Προς το περιεχόμενο

Προστασία από υπέρταση 6,90-8,91euro Public


skoulas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tο είδα και εγώ αυτό προχθές είχα την εντύπωση ότι κάποιος θα έχει κάνει πρεμιέρα αλλά μάλλον έχουν μεσολαβήσει λύσεις για να μην γίνει κάτι το οποίο δεν γνωρίζω και το ψάχνω τώρα ( σε λίγο όπως το πάνε θα κάνω εγώ ) άρα θα έχεις να διαβάζεις ;)   όχι τόσο για τα Eaton αλλά για τον τρόπο αντιμετώπισης. 

 

Κανένας ρε παιδιά δεν έχει παραγγελία από Αιγάλεω? να βοηθήσει λίγο..

 

 

edit

μάλλον από εμένα θα την σκαπουλάρουν πήρα τηλέφωνο για 6 φορά και έχουν τα 2x8αρα ( έτσι είπαν για να δούμε μήπως πάω τσάμπα ) τα 2x5άρια μου τα έχουν ακυρώσει δεν ξέρω γιατί...και ποιος τους έδωσε το δικαίωμα.

ας πάρω τα 2 τώρα δεν βαριέσαι!

Επεξ/σία από maxdore217
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 293
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Μπήκα στο Skroutz να δω τι γίνεται με τα σχόλια δυσαρεστημένων πελατών.

Δεν ξέρω πόσοι κάνατε παράπονα, αλλά δεν εχουν αναρτήσει τίποτα.

Υπάρχει ένας χαμός από παρατηρήσεις και οι υπεύθυνοι από το κατάστημα απαντάνε σε απειροελάχιστα παράπονα!

Μην νομίζετε... τα ίδια χάαααααλια είναι και για το Πλαίσιο αλλά και για πάρα πολλούς άλλους!!!

 

Κοιτα, αν διαβασεις λιγο στις προσφορες εχουμε το υπεροχο φαινομενο να δυσαρεστουν πελατη, να τους παιρνει τηλεφωνο να τους λεει για καταγγελιες σε υπουργεια κλπ, να μην συγκινειται το μαγαζι, να ανεβαζει ο ιδιος μετα απο μερες κακη κριτικη στο σκρουτζ και ως εκ θαυματος ξαφνικα... :

 

Το μαγαζι επικοινωνει μαζι του, του λεει

-οκ θα σας τα στειλουμε τα χ-ψ πραγματα! Ειστε πολυ καλος. Ωραια μερα σημερα. Αυτα... Ααααα, μιας και μιλαμε και τα ειπαμε ολα, εχετε ανεβασει μια κριτικη στο σκρουτζ, τι θα κανετε με αυτην;

- Θα την αποσυρω.

:confused:

 

Και το εχουν και συστημα, αυτοι οι πελατες. (μας το λενε 3 φορες την βδομαδα)

 

Η κακη κριτικη δηλαδη στο σκρουτζ αντι να ειναι για το κοινο καλο και την ενημερωση του καταναλωτικου κοινου και να διαβαζουν ολοι τα χαλια του αμαζον πχ, ειναι για καποιους πονηρους ενα οπλο ωστε να γινεται η δουλεια τους. Παρτακισμος σε ολο του το μεγαλειο. Σιγα τωρα (λεει ο αλλος) μην με νοιαζει να μαθουν οι αλλοι Ελληνες τι μαγαζι ειναι και να προφυλαχθουν ή να ψωνισουν απο κανεναν αλλον καλυτερο, εγω να κανω τη δουλεια μου και οι αλλοι να πανε να....

 

Και φυσικα βγαινει μετα ο αλλος και καυχιεται και απο πανω για αυτο το καλο που νομιζει οτι εκανε, και αντι να του την πεσουν οι υπολοιποι του λενε και "μπραβο εισαι μαγκας"!

 

(Και) αυτη ειναι η Ελλαδα, τυχαιο ειναι το πως καταντησαμε; Οχι. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και γι αυτους που εχουν περιεργια γιατι δεν μπαινουν οι αρνητικες..

μηνυμα απο το σκρουτζ..

 

Παράγραφος
4.4
: Όλες οι αρνητικές αξιολογήσεις
(Βαθμολογία μικρότερη ή ίση
των 3/5) κοινοποιούνται στο κατάστημα το οποίο αφορούν. Οι
υπεύθυνοι του
καταστήματος έχουν το δικαίωμα εντός 10 ημερών να τοποθετηθούν
περιγράφοντας τα
γεγονότα κατά την άποψή τους, έτσι ώστε να μπορούν οι
υπόλοιποι χρήστες και
επισκέπτες της Ιστοσελίδας να λάβουν γνώση της άποψης
αμφοτέρων των μερών.


Σύμφωνα με τα παραπάνω, η αξιολόγησή σας θα
δημοσιευτεί εντός
10 ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης
της αξιολόγησης στο εν λόγω κατάστημα, η οποία υπενθυμίζουμε
ότι έγινε στις 4/3/2013
- 15:00.

 

 

@matrixxx συμφωνω με αυτα που λες. αλλα και εσυ το ιδιο θα εκανες με αυτο που κατηγορεις αν το ηθελες.

παντα "κατηγορουμε" αλλα οταν ερθει η σειρα μας τα αλλαζουμε μετα..

Σκεψου το απλα εστω σου εκαναν αυτα αλλα μετα σου εκαναν μια καλη προταση που σε ικανοποιησουσε και σου ελεγαν θα σβησεις την αρνητικη? γιατι να μην το κανεις? Η αρνητικη ειναι για να συννετηστει το καταστημα απο την στιγμη που το κανει αν θες την σβηνεις αν θες οχι. Δεν νομιζω καποιος να του δωσουν μια ικανοποιητικη λυση και να σκεφτει εσενα αν θα δεις τι του κανανε..

δεν τον νοιαζει , οπως δεν θα το εκανες και εσυ.

και μην ποιανεις την κοινωνια για το τι συμβαινει σε αυτον τον τομεα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη εγω δεν ανηκω στην παραπανω κατηγορια(παρηγγειλα το προιον δεν μου το εστειλαν .μου προτειναν εκπτωση 5%, την αρνηθηκα και μου ακυρωσαν τελικα την παραγγελια) μπορει καποιος να μου ποσταρει το λινκ της ΓΓκαταναλωτη για να κανω την καταγγελια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειπα αυτο. λαθος καταλαβες αν σου εδωσαν σοβαρη λυση (πχ να στο στειλουν το ιδιο με 40% εκπτωση ας πουμε)

οχι το 5%. Μα και εγω αρνητικη αφησα...

 

οριστε το λινκ.

http://www.efpolis.gr/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

@matrixxx συμφωνω με αυτα που λες. αλλα και εσυ το ιδιο θα εκανες με αυτο που κατηγορεις αν το ηθελες.

παντα "κατηγορουμε" αλλα οταν ερθει η σειρα μας τα αλλαζουμε μετα..

Σκεψου το απλα εστω σου εκαναν αυτα αλλα μετα σου εκαναν μια καλη προταση που σε ικανοποιησουσε και σου ελεγαν θα σβησεις την αρνητικη? γιατι να μην το κανεις? Η αρνητικη ειναι για να συννετηστει το καταστημα απο την στιγμη που το κανει αν θες την σβηνεις αν θες οχι. Δεν νομιζω καποιος να του δωσουν μια ικανοποιητικη λυση και να σκεφτει εσενα αν θα δεις τι του κανανε..

δεν τον νοιαζει , οπως δεν θα το εκανες και εσυ.

και μην ποιανεις την κοινωνια για το τι συμβαινει σε αυτον τον τομεα.

 

Τα bold απο που προκυπτουν; Φυσικα και ΔΕΝ θα εκανα το ιδιο, λες να διατυπωνω μια αποψη και να κανω το αντιθετο;

 

Ολα οσα λες ειναι αντιθετα με αυτο που λες στην αρχη οτι "συμφωνεις". Διαφωνεις με ολα οσα εγραψα.

 

μπορει καποιος να μου ποσταρει το λινκ της ΓΓκαταναλωτη για να κανω την καταγγελια?

 

http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ καθαρισε τα cookies ή μπες απο αλλο browser.

 

Εγω ακομα περιμένω.. δεν εχει ακυροθει

ΚΑθαρισα τα cookies δοκιμασα 3 διαφορετικους browsers και παλι τα ιδια.Εσεις μπαινετε κανονικα η χακεψε τη σελιδα το pUBLIC?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τι να χακεψει το public, μα καλα το λες σοβαρα; (για να το επαναλαμβανεις μαλλον ναι ε;  :P )

 

Μηπως εισαι πισω απο καποιο firewall-proxy κλπ;

 

2nu88l5.png

 

(το ρολογακι στη μεση ειναι δικο μου για να δεις οτι ειναι live... Αν βλεπαμε καποιο προβλημα στη σελιδα θα στο λεγαμε απο χθες, σε ολους μας προφανως λειτουργει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακομη δεν φαινεται και η δικη μου αξιολογηση απο τις λερες του public.

Θελει 10 μερες οποτε περιμενω να δω την αρνητικη αν και το εν λογω καταστημα ειναι super market που ο κοσμος παει δυστυχως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μας τρελανει το Public.

Ελαβα το ακυρωτικο email που στειλανε σε πολλους.

Σημερα κοιταξα το status της παραγγελιας μου μεσα απο το site τους.

Εγραφε Διαθεσιμη προς παραλαβη απo το καταστημα.

Παιρνω τηλεφωνο το Public Αγιας Παρασκευης, και μου λεει η κοπελια ελατε να παραλαβετε το πολυμπριζο.

Πηγα και πραγματι ηταν πραγματικοτητα.το εφερε η κοπελια, πληρωσα και εφυγα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...