Προς το περιεχόμενο

Πρόσληψη στο Πλαίσιο


dinak

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλά κάνουν και δημοσιοποιούν και τέτοια συμβάντα για να πέφτει και λίγο ξεβράκωμα. Την κάθε εταιρεία δεν την αξιολογείς μόνο από το πώς αντιμετωπίζει τους πελάτες της αλλά και τους εργαζόμενούς της.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1.6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Eγώ σε όσες περιπτώσεις ξέρω η επιθεώρηση πάντα υπέρ του εργαζόμενου ήταν πάντως.

 

Τους έζησα στο πετσί μου, ως εργαζόμενος στην Ελλάδα (λιανική σε σχετικά καταστήματα). Θεωρητικώς, είναι υπέρ τού εργαζόμενου σε όλες τις περιπτώσεις, όχι μόνο σ' αυτές που ξέρεις εσύ ή εγώ (οι οποίες σαφώς και υπάρχουν, δεν το αμφισβητώ). Στην πράξη, τους είδα σε τρία από τα καταστήματα που εργάστηκα, να έρχονται για έλεγχο μετά από καταγγελίες εργαζομένων, να φεύγουν έχοντας κάνει συστάσεις στον εργοδότη και, αυτό που άλλαξε, ήταν ότι από 'κει και πέρα είχαν τσάμπα καινούργια τηλεόραση, κάμερα και λοιπά γκατζετοειδή. Αυτό που δεν άλλαξε, ήταν η κατάσταση για την οποία έγινε η καταγγελία.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους έζησα στο πετσί μου, ως εργαζόμενος στην Ελλάδα (λιανική σε σχετικά καταστήματα). Θεωρητικώς, είναι υπέρ τού εργαζόμενου σε όλες τις περιπτώσεις, όχι μόνο σ' αυτές που ξέρεις εσύ ή εγώ (οι οποίες σαφώς και υπάρχουν, δεν το αμφισβητώ). Στην πράξη, τους είδα σε τρία από τα καταστήματα που εργάστηκα, να έρχονται για έλεγχο μετά από καταγγελίες εργαζομένων, να φεύγουν έχοντας κάνει συστάσεις στον εργοδότη και, αυτό που άλλαξε, ήταν ότι από 'κει και πέρα είχαν τσάμπα καινούργια τηλεόραση, κάμερα και λοιπά γκατζετοειδή. Αυτό που δεν άλλαξε, ήταν η κατάσταση για την οποία έγινε η καταγγελία.

Μήπως ήταν πολύ παλιά και έχουν αλλάξει τα πράγματα; Γιατί ξέρω ότι και οι επιχειρήσεις ας πούμε τους φοβούνται. (Όχι δεν λέω ότι είσαι μεγάλος...:P )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην πράξη, τους είδα σε τρία από τα καταστήματα που εργάστηκα, να έρχονται για έλεγχο μετά από καταγγελίες εργαζομένων, να φεύγουν έχοντας κάνει συστάσεις στον εργοδότη και, αυτό που άλλαξε, ήταν ότι από 'κει και πέρα είχαν τσάμπα καινούργια τηλεόραση, κάμερα και λοιπά γκατζετοειδή.

 

Πήγαν για σύσταση και βγήκαν λαδωμένοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως ήταν πολύ παλιά και έχουν αλλάξει τα πράγματα; Γιατί ξέρω ότι και οι επιχειρήσεις ας πούμε τους φοβούνται. (Όχι δεν λέω ότι είσαι μεγάλος... :P )

 

Μιλάω για περισσότερο από δεκαετία πριν. Μακάρι να έχουν αλλάξει τα πράγματα, αλλά δεν έχω συνηθίσει να βλέπω αλλαγές προς το καλύτερο στο ελληνικό τσίρκο κράτος, οπότε είμαι επιφυλακτικός...

 

...και δεν είμαι μεγάλος. Είμαι τεράστιος!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από αυτά που έχω δει στις όποιες συναλλαγές με το εν λόγω κατάστημα, δεν πρέπει να έχουν και υψηλά στάνταρ για να προσλαμβάνουν κόσμο.τελευταίο παράδειγμα, είχαν βγάλει το παιχνίδι από την συλλεκτική, υπήρχε το dlc με τους κωδικούς φόρα παρτίδα, είχε μόνο την φιγούρα μέσα και επέμεναν ότι πωλείται έτσι, λέγοντας ότι βγαίνει σε δύο εκδόσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο για το ψεύτικο χαμόγελο κτλ. Πείτε μου, πόσοι πηγαίνετε συχνά σε μαγαζιά που εργάζονται γριές, χοντροί, πακιστανοί, παχύσαρκες γυναίκες ή σπυριάρηδες; Γιατί θυμάμαι τον εαυτό μου μετά από κουραστική μέρα (στας Αγγλίας) να φεύγω από το ένα μαγαζί για ένα άλλο ακριβότερο επειδή "ήθελα να δω γκομενάκια"

Αν το προϊον που θελω ειναι σε μαγαζι που εργαζονται τετοια ατομα κ τα ατομα αυτα με εξυπηρετησουν σωστα (μου δωσουν αυτο που ζητησω, την αποδειξη μου, σωστα τα ρεστα), δε βλεπω το λογω γιατι να κολλησω σε εθνικοτητα κ εμφανιση.

Θα παω αλλου αν υπαρχουν θεματα καθαριοτητας. Αλλα θα το κανω ακομα κ αν ο υπαλληλος εχει εμφανιση τοπ μοντελ.

Σχετικα με την επιθεωρηση εργασιας δυο φορες χρειαστηκε να παω για καταγγελια. Την πρωτη, ο υπαλληλος αρνηθηκε ακομα κ να συμπληρωσουμε τα εντυπα επειδη "αυτος ειναι σοβαρος επιχειρηματιας, εσενα θα πιστεψουμε; αντε φυγε απο δω" την ιδια τυχη ειχαν κι αλλη. Στη δευτερη περιπτωση, 2 ατομα, απλα συμπληρωσαμε τα εντυπα. Ποτε δε προχωρησε τιποτα. Αλλα ξερω κ περιπτωσεις που οντως βοηθησαν τους εργαζομενους.

Για το πλαισιο:

1. Το να πει ενα χαμογελαστο "γεια σας" ο υπαλληλος κ να εξυπηρετησει μετα σα νορμαλ ανθρωπος, ειναι αρκετο. Αυτο το χαζοχαρουμενο μονιμο χαμογελο ομως απλα δεν εχει νοημα.

Αλλα γενικα ο καθενας απαιτει οτι θελει απο τους υπαλληλους. Μου χει γινει παρατηρηση επειδη σε περιοδο που επιδεινωθηκε το προβλημα αναιμιας που εχω, ημουν χλωμη.

2. Γνωρισα καποια στιγμη υπαλληλο του πλαισιου (οχι πωλητη). Ηταν τοοοοσο κολλημενος με την εταιρια, τα εβρισκε ολα τοοοοσο υπεροχα. Δε δεχοταν να πεις το οτιδηποτε αρνητικο. Βεβαια καθαριζε 2χιλιαρο+διαφορα εξτρα δωρα στις γιορτες (οχι χρηματικα). Οι πωλητες που ξερω ειναι με την απελπισια στο βλεμμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιλάω για περισσότερο από δεκαετία πριν. Μακάρι να έχουν αλλάξει τα πράγματα, αλλά δεν έχω συνηθίσει να βλέπω αλλαγές προς το καλύτερο στο ελληνικό τσίρκο κράτος, οπότε είμαι επιφυλακτικός...

 

...και δεν είμαι μεγάλος. Είμαι τεράστιος!

Πριν 1 χρονο ειχα μικρη εμπειρια απο το υποκαταστημα Επιθεωρησης Εργασιας της Ηλιουπολης

και ηταν κομπλε, κανανε την δουλεια τους, πιεζανε και ηταν εξυπηρετικοι.

Αντιθετα στης Αγιας Παρασκευης με διαολοστειλε ενας μπιχλας, χωρις δοντια και χωρις τροπους.

Ητανε 12:30. Σε μιση ωρα σχολαγε. I get it.

Απο την μικρη ερευνα ρωτωντας φιλους και τους δικους μου, το καθε καταστημα εχει την φημη του.

Της Καλλιθεας π.χ. λενε ειναι καλο.

Επεξ/σία από sistah
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 1 χρονο ειχα μικρη εμπειρια απο το καταστημα της Ηλιουπολης και ηταν κομπλε,

κανανε την δουλεια τους, πιεζανε και ηταν εξυπηρετικοι.

Αντιθετα στης Αγιας Παρασκευης με διαολοστειλε ενας μπιχλας, χωρις δοντια και χωρις τροπους.

Ητανε 12:30. Σε μιση ωρα σχολαγε. I get it.

Απο την μικρη ερευνα ρωτωντας φιλους και τους δικους μου, το καθε καταστημα εχει την φημη του.

Της Καλλιθεας π.χ. λενε ειναι καλο.

 

Δεν τίθεται θέμα ...παρεξήγησης(!) προφανώς, απλά να διευκρινίσω ότι το δικό μου post, αφορούσε την επιθεώρηση εργασίας, όχι το πλαίσιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν τίθεται θέμα ...παρεξήγησης(!) προφανώς, απλά να διευκρινίσω ότι το δικό μου post, αφορούσε την επιθεώρηση εργασίας, όχι το πλαίσιο.

...και το δικο μου ποστ για την επιθεωρηση αφορουσε.

(δικο μου λαθος, τα αναφερω ως καταστηματα, οπως λεμε υποκαταστημα ικα κτλ κανω ενα edit)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά κάνουν και δημοσιοποιούν και τέτοια συμβάντα για να πέφτει και λίγο ξεβράκωμα. Την κάθε εταιρεία δεν την αξιολογείς μόνο από το πώς αντιμετωπίζει τους πελάτες της αλλά και τους εργαζόμενούς της.

 

η μερα με την νυκτα σαν πελατης λες γαμω της εταιριες και σαν εργαζομενος γαμησετα εταιριες, τον τελευταιο καιρο εχω παει σε interview σε πολλοι μεγαλες εταιρειες οι οποιες οι συνθηκες ειναι κανονικης σκλαβιας, φυσικα η προσληψη γινετε μεσω 3ης εταιρειας και μετα σε νοικιαζουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο μονος τροπος να κρατησει ιδιους τους υπαλλαλους του το πλαισιο ειναι να τους παραγγειλει απο την κινα

 

Και να εκραγούν από βραχυκύκλωμα εν ώρα εργασίας

(οκ συγγνώμη)

 

 

@Nelnel η όλη ουσία είναι ο υπάλληλος να έχει θετική διάθεση. Το χαμόγελο είναι ένας βασικός παράγοντας, ακόμα και το τυπικό ή μηχανικό. Δεν υπάρχει ολοκληρωμένη λίστα καθωσπρεπισμού που να εξασφαλίζει ότι όλοι οι πελάτες θα είναι ικανοποιημένοι είτε αγοράσουν είτε όχι. Πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα πει "σορρυ δεν μου αρέσει", ακόμα κι αν τα κάνει τέλεια ο υπαλληλος.

 

Αλλά αυτές οι εξαιρέσεις δεν είναι αρκετές για να καταρρίψουν τον κανόνα. Αν κάποιος χαμογελάει, θα τον επισκεφτούν "διπλάσιοι" υποψήφιοι πελάτες. Αν είναι μέσα στη μιζέρια, θα τον επισκεφτούν οι "μισοί". Ενδεικτικά εννοείται το "διπλάσιοι" ή "μισοί". Κανείς δεν ξέρει πότε το χαμόγελο θα προσελκύσει διπλάσιους ή παραπάνω/παρακατω. Αλλά επειδή ακριβώς κανείς δεν ξέρει, τότε κανείς δεν θέλει να ρισκάρει.

 

Το πλαίσιο έχει εφαρμόσει αυτή τη τακτική σχεδόν 10 χρόνια τώρα. Νομίζω τελευταία φορά που το επισκέφτηκα ήταν πρόπερσι (λόγω εξωτερικού) και θυμάμαι ότι είχε συχνά κόσμο. Είμαι σίγουρος ότι αντί να χαμογελάγανε μηχανικά, άρχιζαν τα "έλα ρε μαλάκα, έριξα έναν χθες", "ψηλέ σου πηδώ τη μάνα" ή/και ρέψιμο εν ώρα εργασίας τότε θα είχαν τρεις πελάτες σιγουράκι. Δυο στρογγυλούς κι έναν ψηλό if you know what I mean.

 

 

Και για να σε προλάβω, ναι με έπριξαν με το χαμόγελο. Και δυστυχώς ψώνισα.... Μου τα πήραν τα λεφτά οι άτιμοι....

Τώρα που το σκέφτομαι οι συσκευές που πήρα ακόμα λειτουργούν (turbo-x, made in china)

η μερα με την νυκτα σαν πελατης λες γαμω της εταιριες και σαν εργαζομενος γαμησετα εταιριες, τον τελευταιο καιρο εχω παει σε interview σε πολλοι μεγαλες εταιρειες οι οποιες οι συνθηκες ειναι κανονικης σκλαβιας, φυσικα η προσληψη γινετε μεσω 3ης εταιρειας και μετα σε νοικιαζουν.

 

 

Συγγνώμη για το άσχετο αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως το "πρέπει να χαμογελάς" ερμηνεύεται ως "κανονική σκλαβιά" (υποθέτω μιλάμε για πλαίσιο. δεν ξέρω οι άλλες αλυσίδες πόσο χαμόγελο θέλουν)

 

Μάλλον εγώ όταν ακούω για "σκλαβιά" φαντάζομαι τύπους δεμένους με χειροπέδες, να κουβαλάνε δυο τόνους φτυάρια, να μην έχουν να φάνε από πέρισι και έναν μαλάκα καβάλα σε άλογο να τους χτυπάει με μαστίγιο

 

Τίποτα από τα παραπάνω δεν έχω δει να συμβαίνει. Με εξαίρεση τον μαλάκα που αντί για άλογο έχει δυο ευθύνες παραπάνω να αποδώσει το γεωμετρικό σχήμα και να τους χτυπάει όλους με μαστίγιο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...