Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Μιας και το αναφέρουν πολλοί, αυτά τα 15€ τέλος ΕΛΤΑ, τι ακριβώς πληρώνουμε;

 

Αν έχω καταλάβει σωστά, δασμούς και ΦΠΑ βάζει το Τελωνείο, όχι οι μεταφορικές/ταχυδρομείο.

Και εφόσον πληρώνουμε τα έξοδα αποστολής στον Κινέζο, αναρωτιέμαι τι είναι αυτά τα 15€.

Τα ελτά έχουν αναθέσει σε ιδιώτες εκτελωνιστες να κάνουν την διαδικασία του εκτελωνισμόυ, αυτά τα 15 αρια πληρώνεις τους εκτελωνιστες

  • Like 1
  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τα ελτά έχουν αναθέσει σε ιδιώτες εκτελωνιστες να κάνουν την διαδικασία του εκτελωνισμόυ, αυτά τα 15 αρια πληρώνεις τους εκτελωνιστες

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι.

Τα 15€ είναι έσοδο των ΕΛΤΑ για τη διαδικασία του εκτελωνισμού (χαρτούρα) και ο ιδιώτης που έχει αναλάβει τον εκτελωνισμό πληρώνεται με βάση την προσφορά που έχει κάνει, ανά τεμάχιο, δηλαδή σημαντικά μικρότερο ποσό από τα 15€.

 

Παραδειγματικά, αναφέρω τα στοιχεία της τελευταίας (5/10 /2017) προκήρυξης διαγωνισμού για προϋπολογισθείσα δαπάνη 60.000€) πλέον ΦΠΑ, δηλαδή 74,400€ και 12.000 δέματα κατ' εκτίμηση μηνιαίως.

 

Εάν υποθέσουμε ότι η δαπάνη θα εξαντλούνταν σε 1 μήνα τότε για κάθε δέμα ο ιδιώτης θα εισέπραττε 6,2€ αλλά γνωρίζουμε ότι ο διαγωνισμός αποφέρει χαμηλότερη τιμή προσφοράς και η δαπάνη αρκεί για περισσότερους μήνες, που σημαίνει ότι η προσφορά του είναι αρκετά χαμηλότερη των 6,2€.

 

Και, με την ευκαιρία, αυτοί είναι οι όροι και προδιαγραφές των ΕΛΤΑ για την ανάθεση του έργου εκτελωνισμού εισερχομένων αντικειμένων.

  • Like 1
Δημοσ.

H παραγγελία φαίνεται μονο σε σενα )οχι σε εμας) οποτε δεν ξερουμε τι παρρείγειλες και με τι κοστος. Ησουν άτυχος που χάθηκε το δέμα γιατί με eu express θα το είχες ήδη στα χέρια σου και χωρίς τελωνείο. Τωρα τα πράγματα ειναι χειρότερα, γιατί το registered post nl πέρα απο τη δίμηνη αναμονή θα εχει και κόστος τελωνείου 24%φπα συν 15 ευρω τέλη. Κάνε τους υπολογισμους. Επρεπε να ζητήσεις να στο στειλουν πάλι με eu express ή να ζητουσες refund και να το πάρεις απο ευρωπαική αποθήκη ή απο banggood με priority air mail. Τώρα θα το ειχες στα χέρια σου και χωρίς τελωνείο. 

 

Υπομονη λοιπον

Ναι μόλεις τους έκανα παράπονο ότι το δέμα έχει 20 και μέρες να αλλάξει στάτους μου εστιλάν αυτό "Please accept our sincerest apologies that you have not yet received your order.

Due to an unexpected shipping delay, your original package's delivery time has been affected.

To avoid further delays in you receiving your items, we have resent a new package to you for free.

We have offered you the new tracking number and delivery information via your registered account email address, please check it carefully for more details.

Kindly check both your junk and spam email boxes in case the message ends up in there.

By way of apology, we will also update your account with 50 points as a gesture of good will.

We once again apologize for this unfortunate delay, and thank you for your kind understanding and patience.

If you have any questions regarding your order, please feel free to contact our support center. 

 

Thank you for your cooperation.

 

Best Regards

Gearbest Support Center

http://www.gearbest.com/

 
Μετά τους ζήτησα refund και μου απάντησαν αυτό "

 

Thank you for placing your order with Gearbest. 

We wish to apologize for any inconvenience.

 

I'm sorry to tell you that your order has been reshipped out. Therefore, we are unable to cancel and refund your order at this time.The delivery information

customers: ............, shipping address:  ..................   , city: Nea Moudania, state: Chalkidiki, zip_code: 63200, country: GR, phone: 30-69........

Tracking number: RS991234373NL,shipping method: NLPOST1,

tracking site: http://www.postnl.post/    shipping date: October 20, 2017 04:28:30,estimated time: 10-25 business days"

Δημοσ.

Αφού σου είχαν ήδη απαντήσει ότι έστειλαν νέο δέμα, γιατί ζήτησες refund;

 

Σωστά, λοιπόν, σου λένε τώρα ότι δεν μπορούν να σου δώσουν refund.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Δεν είναι ακριβώς έτσι.

Τα 15€ είναι έσοδο των ΕΛΤΑ για τη διαδικασία του εκτελωνισμού (χαρτούρα) και ο ιδιώτης που έχει αναλάβει τον εκτελωνισμό πληρώνεται με βάση την προσφορά που έχει κάνει, ανά τεμάχιο, δηλαδή σημαντικά μικρότερο ποσό από τα 15€.

 

Παραδειγματικά, αναφέρω τα στοιχεία της τελευταίας (5/10 /2017) προκήρυξης διαγωνισμού για προϋπολογισθείσα δαπάνη 60.000€) πλέον ΦΠΑ, δηλαδή 74,400€ και 12.000 δέματα κατ' εκτίμηση μηνιαίως.

 

Εάν υποθέσουμε ότι η δαπάνη θα εξαντλούνταν σε 1 μήνα τότε για κάθε δέμα ο ιδιώτης θα εισέπραττε 6,2€ αλλά γνωρίζουμε ότι ο διαγωνισμός αποφέρει χαμηλότερη τιμή προσφοράς και η δαπάνη αρκεί για περισσότερους μήνες, που σημαίνει ότι η προσφορά του είναι αρκετά χαμηλότερη των 6,2€.

 

Και, με την ευκαιρία, αυτοί είναι οι όροι και προδιαγραφές των ΕΛΤΑ για την ανάθεση του έργου εκτελωνισμού εισερχομένων αντικειμένων.

Πρακτικά ναι, τα ελτά βέβαια αυτά τα λεφτά που δώσανε (τα 74,000 τα καλύπτουν με τα 15 +το κέρδος που κρατάνε για αυτούς μιας και δεν σε αναγκάζουν να τρέχεις εσύ στα τελωνεία)

Δημοσ.

Να απλά δεν κατάλαβα ποτέ έπρεπε να τους πω για refund η ότι να τα ξανά στηλούν με eu express? Αφού καπάκη μου έστειλαν δευτερο δέμα.

  • Moderators
Δημοσ.

Να απλά δεν κατάλαβα ποτέ έπρεπε να τους πω για refund η ότι να τα ξανά στηλούν με eu express? Αφού καπάκη μου έστειλαν δευτερο δέμα.

Έπρεπε από την αρχή να τους πεις ότι το δέμα άργησε και δεν το χρειάζομαι πλέον θέλω refund

Δημοσ.

Αχα μάλιστα . Τώρα δηλαδή περιμένω μέχρι 20/12 και άμα δεν έρθει ζητάω refund ! Την κατσαμε δηλαδή :(

Δεν νομίζω να ξανά παραγγείλω από κίνα.

  • Moderators
Δημοσ.

Αχα μάλιστα . Τώρα δηλαδή περιμένω μέχρι 20/12 και άμα δεν έρθει ζητάω refund ! Την κατσαμε δηλαδή :(

Δεν νομίζω να ξανά παραγγείλω από κίνα.

Δεν καταλαβαίνω την νοοτροπία μερικών, δηλαδή όταν πήρες από κινα τι ακριβώς είχες στο νου σου? Παραγγέλνω Δευτέρα Παρασκευή τι έχω?, ειδικά τώρα με τα τελωνεία ο μέσος χρόνος αναμονής στης περισσότερες περιπτώσεις ειν πάνω από 40 μέρες που πολλές φορές φτάνουν και 2μηνο, ξέρω το όταν ζητάτε refund αβέρτα (εκτις από το λογαριασμό σας που κάποια στιγμή θα τον μπλοκάρουν) κάνετε κακό και στους υπόλοιπους, αν δεν είναι στρώσει η κατάσταση σύντομα (που δεν το βλέπω) δεν νομίζω να αργήσει πολύ ο αποκλεισμός της Ελλάδας από Κινέζους

  • Like 1
Δημοσ.

Το δέμα αυτό μπορεί να έρθει στην Ελλάδα σαν συνοδευτικό των αποσκευών της, αλλά δεν γνωρίζουμε το κόστος της μεταφοράς σαν υπέρβαρο και αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να ερευνήσεις, αν και υποθέτω ότι θα είναι υψηλό για βάρος 50 κιλών.

 

Η άλλη λύση είναι η αποστολή του δέματος, από την ξαδέλφη, που την έβαλες σε μεγάλους μπελάδες, σαν "μη εμπορικού χαρακτήρα" και αυτό σημαίνει νέα συσκευασία, για να μην φαίνεται σαν καινούργιο (δεν ξέρουμε, βέβαια, τι είναι και αν είναι ασφαλής μια νέα συσκευασία)), έξοδα μεταφορικών και τελωνείο που θα εξαρτηθεί από το κόστος της αξίας.

 

Συμπερασματικά, αποδεικνύεται, για μια ακόμη φορά, ότι το φτηνό κόστος της αμερικάνικης αγοράς μας παρασύρει σε αγορές και αποφάσεις για τις οποίες μετανιώνουμε εκ των υστέρων, αφού ούτε τα μεταφορικά ούτε το τελωνείο φαίνεται να αποφεύγεις.

ευχαριστω για τις πληροφοριες,το δεμα περιεχει μικροσκοπιο μεσα οποτε το να μην βαλουμε την δικια του συσκευασια το φοβαμαι(τουλαχιστον στην κεφαλη)

 

θα της πω οποτε αν μπορει να φερει την κεφαλη σαν αποσκευη και το υπολοιπο που ειναι μη ευθραυστο να το στειλει σε αλλη συσκευασια σαν μη εμπορικο

 

Δημοσ.

Τα ελτά έχουν αναθέσει σε ιδιώτες εκτελωνιστες να κάνουν την διαδικασία του εκτελωνισμόυ, αυτά τα 15 αρια πληρώνεις τους εκτελωνιστες

 

Α ΟΚ. Άρα είναι μια υπηρεσία την οποία πληρώνουμε. Σωστά τα δίνουμε τότε.

 

 

Να γράψω τώρα κι εγώ την πρόσφατη εμπειρία μου με τα Τελωνεία. Είχα 2-3 χρόνια να παραγγείλω από Κίνα και τώρα Οκτώβριο έκανα 4 παραγγελίες μαζεμένα και παρακολουθούσα 7 πακέτα.

 

1η παραγγελία: 2 MicroSD αξίας 38€, με Registered Air Mail (BpostBelgium). Παράγγειλα στις 4/10 και το βρήκα στο γραμματοκιβώτιο στις 20/10 χωρίς καμία έξτρα χρέωση και χωρίς καθυστέρηση. Είχε το μέγεθος φακέλου και τα SD είχαν πάχος και μέγεθος σαν μία χοντρή κάρτα (Ήμουν τυχερός μάλλον και δεν σταμάτησε Τελωνείο)

 

2η παραγγελία: 2 tablet (1 teclast και 1 Voyo) αξίας 275€ και τα δύο,  με Priority Line (EU Express που κόστισε 14€ επιπλέον). Παράγγειλα στις 6/10, μου τα στείλανε σαν 2 ξεχωριστά πακέτα, ξεκίνησαν με 3 μέρες διαφορά αλλά φτάσανε μαζί, παραδόθηκαν στο σπίτι 31/10 χωρίς έξτρα χρέωση και χωρίς καθυστέρηση. Ήταν σε μέγεθος κανονικού πακέτου, με το γνωστό γκρι πλαστικό περιτύλιγμα και δεν έγραφε τίποτα για Κίνα. Αποστολέας φαινόταν ότι ήταν από Αγγλία.Το Priority Line-EU Express τα αξίζει τα λεφτά του. (αν έπαινε Τελωνείο θα ήταν επιπλέον 66€ ΦΠΑ + 20€ Δασμοί + 15€ ΕΛΤΑ = 101€ στην καλύτερη)

 

3η παραγγελία: Διάφορα μικροπραγματάκια αξίας 140€ (Καμβάδες, αυτοκόλλητα, Led φώτα, θήκη tablet κλπ) με Expetided Shipping EMS (Τώρα ξέρω ότι είναι κακή επιλογή, τότε όμως δεν το ήξερα.....). Ο Κινέζος το έσπασε σε 3 πακέτα, το καθένα με το δικό του tracking number. Παραγγελία στις 6/10 ->

Το Α πακέτο έφυγε 18/10 και ακόμα το περιμένω (Το tracking είναι κολλημένο στο 23/10/2017 SENT ITEM). 

To Β πακέτο έφυγε 27/10, πέρασε από Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας, και παραδόθηκε 6/11 με πράσινο αυτοκόλλητο επάνω (Τελωνειακώς Ελεύθερο) και κόστος 3€. Απ'έξω έγραφε κανονικά Κίνα και κόστος (υποτίθεται) 11€. Φαινόταν ότι έχει ανοιχτεί.

Το Γ πακέτο έφυγε 30/10, πέρασε από Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας, και παραδόθηκε 9/11 με πράσινο αυτοκόλλητο επάνω και κόστος 3€. Απ'έξω έγραφε κι αυτό Κίνα και κόστος (υποτίθεται) πάλι 11€. Φαινόταν κι αυτό ότι έχει ανοιχτεί και επίσης καθώς το χαράκωσαν για να το ανοίξουν μου σκίσανε ένα από τα αυτοκόλλητα :shock: .

Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που τα 2 απ'τα 3 ήρθαν κιόλας και με ελάχιστο κόστος. Όταν τα παρήγγειλα νόμιζα ότι η EMS είναι ταχυδρομείο, ενώ είναι courier! Φοβάμαι τι θα μου ζητήσουν για το Α πακέτο, έχει τα πιο μεγάλα πράγματα μέσα. Μακριά από Expetided Shipping.

 

4η παραγγελία: Κινητό Vkworld F2 αξίας 38€ (με εξαργύρωση πόντων) με Registered Netherlands Post. Παραγγελία στις 26/10, έφυγε 6/11 και ακόμα το περιμένω. Μόλις χτες είδα στο tracking του PostNL "Arrived in the country of destination". Μετά από αυτήν την παραγγελία ανακάλυψα αυτό το thread, και απ'ότι διαβάζω, έχει 99% πιθανότητες να μπει Τελωνείο. Αν μου έδινε την επιλογή θα το έβαζα κι αυτό με EU Express για να είμαι ήσυχος. Τώρα με το Ταχυδρομείο, μάλλον θα πληρώσω (24%*60+15=) 29,4€ επιπλέον, αν το κόστος CIF βγει σωστά.

 

Όλα τα παραπάνω είναι από Gearbest (αποθήκες Κίνας και Χονγκ-Κονγκ)

 

Αυτά από μένα. 

Ευχαριστώ όσους δίνουν πληροφορίες, έμαθα πολλά στις τελευταίες 30 σελίδες αυτού του thread.

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω την νοοτροπία μερικών, δηλαδή όταν πήρες από κινα τι ακριβώς είχες στο νου σου? Παραγγέλνω Δευτέρα Παρασκευή τι έχω?, ειδικά τώρα με τα τελωνεία ο μέσος χρόνος αναμονής στης περισσότερες περιπτώσεις ειν πάνω από 40 μέρες που πολλές φορές φτάνουν και 2μηνο, ξέρω το όταν ζητάτε refund αβέρτα (εκτις από το λογαριασμό σας που κάποια στιγμή θα τον μπλοκάρουν) κάνετε κακό και στους υπόλοιπους, αν δεν είναι στρώσει η κατάσταση σύντομα (που δεν το βλέπω) δεν νομίζω να αργήσει πολύ ο αποκλεισμός της Ελλάδας από Κινέζους

Έχω παραγγειλει από κίνα με το σκεπτικό ότι είναι πιο φτηνά και ας αργήσει ! Δεν έχω πρόβλημα να περιμένω ! Αλλά σε λίγο θα φτάσω 3 μήνες που περιμένω ! Θα μου έρθει με τελωνείο που σημενει ότι θα πληρώσω παραπάνω απότι θα το αγόραζα εδώ και περιμένοντας 3 και μήνες ! 

Δημοσ.

Καλησπερα. Παρηγγειλα ενα κινητο απο Banggood , το εστειλαν με Swiss Post, σταματησε τελωνειο. Επικοινωνησα με το Banggood κ μοπ ειπαν οτι μπορω να αρνηθω το πακετο κ να σταλει πισω, μου ειπαν οτι θα δεχτουν την επιστροφη και μολις φανει στο τρακινγκ οτι το δεμα βρισκεται στον δρομο για Κινα, θα μου επιστρεψουν ολο το ποσο. Καταρχας τι διαδικασιες πρεπει να κανω για να επιστραφει? Επισης, εχει καποιος παρομοια εμπειρια με το συγκεκριμενο καταστημα, δλδ μπορω να τους εμπιστευτω, θα μου επιστρεψον οντως τα λεφτα αν το στειλω πισω? Ευχαριστω εκ των προτερων

Δημοσ.

ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ paypal μεσω Alpha bank δουλευει? Εμενα μου ζηταει αλλη καρτα,πεταει εξω και τις δυο που εχω...λετε λογω cyberMonday?Εχει κανεις παρομοιο προβλημα?

Δημοσ.

Καλησπερα. Παρηγγειλα ενα κινητο απο Banggood , το εστειλαν με Swiss Post, σταματησε τελωνειο. Επικοινωνησα με το Banggood κ μοπ ειπαν οτι μπορω να αρνηθω το πακετο κ να σταλει πισω, μου ειπαν οτι θα δεχτουν την επιστροφη και μολις φανει στο τρακινγκ οτι το δεμα βρισκεται στον δρομο για Κινα, θα μου επιστρεψουν ολο το ποσο. Καταρχας τι διαδικασιες πρεπει να κανω για να επιστραφει? Επισης, εχει καποιος παρομοια εμπειρια με το συγκεκριμενο καταστημα, δλδ μπορω να τους εμπιστευτω, θα μου επιστρεψον οντως τα λεφτα αν το στειλω πισω? Ευχαριστω εκ των προτερων

Τον συγκεκριμένο τρόπο αποστολής τον επέλεξες εσύ?  Το bangood είναι το μόνο με τα εως σήμερα δεδομένα, που γλιτώνεις τελωνείο με την επιλογή priority line. Ελάχιστη χρέωση παραπάνω αλλα το κεφάλι σου ήσυχο.

Τι τρόπο αποστολής επέλεξες? Επίσης το συγκεκριμένο κατάστημα είναι αξιόπιστο αλλα κρίμα που μπλεξες με την όλη διαδικασία αφου σίγουρα θα είχες σαν επιλογή το priority. Σου εύχομαι γρήγορα κι εύκολα ξεμπερδέματα φίλε.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...