Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, evkar είπε

pay pal δεν δέχονταν το κατάστημα ? 

Η πλειοψηφια των skroutzομαγαζων/best price μαγαζων  που πουλανε κινητα δεν εχει επιλογη για paypal.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Παιδιά σας ενημερώνω για να σταματήσει επιτέλους η παραμύθα που σου λένε στα μεγάλα καταστήματα (Plaisio,Multirama,Germanos K.T.Λ.) ότι αυτά τα τηλέφωνα είναι παραεισαγωγής και δεν καλύπτεσαι από εγγύ

Η διαφορα στην τιμη οφείλεται κυρίως στο οτι τα περισσότερα μαγαζια του σκρουτζ πωλουν κινητα προορισμένα για άλλες χωρες της ευρωπαϊκης ένωσης. Δηλαδή είτε γίνονται παραγγελία απο αντιπροσωπίες αλλων

Παιδες πρέπει να είμαι ο μεγαλύτερος @@@@ της υποθεσης. Εκανα παραγγελια την προηγουμενη βδομαδα ενα Note 10 plus και ενα Macbook. Τα ηθελα με τιμολογιο οποτε αφου μιλησα τηλεφωνικα μου εστειλαν με ma

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, vagemm1 είπε

Καλησπέρα σε όλους
Είχα παραγγείλει ένα mi note 10 με τιμολόγιο στις 15/4 και το ειχα προπληρώσει καθώς ήθελα τιμολόγιο και μου είχαν πει πως έτσι γίνεται στα τιμολόγια. Την προηγουμενη βδομαδα πήρα χαμπάρι το thread. Τετάρτη μετά απο δεκάδες τηλέφωνα μίλησα μαζί τους και μου είπαν για μεθαυριο ότι θα το εχουν στα χερια τους και θα παραλάβω ως το τέλος της εβδομάδας. Όμως όλο το Σαββατοκυριακο δεν ησύχασα. Σημερα το πρωί ξεκίνησα 9 παρα τα τηλέφωνα αλλά δεν απαντουσε κανένας. Στέλνω λοιπόν στις 9 το πρωι 2 email για ακυρωση απαιτώντας τα χρήματα μου εντος 48 ωρων και οτι θεωρω το πρων mail αποδειξη οτι τους εχω ενημερωσει νομικα και οτι επιφυλλασομαι παντος νομίμου δικαιωματος μου. 11.40 ερχεται το κλασικο mail του φορτου εργασίας και ενημερωση οτι η παραγγελια ειναι σε κατασταση canceled. Απανταω να με ενημερωσουν ποτε θα μου επιστρεψουν τα λεφτά. 5,07 μμ ερχεται το mail με τον κορωνοϊο και αποδειξη αντιλογισμου μεσω winbank. Μπάινω μεσα στο λογαριασμο τα χρηματα ειναι ηδη εκει. Δεν ξερω αν το απειλητικό του mail μου είχε κάποιο αποτέλεσμα ή όχι ελπίζω όμως να ερθουν πισω και στους υπόλοιπους τα χρηματα

Κατάθεση ή κάρτα;

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, vagemm1 είπε

Καλησπέρα σε όλους
Είχα παραγγείλει ένα mi note 10 με τιμολόγιο στις 15/4 και το ειχα προπληρώσει καθώς ήθελα τιμολόγιο και μου είχαν πει πως έτσι γίνεται στα τιμολόγια. Την προηγουμενη βδομαδα πήρα χαμπάρι το thread. Τετάρτη μετά απο δεκάδες τηλέφωνα μίλησα μαζί τους και μου είπαν για μεθαυριο ότι θα το εχουν στα χερια τους και θα παραλάβω ως το τέλος της εβδομάδας. Όμως όλο το Σαββατοκυριακο δεν ησύχασα. Σημερα το πρωί ξεκίνησα 9 παρα τα τηλέφωνα αλλά δεν απαντουσε κανένας. Στέλνω λοιπόν στις 9 το πρωι 2 email για ακυρωση απαιτώντας τα χρήματα μου εντος 48 ωρων και οτι θεωρω το πρων mail αποδειξη οτι τους εχω ενημερωσει νομικα και οτι επιφυλλασομαι παντος νομίμου δικαιωματος μου. 11.40 ερχεται το κλασικο mail του φορτου εργασίας και ενημερωση οτι η παραγγελια ειναι σε κατασταση canceled. Απανταω να με ενημερωσουν ποτε θα μου επιστρεψουν τα λεφτά. 5,07 μμ ερχεται το mail με τον κορωνοϊο και αποδειξη αντιλογισμου μεσω winbank. Μπάινω μεσα στο λογαριασμο τα χρηματα ειναι ηδη εκει. Δεν ξερω αν το απειλητικό του mail μου είχε κάποιο αποτέλεσμα ή όχι ελπίζω όμως να ερθουν πισω και στους υπόλοιπους τα χρηματα

Πάλι καλα! Ας ελπισουμε να γίνει το ίδιο και με όλους τους υπόλοιπους!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα ! Και εγώ όπως και οι υπόλοιποι αναμένω με αγωνία . 
28/4 Πληρωμή μέσο Πιστωτικής κάρτας για ένα iphone 11 pro Midnight Green. ( Χρόνος παράδοσης 4-10 μέρες)
Πρώρα επικοινώνησα τηλεφωνικώς μαζί τους και ύστερα προχώρησα στην Online παραγγελιά.
Ύστερα από μία βδομάδα 5/5 στέλνω Mail για να ενημερωθώ σχετικά με την εξέλιξή της παραγγελίας
όπου η  απάντηση τους ήταν η εξής : 

 Καλησπερα σας,
 Ο εκτιμωμενος χρονος παραλαβης για την παραγγελια σας ειναι εως και 10 εργασιμες ημερες.

 Ευχαριστουμε,
 Mobilepoint

......
Εδώ και 5 μέρες  προσπαθώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς αλλά συνεχώς είναι κατειλημμένο . Σήμερα έστειλα mail πριν διαβάσω όλα τα μηνύματα σας όπου με ευγενικό τρόπο απαιτώ ενημέρωση και επικοινωνία στο προσωπικό μου τηλέφωνο. Αναμένω την απάντηση της όπου τα προβώ και σε ακύρωση της παραγγελίας .
Στην περίπτωση μου ,που είναι με πιστωτική κάρτα  η συναλλαγή, ποιες είναι οι απαιτούμενες ενέργειες ώστε να ακυρώσω την παραγγελία ;;; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, mark13lcs είπε

Το mail tous είναι [email protected] είτε από επικοινωνία πας είτε κατευθείαν από το mail σου το ίδιο είναι γραψτους τον αριθμό παραγγελίας κ πες ότι θες ακύρωση αν έχεις κάνει κατάθεση στο ίδιο mail γράψε κ το iban και ποια τραπεζα είναι 

Καλύτερα με e-mail παρά με τη φόρμα επικοινωνίας για έχετε αποδεικτικό οτι στείλατε αίτημα ακύρωσης

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, evkar είπε

pay pal δεν δέχονταν το κατάστημα ? 

Φοβάμαι ότι έχουν πάρει τόσες πολλές παραγγελίες ,που ούτε τα προιόντα μπορούν να στείλουν ούτε τα λεφτά να επιστρέψουν ,αν τα έχουν ήδη δώσει σαν προκαταβολές αγοράς στους προμηθευτές τους .Μακάρι να μην  χάσει κανείς τα λεφτά του , τέτοιες εποχές μάλιστα που ζούμε , αλλά βρε παιδιά , τόσες μεγάλες παραγγελίες (ένας προκατέβαλε 2400 ευρώ όπως λέει ) δεν της εμπιστευόμαστε σε κάθε τυχαίο μαγαζί. Γνώμη μου ...

Εχεις δικιο. Προσωπικα δεν μου εχει ξανατυχει. Και απο τις κριτικες φαινοταν οκ. Τα σχολια εδω μεσα δεν τα ειχα δει. Την εκανα την λαλακια και τωρα θα μαθουμε απο αυτην.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Nikos3512 είπε

Κατάθεση ή κάρτα;

Κατάθεση στην Τράπεζα πειραιως με την αιτιολογια αντιλογισμος παραγγέλίας

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως να στε καλά όλοι εδω μέσα, αν δεν είχα διαβάσει το thread, ακόμη θα περίμενα και δεν ξερω αν θα έκλαιγα τα λεφτά μου

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, vagemm1 είπε

Πάντως να στε καλά όλοι εδω μέσα, αν δεν είχα διαβάσει το thread, ακόμη θα περίμενα και δεν ξερω αν θα έκλαιγα τα λεφτά μου

Έτσι ακριβώς! Μακάρι να τα πάρουμε όλοι μας!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχήν να πω ότι αφού ακόμα βάζουν τα χρήματα στους λογαριασμούς είναι θετική εξέλιξη.Τα βήματα για να ακυρώσετε για να μην μπερδεύεσται είναι αυτά:Θα στείλετε με email μόνο ,αίτημα ακύρωσης της παραγγελίας σας,με αριθμό παραγγελίας ον/μο, iban και τράπεζα .Όλα αυτά είναι αποδειχτικά στοιχεία για αυτό είναι καλό να τα στείλετε με email για να υπάρχουν αν χρειαστεί και να κρατήσετε ότι email και κλησεις ειχατε με το μαγαζι.Καλο είναι να τους πείτε ότι θέλετε με την ίδια τράπεζα την πληρωμή για να φανούν άμεσα.Σε περίπτωση κανονιού αν καταθέσατε με κάρτα δεν θα χάσετε τα χρήματα σας αλλά θα πάρει λίγο καιρό να πιστωθούν και πρέπει να γίνει αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σας.Σε περίπτωση κατάθεσης από λογ/μο δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα.Εύχομαι ολα να πάνε καλά.

Επεξ/σία από mpampisaloniki
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει κάνει κάποιος αμφισβήτηση συναλλαγής; Ξέρουμε ποια είναι τα επώμενα βήματα; Εγώ τώρα είμαι σε αναμονή στο τηλ εδώ και 1 ώρα στην εξυπηρέτηση πελατών της Πειραιώς για να ρωτήσω για την διαδικασία αλλά δεν βλέπω να απαντάνε

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 λεπτά πριν, supersitz είπε

Καλησπέρα ! Και εγώ όπως και οι υπόλοιποι αναμένω με αγωνία . 
28/4 Πληρωμή μέσο Πιστωτικής κάρτας για ένα iphone 11 pro Midnight Green. ( Χρόνος παράδοσης 4-10 μέρες)
Πρώρα επικοινώνησα τηλεφωνικώς μαζί τους και ύστερα προχώρησα στην Online παραγγελιά.
Ύστερα από μία βδομάδα 5/5 στέλνω Mail για να ενημερωθώ σχετικά με την εξέλιξή της παραγγελίας
όπου η  απάντηση τους ήταν η εξής : 

 Καλησπερα σας,
 Ο εκτιμωμενος χρονος παραλαβης για την παραγγελια σας ειναι εως και 10 εργασιμες ημερες.

 Ευχαριστουμε,
 Mobilepoint

......
Εδώ και 5 μέρες  προσπαθώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς αλλά συνεχώς είναι κατειλημμένο . Σήμερα έστειλα mail πριν διαβάσω όλα τα μηνύματα σας όπου με ευγενικό τρόπο απαιτώ ενημέρωση και επικοινωνία στο προσωπικό μου τηλέφωνο. Αναμένω την απάντηση της όπου τα προβώ και σε ακύρωση της παραγγελίας .
Στην περίπτωση μου ,που είναι με πιστωτική κάρτα  η συναλλαγή, ποιες είναι οι απαιτούμενες ενέργειες ώστε να ακυρώσω την παραγγελία ;;; 

Μπορεί να μου απαντήσει κάποιος παρακαλώ ...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Παιδιά ειμαι σε σοκ γράφτηκα στο φορουμ γιατί κι εγώ την πάτησα 08/04 έκανα παραγγελία και έβαλα τα χρήματα και ένα μήνα μετά ακόμη pending.  Είναι η κατάσταση ζήτησα ακύρωση και επιστροφή ποσού αλλά δεν πήρα ακόμη απάντηση έγραψε κανεις σας ότι θα προβεί σε καταγγελία ?

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
  • ακύρωση υπομνήματος, έγινε υπόμνημα και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.