάτι πάει στραβά να μην θιχτεί το όνομα του μαγαζιού.Δεν είναι όμως έτσι γιατί αν το μαγαζί και δεν αναφέρομαι μόνο στο kaizer.gr τώρα αλλά μιλάω γενικά υποστηρίξει τον πελάτη του σωστά και τον δικαιώσει απέναντι στην αντιπροσωπεία τότε όχι μόνο το μαγαζί θα αποκτήσει καλύτερη φήμη αλλά θα αποκτήσει έναν ακόμα ευχαριστημένο πελάτη κάτι που είναι πολύ βασικό για την λειτουργία του.όμως εδώ στην ελλάδα τα πράγματα δεν λειτουργούν ακριβώς έτσι για την ακρίβεια δεν λειτουργούν καν έτσι οπότε και αναγκαζόμαστε όλοι να προσφύγουμε σε όλα τα νόμιμα μέσα για να βρούμε το δίκιο μας.

εγω νομιζω ειναι το κοστος των μεταφορικων και ο ογκος δουλειας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου το κόστος των μεταφορικών κανονικά το αναλαμβάνει η αντιπροσωπεία οπότε το κάθε μαγαζί στέλνει στην αντιπροσωπεία χωρίς δικά του έξοδα.Επίσης ο όγκος δουλειάς δεν είναι τόσο μεγάλος ώστε να μην μπορούν να εξυπηρετήσουν τον κάθε πελάτη στέλνοντας το κινητό του στην αντιπροσωπεία για επισκευή.Δεν είναι λοιπόν ούτε το κόστος των μεταφορικών ούτε και ο όγκος δουλειάς είναι απλά ότι δεν θέλουν να χαλάσουν το όνομα του μαγαζιού τους.Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Και συν της άλλης αυτό για τα μεταφορικά δεν ισχύει για έναν ακόμα λόγο.Επειδή τα μαγαζιά έχουνε συνεργασία με μία courier εταιρεία αυτή τους κάνει καλύτερη τιμή δηλαδή για να γίνω πιο σαφής αν εσύ στείλεις το κινητό σου στην αντιπροσωπεία θα πληρώσεις 10€ το μαγαζί θα πληρώσει 3,5€-5€ λόγω της συνεργασίας του με την courier οπότε αυτά περί κόστους τον μεταφορικών δεν ισχύουν καν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν είναι πολλά αλλά σκέψου ότι το κατάστημα βγάζει πόσα λεφτά από τα κινητά το να δώσει 3,5€ για το καθένα δεν είναι πολλά αλλά απλά το κατάστημα δεν θέλει να αναλάβεί τις ευθύνες του απέναντι στον πελάτη-καταναλωτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ενημερώσω το forum πως η  huawei εχει  κυριολεκτικα .....απο σήμερα.... δικό της τμήμα  service..(ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 178) ΤΕΛΟΣ η avarto .... :)

 

οσο για το θεμα ...με το kaiser ...η πλατφόρμα σκρουτζ ...ειναι απαραδεκτη κ προστατεύει μονο τα μαγαζια ...κ οχι τον καταναλωτη , σημερα πηγα σε δικηγορο   και θα παει το θεμα μεχρι τελους...! εγιναν ηδη  ξεχωριστες  καταγγελιες στην Γ.Γ.Ε κ συνηγορο  του καταναλωτη κ σύντομα ξεκιναν τα εξωδικα κ οι μηνυσεις ..αντε γιατι μας περναν για μαλακες .. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ενημερώσω το forum πως η  huawei εχει  απο σήμερα δικό της τμήμα  service..ΤΕΛΟΣ η avarto .... :)

 

οσο για το θεμα ...με το kaiser ...η πλατφόρμα σκρουτζ ...ειναι απαραδεκτη κ προστατεύει μονο τα μαγαζια ...κ οχι τον καταναλωτη , σημερα πηγα σε δικηγορο   και θα παει το θεμα μεχρι τελους...! εγιναν ηδη  ξεχωριστες  καταγγελιες στην Γ.Γ.Ε κ συνηγορο  του καταναλωτη κ σύντομα ξεκιναν τα εξωδικα κ οι μηνυσεις ..αντε γιατι μας περναν για μαλακες .. 

 

Γιατι; Αναλυεις λιγο το σκεπτικο σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ενημερώσω το forum πως η  huawei εχει  απο σήμερα δικό της τμήμα  service..ΤΕΛΟΣ η avarto .... :)

 

οσο για το θεμα ...με το kaiser ...η πλατφόρμα σκρουτζ ...ειναι απαραδεκτη κ προστατεύει μονο τα μαγαζια ...κ οχι τον καταναλωτη , σημερα πηγα σε δικηγορο   και θα παει το θεμα μεχρι τελους...! εγιναν ηδη  ξεχωριστες  καταγγελιες στην Γ.Γ.Ε κ συνηγορο  του καταναλωτη κ σύντομα ξεκιναν τα εξωδικα κ οι μηνυσεις ..αντε γιατι μας περναν για μαλακες .. 

Το σκρουτζ δλδ αρνηθηκε να αναρτησει την αξιολογηση σου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι; Αναλυεις λιγο το σκεπτικο σου;

τωρα θελει ωρα να το αναλυσω ....και φεύγω για το service .... παντως στο σκρουτς ειναι απαραδεκτo .....μονο πως να  βαλουν 1000000 καταστηματα τους νοιαζει κ να παρουν το χρημα....δεν πειραζει ....ας ειναι καλα η ΓΓΕ ...εχουν παρει τον δρομο τους τα πραγματα ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο σκρουτζ δεν ανεβαζουν αξιολογησεις ειτε αν ο τονος ειναι υβριστικος(γενικα χαρακτηρισμοι δεν περνανε)ειτε αν δεν ειναι σιγουρο οτι εχει πραγματοποιηθει η αγορα.

 

Βεβαια δεν σου φταει το σκρουτζ οταν παει ο Ελληναρας και ανεβαζει θετικες αξιολογησεις για τα καταστηματα μονο και μονο επειδη πηγε και παρελαβε το κινητο απο εκει.

 

Το ιδιο φυσικα γινεται και σε αλλες φορες που ανεβαινουν κυριολεκτικα ασχετες αξιολογησεις με το προιον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...