Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, vagemm1 είπε

Πάντως να στε καλά όλοι εδω μέσα, αν δεν είχα διαβάσει το thread, ακόμη θα περίμενα και δεν ξερω αν θα έκλαιγα τα λεφτά μου

Έτσι ακριβώς! Μακάρι να τα πάρουμε όλοι μας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχήν να πω ότι αφού ακόμα βάζουν τα χρήματα στους λογαριασμούς είναι θετική εξέλιξη.Τα βήματα για να ακυρώσετε για να μην μπερδεύεσται είναι αυτά:Θα στείλετε με email μόνο ,αίτημα ακύρωσης της παραγγελίας σας,με αριθμό παραγγελίας ον/μο, iban και τράπεζα .Όλα αυτά είναι αποδειχτικά στοιχεία για αυτό είναι καλό να τα στείλετε με email για να υπάρχουν αν χρειαστεί και να κρατήσετε ότι email και κλησεις ειχατε με το μαγαζι.Καλο είναι να τους πείτε ότι θέλετε με την ίδια τράπεζα την πληρωμή για να φανούν άμεσα.Σε περίπτωση κανονιού αν καταθέσατε με κάρτα δεν θα χάσετε τα χρήματα σας αλλά θα πάρει λίγο καιρό να πιστωθούν και πρέπει να γίνει αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σας.Σε περίπτωση κατάθεσης από λογ/μο δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα.Εύχομαι ολα να πάνε καλά.

Επεξ/σία από mpampisaloniki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει κάνει κάποιος αμφισβήτηση συναλλαγής; Ξέρουμε ποια είναι τα επώμενα βήματα; Εγώ τώρα είμαι σε αναμονή στο τηλ εδώ και 1 ώρα στην εξυπηρέτηση πελατών της Πειραιώς για να ρωτήσω για την διαδικασία αλλά δεν βλέπω να απαντάνε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, supersitz είπε

Καλησπέρα ! Και εγώ όπως και οι υπόλοιποι αναμένω με αγωνία . 
28/4 Πληρωμή μέσο Πιστωτικής κάρτας για ένα iphone 11 pro Midnight Green. ( Χρόνος παράδοσης 4-10 μέρες)
Πρώρα επικοινώνησα τηλεφωνικώς μαζί τους και ύστερα προχώρησα στην Online παραγγελιά.
Ύστερα από μία βδομάδα 5/5 στέλνω Mail για να ενημερωθώ σχετικά με την εξέλιξή της παραγγελίας
όπου η  απάντηση τους ήταν η εξής : 

 Καλησπερα σας,
 Ο εκτιμωμενος χρονος παραλαβης για την παραγγελια σας ειναι εως και 10 εργασιμες ημερες.

 Ευχαριστουμε,
 Mobilepoint

......
Εδώ και 5 μέρες  προσπαθώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς αλλά συνεχώς είναι κατειλημμένο . Σήμερα έστειλα mail πριν διαβάσω όλα τα μηνύματα σας όπου με ευγενικό τρόπο απαιτώ ενημέρωση και επικοινωνία στο προσωπικό μου τηλέφωνο. Αναμένω την απάντηση της όπου τα προβώ και σε ακύρωση της παραγγελίας .
Στην περίπτωση μου ,που είναι με πιστωτική κάρτα  η συναλλαγή, ποιες είναι οι απαιτούμενες ενέργειες ώστε να ακυρώσω την παραγγελία ;;; 

Μπορεί να μου απαντήσει κάποιος παρακαλώ ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Παιδιά ειμαι σε σοκ γράφτηκα στο φορουμ γιατί κι εγώ την πάτησα 08/04 έκανα παραγγελία και έβαλα τα χρήματα και ένα μήνα μετά ακόμη pending.  Είναι η κατάσταση ζήτησα ακύρωση και επιστροφή ποσού αλλά δεν πήρα ακόμη απάντηση έγραψε κανεις σας ότι θα προβεί σε καταγγελία ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, zeyno είπε

Έχει κάνει κάποιος αμφισβήτηση συναλλαγής; Ξέρουμε ποια είναι τα επώμενα βήματα; Εγώ τώρα είμαι σε αναμονή στο τηλ εδώ και 1 ώρα στην εξυπηρέτηση πελατών της Πειραιώς για να ρωτήσω για την διαδικασία αλλά δεν βλέπω να απαντάνε

Έκανα εγώ, το μεσημέρι στην Πειραιώς, έπειτα από 2 + ώρες αναμονής στο ακουστικό. Σε ρωτάνε απλά τι έχει γίνει, την ημερομηνία, το ποσό, το είδος και σου στέλνουν sms με τον αριθμό της αίτησης σου. Μου είπαν απλά ότι κάνει έως 60 μέρες να ολοκληρωθεί το άιτημα.
Ρώτησα σε περίπτωση που γίνει επιστροφή από το μαγαζί τι πρέπει να γίνει, απλά καλείς και ακυρώνεις την αμφισβήτηση.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, @_@ είπε

Έκανα εγώ, το μεσημέρι στην Πειραιώς, έπειτα από 2 + ώρες αναμονής στο ακουστικό. Σε ρωτάνε απλά τι έχει γίνει, την ημερομηνία, το ποσό, το είδος και σου στέλνουν sms με τον αριθμό της αίτησης σου. Μου είπαν απλά ότι κάνει έως 60 μέρες να ολοκληρωθεί το άιτημα.
Ρώτησα σε περίπτωση που γίνει επιστροφή από το μαγαζί τι πρέπει να γίνει, απλά καλείς και ακυρώνεις την αμφισβήτηση.
 

Μόλις έκανα και εγώ, τα ίδια μου είπαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γνωρίζει κανείς μήπως τι παίζει και με revolut? Έχει την επιλογή αμφισβήτησης συναλλαγής, αλλά υπάρχει και η επιλογή για refund, όπου εξηγείς πως δεν εχεις παραλάβει το προϊόν για το οποίο πλήρωσες.

Επεξ/σία από thanolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου έστειλαν ένα αποδεικτικό το πρωί ότι έγινε ακύρωση word  αρχείο και ότι θα μπουν τα λεφτά στην κάρτα μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες. Να ανησυχώ για fake έγγραφο ή να κοιμηθώ ήσυχος σήμερα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Big Sak είπε

Εμένα μου έστειλαν ένα αποδεικτικό το πρωί ότι έγινε ακύρωση word  αρχείο και ότι θα μπουν τα λεφτά στην κάρτα μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες. Να ανησυχώ για fake έγγραφο ή να κοιμηθώ ήσυχος σήμερα; 

 

Ειναι που ειναι και πολύ αξιόπιστοι, άρα για ποιο λόγο να ανησυχούμε;! :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξέρει κανείς στο αποδεικτικό επιστροφής τι είναι το op date και γιατί μου γράφει 9/5 ενώ η ακύρωση  έγινε σήμερα? 

Επεξ/σία από Big Sak
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...