Προς το περιεχόμενο

Mass Effect: Andromeda


Tobajara

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Διάβασα ολόκληρο το άρθρο στο Kotaku και είναι πολλά τα αξιοσημείωτα στοιχεία.

 

Απλά θα σταθώ σε αυτή την -για μένα τελείως παλαβή- μόδα των prequels: αλήθεια, χρειάζονται focus groups και δημοσκοπήσεις για να καταλήξει κανείς στο συμπέρασμα ότι, σε ένα παιχνίδι που υποτίθεται ότι ένας βασικός πυλώνας του είναι η ιστορία, δεν πρέπει να το τοποθετήσεις χρονικά πριν από όσα έχεις δείξει ήδη στον κόσμο;

 

Υπόψη, το άρθρο αναφέρει πως η Bioware μετά από τις απαντήσεις που έλαβε (συντριπτικά υπέρ ενός sequel και όχι prequel) "άλλαξε πορεία".

 

Δηλαδή, για prequel το πήγαιναν;

 

Τι να πω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Μετά το ΜΕ3 υπήρχαν πολλές φήμεςγια το επόμενο ΜΕ ότι θα πήγαιναν για prequel γιατί θα ήταν πιο εύκολο από το να προχωρήσουν από κάποιο από τα 3 τέλη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αγορασα σε προσφορα απο κλειδαδικο 38 ευρω 2-3 ημερες μετα την κυκλοφορια του. Πιστευω οτι ολος ο αρνητικος χαμος ηταν ο λογος που ειχε τοσο πεσμενη τιμη.

 

Ενω η 1η εντυπωση απο πλευρας gameplay ηταν θετικη σε εμενα με το που περνας το tutorial και ανοιγει ο κοσμος το παιχνιδι γινεται πολυ βαρετο. Δεν μπορω να καταλαβω αυτη την μανια στο ασκοπο grinding σε single player παιχνιδια. Ενταξει καποιοι χρησιμοποιουν τις ωρες ολοκληρωσης σαν marketing, αλλα αν θελω να κανω αγγαρειες τις κανω και στην εργασια μου που τουλαχιστον πληρωνομαι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αν διαβάσεις το άρθρο στο Kotaku νομίζω θα σου λυθούν αρκετές απορίες.

 

Για παράδειγμα, εδώ (περιγράφει τα προβλήματα στην ανάπτυξη του παιχνιδιού):

 

Many of the gameplay mechanics—the combat, the multiplayer, the driving—were on time and proceeding smoothly. Those weren’t touched by the rescope. But the content—the story, the levels, the cinematics—was way behind schedule after Andromeda’s messy pre-production cycle. That was a problem.

 

Ό,τι βλέπουμε να λειτουργεί από υποφερτά έως καλά, είναι τα κομμάτια που υποστήριζε εξαρχής δυναμικά η Frostbite.

 

Στο θέμα της ιστορίας, του animation και της δημιουργίας περιεχομένου είχαν τα θέματα από την αρχή, και προφανώς δεν τα έλυσαν ποτέ.

 

Για μένα η ιστορία στο ΜΕ:Α είναι με διαφορά το πιο αδύναμο στοιχείο -ακόμη και από τα διάφορα τεχνικά θέματα που έχουν αναφερθεί. Το κατάντησαν ένα φαιδρό dating sim, κι αυτό νομίζω φαίνεται και από το περιεχόμενο του τελευταίου patch.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονο μια δυνατη ιστορια να ειχε και θα ηταν ΑΑΑ τιτλος.

Ακομα και εγω που βαριεμαι το grinding παντως καπως με καταφερε και τα εκανα σχεδον ολα στο παιχνιδι.

Που να ειχε και κανα καλο στορυ δηλαδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators

To studio της Bioware στο Μόντρεαλ (Bioware Montreal) συγχωνεύτηκε (απορροφήθηκε) από τη Motive Studios, προκειμένου να συνεργαστούν για την ανάπτυξη ενός νέου τίτλου, σύμφωνα με δήλωση της ΕΑ που δημοσιεύτηκε στο TechRaptor.  

 

Στην ανακοίνωση δεν υπάρχει καμία αναφορά στο ΜΕ:Α. 

 

To τι σημαίνει αυτό για τις πιθανότητες να υπάρξει κάποιο DLC για το Andromeda, στην κρίση του καθενός.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...