Προς το περιεχόμενο

Ποια είναι η γνώμη σας για την απεργία;


REDODIN7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω επειδη δεν καταλαβα καλα, ο killik νομιζω οτι ειπε οτι δεν επρεπε να συγκρινουμε ανομοια πραγματα?

 

πχ για να μπεις εδω σε αυτη την δουλεια περνας 2-3 χρονια apprenticeship που ζηταει καποιους βαθμους απο μαθηματα. Δεν παει ο ξαδελφος του μπατζανακη του κομματοσκυλου

μα δεν είναι ανόμοια πράγματα. για μέσο μισθό ανά εργαζόμενο μιλάμε σε αναλογία με το μέσο μισθό των υπολοίπων εργαζομένων... οι εργαζόμενοι στο μετρό παίρνουν αναλογικά περίπου τα ίδια χρήματα παραπάνω σε σχέση με τον μέσο εργαζόμενο στη χώρα τους όπως και οι συνάδελφοί τους στο λονδίνο. και μάλιστα αν δεχτούμε και τις αναλογίες των εργαζομένων ανά χλμ ή ανά σταθμό τότε παίρνουν τα ίδια αναλογικά χρήματα με τους άγγλους δουλεύοντας όμως αρκετά παραπάνω. Εδώ μπορώ να δεχτώ ενστάσεις σε σχέση με την παλαιότητα και την πολυπλοκότητα ξέρω εγώ που αναγκάζουν τους άγγλους να χρειάζονται παραπάνω εργαζομένους.

 

το δεύτερο σκέλος για το πως μπήκαν είναι άσχετο με τον μισθό. ας τους διώξουν και ας προσλάβουν με αντικειμενικά κριτήρια. άλλη κουβέντα αυτό. το θέμα με τον killik λοιπόν είναι ότι ενώ στην αρχή λέει πως δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, παρόλο που δεν υπάρχει σύγκριση ανόμοιων στο γράφημα, στο επόμενο ποστ κάνει ακριβώς το ίδιο συγκρίνοντας μάλιστα πχ το μέσο μισθό ανά εργαζόμενο με το συνολικό δίκτυο ή τους συνολικούς επιβάτες;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,1k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ή ακομα καλυτερα, γιατι δεν κανουν κανονικα τα δρομολογια αλλα να μην αφηνουν κανενα να χτυπαει εισητηριο? Και δεν θα ταλαιπωρησουν κανεναν, και θα χτυπησουν εκει που ποναει.

Ειλικρινα τα λεφτα που παιρνουν δεν τα γνωριζω και δεν με απασχολουν. Δεν στηριζω εκει το επιχειρημα μου.   Ισως να ειναι λαθος, αλλα παντα κατι τετοιες απεργιες τις συγκρινω με τον ιδιωτικο τομεα.

Νταξ οι περισσοτεροι ξυπνιοι ειναι απο τις 5-6 το πρωι για να πανε στην δουλεια τους.

μα δεν είναι ανόμοια πράγματα. για μέσο μισθό ανά εργαζόμενο μιλάμε σε αναλογία με το μέσο μισθό των υπολοίπων εργαζομένων... οι εργαζόμενοι στο μετρό παίρνουν αναλογικά περίπου τα ίδια χρήματα παραπάνω σε σχέση με τον μέσο εργαζόμενο στη χώρα τους όπως και οι συνάδελφοί τους στο λονδίνο. και μάλιστα αν δεχτούμε και τις αναλογίες των εργαζομένων ανά χλμ ή ανά σταθμό τότε παίρνουν τα ίδια αναλογικά χρήματα με τους άγγλους δουλεύοντας όμως αρκετά παραπάνω. Εδώ μπορώ να δεχτώ ενστάσεις σε σχέση με την παλαιότητα και την πολυπλοκότητα ξέρω εγώ που αναγκάζουν τους άγγλους να χρειάζονται παραπάνω εργαζομένους.

 

το δεύτερο σκέλος για το πως μπήκαν είναι άσχετο με τον μισθό. ας τους διώξουν και ας προσλάβουν με αντικειμενικά κριτήρια. άλλη κουβέντα αυτό. το θέμα με τον killik λοιπόν είναι ότι ενώ στην αρχή λέει πως δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, παρόλο που δεν υπάρχει σύγκριση ανόμοιων στο γράφημα, στο επόμενο ποστ κάνει ακριβώς το ίδιο συγκρίνοντας μάλιστα πχ το μέσο μισθό ανά εργαζόμενο με το συνολικό δίκτυο ή τους συνολικούς επιβάτες;

 

Και γιατι πχ οι εργαζομενοι εδω στο Τραμ παιρνουν 30% λιγοτερα απο τους συναδελφους τους παλι εδω στον ΗΣΑΠ; Επισης στην Αγγλια το μετρο μπαινει μεσα σα εταιρεια;

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρητικά ...

 

Δεν ξέρω ποιό είναι το καθεστώς της επιστράτευσης αλλά πούμε ότι οι "επιστρατευμένοι" είναι "στρατιώτες" δε θα ήθελα να ζω σε μια χώρα που ο στρατός της είναι "παράνομοι" (εκ του παράνομης απεργίας).

 

Θα προτιμούσα να τους επιστρατεύσουν για όσο χρειαστεί να κυκλοφορούν τα ΜΕΤΡΟ και όσοι είναι "παράνομοι" ή οδήγησαν τους συναδέλφους τους στην παρανομία να απολυθούν όσο το δυνατό νωρίτερα.

 

Αν υπήρχε τεχνικά η δυνατότητα αυριο το πρωί να λειτουργήσει το ΜΕΤΡΟ με άλλους υπαλλήλους θα προτισμούσα να αλλαχθούν όλοι με νέους παρά να έχω παράνομους επίστρατους.

 

 

http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/478717/ti-provlepei-i-epitaxi/

 

Που κολλάει ο στρατός.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το αποτελεσμα

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231232050

 

Δυστυχώς, αναμενόμενο. Γιατί δε φοβόντουσαν τόσες μέρες που είχε κηρυχθεί παράνομη η απεργία άραγε;  :huh:

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γιατι πχ οι εργαζομενοι εδω στο Τραμ παιρνουν 30% λιγοτερα απο τους συναδελφους τους παλι εδω στον ΗΣΑΠ; Επισης στην Αγγλια το μετρο μπαινει μεσα σα εταιρεια;

Το μετρό μπαίνει μέσα από τη στιγμή που έγινε η ΣΤΑΣΥ Α.Ε. πριν μια χαρά κερδοφόρο ήταν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231232037

 

Εγκυκλοπαιδικά.

Ετσι. Στην τροικα μαλακας. Στους απεργους τσαμπα μαγκας.

 

Και το αποτελεσμα

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231232050

Μακάρι να το πανε μεχρι τελους μπας και ξυπνησουν μερικοι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να το πανε μεχρι τελους μπας και ξυπνησουν μερικοι.

Νταξ οι περισσοτεροι ξυπνιοι ειναι απο τις 5-6 το πρωι για να πανε στην δουλεια τους.

  • Like 14
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα δεν είναι ανόμοια πράγματα. για μέσο μισθό ανά εργαζόμενο μιλάμε σε αναλογία με το μέσο μισθό των υπολοίπων εργαζομένων... οι εργαζόμενοι στο μετρό παίρνουν αναλογικά περίπου τα ίδια χρήματα παραπάνω σε σχέση με τον μέσο εργαζόμενο στη χώρα τους όπως και οι συνάδελφοί τους στο λονδίνο. και μάλιστα αν δεχτούμε και τις αναλογίες των εργαζομένων ανά χλμ ή ανά σταθμό τότε παίρνουν τα ίδια αναλογικά χρήματα με τους άγγλους δουλεύοντας όμως αρκετά παραπάνω. Εδώ μπορώ να δεχτώ ενστάσεις σε σχέση με την παλαιότητα και την πολυπλοκότητα ξέρω εγώ που αναγκάζουν τους άγγλους να χρειάζονται παραπάνω εργαζομένους.

 

το δεύτερο σκέλος για το πως μπήκαν είναι άσχετο με τον μισθό. ας τους διώξουν και ας προσλάβουν με αντικειμενικά κριτήρια. άλλη κουβέντα αυτό. το θέμα με τον killik λοιπόν είναι ότι ενώ στην αρχή λέει πως δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, παρόλο που δεν υπάρχει σύγκριση ανόμοιων στο γράφημα, στο επόμενο ποστ κάνει ακριβώς το ίδιο συγκρίνοντας μάλιστα πχ το μέσο μισθό ανά εργαζόμενο με το συνολικό δίκτυο ή τους συνολικούς επιβάτες;

 

Ενα 2αρι στο λονδινο κοστιζει πιο πολυ. Παρα πολυ πιο πολυ. Το δικο μας το σπιτι που ειναι πολυ φτηνο 2.5αρι εχει νοικι 1700 ευρω τον μηνα. Τωρα για το ποσο δουλευουν, ειναι αλλη ιστορια.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω μία ερώτηση τώρα σχετικά άσχετη. Διάβασα ότι κάνουν παράταση της στάσης εργασίας μέχρι το τέλος της βάρδιας το τραμ και ο ΗΣΑΠ. Για τα λεωφορεία ξέρουμε τι ισχύει;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το αποτελεσμα

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231232050

 

κλαιω  :-D

 

ρε ποσες φορες θα το πουμε οτι αυτοι ειναι το πραγματικο κρατος;

αυτοι κανουν κουμαντο. που να ξεκιναγανε και οι μαζικες απολυσεις.

θα μπαινανε στη Βουλη και θα τους καιγανε ζωντανους.

 

κατσε εσυ τωρα ιδιωτικε υπαλληλε,ξυπνα απο τα αγρια χαραματα,ταλαιπωρησου μεχρι να πας στη δουλεια σου,

ωστε να ερθει μετα το κρατος να σου κλεψει τον μισθο σου με φορους και αυξησεις,για να ταισει ολα αυτα τα κοπροσκυλα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.