Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλα για κιτρινισμενη οθονη δεν το στειλες?η μπαταρια τι εγινε?

εμενα procordia για την οθονη 25 λεπτα με το ρολοι στο σαλονακι τους περιμενα και ολα κομπλε παντως!Μην κανετε τετοια λαθη,η LG εχει πολυ δυνατη αντιπροσωπεια/service

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ειπαν οτι λογο χαλασμενης μπαταριας (?) επειδη υπερθερμενεται το κινητο κιτρινιζει η οθονη....μαλλον και τα 2 θα αλλαξουν αλλα περιμενουν τν μπαταρια.

 

Τεσπα μπορω να παρω την procordia ενα τηλ να ρωτησω αν εχουν εκει τα ανταλακτικα και να το παρω πισω απο τν αρβατο ? καλυτερα ετσι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι οι άδειες κάτι οι αργές παραγγελίες (λόγω αδειων) την έκατσες τη βάρκα,για αυτό ποτέ επισκευές τέτοιες εποχές χάνεις πολύ χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν σηκώνουν το τηλέφωνο

Λοιπόν,εστειλα ένα κινητό Huawei P8 Lite μέσω κούριερ στην Arvato γιατί είχε παθει βλάβη στο wifi και από το μαγαζί που το πήρα μου είπαν να το στείλω εκεί..ε λοιπόν έτσι κι έκανα,ομως προσπαθώ να επικοινωνισω μαζί τους από χθες κι αυτοί τίποτα!Είτε τερματίζεται αυτόματα η κλήση είτε περιμένω στην αναμονή και δεν το σηκώνουν!Ανησυχω ότι μπορεί να μην εχουν παραλάβει το κινητό ή να μην έχουν δει τα στοιχεία μου και το πάρουν ως αγνώστου αποστολέα και χάσω το κινητό:( Τι μου προτείνετε να κάνω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Να συνοψίσω και γω για την arvato/πώην Arvato/teleservice/,πρώηνTeleservice...:

 

Η εταιρεία με το πρώτο όνομα Teleservice στήθηκε εκ του μηδενός από 7-8 φιλότιμους τεχνικούς και έναν καταπληκτικό πρώην διευθυντή της τον κο Κώστα Κουκόπουλο,έναν σπάνιο άνθρωπο με όραμα και αγάπη για την εταιρεία ΚΑΙ το προσωπικό που το ήθελε ενωμένο και ισχυρό απέναντι σε κάθε δυσκολία.Δυστυχώς αυτό δεν κράτησε για πολύ...Η νέα διευθύντρια που τον διαδέχτηκε άλλαξε άρδην τη πολιτική της εταιρείας Άρχισε να στελεχώνει το σέρβις με νέους/άπειρους τεχνικούς,με δεκάδες "ρουφ" ανίδεους ως επί το πλείστον  team leaders (κοινώς τεμπεληδες κολλητούς της) που το μόνο που κάναν ήταν να τριγυρνάν και να καρφώνουν όποιον δεν έβγαζε πολλά νούμερα,ή όποιο δε πολύγούσταραν...Αντέγραψαν και πολλαπλασίασαν τις συνήθεις βλάβες-βλέπε υγρασία- και ειδικά καλοκαίρι προς Σεπτέμβριο ήταν η καλύτερή τους!....Όσοι τεχνικοί διαμαρτυρήθηκαν ή δεν συννορφώθηκαν πήραν πόδι με συνοπτικές διαδικασίες....

Μερικοί πολύ καλοί τεχνικοί τους ακόμα και σήμερα που μαθαίνω νέα τους ή απολύθηκαν ή "κάνουν την πάπια" μπας και γλυτώσουν την απόλυση.Το αποτέλεσμα τελικά είναι οι περισσότερες επισκευές να είναι αναξιόπιστες και να υπάρχουν ΠΟΛΛΕΣ επιστροφές,συν ο κόσμος να διαμαρτύρεται για τις υπέρογκες χρεώσεις...Δε μπορώ να κατανοήσω τη πολιτική αυτή του "χαμηλού κόστους τεχνικός"=μειωμένα έξοδα,ενώ στην ουσία ο τεχνικός αυτός για να "βγει στη πιάτσα" θέλει χρόνο,εκπαίδευση,κλπκλπ,κλπ....άρα επιπλέον κόστος! Φαίνεται πως η διεύθυνση δεν φείδεται χρημάτων και έχει την εταιρεία ως χόμπυ και το προσωπικό για να διασκεδάζει....τι να πω....

 

Εν ολίγοις.... Οι τεχνικοί (οι σοβαροί) σου λένε τι συμβαίνει,γιατί βασικά:

1) Οι τεχνικοί -εκτός από σοβαροί- ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ από δεύτερο υπεύθυνοΙ ΔΕΝ χαλάνε τα τηλέφωνα επίτηδες!Ό,τι βλέπουν αναφέρουν και φωτογραφίζουν.(ο πελάτης μπορεί να έχει κάθε δίκιο αλλά κι αυτοί δεν είναι ηλίθιοι να χάσουν τη δουλειά τους!

2) πολλές βλάβες γίνονται και εν αγνοία του χρήστη,(παιδιά,συνάδελφοι,κλπ)

3) η υγρασία δεν αποκτιέται σε μια ώρα ούτε μπορεί να κρυφτεί διαβρώνει τα πάντα όμως με το καιρό από το σάλιο του μωρού που το έβαλε στο στόμα του μέχρι τη θάλασσα.Γι αυτό τα φωτογραφίζουν και δε πα να ορκίζεται ο πελάτης πως ήταν στη Σαχάρα....

4)η ελάχιστη χρέωση έχει μια λογική αρκεί να είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι το κινητό δεν είναι βρεγμένο τσακισμένο ή σπασμένο.(και φυσικά και οι 2 πλευρές (πελάτης εταιρεία) να μην υπερβάλλουν....Πιστεύω 5 € είναι μια χαρά είτε για απλό έλεγχο είτε για μη αποδοχή κόστους.Αρκεί φυσικά ΚΑΙ να στο λένε κατά την παραλαβή (και να το φωτογραφίζουν)....Το 20άρικο είναι υπερβολή.

5)Αν λείπουν υλικά από τηλέφωνο που λειτουργούσε 4 σενάρια υπάρχουν: ή ο πελάτης το έχει πάει και αλλού (κλασικό)ή ο πελάτης έκανε το μάστορα και κάτι έφυγε στη πορεία (επίσης κλασικότατο) ή ο τεχνικός λέει μαλακίες για να χρεώσει κάτι που δε μπορεί να φτιάξει εκτός εγγύησης (σπανιότερο αλλά  συμβαίνει...) ή η συσκευή έχει ανοιχτεί εν αγνοία του...(έχει συμβεί κι αυτό)

 

 

...Και επειδή δε βλέπω να αλλάζει σε τίποτα η πολιτική τους ευτυχώς που ακόμα τα χέρια μου πιάνουν στα κινητά και ότι επισκευές χρειαστεί τις κάνω μόνος μου ή το δίνω στην iRED και τέλος.

Και τώρα που ψάχνω για νέο κινητό με βλέπω για LG μεριά να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.....: :-)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τώρα που ψάχνω για νέο κινητό με βλέπω για LG μεριά να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.....: :-)

Ειδικα σε LG μερια ειναι που δεν θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο :P

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

θυμάμαι παλιότερα ειχα ενα w705 sony το ειχα παρει απο τον κοτσοβολο και πανω στης 4  μερες μ βγαζει πρόβλημα ώσπου το κινητό το παω στην arvato m to κανουν αντικατασταση ειχα φτάσει σε σημειο να μ εχουν δωσει 20 φορες w705 kai να ειναι προβληματικό .Οσπου παω στο media markt περνω αλλο σονυ αντιμετωπίζω και με αυτο προβλημα η αρβατο μ λεει ειναι ελαττωματικό  το κινητο το περνώ πισω μαζι με την  αποδείξει και παω στο media markt μην σας τα πολύλογο με το που περνω το αλλο ολα κομπλε !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θυμάμαι παλιότερα ειχα ενα w705 sony το ειχα παρει απο τον κοτσοβολο και πανω στης 4  μερες μ βγαζει πρόβλημα ώσπου το κινητό το παω στην arvato m to κανουν αντικατασταση ειχα φτάσει σε σημειο να μ εχουν δωσει 20 φορες w705 kai να ειναι προβληματικό .Οσπου παω στο media markt περνω αλλο σονυ αντιμετωπίζω και με αυτο προβλημα η αρβατο μ λεει ειναι ελαττωματικό  το κινητο το περνώ πισω μαζι με την  αποδείξει και παω στο media markt μην σας τα πολύλογο με το που περνω το αλλο ολα κομπλε !

δεν βγαζει νοημα  η καταληξη.βγαζεις εσυ?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω πετάξει στα σκουπίδια 2 κινητά λόγω Arvato. Και τα 2 ήταν αγορασμένα προ 15 ημερών. Καταγγελίες σε συνήγορο του καταναλωτή, ΙΝΚΑ κλπ. Άκρη δεν βγήκε. Αγορές πλέον μόνο από eshop.gr και ας το πληρώσεις και λίγο πιο ακριβά. Τους το δίνεις πίσω και ξένοιασες....Ή στο επισκευάζουν ή στο αντικαθιστούν αν δεν έχεις κάνει καμία μα..κία

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...........................

Μερικοί πολύ καλοί τεχνικοί τους ακόμα και σήμερα που μαθαίνω νέα τους ή απολύθηκαν ή "κάνουν την πάπια" μπας και γλυτώσουν την απόλυση.Το αποτέλεσμα τελικά είναι οι περισσότερες επισκευές να είναι αναξιόπιστες και να υπάρχουν ΠΟΛΛΕΣ επιστροφές,συν ο κόσμος να διαμαρτύρεται για τις υπέρογκες χρεώσεις...Δε μπορώ να κατανοήσω τη πολιτική αυτή του "χαμηλού κόστους τεχνικός"=μειωμένα έξοδα,ενώ στην ουσία ο τεχνικός αυτός για να "βγει στη πιάτσα" θέλει χρόνο,εκπαίδευση,κλπκλπ,κλπ....άρα επιπλέον κόστος! Φαίνεται πως η διεύθυνση δεν φείδεται χρημάτων και έχει την εταιρεία ως χόμπυ και το προσωπικό για να διασκεδάζει....τι να πω....

.........................................

 

 

Έχω πετάξει στα σκουπίδια 2 κινητά λόγω Arvato. Και τα 2 ήταν αγορασμένα προ 15 ημερών. Καταγγελίες σε συνήγορο του καταναλωτή, ΙΝΚΑ κλπ. Άκρη δεν βγήκε. Αγορές πλέον μόνο από eshop.gr και ας το πληρώσεις και λίγο πιο ακριβά. Τους το δίνεις πίσω και ξένοιασες....Ή στο επισκευάζουν ή στο αντικαθιστούν αν δεν έχεις κάνει καμία μα..κία

Τρεις φορές χρειάστηκε να έρθω σε επαφή μαζί τους τα τελευταία χρόνια, για πανάκριβα κινητά (samsung, lenovo, huawei).

Η εταιρία αυτή και η δήθεν εξυπηρέτηση πελατών είναι άθλια. Πρόκειται για απατεώνες - για να μη το πολυβασανίζουμε.

Το χειρότερο από όλα είναι ότι αυτό είναι σε γνώση των κατασκευαστών που συνεργάζονται μαζί της και βολεύονται πίσω από την arvato.

 

Η λύση για μένα είναι να μην αγοράσω ποτέ κινητό που θα έχει τεχνική υποστήριξη από την arvato.

Μόνο κατασκευαστές που έχουν ανεξάρτητη τεχνική υποστήριξη.

Καλύτερα να το φέρω από Κίνα...τον ίδιο χρόνο θα με πάρει να το στείλω πίσω αν χρειαστώ service.

Και το e-shop που λέει ο φίλος από πάνω σίγουρα θα είναι πιο αξιόπιστο από αυτούς. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια θα ηταν χρησιμο να ποσταρουμε ποιες εταιρειες κινητων δεν εχουν service στην arvato μια και , τουλαχιστον στην περιπτωση μου, θα αποτελουσε σοβαρο κριτηριο επιλογης.

Απο οτι γνωριζω παντως στα windows phones (που εχω) η arvato πια δεν τα επισκευαζει και απλα αποτελει το μεσαζοντα για να φυγουν εξω (τσεχια αν δεν κανω λαθος).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...